יום שבת, 10 במאי 2014

פוסט הדאודורנטים הגדול- חלק ראשון

היי  בננות :)
איך התגעגעתי אליכן!!!
אני מכינה סדרה של פוסטים בנושא דאודורנטים, היום תקראו את חלקו הראשון  :)


לאחר שהחורף ביקר אצלנו השבוע, הגיע הזמן להפסיק להכחיש ולהתמודד עם העובדה שהקיץ מגיע בצעדי ענק
ואיתו החום והלחות שמצריכים דאודורנט איכותי שיחזיק לאורך שעות היום....

לכן היום אסקור את חלקו הראשון של פוסט הדאודורנטים שהיו לטעמי מוצלחים יותר/ מוצלחים פחות! אני משתמשת ברוב ברול און אבל גם מדי פעם בסטיק.. לא סקרתי דאודורנטים מסוג ספריי כי הבנתי שהם פחות בריאים לבלוטות ובעבר הרחוק הפסקתי להשתמש בהם.
אני חייבת לציין שקודם כל נעשתה בדיקה מקיפה על כל דאו, (לכן נעלמתי כאן כי עמלתי על פוסט זה). הדאודורנטים שלא הכרתי שומשו במשך תקופה של שבוע,  לאחר מכן עשיתי הפסקה ואז שוב התנסיתי בשביל לראות שינויים. ניסיתי אותם גם בימי השרב שהיו וגם בימים קלילים יותר ורק אז הסקתי מסקנות נוקבות וברורות :)
בנוסף עוד משהו אישי שעד לפני מספר שנים לא הייתי סובלת כלל מבעיות ריח והזעה, אך לאחר שעשיתי לייזר בבית שחי  כנראה נפגעה בלוטת הזעה והתחילה לי בעיה שמצריכה דאו חזק יותר.
לכן דאו שאני ממליצה כחזק ועמיד - הוא באמת כזה :))


1. דאודורנט נושם של קרליין לנערות - ללא אלומיניום.
עוד נקודת זכות שממש חשובה שהוא לא נוסה על בעלי חיים!!
המחיר נע לרוב בין 10-15 שח גג ולכן אמרתי לעצמי במחיר כזה כמובן שאנסה אותו.
ישנה הסדרה הרגילה שבעבר ניסיתי אך עשתה לי גירוי ולכן לא חזרתי לנסות אותה מאז, אבל לא מזמן יצאו עם שדרוג בריא ומאד טרנדי כיום- ללא אלומיניום לנערות ולכן נתתי הזמנות שנייה למוצר. אני אישית התאכזבתי, הריח נחמד אבל לא הספיק מבחינת הגנה של ריח לימים החמים .. לאחר כמה שעות בודדות כבר הדאודורנט הפסיק להשפיע והרגשתי כאלו לא שמתי בכלל...
לא השאיר סימנים על הבגדים.
תוכלו לקנות בכל מקום אפשרי. סופר פארמים, סופרים של אוכל...
ניקוד סופי: 5



2. דאודורנט מינרל של גרנייה - המבטיח הגנה של 48 שעות (רק מבטיח כן ).
המחיר שלו נוח אפשר למצוא אותו בין 10-25 שח.
בסדרה יש מס' ריחות שאכן נעימים וקלילים , אני משתמשת בו כבר כמה שנים אך רק בחורף הוא מספק אותיף בקיץ מבחינת הגנה על ריח של הזעה בימים חמים הוא לצערי לא עומד בציפיות שלי..
אין מה להגיד הוא יותר חזק מקרליין , אך עדיין לא מספיק לקיץ...
לא השאיר סימנים על הבגדים.
תוכלו לקנות בכל מקום אפשרי. סופר פארמים, סופרים של אוכל...
ניקוד סופי: 6

3. דאודורנט חלאבין- ללא אלומיניום וללא אלכוהול.
המחיר שלו גם נוח ונע בין 20-35 שח.
לדאודורנט זה יש המון דעות חלוקות! קודם כל נשים לב שהוא בריא ולא מכיל חומרים מסוכנים אך בכל זאת לחלק הוא מתאים ולחלק לא . וצריך לשים לב גם לריח שלו שהוא דיי בעייתי. אני קניתי את שני הריחות בסדרה זו ואני חייבת לציין שפותחים את הדאודורנט מקבלים קצת שוק מהריח, אבל אח"כ כבר מתרגלים.
אני עברתי איתו תהליך בקיץ שעבר שניסיתי אותו לראשונה.. ביומיים הראשונים יש ריח מוזר מאד ממנו ואפילו דיי מסריח, היה לי גם טיפה גירוי, אך לאחר יומיים פתאום הדאודורנט כאלו מתמזג עלייך ו"מבין" את העור,  וזהו הסירחון נעלם והוא אפקטיבי מאד..
מה שכן צריך לשים לב לכך שבשימוש יומיומי הוא עלול לייבש את העור וכן אני הקפדתי בערב לפני השינה לאחר מקלחת למרוח את העור בקרם לחות.
השאיר סימנים על הבגדים להזהר!!! צריך לחכות עד שיתייבש ואז רק ללבוש את החולצה.
תוכלו לקנות בסופר פארם/ ניו פארם.
ניקוד סופי:7
ומכאן אני בעצם מגיעה ל3 טופ שלי, שהכי אהבתי!!!!!
4. דאודורנט של ד"ר עור- ללא אלומיניום, ללא אלכוהול.
גם הוא לא מנוסה על בעלי חיים.
המחיר שלו נע בין 35-50 שח , תלוי במבצעים וכמובן כדאי לעקוב.
הכמות שלו יחסית גדולה ולא צריך למרוח הרבה בשביל האפקט שזה גם מצוין.
אני אישית מאד אוהבת את המוצרים של ד"ר עור, הריח רענן וקליל למישהי שלא אוהבת ריח חזק.  הדאודורנט גם ללא אלומיניום וללא אלכוהול וזה מאד חשוב לי, אני משתדלת להשתמש במוצרים טבעיים ובריאים שלא יפגעו לי בבלוטות ההזעה במיוחד לאחר הסיפור שסיפרתי לכם על הלייזר... אני אישית אהבתי מאד והרכישה הזו מצוינת ומאד מאד נהדרת למי שרגישה לחומרים .
לא השאיר סימנים על הבגדים.
תוכלו לקנות בסופר פארם/ ניו פארם.
ניקוד סופי: 8

5. דאודורנט של בודי שופ- ללא אלכוהול ומכיל רכיבים טבעיים.
גם הוא לא נוסה על בעלי חיים!!
אני לקחתי שני ריחות מהממים- spring flowers  וגם את patchouli touch
המחיר שלו 34 ש"ח שזהו מחיר מעולה מעולה בשביל דאודורנט כזה מוצלח!!!!
הריחות מעלפים, קייצים , מחזיקים לאורך כל היום והתוצאה וואו !! החזיק לי לכל אורך היום ואפילו ליום למחרת ( כן כן הגוף שלי עבר התעללות בניסויים בשביל פוסט זה! ). מה אני אגיד גם בריא, גם מריח טוב, גם מחזיק נהדר, אופציה מעולה במחיר משתלם! יש גם בבודי שופ הרבה פעמים מבצעים ואפשר למצוא אותו במחיר מוזל יותר! ממליצה מאד !!!
לא השאיר סימנים על הבגדים.
קנייה בחנויות בודי שופ בלבד, לבירור סניף קרוב לביתך
ניקוד סופי: 9


והמנצח הגדול הוא: לא אחר מדאודורנט של לבנדר!!!!

6. דאודורנט של לבנדר-  100 אחוז טבעי.
גם הוא לא נוסה על בעלי חיים!!
אני לקחתי שני ריחות לנסות- פצ'ולי רוזווד ולבנדר רוזמרין. בפצ'ולי התאהבתי ממבט ראשון!!! הריח מדהים מחזיק לכך אורך היום- וגם יום למחרת - כן כן גם פה הגוף שלי עבר התעללות בשבילכן :) את הלבנדר רוזמרין גם אהבתי אבל זה ריח שהרבה לא מתחברים אליו, לא כולם אוהבים את השילוב. לכן ממליצה למי שפחות מתחברת לרוזמרין/לבנדר לקחת את הפצ'ולי ולא תתאכזב, מבטיחה!!
המחיר של 56 שח שזהו מחיר מאד יקר לדאודורנט אבל יש לו תוצאות שאכן מצדיקות את המחיר. צריך לשים ממש קצת ממנו, כדור בגודל אפונה ולכן נשאר ממנו לאורך זמן וכדאי בכל זאת לקנות.  
לא השאיר סימנים על הבגדים.
בנוסף מדי פעם יש ללבנדר הנחות ושווה לעקוב. השירות שלהם נפלא והסבירו לי בטלפון כל מה שרציתי וענו לי בקפידה על כל השאלות. קנייה באתר בלבד.
ניקוד סופי: 10



לכן הטיפ היומי הוא: לא להתייאש, להמשיך ולנסות דאודורנטים של כל החברות, כל הסוגים ! כי בסוף כל אחת מאיתנו תמצא את האהוב והמוצלח בשבילה!!



10 תגובות:

  1. פוסט מצויין, רותם!
    בשלושת החודשים האחרונים עברתי להשתמש בחדש הזה של קרליין, לדעתי יש לו ריח לא רע. לגבי מה שכתבת על עמידותו - נראה לי זה די אינדיבידואלי...
    בכל אופן, כבר קראתי לפנייך כמה וכמה המלצות, על מוצרים של ד"ר עור בכלל אבל גם על הדאודורנט שלהם בפרט, ועכשיו את כנראה נתת לי את ה'חותמת הסופית' לקנות ולנסות אותו. גם את של בודי שופ, שאת המוצרים שלהם אני אוהבת כבר שנים, בהחלט אנסה...
    והכי טוב - שתי החברות לא מבצעות ניסויים על בעלי חיים!

    תודה רבה :-)

    השבמחק
  2. תודה רבה מירי, שמחה שאהבת את הפוסט!! הקרליין אכן מריח לא רע בכלל, הבעיה היא בעמידות שלו לבנות שזקוקות להגנה נוספת שלצערי בזה הוא לא מוצלח :) ותהני בקניות החדשות והלוואי שתמצאי משהו מתאים כי דאודורנטים זה רק ניסוי וטעייה ..

    השבמחק
    תשובות
    1. צודקת.
      אבל בכל מקרה - אצלי הבחירה היא אך ורק רול און. סטיק מרגיש לי שלא קיים בכלל על העור (אני מבינה שהעיקרון שלו הוא תחושה יבשה) וספריי מעולם לא אהבתי. גם מרגיש לי מוזר להתיז משהו שם.
      תודה רבה!

      מחק
    2. כן גם לי ספריי מרגיש קצת מוזר, ובאמת גם אוהבת רול און בחברת לבנדר אני מתפשרת על סטיק :)

      מחק
  3. פוסט שימושי מאוד,תודה רבה!

    השבמחק
  4. אני לא התחברתי לדאודרנט של דוקטור עור (מבחינת עמידות ותחושת יובש) , אבל מי שאוהבת את הדאודרנט הזה, ראיתי אותו עכשיו במבצע בניופארם לחברי מועדון 365 (המשביר). המבצע עד 14/5 מחר - והדאודרנט עולה 24.90 ₪.

    השבמחק
    תשובות
    1. כן כמו שציינתי זה עניין מאד אישי , אם את מחפשת משהו שמרגיש יבש כדאי לך לנסות את לבנדר

      מחק
  5. הדאודורנט הקבוע שלי הוא של חלאבין, הוא לא עמיד בשיט והאמת לא החלפתי אותו מתוך עצלות. גרמת לי לרצות לנסות את זה של דר' עור, מקווה שיהיה טוב :)

    השבמחק
  6. שמעתי שהרבה חלאבין לא תופס עליהן, לי בימים הראשונים לא ואז השפיע מעולה אבל ייבש קצת את העור, אני ממש ממליצה לנסות את בודי שופ יש גם מבצע כרגע!!!

    השבמחק