יום שבת, 15 במרץ 2014

גלאם גורו לחודש מרץ 2014


ברוכים הבאים לבלוג שלי!! 

החלטתי לפתוח את הבלוג בסקירה ראשונה על הקופסא של המותג "גלאם גורו"
אתר גלאם גורו
גלאם גורו קיימים שנה וחודשיים, מינואר 2013 ובינתיים זו הקופסא השישית שלהם -  זוהי קופסא של חודש מרץ 2014
אני לקוחה נאמנה אשר עוקבת אחר המיזם מתחילת דרכו וקניתי עד כה את כל הקופסאות שהם הוציאו.
השירות שלהם שמתבצע ע"י שירלי הוא נהדר, אכפתי, איכותי ותמיד יש למי לפנות!
למעשה עד שהקופסא יצאה השבוע ,לקח  הרבה זמן מהקופסא הקודמת אבל בהחלט היה שווה לחכות כל רגע!!! 



אז ככה קיבלתי 13 מוצרים בתוך תיק מהמממם ! שישמש אותי בנסיעות, הוא יחסית גדול ולכן מאד נוח. 
הרבה מוצרים לא נוסו על בעלי חיים וזו יוזמה מבורכת! ישנם 3 מוצרים בגודל מלא בקופסא והשאר בגודל נסיעות(טרוול סייז) או דוגמיות קטנטנות וחמודות.

1. צללית איפור עיניים אבקתית, שימרית בצבע כחול של ליהיא גרינר בעלת מותג Sunshine (2.35 גרם) :קודם כל הצבע משגע ומאד מיוחד, לא יצא לי להיתקל בצבע כזה בעבר! חוץ מהצבע הכחול יש מלא גליטרים בגוונים שונים , ניסיתי כמה שאפשר להראות את הצבע בתמונה. אבל בקרוב אעלה פוסט עם איפור שהשתמשתי בצללית זו. 

 



2. קרם פילינג בגודל מלא (50 מ"ל) של חברת  lavido : המתאים לכל סוגי העור. מיוצר מקליפת רימון ושמני הדרים. התוצאה שלו ממש טובה, לא להיבהל מהריח והצבע... לא נוסה על בע"ח.

3. דוגמית של קרם לחות משמן זרעי נר הלילה (3 מ"ל)גם של חברת לבידו : הריח פחות נחמד אבל התוצאה וואו לא ציפיתי! במיוחד כי החברה חדשה לי ולא מוכרת וכך גם המוצרים. עשה לי עור נעים במיוחד ואמא שלי שבעלת עור יבש מאד גם שמה וכל כך התלהבה שרמזה לי שמתנה לפסח היא רוצה את המוצר בגודל מלא... לא נוסה על בע"ח.
4.דוגמית של סרום פנים משקם משמן זרעי רימון וזרעי אשכולית (3 מ"ל) גם של חברת לבידו: עוד לא נוסה, אעדכן בקרוב. לא נוסה על בע"ח.



5.גרסת המיני של המברשת הרטובה בצבע סגול: הצבע האהוב עליי!! ובמקרה של מזל יצא לי הצבע הזה. יש לי אותה בגודל רגיל בערך חצי שנה ואני בהחלט מרוצה. יש לי שיער דק מאד, עדין ובעלת נשירה. לכן השימוש במברשת זו מועיל והכי חשוב שלא כואב!


6. סבון ארגן אדום בגודל נסיעות של חברת אוצרות הארגן (15 גרם): זהו סבון גוף רחצה שמיוצר מארגן אדום, שמן זית, שמן דקלים, שמן קוקוס. הריח שלו נפלא ומאד נהנתי מהשימוש בו. לא נוסה על בע"ח. 

אתר של אוצרות הארגן

7. סרום טיפולי לשיער בגודל נסיעות(15 מ"ל) Elin Bianco   : מתאים לכל סוגי השיער, עשיר בשמן דקלים ולא מכיל אלכוהול. יש לי אותו בגודל מלא חצי שנה ואני הגעתי למסקנה שהוא יעיל לשיער שלי רק שאני מניחה אותו על שיער רטוב יחסית. על שיער לח שמתקרב ליבש או על יבש לחלוטין הוא לא נותן לי את האפקט הרצוי. הריח כמו שאר המוצרים שלהם בסדר(מרכך, שמפו, בושם,מסכה- אם תרצו סקירה נפרדת אשמח לעשות, חוץ מהשמפו יש לי הכל )הריח של דומה לטלק קצת, הסרום מחליק את השיער וגורם לו להראות "חי ונפוח". לא נוסה על בע"ח.


8. דאודורנט טבעי בריח פצ'ולי-רוזווד בגודל נסיעות (5 סמ"'ק) של חברת Lavender:  המוצר 100 אחוז טבעי ולא מכיל sls, ללא פרבנים, ללא אלומיניום וללא חומרי ריח סינטטים ולכן המוצר הזה מעולה לדעתי! אני מכירה אותו מהעבר ובימי קיץ חמים הוא נוסה והתוצאה הייתה מעולה, מה שכן אני אישית פחות אוהבת את הקרם אלא משתמשת בדאו סטיק. הריח שלו מעלף אבל גם מצד שני לא דומיננטי יותר- שבדאו אני פחות אוהבת שהוא ממש דומיננטי כי אז זה מתנגש עם הבושם.
9. ספריי לשיער בריח קוקוס - מהדורה מוגבלת בגודל נסיעות (9 מ"ל) של חברת יוניק 1: את יוניק אני הכרתי באחת הקופסאות הקודמות של גלאם גורו רק בריח אחר ומאד אהבתי ואפילו קניתי בגודל מלא, הוא מרענן ו"מחייה" את השיער והגודל הקטן נהדר לתיק. לאחרונה שמן קוקוס וכל מוצרי הקוקוס נכנסו אצלי חזק בשימוש היומיומי אז שמחתי שקיבלתי את זה.
10. דוגמית קרם יום מסדרת מוצרי Revitage של חברת ד"ר מלומד (2 מ"ל): לטיפול בעור מבוגר אשר מבוסס על חומרים פעילים . והכי חשוב לא נוסה על בע"ח.
11.דוגמית סרום מסדרת מוצרי intensive serum לעור מתבגר (2 מ"ל) : סרום הזנה לעור מתבגר אשר נותן לחות רבה ומסייע בקמטים. לא נוסה על בע"ח.



12. דוגמית של קרם נגד קמטים, מתאים למריחה בכל שעות היום (3 מ"ל) של חברת Dr Dabour : לעור מתבגר, נגד קמטים . לא נוסה על בע"ח.
13. דוגמית של קרם עיניים  אשר מחליק קמטים, מבהיר כהויות וממצק (3 מ"ל) של חברת Dr Dabour: עשירה בלחות ווטמינים טבעיים. לא נוסה על בע"ח.

את 4 הדוגמיות האחרונות לא ניסיתי ואני גם חושבת שהם פחות מתאימים לי  כי אני עוד בעלת עור צעיר, לכן אעביר לאמא לשימוש ואעדכן :)

זהו פה סיימתי את הסקירה של הקופסא המהמממת שקיבלתי, ולמעשה הטיפ שלי אליכן הוא תמיד לעקוב אחר החברה , מפני שכל פעם הם מפתיעים במוצרים מיוחדים, טבעיים ופחות מוכרים ובכך אני מגלה עולם חדש :)
מקווה שאהבתם את הפוסט ושתמשיכו להיות איתי בבלוג ומחכות עוד מלא הפתעות וסקירות מעניינות
אם ישנן שאלות אני פה כמובן !

שלכם רותם

3 תגובות:

  1. תתחדשי על הבלוג :)
    אני קצת פחות התלהבתי מהקופסא אז לא הזמנתי.. מה שכן, היוניק 1 מוצר באמת שווה שאני מאוד אוהבת וממליצה.
    שיהיה בהצלחה :)

    השבמחק
  2. פוסט מהמם מלקוחה מהממת! שמחה שאהבת את המוצרים ותודה רבה על ההמלצה!

    השבמחק