יום שלישי, 25 בנובמבר 2014

Black Friday !!!

שלום לכולם!!

אז ה-

ממש מעבר לפינה
וצריך להתכונן ולמלא סלים באתרים!!
אני כבר התחלתי להתכונן ורציתי לשתף אותכן ברשימה שאי רוצה לקנות, אולי זה ייתן לכן רעיונות לבזבז { אני יודעת שחשבון הבנק שלכן פחות ישמח , אבל איי פעם בשנה מותר ואפילו רצוי, נחייה גם באשליה שבאמת זו רק פעם אחת בשנה שאנחנו מתפרעות.. הרי זה ברור שזה קורה כל הזמן חחח :)  }

קודם כל כמה פרטים טכניים:
ה- Black Friday  אם מישהי פספסה זה יום של הנחות ענק בארה"ב , אנשים עומדים שם ימים לפני בשביל לשמור לעצמם מקום וממש מתקוטטים ורבים על מוצרים מרוב שההנחות שם ממש משמעותיות! הלוואי עלינו...
אבל זכות הקדמה שקיימת ועידן הגלובאליות גם אנחנו יכולות ליהנות מההנחות בארה"ב!!!
קודם כל צריך לשים לב שהוא מתקיים ב28.11.14, בשעה 6:00 בבוקר שלנו בארץ ישראל ביום שישי הקרוב, יש מצב שזה ינוע לאחר השה 6:00 כי זה מאד תלוי באיזו מדינה זו, אבל ההצעה שלי אליכן זה כבר  בשעה 6:00 בבוקר להיות מול המחשב ולהתכונן למלא ריפרישים בראבק!!!!!
בנוסף צריך לזכור שאתן מבצעות קנייה מסוימת בכל אתר שלא יעלה את ה74.99$ , בסכום כזה יש פטור ממע"מ, מכס ומס קנייה בארץ שלנו "מפנקים" אותנו בעונשים האלה. אם כן תעברו תהיו צריכות לשלם מע"מ וזה לא כדאי בכלל.. לכן אם אתן רוצות מספר דברים והם עולים על סכום זה אני ממליצה לפצל את החבילות.
אופציה שנייה אם זה מוצר שיחיד שעולה מעל 75 דולר אז כן לשלם קצת מכס , מכס משלמים מעל 75 דולר עד 325 , למרות שיצאה הצעת חוק חדשה שעד500 דולר לא נשלם מכס אבל אני לא יודעת אם היא יצאה לפועל ולכן לא כדאי להסתכן ולא לעלות מעל 325 דולר
יש הרבה אתרים לא חביבים שלא שולחים לישראל באופן ישיר, אבל אנחנו בארץ לא ניתן להם לשבור אותנו ולכן קיימות חברות שילוח נפלאות שדרכן אנחנו יכולים להיעזר ובכל זאת לקבל את המוצרים עד לפתח דלתנו.

רשימת אתרים מקשרים : חברות שילוח הכי פופולריים:
BUY2USA
 Mustop - קיבלתי עדכון  חם מהתנור שתהיה הנחה של 5 דולר על עלות המשלוח לישראל מכל חנות ברשת או 10 דולר הנחה מאיביי או אמזון.
שניהם אתרים מאד מומלצים וטובים, המוכר יותר הוא BUY2USA.

יאללה אז נתחיל?

קודם כל איך לא האתר הראשון שאקנה ממנו הוא
* lime crime*

שימו לב: באתר הזה ספציפי ההנחות מתחילות בעוד מספר שעות, מחר (יום רביעי) בשעה 6/7 בבוקר ככל הנראה.. אז תהיו מוכנות ואל תגידו שלא ידעתן ולא שמעתן :)

קישור לאתר
אם עקבתן בבלוג שמתן לב בטח שאני מכורה לאודמים שלהם, רשמתי עליהם בכמה פוסטים
המוצרים הורודים שלי
שלושת האודמים שמלווים אותי בקיץ
תחזית מגמות- ירין שחף
בפוסט ההגרלה יש תמונה שלי עם אודם שלהם

בקיצר כפי ששמתן לב אני מכורה למוצרים שלהם וכמעט מזכירה אותם בכל מקום :)
הווישליסט:
קישור לגוונים בסדרה UNICORN
גוון בשם COQUETTE

גוון בשם GERADIUM

גוון בשם COSMOPOP




קישור לגוונים בסדרה  -velvetines
לצערי הם פירסמו לפני מספר שעות שהסדרה הזו לא תכלול בהנחות, אבל יאללה אם כבר עושים הזמנה אז אני אזמין אותם גם ללא התחשבנות, כי בתכלס אף פעם באתר הזה אין כמעט הנחות....

גוון בשם PANSY 


גוון בשם CASHMERE 

קישור לאליינרים באתר
גוון בשם LAZULI 
צבע מאד אופנתי שילך עכשיו חזק בשנתיים הקרובות וכך גם הצבע הבא : 




גוון בשם LUNAR SEA  

אפשר לקרוא למה גווני הכחולים ולמה הלבן יהיו אופנתיים , בפוסט על תחזית מגמות של ירין שחף

*לאתר הבא:Makeupgeek*
קישור לאתר Makeupgeek
את האמת זה אתר חדש שאני לא מכירה, אבל בהחלט אנסה אותו! שמעתי עליו רבות. למעשה זה אתר של יוטיוברית שהוציאה ליין איפור משלה ועל שמה, אבל חוץ מהמוצרים שלה אפשר למצוא באתר גם מוצרים שהיא משתמשת ואוהבת
אני אזמין כמה פיגמנטים , וכמה צלליות :

קישור לפיגנט insomnia
קישור לפיגמנט utopia

קישור לפיגמנט fuse

קישור לפיגמנט -oceana

*אתר הבא: Echemist *
אתר איכמיסט שהוא ממש כמו סופר פארם אבל זול יותר! אני מזמינה בו המון וגם זמן ההגעה של המוצרים נע בין 7-12 יום גג! מהיר, עטוף טוב ומגיע מושלם!
קישור לאתר איכמיסט

אני אזמין את מוצרי Bioderma המעולים, במיוחד את המנקה פנים שלהם שהוא גם מסיר איפור נהדר , לא שמנוני ולאחת כמוני שבעלת עור רגיש ובעייתי הוא מעולה!

וכמובן את הדאודורנט של  Vichy המשגע, שהוא ממש מצויין, מחזיק מלא זמן, לא משאיר סימנים ועם ריח מטריף
אתן יכולות לקרוא כאן בפוסט הדאודורנטים הגדול- חלק שני על ההמלצה שלי לגביו.


*אתר הבא: Bath and body works*
קישור לאתר Bath and body works
טוב את האמת באתר הזה אני ממש לא יכולה להחליט מה להזמין וזה ממש לא מוצר אחד או שניים... ממליצה על כל האתר ולבחור לפי העדפה אישית.
כרגע יש מבצע של קניית 3 מוצרים ולקבל 2 מתנה.

*** צריך לשים לב שהאתר לא שולח ישירות לישראל ולכן צריך להשתמש באתר BUY2USA או בMustop

כנ"ל לאתר הבא : Victorias Secret
קישור לאתר Victorias Secret
אני מאוהבת במוצרים שלהם וגם פה הבחירה תהיה קשה מאד...
אפשר לקרוא בפוסטים הבאים למשל על שני בודי מיסט שלהם שיש לי ואני מאד אוהבת:
המוצרים הורודים שלי
ניחוחות באוויר

המבצע שיש כעת שראיתי על הבודי מיסטים והקרמים 7 מוצרים ב35 דולר:


*** צריך לשים לב שהאתר שולח לישראל רק ביגוד וקרמים, בעלות של28 דולר...  בשמים ובודי מיסט איננו שולח ולכן כדאי להשתמש באתר BUY2USA או בMustop

אתרים שיש בהם הנחות ואני כבר קניתי בעבר ולכן אין לי ווש ליסט אבל בהחלט ממליצה לכן לקנות: 

אתר אנטונים מציע משלוח לכל הארץ בחינם, קישור לאתר אנטונים
אתן יכולות לקרוא את הפוסט שכתבתי עליהם : פוסט על אנטונים
ממליצה גם על העיפרון השחור לעיניים שלהם, לאחרונה קניתי אותו והוא נהדר (בקרוב יהיה פוסט עליו)
אני מאד ממליצה ההזמנות מהאתר מגיעות תוך 3 ימים גג ובדואר רשום/ שליח עד הבית.

אתר ביוטיגוינט שמלא בחברות דראגסטור כיפיות ומקסימות שהזמנתי ממנו גם הרבה בעבר ושווה להכנס אליו.
קישור לביוטיגוינט
הזמנתי ממנו אודמים של wet & wild, nyx, milani  ועוד. בנוסף הזמנתי שם גם עפרונות עיניים של חברות רבות וגילטרים. אני מאד ממליצה על האתר, החבילה מגיעה מאד מהר ובדואר רשום.

בנוסף אתרים בריטיים שמעולים להזמנות של מוצרי איפור במחירים נהדרים והמשלוח שם כל השנה בחינם!!
Lookfantastic
HQHair

מה שהזמנתי שם בעבר וכולן בטוח מכירות זה את הנייקד ומלא עפרונות עיניים של Urban Decay !

אתר ג'ילטי שיש בו מלא חברות קוסמטיקה מעולות ובמחירים מצחיקים, כמו למשל הפיקסר של עופרה ב65 שקל!!
להלן המבצעים :

***עדכון : המבצעים ממשיכים עד מחר לקראת הסייבר מאנדיי!!  מבצעים לדוגמא באתר:
1. מי פנים של ניוטרוג'ינה לחיול ראשים שחורים -מחיר סופי ב 61 ש"ח
2. תרחיף ייבוש ודמי מייק אפ של הולילנד - מחיר סופי ב53 ש"ח
3. שפתון של OFRA - מחיר סופי. ב 64 ש"ח
4. מכחול גבות של מיקאלה - מחיר סופי ב44 ש"ח


כבר הערב התחילה החגיגה!!! שיא ההנחות על מגוון מוצרים יעלו מחר( חמישי ה27/11)

הלקים של CHINA GLAZE ימכרו באתר במחיר של 28 ש"ח , לאורך כל ימי הפעילות, עד 2.12.14

מוצרי הפריסייל, שמהיום ב26/11 :
1. ריסים שלמים של ארדל, ב24% הנחה , המחיר הסופי 31 ש"ח
2. מייק אפ פיקסר של OFRA ב35% הנחה -המחיר הסופי 65 ש"ח
3. ג'ל מפחית פצעונים של ניטרוג'ינה, יימכר ב35% הנחה - מחיר סו...פי 58 ש"ח

מוצרים שימכרו בבלאק פריידי(27/11-2/12) :
1. מכחול איליינר תלת מישורי של מיקאלה, שיימכר ב50% הנחה, מחיר סופי 46 ש"ח
2. איליינר ג'ל של OFRA שיימכר ב35% הנחה - מחיר סופי 74 ש"ח
3. מייק אפ קולורסטיי של רבלון, שיימכר ב60% הנחה - מחיר סופי 76 ש"ח
4. בושם FOR HER של נרסיסו רודריגז, יימכר ב42% הנחה -מחיר סופי 399 ש"ח
5. מארז לעור שמן של הולילנד , יימכר ב35% הנחה - מחיר סופי 127 ש"ח

מוצרים בהנחות לסייבר מאנדיי , מראשון בערב (30/11) עד שלישי, ה2/12:
1. קצף ניקוי ברבדוס, מבית אנה לוטן, יימכר ב34% הנחה, מחיר סופי ב45 ש"ח
2. בושם בושרון "פלאס ואנדום" יימכר ב53% הנחה - מחיר סופי ב240 ₪
אתר  funailz יש גם מבצע מעולה: ל-48 שעות, החל מהיום  - 15% הנחה. יש כפל מבצעים!

כלומר רביעיה ב- 50.9 ש"ח בלבד. משלוח חינם!!
מבצעים ברשת אפריל לבלאק פריידיי -חצי חנות בחצי מחיר:
ההנחה: מעל 50 מותגי בישום, טיפוח ואיפור מובילים בהנחה של 50% !

לדוגמא
מסקרה HYPNOSE של לנקום במחיר 97.5 ₪ (במקום 195 ₪)
קרם לחות של לנקום VISIONNAIRE ADVANCED MULTI CORRECTING CREAM במחיר 240 ₪ (במקום 480 ₪)
מייק אפ אסתי לאודר Double Wear במחיר 125 ₪(במקום 250 ₪)
קרם לחות קליניק DDML במחיר 167 ₪ (במקום 335 ₪)
סטנדל קרם עיניים Prevenance Rides Ultra Eye Cream במחיר 190 ₪ (במקום 380 ₪)
הבושם Lady Million - My Gold של פאקו רבאן 234.5 (במקום 469 ₪)
תוקף: 26/11-03/12- על המוצרים המשתתפים. אין כפל מבצעים. בכפוף לתקנון.
הטיפ שלי להיום הוא לא להפריז בקניות בבלאק פריידי, הרבה פעמים האתרים לא עושים הנחות משמעותיות וכדאי לחכות להזמנות אחרת, לחשוב חכם באמת מה אתן צריכות ולא לקנות סתם ואח"כ תהיו מלאות במוצרים שאין לכן זמן להשתמש בהן :)

                                       אוהבת רותם


מתזכרת לעשות לייק לדף הבלוג בפייסבוק בשביל תמיד להשאר מעודכנות:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה