יום רביעי, 22 באוקטובר 2014

תוצאות הגרלה !

שלומלום לכולן!!!!

וואו כמה שעבדתי על ההגרלה הזו
לקח לי יובלות לכתוב את כל הבנות על הדפים , אבל זה הכי כיף בשיטה הישנה
ואין מה להגיד זה היה שווה כל רגע !!!
382 משתתפות בהגרלה!!!!!!!!!! מטורף אה:)
והיו להם 400 לייקים על הפוסט, רק חבל שהבלוגר החליט למחוק הכל,
אתר לא חביב במיוחד  :(
אני שמחה שאהבתן והשתתפתן ואני מבטיחה עוד הרבה הגרלות מהממות
והפתעות מהנות בבלוג!!!
לצערי חלקכן לא ביצעתן את כל השלבים ולכן נפסלתן מההגרלה
אבל היו הרבה שאכן ביצעו את השלבים וזכו להשתתף..
לבסוף נבחרו מספר פתקים בודדים שמהם הגרלתי את שם זוכה
כי אי אפשר לצלם כמות כזו בתמונה :)
אז אם השם שלכן מופיע פה תשמחו בכל זאת כי ממש הגעתן כמעט עד הסוף

הזוכה היא עידית אריאל  iditariel@walla.com !!!! ברכות! אני פונה אלייך במייל כעת ויש לך 7 ימים לענות לי אחרת אבצע את ההגרלה שוב, ברגע שתחזרי אליי אשלח לך בדואר רשום את החבילה!!



אני מקווה שתמשיכו לעקוב אחריי וליהנות ממה שאפרסם
כי אני יודעת שאני נהנית מכל רגע ואוהבת אתכם מלא!!!

יאללה נתראה בקרוב בפוסט הבא
                                              רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה