יום ראשון, 25 בפברואר 2018

עפנו על הסרט "לעוף עם ערפד"

היי כולם מה שלומכם?
לפני מספר ימים היינו בהקרנת הבכורה של הסרט לעוף עם הערפד במתחם סינמה סיטי בגלילות וכל כך נהנינו ורציתי לשתף אתכם גם! קודם כל המתחם תמיד נקי, מסודר ואנחנו אוהבים ללכת לשם לצפות בסרטים וכולם תמיד נחמדים. 
שנית הסרט היה ממש חוויה, הוא מתאים מעל גיל 5 ומעלה- עד 12 בערך לדעתי, מפני שהוא מדבר על ערפדים ולפעמים ילדים קטנים מתחת לגיל 5 מפחדים ולכן לא כדאי. 
העלילה כל כך חמודה וקסומה בהקשר של שיניים ותזמון הגעת הסרט הוא נהדר, עוד שנייה פסח מגיע וללכת לסרט זהו בילוי נהדר שילדים אוהבים ושמעביר לפחות חצי יום, לכן ממליצה לכם מכל הלב לקפוץ לסינמה סיטי הקרוב לביתכם וללכת לראות לעוף עם הערפד ומבטיחה שהילדים יעופו גם . עמית כל כך נהנתה והתלהבה והיתה קשובה כל הסרט.


למעשה הסרט הוא סרט אנימציה "לעוף עם ערפד" מבוסס על סדרת הספרים של אנג'לה זומר-בודנבורג "הערפד הקטן" שנמכר בלמעלה מ-12 מיליון עותקים ברחבי העולם. הספרים תורגמו ליותר מ-30 שפות ביניהן גם עברית. 

כעת הדמויות מגיעות אל המסך הגדול בפעם הראשונה באמצעות אנימציה מרהיבה בבימויים של ריצ'ארד קלאוס וקארסטן קילריץ (שהיה שותף לכתיבת התסריטים של "משפחת אדאמס ו"ביטלג'וס"). יחד הם יצרו סרט מלא אקשן והומור לכל המשפחה, מעוטר בדמויות מעניינות ומשעשעות ובסטים מרהיבים.


 על הסרט בקצרה: 

רודולף הוא ערפד צעיר, בן 13 בלבד, אשר נמלט עם משפחתו מאימתו של צייד ערפדים נודע. בזמן המנוסה נפרדות דרכי המשפחה ורודולף, שנותר לבדו, מוצא מסתור בטירה ישנה ביער השחור. אל הטירה, המשמשת כבית מלון, מגיע טוני- ילד רגיל בן גילו של רודולף, חובב סיפורי ערפדים, טירות מכושפות ויצורי לילה מסתוריים.

השניים מתיידדים כמעט מיד ולאחר טיסה משותפת בשמי הלילה מחליט טוני להתגייס לעזרת חברו החדש, למצוא את משפחתו ולעזור להם לנצח את הצייד שמנסה ללכוד אותם.


המוסר השכל של הסיפור שחשוב לכבד ולקבל את כולם גם אם הם שונים ממך ולהיות חברים ואני חושבת שזהו מוסר השכל מעולה וחשוב בגיל זה ושהחברה תדע לקבל את כולם וגם את השונה. אני אוהבת סרטים על מוסר השכל חשוב ומוסרי ושהילדים גם מבינים אותו בקלות ללא העזרה שלנו.

תהנו בסרט, רותם 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה