יום שבת, 21 בפברואר 2015

אז מה חדש? חודש פברואר

היי בנות מה שלומכן?
היום אתמקד במספר מוצרים חדשים שיצאו לאחרונה:)
חדשות של מוצרים חדשים שיצאו לשוק תמיד משמחים אותי!! זה תמיד גורם לי לקנות את המוצרים, לחפש אותם בחנויות, להרגיש, להריח , לברר ולדעת האם כדאי להשתמש בהם ולהפוך אותם למוצרים הקבועים שמשמשים אותי,
לכן החלטתי לשתף אותכן בחדשות :)




אתחיל עם סדרה חדשה ומיוחדת , בעלת ריח מיוחד ומטריף !!!
"BODY SHOP" השיקו סדרת טיפוח חדשה וראשונה מסוגה בישראל המבוססת על האורז הסגול הגדל בתאילנד!
בתור אחת שאף פעם לא הייתה בתאילנד, אחרי הניחוח של המוצר אני פשוט עם חשק עז לטוס לשם :) אבל בנתיים מסתפקת רק בלהשתמש במוצר עצמו..
הידעתן שצמח האורז הסגול גדל בתאילנד ועשיר בוויטמין E, פרו ויטמין B5, חומצות אמינו ומינרלים, אשר מזינים את העור ומעניקים לו זוהר וברק. הצבע הסגול של האורז מגיע מאנתוציאנין, שמקנה תכונות נוגדות חמצון, טומן סגולות רפואיות ומסייע בגמישות העור. אני אישית לא ידעתי על סגולות האורז הסגול ושמחתי ללמוד ובעיקר לחוות את ההרגשה בטיפול עם מוצר אשר מכיל אותו.

המוצר שהתנסיתי וחוויתי והתאהבתי בו הוא הדואט קרם גוף בצבעים סגול ולבן- קודם כל שפתחתי אותו וראיתי את הצבע הסגול ישר התאהבתי במוצר, כי אני מכורה לצבע סגול וישר הצבע של המוצר שבה את ליבי :)
המוצר מכיל שני קרמים: קרם ג'ל לטיפול יום וקרם גוף עשיר לטיפול בלילה. הקרם מכיל ויטמינים חיוניים, שמן מקדמיה אורגני ושמן לוטוס שמסייעים בריכוך העור ואכן השאירו את העור שלי בניחוח נפלא, עור נעים , חלק וקורן.

מחיר לצרכן: 59 ש"ח ל200 מ"ל  (בנוסף הסדרה כוללת: פילינג גוף וקרם לילה)



ואם משקיעים בעור הגוף בקרמים שירככו אותו, צריך גם להשקיע בתרחיץ סבון במקלחת איכותי וטוב.
לכן התחלתי להתקלח עם תרחיץ הנוזלי "טופיק מדיס" של חברת קמדיס, הסדרה מתאימה לטיפול בעור יבש, רגיש וסדוק. יש לי עור ממש רגיש, מגורה, אדמומי, יבש ובעייתי באופן כללי, גם בחורף עושה בעיות וגם בקיץ, למעשה תדמיינו את כל הבעיות יחד זה העור שלי :)
הסדרה של טופיק מדיס מבוססת על תמציות צמחים, שמן אבוקדו, חומצות שומן וחומצת שיאה, המוצרים ללא בישום, ללא פרבנים וללא - SLS . לכן הריח כמעט ולא מורגש, אך גם לא כמו מוצרים טבעיים שלפעמים לא מריחים משהו, אלא הריח פה קליל , מאד אהבתי אותו. המרקם נעים, לא ממש מקציף כי אין את כל החומרים המזיקים שגורמים להקצפה, אבל בעצם מי צריך אותם?? כל המוצרים המסוכנים גורמים לבעיות בעור ולהפיכתו ליותר רגיש , לכן עובדות אלה נהדרות בשביל העור הבעייתי שלי :)

מחיר לצרכן: 59.99 שקל

עוד מוצר מעניין ומסקרן  בשם C.energy אשר הנו מכשיר לייזר לחידוש עור הפנים אשר יצא ע"י חוה זינגבוים בשיתוף חברת ""Venus Concept. קפצתי להשקה שהיתה למכשיר , אבל אני לא התנסיתי בטיפול , אני אקבע תור וכמובן אדווח לכן,אבל אני בטוחה בוודאות שהטיפול מעולה! מפני שכל מה שחוה זינגבוים לוקחת על עצמה ומפתחת מצוין!


הטיפול החדש נעשה במכשיר פורץ דרך בטכנולוגיית ה-NRF המתקדמת בעולם לחידוש דרמטי של עור הפנים – ולראשונה - ליווי בתכשירים ייעודיים מבית HAVA ZINGBOIM COSMECUETICALS לפתרון תופעות הלוואי!
הטיפול מבוסס על המכשור המתקדם ביותר לחידוש דרמטי של עור הפנים, הטיפול אינו פולשני, בעל תוצאות אחידות ומדויקות ואפשרי גם באזורים הקטנים. הטיפול במכשיר בטכנולוגיה חדשנית המוליכה זרם חשמלי מדויק לרקמת העור ובכך מסייעת בתהליך שיקום והתחדשות העור. הטכנולוגיה עליה מבוססת השיטה נחשבת לחדשנית וייחודית במיוחד בשל גודל האלקטרודות (המעבירות את הזרם החשמלי) הקטן ביותר, שכמותו לא נראה בתעשייה של האסתטיקה הרפואית, והוא שמאפשר קיצור משמעותי של זמן ההחלמה והפחתת הכאב במהלך טיפול פנים קוסמטי!
מה קורה לעור במהלך טיפול המכשיר? כיווץ נקבוביות פתוחות למרקם עור זוהר, הפחתת סימני הזדקנות לעור חיוני ובריא יותר, חידוש מרקם העור למראה אחיד ונעים יותר, שיפור במראה צלקות אקנה לעור חלק יותר, החלקת קמטוטים וקמטים עמוקים למראה צעיר יותר, מיצוק אזור הצוואר וקו הלסת להפחתת סימני הגיל, מתיחת העור באזור המחשוף למראה רענן יותר.

עלות טיפול בודד C.energy כ- 700 ₪ (כמות הטיפולים נקבעת לפי מצב העור של המטופל)
את הטיפול במכשיר ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות רפואיות P.M.E, העובדות בשיטת חוה זינגבוים www.havazingboim.com

ובלי קשר למכשיר, הייתי חייבת לצלם את חוה, היא מהממת , מטופחת ופשוט מושלמת! פשוט הרגשתי לא נעים שאני בוהה בה ומצלמת, אבל הייתי חייבת :)


ג'יג'י מעבדות קוסמטיקה השיקו את סדרת Ester C , בפוסט שכתבתי לפני כמה זמן סיפרתי על מספר מוצרים נוספים מהסדרה פוסט על מוצרי GIGI , כתבתי שם על תחליב הפנים, פילינג האורז המפורסם.
הפעם אספר לכם על Ester C Total C Serum – סרום לחות בעל אפקט הבהרה עם ריכוז גבוה במיוחד של ויטמין C לשיפור המרקם, הבהרת והאחדת הגוון והענקת זוהר לעור. כשמרחתי את הסרום לראשונה ישר הרגשתי את ההבדל, העור נהיה בשניות רך יותר, נעים למגע, מתוח יותר וזוהר. הרבה שאלו אותי אם עשיתי טיפול פנים ולא הבינו מה גרם לשינוי .
עוד נקודה מאד חשובה היא שהסרום נספג מהר בעור! אני שונאת שסרומים הם כבדים ולא נספגים מהר, אני יכולה להשתגע מזה.
הסרום מפרק כתמי מלנין, משמש כנוגד חמצון יעיל המונע נזקים, ומנגד מעודד יצור של סיבי קולגן בעור ובכך מפחית קמטים שנוצרים מיובש או מהשפעה של קרינה. שימוש רצוף בסרום מעכב בצורה משמעותית הופעת סימני הזדקנות כמו אובדן הגמישות, קמטים ופיגמנטציה. מתאים לכל סוגי העור.
מחיר לצרכן: 298 ₪ ל30 מ"ל.

בסדרה קיימים המוצרים :פילינג אבקת אורז, קרם לילה משקם, סרום לחות בעל אפקט הבהרה וקרם לטיפול בעור הסובל מסבוריאה. סדרת מוצרים זו פותחה על מנת לתת מענה לטיפולי הפילינג החדשים של החברה המבוססים על Ester C, נגזרת של ויטמין C ובשילוב חומצה מנדלית 15%. ספיגתו המצוינת של רכיב ה- Ester C בעור מסייעת להבהרת העור, הגברה של ייצור הקולגן ועיכוב של חמצון שומנים למראה עור בהיר, צעיר ובריא לאורך זמן.


זוג מוצרים אחרון שאדבר עליו החזיר אותי לילדות! השמפו והמרכך של קרליין 10 המחודש! הרי מי לא השתמש בעברו בשמפו ובמרכך שלהם? עם השנים קצת זנחתי את השמפו והמרכך שנקנים בסופרים, אבל ברגע שקיבלתי אותם ישר חזרתי הביתה וחפפתי. הריח החזיר אותי לעבר, הניחוח הנעים, הנקי הזה שישר גרם לי לשאול את עצמי למה בעצם הפסקתי להשתמש במוצר?!
הסדרה החדשה מבוססת על נוסחת ה PROTEIN SILK SYSTEM הייחודית, המעניקה לשיער לחות, הזנה ורכות מקסימאלית. הנוסחה מועשרת גם בקומפלקס ויטמינים המחזק את השיער ומרכיבי לחות להקניית זוהר וברק.             המוצר נעשה בטכנולוגיית פרוטאין המשי אשר הינה נוסחה מתקדמת לניקוי עדין של השיער והקרקפת. עוטפת את השיער ברכות מקסימאלית ע"י רכיב פרוטאין משי המזין את השערה מצד אחד ויוצר ציפוי של לחות מצד שני ובכך מעניק זוהר וברק לאורך זמן.
עובדה נוספת שמאד חשובה הנה שכמו כל מוצרי קרליין, גם סדרת מוצרים זו לא נוסתה על בעלי חיים.
בסדרה יש שמפו ומרכך : לשיער רגיל, לשיער צבוע, לשיער מתולתל, לשיער יבש, לסירוק קל, מונע קשקשים. וקיימים גם בסדרה מוצרים נוספים: קרם לחות ומסיכה לשיער.



 זהו אז הטיפ שלי להיום הוא בשביל לשלוט על מחלת הקניות שלנו, תקציבו לכן סכום מסוים לקניות כל שבוע ואל תחרגו ממנו, אחרת תמצאו את עצמכן עם קניות מטורפות ללא הגבלה ועם מינוס עצוב בבנק...

מקווה שנהנתן ונתראה בפוסט הבא
אוהבת רותם
            

5 תגובות:

  1. באמת מוצרים מעולים תודה על הסקירה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! בהחלט כל מוצר יותר מוצלח מהשני

      מחק
  2. פוסט נפלא!! אשמח שהסגנון של פוסט זה יהיה קבוע כל כמה זמן, אני יודעת שקיים הדף של המבצעים , אבל פה זה לאחר ניסיון וחשוב לי לשמוע את דעתך!

    השבמחק
  3. פוסט מרענן וכייפי, עשית לי חשק על הסרום של ג'יג'י וסיקרנת אותי עם המוצר החדש של באדי שופ, טוב נוספו עוד מוצרים לרשימת הוויש ליסט שלי שהם בהמלצתך ומהבלוג שלך:)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! חחח אני מתנצלת על כך שהוויש ליסט שלך גדל, אבל תכלס אם לא נבזבז ונקנה ממה נהנה ?:)

      מחק