יום שני, 15 בדצמבר 2014

Kelo cote - ג'ל סיליקון למניעת צלקות וטיפולן !!!

היי לכולן,
מה שלומכן? אני מקווה שטוב ..
אני בימים מטורפים ועמוסים שאת האמת אין לי כמעט זמן לנשום, אבל אני לא מתלוננת, אלא להפך מודה על כך שאני עמוסה ומסוגלת לעשות כל כך הרבה דברים בכל כך הרבה נישות מגוונות :)

היום אדבר על אחת הבעיות המרכזיות שיש לי לאחרונה(יש לי הרבה בעיות- כי כולנו אוהבים להפוך זבוב לפיל נכון? ) אבל אהיה היום ממוקדת בבעיה אחת מרכזית אשר כל יום מחדש גורמת לי לתסכולים והתעסקות רבה על הבוקר...
לאחרונה נוצרה אצלי צלקת טרייה אשר ממוקמת בין האף לעין, מיקום זה הוא מעצבן וטורדני אשר מציק לי ברמה שאני אפילו לא יכולה לתאר כמה!! הצלקת שתקועה לה באמצע הפנים ולא נעלמת לה !!!
לכן בגלל מצב קשה זה , חבריי הטובים בתקופה האחרונה הם פריימרים ומייקאפים, את האמת יש לי הרבה סוגי חברות ומרקמים, כל כך הרבה סוגי מייקאפים, נוזליים, אבקה, מינרלי, מוצקים ועוד: ואני כל הזמן מגוונת לפי הצורך ולפי ההרגשה שלי, אבל לצערי זה משהו שאינני מפספסת בטקס התארגנות של הבוקר בגלל שהצלקת מאד מפריעה לי...


לכן שהוזמנתי לאירוע בשבוע שעבר, כל כך שמחתי- ידעתי שהנה הגיע המושיע שלי! משחת הkelo cote שתציל אותי מייסוריי ותחזיר את היופי בפניי! יצא אפילו חרוז :)
הרי בתכלס לכולנו יש צלקת טורדנית בכל מיני מקומות בגוף, צלקת שאנחנו חושבים שכל אדם שמביט לעברינו רואה אותה, גם אם זה לא בהכרח נכון ..  זה ממש כמו ח'צקון שכולנו בטוחים שכולם מסתכלים עליו ולפעמים זו רק ההרגשה האישית שלנו..
לכן מבחינתי כל אופצית טיפול היא חובה, במיוחד ששמעתי כל כך הרבה המלצות על המשחה הזו, מהרבה רופאים שממליצים למרוח ולהקפיד על הטיפול!


האירוע נערך במתחם סינמה סיטי בגלילות. כשהגעתי קיבלו את פניי מיטל ומורן המדהימות, שארגנו אירוע כל כך מושקע, מפנק, מעשיר ומיוחד! ברגע שרק נכנסתי למתחם של האירוע, הרגשתי אווירה שונה, אווירה מפנקת, מחבקת , משהו שלא קיים בכל אירוע! היה מלא כיבוד ופינוקים ואת האמת מכל הכיבוד העשיר שהיה תפס אותי הקרמבו היפיוף הזה!!!! אי אפשר להתעלם ממנו :)


לאחר מכן נערכה הרצאה מרתקת ומעשירה של ד"ר להבית אקרמן - מומחית לרפואת עור , אשר הסבירה לנו על סוגי צלקות, על העור והמבנה שלנו והתאים, איך הן נוצרות, על שלבי הפציעה והחלמה , סוגי טיפולים המקובלים בשוק ועל הטיפול הכי מהיר, אפקטיבי והכי פחות כואב- כי מי לעזאזל (וסליחה על הקללה) המציא את המשפט הזה - שבשביל להיות יפה צריך לסבול? אני בטוחה שרק גבר יכול היה לומר משפט כזה!! אז אני בעד להיות יפה ולא לסבול, אלא רק ליהנות :) 
ולסיום מתוק של האירוע נכנסו לסרט מפנק !


אז הטיפול שעונה על כל אלה הוא טיפול בעזרת משחת הקלו קוט (kelo cote )- מבית Rafa , המשחה הינה ג'ל סיליקון רפואי המכיל Polysiloxanes, Silicon Dioxide, המפחית אודם ,  גרד, מרכך ומשטח את הצלקת ומאיץ את תהליך הריפוי.
נוסחת הסיליקון הייחודית של קלו-קוט (Kelo-cote) פותחה במיוחד למניעה וטיפול בצלקות. במחקרים רפואיים הוכח שמריחה של קלו-קוט על פני הצלקת יכולה למנוע התפתחות צלקת אדומה ובולטת ולהאיץ את קצב ההחלמה של הצלקת.
קלו-קוט מונע ומטפל ביעילות בצלקות שנגרמו כתוצאה מ:
  • פציעה
  • ניתוח רפואי
  • ניתוח קיסרי
  • ניתוח אסתטי
  • כוויה
  • חתך
  • טראומה (כגון נשיכות בע"ח, צריבת מדוזות וכד')
קלו-קוט בעלת סדרה של מגוון מוצרים שכך אפשר להתאים את המוצר המתאים עבורנו:
קלו-קוט ג'ל למניעה וטיפול בצלקות צלקות קויות שארכן עד 10 ס"מ
קלו-קוט UV למניעה וטיפול בצלקות באזורים חשופים
קלו-קוט תרסיס למניעה וטיפול בצלקות גדולות ומפושטות ו/או רגישות למגע
  
קלו-קוט מתאים לכל סוגי העור, ומותר לשימוש גם בילדים, נשים הרות ומניקות, ובעלי עור רגיש.
קלו-קוט הינו ג'ל שקוף המתייבש במהירות. הוא קל ונוח לשימוש גם באזורי גוף חשופים (אינו נראה לעין).
אז איך משתמשים?
כאשר מורחים שכבה דקה ואחידה על העור( ממש לא צריכים הרבה חומר ולכן שפורפרת אחת תספיק לכל אורך הטיפול של 3 חודשים- אשר זהו זמן הטיפול המומלץ לתוצאות מקסימליות בצלקת קטנה, בצלקת גדולה יותר יכול להיות שיקח יותר זמן). מומלץ למרוח פעמיים ביום את המשחה(בוקר וערב) ושקלו קוט יהיה במגע עם העור במשך 24 שעות ביממה .
קלו-קוט מתייבש במהירות ויוצר מעטה סיליקון גמיש ונושם. מעטה הסיליקון נצמד לקרנית העור(שכבת העור החיצונית) ובעודו שומר על לחות העור, מגן עליו מפני חדירת כימיקלים, חיידקים ומים לצלקת . באופן זה נוצרת סביבה המאזנת את הרס וייצור הקולגן ומשפרת את המראה הפיזיולוגי והקוסמטי של הצלקת.
למניעת התפתחות צלקת אדומה ובולטת יש להתחיל להשתמש בקלו-קוט כשבועיים לאחר סגירת הפצע ונפילת הגלד ו/או כשבועיים לאחר הוצאת התפרים – על עור סגור ויבש.
לשיפור מראה צלקת קיימת יש להתחיל בטיפול מוקדם ככל האפשר. מחקרים מראים שגם בצלקות שגילן עד שש שנים ניתן לראות שיפור במראה הצלקת ואלו חדשות נפלאות בנות, לכל מי שיש צלקת עד גיל זה- יאללה לגשת לסופר ולקנות ולהתחיל לטפל, אך יחד עם זאת , חשוב להדגיש כי בשנתיים הראשונות של הצלקת יש הכי הרבה שיפור ותוצאות.


קישור לאתר : קישור לאתר שלהם
אני ממש בימים אלה התחלתי את הטיפול ואני כבר מחכה שיעברו להם 3 חודשים!!! מחכה לראות את שיפור מצב הצלקת וכמובן אעדכן אותכן.. 
אז נתראה בעוד 3 חודשים בנוגע למשחה זו.. (כמובן שעוד כמה ימים אהיה פה שוב - וגם אתם נכון ?:)

*** עדכון לאחר 3.5 חודשים: הצלקת נראת הרבה פחות אדומה, לא נפוחה ובכלל לא בולטת כמו בעבר. המשחה עשתה פלאים ואני שמחה שהתמדתי בשימוש בה. ממליצה!

ולפינוק המדהים שזכיתי להעניק לכן , לקוראות האהובות שלי , קיבלתי כמות מוגבלת של שוברים לחלק אשר
 מקנים 20 אחוז הנחה בקניית המשחה ולכן כל מי שמעוניינת שתיצור איתי קשר ובשמחה אשלח לה!

ניתן לרכוש את מוצרי סדרת קלו-קוט:
  • בכל רשתות הפארם
  • בבתי המרקחת הפרטיים
  • בבתי המרקחת של קופות החולים
  • ובבתי המרקחת הדיגיטליים
    * המחיר: בערך 150 שקלים תלוי בסניף ובאיזה תכשיר בחרתן. 

    הטיפ להיום הוא לא לשכוח להשקיע בעצמינו, לפעמים גם הדברים הכי קטנים הם מאד משמעותיים ויכולים להשפיע עלינו בכל מיני אספקטים בחיים , מקווה שגם הצלקות שלכן יטופלו כראוי ואשמח לשמוע עדכונים

                                     ביי לבנתיים
                                                           אוהבת רותם

8 תגובות:

  1. נשמע מעניין! מקווה שיסייע לצלקת שלך!!:)

    השבמחק
  2. פוסט נהדר רותם, כיף שמישהו כותב על איך להפטר מהבעיה במקום להסתיר אותה בקונסילר\מייקאפ וכו'.לגמריי נתת תקווה לצלקותיי ובביקוריי הקרובים בפארמים ארכוש לעצמי אחד ואתחיל לטפל כמו שצריך בצלקות, לכן אשמח גם לקבל שובר אחד להנחה אם נשארו, אני אעביר לך פרטים בפייסבוק בהודעות האישיות.
    אז שוב תודה רבה על פוסט חשוב וטוב:)
    אגב אני מאוד אוהבת את הבלוג וקוראת מושבעת שלך:)

    השבמחק
    תשובות
    1. וואו איזו הודעה מרגשת!!! תודה רבה!!! אני שמחה לשמוע ומאחלת לך טיפול נעים בצלקות :)
      הנה קישור http://www.kelocote.co.il/?CategoryID=908&ArticleID=1194&dbsAuthToken

      מחק
  3. מעניין, כמה זמן המשחה קיימת וידוע לך אולי אם נוסתה על בעלי חיים?

    השבמחק
  4. אשמח אם תשלחי לי שובר זיכוי כזה (ruyariel@gmail.com) תודה יעקב

    השבמחק
    תשובות
    1. בבקשה יעקב
      http://www.kelocote.co.il/?CategoryID=908&ArticleID=1194&dbsAuthToken
      בהצלחה

      מחק