יום שבת, 24 בינואר 2015

פינוק חורפי :)

היי, מה נשמע אהובות?
וואו איך התגעגעתי!! לא כתבתי 3 שבועות לצערי וזה הרגיש לי נצח!!
התגעגעתי אליכן קוראות אהובות וגם לבלוג עצמו, אני מאד אוהבת לכתוב ולשתף אותכן על חידושים והפתעות,
אבל לצערי התקופה כעת מאד עמוסה, ולכן מצאתי את עצמי באטרף שלא הספקתי לעשות חצי מהדברים שאני רוצה :(
אספר לכן בקצרה עליי שחוץ מהיותי בלוגרית, אני סטודנטית לתואר שני במנהל עסקים, עובדת במחלקת גיוס טכנולוגית ועוזרת הוראה במכללה לכן חיים כעת אין לי ממש, אבל סוף סוף מצאתי זמן לכתוב לכן ויאללה יש לי פוסט מפנק ומעניין :)
סיימתי לחפור, אני מתחילה :)

אז היום אני כותבת על פינוק חורפי מה שנקרא מכף רגל ועד ראש :)
פינוק שמשלב טיפוח ואיפור, פינוק שלא שוכח שבימי החורף, גם אם גשום וגם אם לא , הגוף שלנו זקוק לטיפול מיוחד מפני שהוא מתייבש וזקוק ללחות ...


אז נתחיל מכף רגל? נעלי הבית המדהימות של ללין שמחממות אותי ומפנקות אותי בבית
יש כעת עד סוף החודש מבצע של המוצר השני ב9.90 בחנות לכן אני ממליצה לרוץ ולקנות :)


בנוסף לכפות רגליים, גם הגוף שלנו בימים אלה זקוק ללחות. אצלי אישית העור בחורף ממש כמו נחש, כן כן זה מצחיק אבל ממש ככה, אני עם עור יחסית יבש ולכן אני אוהבת למרוח לא רק קרמים אלא כל כמה ימים מוצר יותר אינטנסיבי אשר מטפל בעור שלא אהיה נחש :)
לכן אני מאד ממליצה על קרם חמאת שיאה של ד"ר מלומד. הרבה מוצרים של החברה אני מכירה כבר ממזמן, את קרם זה הכרתי כאשר ביצעתי בעבר רפלקסולוגיה, המטפלת מרחה לי את הקרם, מפני שאני שונאת שמורחים לי שמן על הרגליים. לכן מאד שמחתי לקבל את הקרם הזה לביתי :)

קצת על החברה למי שלא מכירה: במפעלי ד"ר מלומד מייצרים בכל יום אלפי מוצרים, המיוצאים לעשרות מדינות ברחבי העולם. החברה עוסקת במחקר, בפיתוח, בייצור ובשיווק מוצרי קוסמטיקה ייחודיים משנת 1979. מרבית תוצרת החברה מיוצאת לחו"ל. המוצרים מבוססים על צמחי מרפא ושמנים צמחיים הידועים בסגולותיהם המרגיעות והמיטיבות עם העור.
המוצרים של ד"ר מלומד ללא צבע מלאכותי, ללא SLS והם ללא מנסים על בעלי חיים וזוהי עובדה נהדרת.

הקרם מוצר טבעי אשר מטפל יופי ביובש. המוצר מכיל ויטמין E ותמציות צמחי מרפא בקומפלקס ייחודי המיוצר בטכנולוגית  Seven Actives . טכנולוגיה זו פותחה במעבדות הייחודיות של ד"ר מלומד אשר בעצם גורמות למקסום התכשיר, הקומפלקס מסייע לנטרול ממוקד של רדיקלים חופשיים ולאיזון מושלם ולשיפור משמעותי של העור. ידוע כי חמאת שיאה מגינה על העור ומחזירה לו את הלחות הטבעית שלו.
אני מורחת אותו בכל הגוף אבל שמה דגש במקומות יבשים יותר, כגון מרפקים, כפות רגליים, קרסוליים ואפילו בידיים. הקרם בעל ניחוח עדין ונעים, נספג ממש מהר ולא מותיר עור שמנוני וההרגשה של העור לאחר מכן ממש כמו קטיפה.
תכולה: 150 מ"ל
מחיר: 31 ש"ח

אתר של ד"ר מלומד  
**ניתן לרכוש את המוצרים בבתי המרקחת, בתי הטבע, ברשת מכבי פארם, סנטר פארם וניו פארם.


עוד מוצר בשימוש יומיומי שחייב להיות בהרגל של כולנו- מריחת קרם פנים, מי שעדיין לא בעלת הרגל זה חייבת להתחיל!! אני אישית מאד אוהבת את הקרם פנים של חברת ל'אוקסיטן מסדרת אנג'ליקה. הקרם נספג במהירות, בניחוח נעים וקליל אשר מחייה את העור במהירות. המוצר מתאים לסוג העור שלי( רגיל הנוטה ליבש) ואני משתמשת בו כבר שנתיים וחצי ומרוצה ממש. מספיק למרוח ממש קצת בשביל לקבל אפקט ולכן הכמות הזו נשארת לתקופה רבה וזה נהדר וחסכוני, מפני שהמוצר לא כל כך זול. אבל הוא ממש טוב ושווה כל שקל. אני קניתי את הצנצנת האחרונה לפני כחצי שנה ונשאר לי עדיין מהקרם לפחות לעוד חודשיים :)
המוצר מכיל תמצית אורגנית של צמח האנג'ליקה מאזור DROME שבדרום צרפת. ל'אוקסיטן רשמה פטנט על קומפלקס טבעי של אנג'ליקה והוכיחה את אפקטיביות הלחות על ידי הגברת יצור אקוופורינים ("תעלות המים") בעור.
תכולה: 50 מ"ל
עלות: 202 ש"ח


אחריו עוד מוצר חובה שמבחינתי אני לא זזה מהבית בלעדיו, זה הליפ באלם של eos, אשר עוזר נגד יובש. לצערי עדיין אין אופציה לקנות אותו בארץ אבל בקלות אפשר להזמין אותו מאתר ויטהקוסט, אני יודעת שאפשר גם מאייבי וכאלה אבל אני חוששת מזיופים ולכן קונה רק בויטה- קישור למוצר בויטה קוסט.  בכל הזמנה באתר שאני קונה אוכל ודברים מיוחדים תמיד נשאר קצת מקום במשקל וזו הזדמנות נהדרת להכניס את המוצר לסל.
הריח שמופיע כאן בתמונה הוא ריח של פירות קיץ. מרענן, כייפי ונעים! יש לי גם את הריח הלימוני שהוא כייפי, אני אוהבת להשתמש בו בקיץ. ישנם עוד ריחות אבל עדיין לא ניסיתי (אם ניסיתן אשמח לקבל תגובה ולשמוע מה עוד מומלץ ). הכי הכי חשוב בליפ באלם שהוא עוזר במהירות. אצלי השפתיים מתייבשות ממש מהר וזה מאד מפריע לי, במיוחד ששמים אודם זה לא נראה טוב ולכן חשוב לשמור על השפתיים לחות ונעימות :)
תכולה: 0.25 oz
מחיר: 3.8 דולר

 

ואעבור לשפתון החדש מבית קרליין מסדרת הColor Matt המהמממממם!! השפתון מתקשר למה שכתבתי מיקודם, שאחרי שיש לנו שפתיים נעימות וחלקות, צריך להדגיש אותן עם אודם מיוחד :)
אני חייבת לציין ש28 שנה לא שמתי שפתונים אדומים, בשיעור אצל ירין שחף ( מי שפספסה אני לומדת קורס איפור אצל ירין) שמתי לראשונה את השפתון האדום וכן היה לי מוזר אבל הרבה החמיאו! ופתאום הגיע אליי השפתון של קרליין ומכל הצבעים קיבלתי את האדום והופתעתי לטובה! אכן צבע זה שכל כך חששתי ממנו, מתאים לי והוא מתווסף ללוק היומיומי שלי  :)
קרליין הוציאו את סדרה זו עם 6 גוונים מטריפים! הצבע שאני קיבלתי מספר 25: הנקרא אדום עז. הסדרה הינה שפתונים בצורת גלוס אבל הם בעצם מאט שמתייבש מהר ונמרח בקלות. אתן זוכרות שמאט עכשיו זה הלהיט נכון?? אני התמכרתי למאט , זה כל כך מחמיא ויפה! העמידות של השפתון מעולה, לא נמחק והצבע לא נעלם כל היום!!!
וגם אם אחרי כמה שעות הוא קצת דוהה, נשאר סטיין יפה שבהחלט מספק אותי לחלוטין!
צריך לשים לב שיש בנות עם שפתיים יותר שמנוניות וכל סוגי השפתונים פחות עמידים עליהן, כמו שאני ציינתי שלי יחסית יבשות אז העמידות אצלי היא גבוהה. אבל בסוף הפוסט מחכה לכן טיפ איך להגיע לרמת עמידות גבוהה , אז שווה לקרוא עד הסוף ! :)
תכולה: 7 גרם
מחיר: 59.90

וכך נראה השפתון עליי:) מה דעתכן?


לאחר מכן תוספת חשובה לכל יציאה מהבית- בושם. אני אוהבת בושם שמותיר ריח ושובל איפה שאני עוברת ושהריח שלו כל כך טוב שמופנים לעברי מבטים :)
המוצרים של חברת בודי שופ מוזכרים אצלי כמעט בכל פוסט, אני מכורה אליהם ואני קונה שם כל חודש והכי כיף ברשת הזו שכל פעם שנכנסים לחנות יש מבצעים ויוצאים עם שלל מוצרים במחירים מעולים.  הפעם נשלח אליי הבושם החדש "Muschio Bianco " של רשת הטיפוח בודי שופ בהחלט מבצע את העבודה!  לרגל השנה החדשה יצא בושם זה בהשראה איטלקית וחושנית. הבושם בעל ניחוח טלקי מתקתק, אשר מתבסס על רכיבים של ינמון, סנדלווד, יסמין ולבנדר- כשאני הרחתי את הבושם לראשונה- זה הזכיר לי ריח תינוקי וכייפי , הרי אין מתחרים לריח הטוב של תינוקות!
בנוסף האריזה המעלפת של ורוד עתיק וסגול חציל המעניקה תחושה חורפית ונעימה! כי לא רק חשוב שהריח יהיה מדהים אלא הרבה פעמים האריזה של המוצר מושכת אותנו יותר! אבל פה אנחנו מקבלים גם מוצר עם ניחוח משכר וגם אריזה מעלפת.
תכולה: 50 מ"ל
מחיר: 165 ש"ח


ונעבור אל הראש? נושא כאוב אצלי : השיער , השיער שלי אומנם יחסית חלק , אבל הוא דליל ומתנפח בקלות ובמיוחד בחורף אני שונאת את המראה שלו! לכן אני מאד משקיעה בשיער שלי ומי שמכירה אותי יודעת שאני גם רוקחת כל מיני מסיכות משמנים אתריים שמשפרות את מראה השיער וגם מחזקות אותו.
AUSSIE הוציאו סדרת מסכות מושלמות בשם Minute Miracle ב-3 דקות!
1. מסכת קסם Reconstructor : המתאימה לשיער רגיל. בעל תמציות מרגיעות של צמח הaussie , רכיבי הmine blam האוסטרלי שעוזרים להחליק קצוות שיער קשים ומחזיר את היופי , הרכות של השיער.
2. מסכת קסם  Luscious Long : המתאימה לשיער עם קצוות מפוצלים. בעל תמצית אקליפטוס אוסטרלי ושמן אבוקדו, רכיבי הaussie מזינים את השיער וגורמים לשיער הארוך שעבר הרבה להיות כמו בעבר בתחילת דרכו.
3. מסכת קסם Frizz Remedy : המתאימה לשיער יבש וצמא ועם מלא שוונצ'ים. בעל תמציות אלוורה ושמן זרעי חוחובה העוזרים להילחם בשיער סורר ולהפוך את השיער לבעל מראה רך ומדהים!
קיבלתי להתנסות את מסכות 2 ו 3 שמתאימות בול לשיער שלי. השיער שלי ארוך מאד ולכן אני מדי פעם סובלת מקצוות מפוצלים וחייבת להחזיר את השיער הארוך למראה האמיתי שלו, כמו שהוא היה בתחילת השורשים- בריא ויפה. ובנוסף השיער שלי מלא בשוונצ'ים וצמא, אני מרגישה שהוא הרבה פעמים "מת" כזה ולכן צריכה מוצר שיחייה אותו.
הריח של המסיכות מאד עדין ונעים, משהו קצת פירותי , הריח נשאר לאחר החפיפה וכיף להריח את השיער.
תכולה: 250 מ"ל
עלות: 44.90 ש"ח (הרבה פעמים יש מבצעים, אז תעקבו)

**להשיג ברשת הסופר פארם ברחבי הארץ


ולמוצר האחרון שאני אוהבת אבל לצערי לא הצלחתי לצלם לכן אותו על העין שלי(אני אנסה בקרוב שוב),
העיפרון ניוד של חברת רימל. קודם כל הוא מאד רך, ממש כמו חמאה ולכן קל להנחה ולא כואב! אני מניחה אותו בקו המים במיוחד בחורף לאיפור עדין וחמים. כשמורחים צבע ניוד בקו המים, האפקט שזה יוצר-  הגדלת העין ובעצם כך זה מגדיל את הנוכחות של העין- אם דיברתי על נוכחות של בושם , כאן זו נוכחות של עיניים . העמידות שלו מצוינת, לוקח לו הרבה זמן עד שהוא יורד ולכן זה נהדר כי לא צריך לחדש אותו הרבה במהלך היום. למעשה עם עפרון העיניים הזה ואודם( במיוחד כמו האודם של קרליין) זהו לוק מושלם! אני חושבת שזה אפילו מרגיש כאלו התאפרתי יותר. בכלל בתקופה האחרונה צבעי הניוד מאד באופנה ולכן אני חושבת שכל אחת מאתנו חייבת עיפרון אחד כזה  :)
אני קניתי אותו לפני כשנה באתר אסוס בעלות של 4 פאונד. מאמינה שיש לקנות אותו בהרבה מקומות :)


ולסיום הטיפ היומי כמו שהבטחתי :
הפעולות שאני מבצעת לעמידות טובה יותר של שפתונים:
קודם כל מניחה מייק אפ על השפתיים, לאחר מכן שכבה דקה של האודם, מחכה שיתייבש , לאחר מכן שכבה נוספות וגם מחכה שיתייבש. לאחר מכן מניחה בטפיחות קצת פודרה וזהו האודם ככה מחזיק לי כמה שעות טובות אפילו שאני אוכלת ושותה!!

זהו להיום אהובות, מקווה שנהנתן

                                                 אוהבת רותם

8 תגובות:

  1. אני בדיוק מנסה את המסכות של אוזי...עוד לא סגורה עליהן עד הסוף.

    השבמחק
    תשובות
    1. את תתאהבי בהן מבטיחה לך! המסיכות החזירו לשיער את הנפח ועכשיו הוא שופע כזה יפה, לפני כן היה סתם מעוכי :)

      מחק
  2. פוסט מהמם! בא לי את הקרם של לאוקסיטן.
    בנוסף, איפה אפשר להשיג מוצרים של רימל חוץ האתר של אסוס?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירה! רימל יש גם מדי פעם בסניפים של סופר פארם ;) אעדכן אותך ברגע שיהיה מבצע איפשהו

      מחק
  3. מהמם לך השפתון הזה - שווה ברמות!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה מותק ;) אני שמחה לשמוע שהוא מתאים לי

      מחק
  4. פוסט נהדר, השפתון מאוד מחמיא לך!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה מהממת! אני שמחה לשמוע, כי אני עד כה חששתי מאדום

      מחק