יום שבת, 13 בפברואר 2016

Valentine's day 2016 is coming...

היי כולם!!
מתרגשים כמוני?? מחר חל הוולנטיין דיי ואני ממש אוהבת את יום זה! הכל אדום, ורוד, לבבי ומשמח וכולם אוהבים ומחייכים... אני אצא לדייט עם בן זוגי אבל כמובן רציתי להזכיר לכולכם שזהו חג שאפשר גם לפנק את עצמך !
ישנן שלל מתנות ופינוקים בכל החנויות וליקטתי כמה הפתעות מתוקות שמתאימות לכל כיס ושוות במיוחד!!





אתחיל קודם כל בקולקציה מגניבה, צעירה ומהממת Laline  עם סדרה חדשה בהשראת הדמויות
Hello Kitty ו- Little Miss Hug תחת הקונספט, Everybody Needs A Hug.
הסדרה מושקת במהדורה מוגבלת לכ-3 חודשים. הסדרה פותחה ויוצרה בניחוח פירותי מתוק, Grape Vanilla
במיוחד לולנטיין דיי, הריח מצויין, מחזיק מעמד הרבה זמן ולדעתי חייב להיות ריח קבוע בחנות!!! אני אבל לא דוגמא לשאול כי אני מאד אוהבת את הניחוח וניל בכל צורותיו :)
בנוסף כל מוצרי הסדרה מועשרים בחומרים כגון תמצית אלוורה, ויטמין E שמני אבוקדו אשר בריאים וחיוניים לעור שלנו ויותירו אותו רך ונעים.
בסדרה תמצאו קרם ידיים, קרם גוף, שמן רחצה, פילינג סוכר, ערכת טיפוח ידיים, תיק בד ועוד...


הסט הבא שהקסים אותי הוא של חברה sacara מבין מבחר מארזים שהחברה הציעה לחג. הסדרה שבערכה הינה סדרת הטיפוח PASSION המונה קרם ידיים, קרם גוף, ספריי בושם חמאת גוף וג'ל רחצה. לצד סדרת הטיפוח ניתן למצוא גם תיק איפור מהודר, ספוג לב, איפור ולקים. הריח של המוצרים מאד עדין ולכן זהו ריח שכל אישה תתחבר אליו ותאהב. לק אדום כל אחת מאיתנו צריכה, גלוס ורדרד ליומיום וספוג לב שיכול להמתיק את האמבטיה...
אני קניתי מספר מארזים גם לחברות לימי הולדת ולפורים (כי אי אפשר לתת רק ממתקים) ולכן זה פתרון נהדר לא רק ליום האהבה!!! יש מספר מארזים במחירים שונים שכוללים מוצרים מגוונים:
כל מארז מציע מגוון שונה של מוצרי טיפוח:
מארז 19.90 ₪ כולל: תיק PVC שקוף קטן עם סרט ורוד, קרם גוף וידיים –מסדרת Passion וליפגלוס קטן.
מארז 39.90 ₪ כולל: תיק PVC שקוף גדול עם סרט ורוד, קרם גוף , ידיים וג'ל רחצה מסדרת – Passion, לק, ספוג בצורת לב וליפגלוס קטן.
מארז 49.90 ₪ כולל: תיק PVC שקוף גדול עם סרט ורוד, ספוג רחצה לבבות לבן אדום, קרם ידיים, בודי מיסט , וחמאת גוף מסדרת – Passion, ליפגלוס ולק.
מארז 99.90 ₪ כולל : סלסלת קש, תיק איפור אדום בוהק, ספוג רחצה לבבות לבן אדום, ספוג לב, ג'ל רחצה, בודי מיסט, חמאת גוף, קרם ידיים וקרם גוף מסדרת Passion, לק וליפגלוס קטן. 


ולסט האחרון  שהוא מסדרת ליין מוצרי MON AMOUR של רשת ביוטיקייר( Beautycare) , המכיל קרם ידיים לעור יבש, תחליב גוף ודאודורנט ספריי.  שלושת המוצרים מתבססים על טהרת הריח היוקרתי של הבושם השייך לסדרת מון אמור הנקרא MON CHERI , הניחוח של המוצרים חזק ומתוק ומאד אהבתי. הקרם ידיים אכן עזר ליובש הנוראי שיש לי מחורף , התחליב גוף עם שמנים ותמציות טבעיות והוא מילא את חדר האמבט בניחוח נפלא והדאודורנט הוא בהחלט המוצר היחיד שאני צריכה לבחון לעומק ואתן בהחלט תקבלו בקרוב על כך פירוט האם הוא מוצלח או לא לצד עוד מספר דאודורנטים שאני בוחנת.
מחיר הערכה כולה 27 ₪ ומי שרוצה רק מוצר אחד מהסדרה יכולה לקנות כל אחד מהם הנפרד בחנויות הרשת.


ולבסוף אל תשכחו להתחיל את הרומנטיקה עם שוקולד נחמד ועם משקה טעים, מחכה לי ולבן זוגי יין רימונים של יקב רימון המוכר והוותיק בארץ. היין רימונים הינו טהור אשר בריא עם אלכוהול והטעם מושלם! הזן רימונים זה ייחודי ומאופיין ברמות גבוהות של סוכר ואנטי אוקסידנטים וברמת חומציות מדויקת אשר מתאימים באופן מושלם לייצור יין.



מקווה שתתפנקו ותהנו וחג אהבה שמח קוראים אהובים שלי !!!

נתראה בפוסט הבא ,

                                   נשיקות רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה