יום שני, 9 באפריל 2018

פריסקיז EXTRA קראנץ' לחתולים

היי כולםף מה שלומכם?
הפעם אני מקדישה את פוסט זה עבור החתולים שלנו :) הרי גם להם מגיע להתפנק ולא רק לנו ואת האמת אני כל כך אוהבת את החתולה שלנו ליידי, היא כזו אצילית ומהממת. מנומסת וההרגשה שכל מה שאומרים לה היא מבינה. חתולים זו חייה כזו נבונה, נכון גם שובבה אבל כיף לגדל אותם :)


והפעם המותג פורינה מחדש לנו עם הפריסקיז EXTRA קראנץ' - אילו למעשה כופתיות קראנצ'יות עם תיבול עשיר עבור החתולים שנו שיוכלו ליהנות מכל העולמות! 

פריסקיז EXTRA קראנץ' משלב טעמי עוף וסלמון, שני הטעמים האהובים במיוחד על חתולים, הרי כולנו יודעים שחתולים מתים על בשר ודגים, אבל צריך כמובן לתת להם עם תבלינים מסוימים וגם לא כל דבר כדאי שלא יהיו להם בעיות בבטן ולכן אני מעדיפה לקנות להם משהו מיועד עבורם ושאני שקטה ויודעת במאה אחוז שזה טוב להם.


לכן בפריסקיז באריזה אחת יש גם טעמי עוף וסלמון ובכך מייצר חווית טעם עשירה ומענגת במיוחד ומאפשר למגדלי החתולים להעניק להם חוויית אכילה מגוונת יותר, טעימה יותר ומפנקת יותר.
בארה"ב, פריסקיז EXTRA קראנץ' כבר רב מכר, החתולים לא יכולים להפסיק ליהנות ממנו - עכשיו גם החתולים בישראל יוכלו לחגוג עם סדרת המוצרים שמשגעת את כל החושים. 

פריסקיז EXTRA קראנץ' מצטרף לסדרה רחבה ועשירה של מוצרי מזון לחתולים הכוללים מזון במרקמים שונים (יבש / לח) בטעמים עשירים. מוצרי הפריסקיז הנם מוצרים אהובים ופופולאריים במיוחד בישראל ובעולם, הם מעניקים לחתול חגיגה של טעמים שהחתולים לא יכולים לעמוד בפניהם!


ליידי כל כך התלהבה וזללה את האוכל, אפשר לראות כמה שהיא נהנתה :)


שיהיה בתאבון לחתולים החמודים:)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה