יום שבת, 20 בספטמבר 2014

מוצרי עופרה- OFRA cosmetics


שלום בנות מקסימות! מה שלומכן????
הפעם יש לפניכן פוסט ענק המכיל סקירה רחבה על המון ממוצרי עופרה שקניתי וגם כמה קיבלתי . המוצרים משמשים אותי כל יום בחודשים האחרונים וכמובן ישמשו אותי לאורך כל השנה :)!!
לכן הסקירה מאד מקיפה מבחינת המוצרים אז תסלחו לי על החפירה.. לרוב אני לא מרבה לכתוב פוסטים ארוכים, אבל אני מבטיחה שהפוסט שווה קריאה והמוצרים בכלל שווים עוד יותר!
קודם כל קצת על המותג למי שלא מכירה (וחבל!)
אני חייבת לציין שאחרי הפוסט הזה כל אחת ואחת בטוח תרוץ לקנות משהו , אבל באמת כל אחת חייבת מוצר אחד לפחות של עופרה!  לי אישית יש מלא , אני מכורה למותג ואני חושבת שזה המותג הכי מקצועי ואיכותי שנתקלתי בו!
מותג האיפור המקצועי מארה"ב  OFRA cosmetics USA הקיים מעל 20 שנה ומתמחה בפיתוח וייצור מוצרי איפור וטיפוח מקצועיים. כל המוצרים המיוצרים במפעל עומדים בתנאי האיכות והבטיחות העולמיים, תקנון ה-GMP, והם מאושרים הן ע"י ה- FDA האמריקאי והן ע"י משרד הבריאות הישראלי.
מוצרי OFRA מכילים מרכיבים טבעיים בלבד שלא נוסו על בעלי-חיים ואינם מכילים מרכיבים מהחי (מכילים רק מינרלים ותמציות צמחיות). המוצרים מותאמים לכל סוגי העור וגם לעור רגיש. לכן מתאים גם לבנות שחשוב להן מוצרים נטולי אכזריות וגם לבנות טבעוניות שמשתמשות במוצרים לא מהחי בכלל! זהו פלוס מאד גדול כי לא קל למצוא חברות שאכן מתאימות לאוכלוסייה זו :) כמובן שצריך לשים לב שהמוצרים גם ללא פראבנים וכל מיני חומרים מסוכנים שכדאי להתרחק מהם. המוצרים גם ללא עופרת , לי אישית יש העור רגיש ומכל דבר הוא ישר חוטף פריחה , ולכן כשהעור שלי התאהב במוצרים, אני התאהבתי גם, ובעצם איך אפשר שלא?!! 

אני חייבת לציין שהפוסט הזה היה אמור לצאת ממזמן אבל בגלל המלחמה שהשביתה אותי לתקופה רבה הוא נדחה וגם כבר על הדרך מצאתי את עצמי לאחרונה מבצעת כמה וכמה הזמנות מהאתר, לכן החלטתי להמתין שכל המוצרים יגיעו ולהכין לכן פוסט רציני ומושקע! 
אפרופו הזמנה דרך אתר החנות, לצערי לי אין ממש גישה לעיר לוד-ששם נמצאת החנות בכתובת:א.ת צפוני לוד, יודפת 2, ולכן הזמנה טלפונית היא פתרון נהדר! מצלצלים לטלפון 08-9205945 ומקבלים שירות מדהים והכי הכי כיף שכבר למחרת החבילה מגיעה עם שליח עד לכתובת שנקבעה! בשירות כזה נפלאה לא נתקלתי עוד  :)
יצא לי להיות בחנות בהשקה של מוצרי הקיץ במילה אחת וואו! אני חייבת לציין שהתאהבתי! חנות ענקית עם כל המוצרים, אפשר לנסות אותם, להריח ולמשש! וכמובן יש גם במתחם כיתת לימוד ובכלל האווירה מההההממממממת!
אז נתחיל?

לאחר שזללתי קצת בהשקה אפשר להתחיל לקשקש :)
הייתי בהשקת המוצרים בקיץ ממש לפני שכל המוצרים הגיעו למדפי החנות, וואו זו הייתה התרגשות מטורפת!
לראות ולנסות מוצרים לפני שיצאו לקהל הרחב? איך אפשר שלא להתעלף לפני?!???
וכמובן המוצרים שיצאו הם בשיטה מאד מיוחדת וייחודית רק להם.
בקיץ 2014 יצאה קולקציית איפור רחבה וחדשנית בשם summer fever , שהכילה 5 ברונזרים וסמקים חדשניים שאפויים בטכנולוגיית liquid baked: הטכנולוגיה הזו היא למעשה אפיית נוזלים , הפיכת הנוזל לאבקה מוצקה ודחוסה, בשיטה ייחודית השומרת על הפיגמנטים ומעניקה לעור את המראה השזוף המושלם אך ללא הברקה וללא הזעה.
2 סמקים, 5 עפרונות שפתיים, 5 גוונים של שפתונים נוזליים ועמידים ו-5 גוונים של סמי-פרמננט ג'ל לגבות.
אבל אני חייבת לציין שהרבה מהמוצרים גם מתאימים לחורף :) אני יודעת שהם לא יצאו לי מהתיק איפור הקבוע שלי :)


1- סומק ברונזר מוזאיקת פסיפס רומנס(תלת מימד): סומק וברונזר ייחודי המשלב 5 גווני אדמה, האפוי בטכנולוגיה החדשנית בלחץ ובחום. המוצר משולב במיקרו חלקיקי פנינה ומעניק גימור חושני וזוהר לעור בגווני מדיום וכהה.
מחיר לצרכן : 238 ש"ח

2- ברונזר חימר- פירמידה מצרית(תלת מימד): גם הוא מיוצר בשיטת האפייה באמצעות חום ודחיסה עמוקה. המוצר עם חלקיקי פנינה ופיגמנטים ב-4 צבעים שונים- 3 צבעי חימר וגוון שימרי בהיר. הפרמידה מעניקה לעור אפקט שזוף וטבעי. משיחה כפולה תעניק אפקט שזוף מודגש במיוחד ומי שאוהבת מראה פנינתי שכבת השימר הבהירה תאפשר להשיג טאצ' מבריק וייחודי.
מחיר לצרכן: 238 ש"ח

סווטץ של ברונזר פירמידה, יש לי אותה והיא פשוט מעלפת! אני בהירת עוד עם נמשים ולכן הצבע והגוון שהיא נותנת ממש "מאיר" את הפנים ונותן ברק מיוחד שאף מוצר לפני לא נתן לי. אני אוהבת שיש קצת שימריות אבל לא עמוסה מדי.

3- סומק מוזאיקת פסים מפיצת אור ב-3 וריאציות: סומק זה הוא אחד הנמכרים במוצרי עפרה, הסומק משלב חלקיקי פנינה זעירים ופיגמנטים זים ב-4 צבעים שונים , המעניקים אור וצבע לפנים.
ישנם 3 סמקים : אילומינייטינג, קורל וטרהקוטה שכל אחד משלב בתוכו 4 צבעים שונים. אני קניתי את אילומיינייטינג ווואו הוא ממש מיוחד, 2 צבעם האמצעיים הם יותר מאט והשניים הקיצוניים הם יותר מבריקים ושימריים, נותן תחושה נעימה על העור ובכלל סומק מיוחד שלא נתקלתי לפניי.
מחיר לצרכן: 198 ₪


טיפים: להשתמש במברשת סומק בתנועה מעגלית ובכך ניצור ערבוב של כל 4 הצבעים שבמוצר ובכך יהיה מראה זוהר. בנוסף אפשר להשתמש בסומק כצללית! לבחור פס בודד שאהבנו ולהניחו כצללית או כמובן כמו בסומק לערבב את כל הצבעים יחד.

4- היה מבצע מטורף על עפרונות העיניים וכן אני מכורה ולא כדאי שתראו כמה יש לי.. המבצע כלל 5 עפרונות ב100 שח, 20 שקל לעיפרון שעולה ככה 57, ואלו עפרונות עמידים ממש!! אני קניתי בכל גווני הכחול וסגול אחד .
אני כל יום אוהבת לשים עיפרון בעיניים במיוחד מתחת לעין צבע כחול כלשהו ובתוך קו העין צבע שחור. זה נראה מאד מושקע אבל בתכלס לוקח שנייה וחצי. החוכמה לדעתי באיפור שאראה כאלו אני התאמצתי והשקעתי כמה שעות ושבפועל השקעתי גג 5 דקות;) אני לא בעד שעה לפני יציאה להתחיל להתאפר .. אני בעד לתקתק ;)
מחיר לצרכן לעיפרון: 57 ₪

הנה תמונה להמחשה :

5- שפתונים נוזליים עמידים עד 12 שעות והשפתיים לא מתייבשות!! אני קניתי את הכתום אפרסק (הצבע הכי שמאלי) והוא מעלף!! והנה לפניכן סווטצים של כולם.  שימו לב שהשפתונים מאופיינים במרקם נוזלי עם ריכוז פיגמנט גבוהה ויחד עם זאת עם החשיבות שהמוצר לא מייבש את השפתיים !
מחיר לצרכן: 104 ₪

6- עפרונות שפתיים בפורמולה חדשה עמידה ובעלת צבעים מקסימים. לאודמים אני מכורה ואוהבת! אבל לפעמים בשביל דיוק מירבי אני משתמשת בעפרון כתוחם וככה למעשה גם מעבה את השפתיים העליוניות קצת כי הן מאד דקות אצלי..
אבל אני אישית גם מאד אוהבת למלא את כל השפתים עם העפרון במיוחד בימים חמים כי הוא יותר״ יושב״ על השפתיים ולא נמרח כמו אודמים בימים חמים ונוזליים , שאני מרגישה שנמצאת בתוך תנור :)
מחיר לצרכן : 57 ₪

הנה סווטצ'ים
7- 2 גוונים חדשים לליין הסמקים: גוונים טרופיים ובעלי נוכחות, בעלי מרקם משי המעניק אפקט מחמיא ועשיר בצבע. הסמקים מתאימים גם לשימוש באזור העפעפיים וזה מה שאני אוהבת במוצרי עופרה שאפשר להשתמש בכמה אזורים ואותו מוצר הופך להיות לשימוש בכמה אופציות..
מחיר לצרכן: 188 ₪

סווטצים של 2 הסמקים:

8- ג'ל לגבות סמי-קבוע למראה גבות מושלם למשך כל היום!! ישנם 5 גוונים להתאמה אישית. המוצר מיוצר בנוסחא עמידה במים waterproof אשר אינה נמחקת או דוהה גם לאחר מאמץ וגם בזמן הזעה.
שיטה זו מאפשרת ציור מדוייק של הגבה תוך כדי שמירה על צורתה הטבעית. המוצר נוח לשימוש, לא דביק ולא נמרח ובעל פיגמנט עוצמתי ומתקבע! כשאני ניקיתי את המברשת והיד שלי נגעה בצבע לקח לי הרבה זמן עד שהצלחתי להסיר אותו! הוא ממש עמיד :)
מחיר לצרכן: 128 ש"ח
כמובן חשוב למרוח את הג'ל עם מברשת מתאימה- יש מברשת של מייקלה מספר 4 שמחירה 88 ₪ (מופיעה כאן בתמונה)

9-ולכאן מצטרף העיפרון גבות שהוא מעולה לתיקונים קלים יותר ולא לעיבוי רציני של הגבות, אצלי הגבות מלאות יחסית ולכן העיפרון הוא יותר מתאים אבל לעומת זאת מי שעם גבות דקות יהיה לה יותר מתאים הג'ל .
מחיר לצרכן: 88 ש"ח
10-מסיר לכלוך ומנקה מברשות: מה יותר טוב מספריי שמשפריצים על המברשות משאירים אותן איתו כמה דקות ואז שוטפים, חוסך המון עבודה וזמן, וכמובן אנחנו יודעות כמה זמן= כסף  ולי אישית אין הרבה זמן עודף...
מחיר לצרכן: 41 ש"ח

11- הפריימר לעיניים שהוא מוצר חובה שאני כבר מכירה מלפני שנתיים בערך , ביום יום אני פחות שמה צלליות כי איכשהו אני מרגישה שאין לי רמה גבוהה במריחתן(מישהי רוצה לעשות לי שיעור מזורז?), אבל כשאני מתאפרת בערב לבילוי אני  שמה את הפריימר ולא דואגת מסיבה כזו או אחרת שאיכשהו האיפור ירד כי זה לא יקרה והוא אכן מחזיק הרבה שעות ולא זז מלימטר!
מחיר לצרכן: 118 ש"ח

12-נעבור לעוד מוצר שאני משתמשת איתו קבוע! העור שלי ממש בעייתי במיוחד בתקופת הקיץ , יש לי תמיד אדמומיות בפנים וגם קצת פריחה מדי פעם שגורמת לפעמים לפצעונים . הקונסילר מג'יק  מפתיע אותי כל בוקר מחדש! אני משתמשת בו עם מברשת 11 של מיקיילה, מאד נוחה ו"מרימה" את הגוונים נהדר ומסתירה את הפגמים מעולה (יש תמונה בהמשך)
יש כאן בקונסילר 5 צבעים:
 * צהוב לימוןהסתרת כתמים כחולים/סגולים במיוחד על גווני עור כהים,כגון: עיגולים "שחורים" מסביב לעיניים או שטפי        דם תת-עוריים.
* סגול לילך – ניטרול אפרוריות בעור והסתרת כתמים צהובים כגון נמשים, במיוחד על גווני עור בהירים.
* לבן צחור – מצויין לערבוב גוונים לשם התאמה מדוייקת וליצירת נקודות "אור" באיפור.
* בג' – גווני בג' שונים ליצירת אחידות מלאה בגוון העור ומשמש גם להצללות.
* אמבר – תת גוון כתום לכיסוי רוב האזורים הבעייתיים כולל מילוי נקבוביות מורחבות לאחר פוסט-אקנה או ניתוחים.
ולא יאמן אחרי מריחה וטפיחה קלה של החומר האדמומיות למשל נעלמת כאלו לא הייתה! אני מכורה למוצר הזה!
מחיר לצרכן: 238 ש"ח

13-ולאחר הקונסילר מג'יק, אני שמה את הגלגל של 6 צבעי הגוף הנקרא- קמופלאז' מינרלי 6 גוונים.
 אני אומנם לא מאפרת מקצועית אבל הוא מאד שימושי לי, יש לי בפנים הרבה נמשים ונקודות חן ולכן אין לי גוון עור אחיד, לכן אני פשוט מערבבת כמה מהצבעים ומגיעה להסתרה מרבית ועור אחיד ומעלף!
תמיד מחמיאים לי שהעור נראה נפלא ואני בקושי שמה מייק אפ, אז מבחינתי אני עושה משהו נכון! ;)
חוץ מיזה מדי פעם אני גם מאפרת חברות ואת המשפחה ותמיד אוהבים את התוצאה,
את האמת אני הרבה זמן חושבת ללכת ללמוד קורס איפור מקצועי אבל לצערי כרגע זה לא מתאפשר לי. מקווה שעוד אמצא זמן לזה בקרוב...
אני משתמשת במריחת הצבעים בעזרת מברשת מספר 13 שמאד נוחה לי לשימוש נקודתי ולהסתיר את הפגמים.
 (תמונה למטה)
מחיר לצרכן: 298 ש"ח
14- ולסיום אני משתמשת במייקאפ פיקסר לכל הפנים. לאחר שאני מסיימת להתאפר אני משפריצה מהבקבוק 2 לחיצות וזהו!!! מבחינתי אני יכולה להירדם עם האיפור ובבוקר לקום כמו נסיכה ולהראות אותו דבר(לא שאני באמת עושה זאת, כי זה לא בריא לעור, אבל למשל לאירוע שצריך להיות עם איפור מסודר כל היום, או לעבודה שאני מהבוקר עד הערב לא נמצאת בבית זה פתרון נפלא).
דרך אגב הוא גם מעולה לריענון האיפור, לרוב לאחר כמה שעות מרגישים את האיפור שהוא לאט לאט מתחיל לדהות,
שוב עושים את אותה פעולה  של הריסוס וזהו הופ קסם האיפור נראה כאלו עכשיו מרחתי אותו! זה רעיון גאוני!!!!! 
אצלי במיוחד לאירועים התרסיס בשימוש , התרסיס נמצא בתיק והוא המצאת המאה!!!!
מחיר לצרכן: 100 ש"ח

כאן בתמונה למעלה יש את מברשת 21 שמעולה לטשטושים צלליות- עלייה אדבר בפוסט אחר  :)
ולסיכום מה אני יכולה להגיד? שמבחינתי לגור שם בתוך המתחם המפואר הזה! שכל יום בבוקר המוצרים הראשונים שנשלפים מהמגירת איפור שלי הם של עופרה והם גם נמצאים על השידה קבוע וגם בתיק איפור ולא זזים משם!
לדעתי החברה מאד מקצועית אבל לצערי ממה ששמתי לב רק בנות מאפרות מקצועיות מכירות אותם ולדעתי 
לכל בת בכל העולם כדאי להכיר את במוצרים כי הם הרבה יותר טובים מהמון חברות אחרות והמחירים הוגנים לחלוטין! אני חייבת לציין שמבחינתי איכות ומחיר אלו 2 הדברים החשובים ושיש בחברה גם מבצעים זה נפלא
 אני חושבת מניסיון רב שהם לוקחים ובגדול !!! מה שנקרא הם הזוכים שלי ומספר אחת וגם השירות נהדר!
אל תשכחו לעקוב באתר שלהם יש מל מבצעים והנחות!

להזמנות והתרשמות בקרו באתר של מיקיילה ביוטי (היבואן של עופרה קוסמטיקס)
http://www.ofracosmetics.co.il/about.aspx
טלפון: 1-700-706-646
 אז הטיפ שלי לפוסט זה הוא לעקוב אחר הדף של עופרה קוסמטיקס וגם באינסטגרם שלהם על כל המבצעים

אשמח שתעשו לי לייק בדף הבלוג בפייסבוק
https://www.facebook.com/thebeautyandthetip.blogspot.co.il?ref=hl
שיהיה שבוע נפלא
אוהבת רותם

4 תגובות:

  1. כל הכבוד על הפוסט המושקע והמלא בפרטים , נראה נחמד מאוד (מלבד המחירים :) חחח)
    ואגב אצלי זה נפתח למסך מלא כשלוחצים על התמונה

    השבמחק
    תשובות
    1. אני שמחה לשמוע שאהבת לקרוא את הפוסט! המחירים יחסית למתחרים לא גבוהים ואת האמת שווים כל שקל! מה שכן אני ממליצה לעקוב הם עושים מלא מבצעים!

      מחק
  2. אחלה פוסט! מאוד מושקע:) כבר סימנתי לי כמה פריטים שמסקרנים אותי אז הולכת לבדוק את הנושא לעומק ויתכן שאציק לך בעניין;)

    השבמחק
    תשובות
    1. שירן אני שמחה לשמוע! ואת מוזמנת בשמחה להתייעץ איתי. את לא מציקה :)

      מחק