יום שבת, 13 בדצמבר 2014

חידושים צבעוניים

שלום שלום!

שבוע שעבר היה מאד פורה בחידושים וצבעוני בענף!
מאד נהניתי מפני ששתי ההשקות שהוזמנתי אליהם לוו בהמון צבעוניות, במידע חשוב והכי חשוב בהרבה כיף!

אז נתחיל בבשורה הראשונה שהיא לא רק משמחת, אלא גם אופנתית ומרגשת !!!
מותג הלקים הנחשק מארה"ב בשם SinfulColors נחת בארצנו הקטנטונת.





המותג נוסד בשנת 1991 ע"י כריס כהן . המותג נמכר בעיקר בארה"ב בהתחלה ואחר כך התרחב גם באירופה.
המותג מוכר מאד בסגנוניות שלו, בצבעוניות שלו אשר משרה אווירה כייפית ואווירת חגיגה.
כמו שהמותג ידוע בצבעוניות , גם ההשקה שהייתי בה הייתה כזו:


המותג נשאר תמיד מעודכן בטרנדים הכי חדישים ולכן אנחנו יכולות להישאר תמיד לפי צו האופנה וגם לא לפשוט רגל! בעולם האופנה קצב הטרנדים מתחלף בתדירות גבוהה והלקים הפכו לחלק בלתי נפרד מהמראה והאמירה האופנתית.
מפני שהמחיר נוח וזמין לכולם אלו הן בשורות נהדרות ! לראשונה ששמעתי שהמותג צריך להגיע לארץ , חשבתי שהמחיר ינוע בין 30-40 , אבל טעיתי ובגדול ואני ממש שמחה על כך!!!
ממש בימים אלה המותג התחיל להימכר בכל רשתות הפארם אצלנו בארץ (סופר פארם, ניו פארם ומשביר לצרכן)עלות הלקים נעה בין  9.90-14.90 ליחידה.
ישנם מלא צבעים הקיימים למותג , אך כרגע בארץ יגיעו 40 צבעים. הובטח שלאט לאט יגיעו עוד ועוד צבעים מסדרות כגון נצנצים, מט, מבריקים ועוד.
מברשת הלק מאד נוחה וצריך רק 2 שכבות בשביל שהצבע יהיה אטום . הלק התייבש לי במהירות!! מבחינתי עובדה זו נהדרת בגלל שאני שונאת לחכות עד שהלק יתייבש מפני ששונאת לשבת ללא מעש.

גולדי פורמן (מי שלא מכירה, זה הזמן להכיר! דף הפייסבוק של גולדי ) ביצעה לנו הדרכה כייפית וקלילה ליצירת 3 לוקים חביבים , גם למי שפחות מוכשרת בתחום זה  עדיין יכולה לבצע בקלות את 3 הדוגמאות: נעלי לבוטין, חיפושית, מראה
לסילבסטר.


בנוסף קיבלנו טיפ מגולדי שאני עד כה לא הכרתי ובשבילי זה היה חידוש נהדר, להסיר לק נצנצים עיקש עם פדים להסרת איפור !!! לטבול אותם טוב טוב ולהניח בערך דקה שתים על הציפורן והופ הלק יורד במהירות ללא שום התאמצות!    מדובר על החברה  ballons מבית שסטוביץ (בתמונה עם הלקים למטה הם נמצאים)

בזמן האירוע יכולנו להתנסות בלקים, לראות עמידות, לראות את הגוונים ואיך הם מתייבשים. אני בחרתי לעשות דוגמא שליוותה אותי במשך השבוע והחזיקה נהדר עד שהורדתי אותה!!! 5 ימים ללא ציפ' אחד! הצבע ברונזה פשוט שבה את ליבי!! התאהבתי בו, מטאלי מדהים! אין מישהי שראתה אותי ולא החמיאה! הוא פשוט מסנוור מבטים והורס!!! התאהבתי :)


שמות הלקים שהשתמשתי:
ברונזה: מספר 1148- אינני יודעת את שמו כי אין לי אותו , אבל אני בימים הקרובים אלך לחפש אותו בחנויות ולקנות אותו וכמובן אעדכן פה את השם שלו :)
שחור:  מספר 1226 black on black
נצנצים:  מספר 923 queen of beauty

אני חזרתי עם 6 גוונים מהממים , הנצנצים תמיד אופנתי וגם אם לא אני חולה על נצנצים אז לא אכפת לי, גם התכלת הכי ימני מלא בצנצנים וכייפי. שחור הוא טוב כי תמיד מעליו אפשר לעשות כל מיני דוגמאות והחתמות, ורוד בובתי וחמוד, ואדום שזה צבע קלאסי לכל בחורה. למרות שאני  פחות אוהבת אדום... גם בלק וגם באודמים..


קישור לדף הפייסבוק של סינפול
 ____________________________________________

ולחידוש השני , רשת האיפור התוססת, הצבעונית והמגניבה- FLORMAR בבעלות הזכיינית ואשת העסקים זהבה ציפר מתרחבת והשיקה חנות שלישית בקניון הזהב! החנות ממוקמת באגף החדש של הקניות בקומת הכניסה (מיקום חנויות האחרות :בקניון עזריאלי ובקריון בחיפה ).


חברת פלורמר נוסדה במילאנו, איטליה בשנת 1950 ומתמחה בייצור קוסמטיקה, טיפוח, איפור ולקים ייחודיים. רשת פלורמר משווקת ביותר משמונים מדינות ברחבי העולם. הרשת נמצאת בבעלות תאגיד הטיפוח הצרפתי איב רושה.
בחנות ניתן למצוא מגוון רחב של מוצרי איפור - למעלה מ800 פריטים, במבחר רב של צבעים ומרקמים : מייק אפ, פודרה, צלליות, מסקרה, שפתונים, לקים ואביזרי אפנה. המחירים השווים לכל נפש, עיצוב מזמין בקונספט הבינלאומי של חנויות הרשת, עם דגש על מבחר צבעים עשיר וסדנאות איפור המתקיימות אחת לשבוע. כל המוכרים והמוכרות ברשת הינם מאפרים מקצועיים. למעשה כל מי שנכנס לרשת במטרה לקנות מוצר נהנה מהדרכה מקצועית.


כמובן שלא יצאתי בידיים ריקות, ואלו המוצרים שנבחרו!
פריימר שקוף לכל הפנים שמאד אהבתי, גרם לעמידות הצלליות להישאר לאורך היום, בעיקרון יש כאן פריימר מיוחד המיועד לצלליות אבל אני משתמשת ברגיל של הפנים להכל וזה בסדר גמור, הפריימר נועד בשביל להחליק את עור הפנים לפני מריחת המייקאפ שלא יהיו שקעים בעור וגם בשביל הסתרת פצעונים - לסיכום שהעור יראה כמו בובת פורצלן :) צריך לשים לב שפריימר מכיל ברוב החברות סיליקון ומי שאלרגית צריכה להיזהר. אני אישית מאד אוהבת את ההרגשה אחרי פריימר העור נפלא, חלק ונעים.
מחיר: 65 ש"ח

צאבי סטיק קורל ואופנתי, (deep coral- מס' 13) קודם כל הוא ללא ריח וטעם!! כמו שאני אוהבת :) ישר התאהבתי בו, מפני שיש הרבה חברות שמוצרי השפתיים שלהם עם ריח וטעם וזה בעייתי בשבילי... הצבע מהממם! היו כל כך הרבה צבעים ולא ידעתי מה לבחור, אבל אני שמחה על הבחירה שלי!! הצבע מושלם בשבילי. אני מאמינה שאחזור בקרוב לקנות צבע נוסף מרוב שאהבתי! הצ'אבי נמרח בקלות על השפתיים כמו חמאה, יחסית עמיד לצאבים אחרים שניסיתי. ברגע שהוא יורד- נשאר סטיין עדין וזה נהדר כי עדיין נשאר גוון עדין על השפתיים.  הוא הפך להיות פייבוריט בתיק האיפור שלי , קל לנשיאה ונוח ולכן לא מוותרת עליו מהרגע שישי לי אותו :) 
מחיר:  50 ש"ח

פלטת צלליות (מספר 05 ) הפלטת צלליות הזו מעולה למראה מעושן ולערב, יש בחנות כל כך הרבה גווני צלליות ומלא סוגי פלטות, אני בחרתי את זו כי דווקא צלליות למעושן אין לי הרבה ואני מאד אוהבת את הגוונים כחולים והאפורים למיניהם- במיוחד כשיש נצנצים!! הצלליות מאד פיגמנטיות (רואים זאת גם בתמונות שעשיתי למטה), הגוונים הכהים יותר עם נצנצים. הצלליות נמרחות בקלות וללא הרבה נשורת שמעצבנת אותי שאני מתאפרת עם צלליות, זה אחד הדברים שמשגעים אותי! העמידות נהדרת וכמו שציינתי עם הפריימר העמידות הייתה עוד יותר מרשימה!
מחיר: 70 שקלים.


סווטצ'ים  של הצלליות ושל הצ'אבי סטיק (הצבע הכתום ורוד זה הצ'אבי והשאר זה צבעי הפלטה.


קישור לאתר של פלורמר

הטיפ היומי שלי הוא תמיד להשתדל להשאר מעודכנות בדברים החמים שקורים בסביבה שלנו.
בנוסף מצרפת תמונה שלי של האיפור שהתאפרתי לאחת ההשקות, אם אהבתן אשמח לספר עם איזה מוצרים התאפרתי :


אם לא עשיתן עדיין לייק לדף הבלוג בפייסבוק זה הזמן קישור לדף הבלוג
וכדאי גם לעקוב באינסטגרם קישור לאינסטגרם

                                                                   אוהבת רותם

8 תגובות:

  1. פוסט פשוט מדהים! כתיבה מדהימה ונעימה שרק אני רוצה להמשיך לקרוא ולקרוא ולקרוא...
    התיאורים עושים חשק מטורף לרוץ ולקנות את המוצרים.
    נדלקתי על הלקים שכתבת עליהם במיוחד, אני מחכה לראות אותם כבר בסופר פארם ולקנות- עשית לי חשק!
    תמשיכי בסיקור מוצרים שמתאימים לכולם, זה ממש עוזר להכיר ככ מוצרים חדשים.
    מחכה לפוסטים הבאים לך- ומחכה כבר לפוסט איפור למתחילים!
    אין כמוך!

    השבמחק
    תשובות
    1. וואו תודה רבה!! התגובה הזו מאד מרגשת אותי!! אני שמחה שאת נהנת לקרוא ועוקבת אחריי. הלקים בהחלט ממכרים ואני ממש רוצה את כולם :)
      אני בהחלט מקווה להוציא פוסט לאיפור מתחילים אבל זה יקח קצת זמן כי אני צריכה להתארגן על מצלמה איכותית. :)

      מחק
  2. רותם, איפור ממש מחמיא ויפה מאוד . אהבתי! רוצה לדעת מה שמת ואם אפשר גם פירוט שלב אחרי שלב לחסרות ניסיון כמוני :)

    השבמחק
  3. בשמחה יאנה, אני אשמח לפרט: את האמת האיפור ממש קליל:
    1. מייק אפ סטודיו פיקס של מאק
    2. אודם של wet and wild שעולה 3 דולר
    3. עפרון עיניים בקו המים של אנטונים בצבע שחור
    4. עפרונות עיניים של אורבן דיקיי מחוץ לעין התחתונה בגוונים תכלת וכחול- למעשה ערבבתי אותם על העין בשכבות ונוצר הצבע המיוחד הזה
    וזהו! :)

    השבמחק