יום רביעי, 22 באוגוסט 2018

מוצרי שיער לגברים- חברת Beards&Brothers

היי כולם מה נשמע?
לקראת החגים שבאים עלינו לטובה ונושא שתמיד קשה יותר עבורי- מתנה לגבר, תמיד אין לי רעיונות והגברים קשים במתנות, אנחנו הנשים כל דבר שיביאו לנו אנחנו נשמח, אבל בעולם הגברים לא כך..
לכן יש לי הפעם המלצה נהדרת, מיוחדת ובריאה של חברת Beards&Brothers שהיא עם מוצרי שיער לגברים מבית חיים שיר שיעשו לגבר שלנו חשק להשתמש במוצרים כל הזמן ולנו הנשים להנות מהניחוח הטוב:)




הרי אין כמו גבר משקיע, שמריח טוב כל הזמן, המוצרים של חברת Beards&Brothers בעלי ניחוח גברי טהור, חזק ומעולה שכל הגברים אוהבים וככה בקלות מתחברים ורוצים להשתמש בהם כי יודעים שזה ליין עבורם, ולא כמו שכיום קורה שאנחנו מנסות לשכנע אותם להשתמש במוצרים של נשים עם ניחוח נשי ומן הסתם הם יענו בשלילה כי זה לא עבורם, לכן חשיבה אסטרטגית נהדרת ומעולה. אני כבר קניתי לבן זוג מהליין ומחכה כבר לחג להביא לו את המתנה כי אני בטוחה שהוא ישמח ויאהב את הריח וישתמש במוצרים :)

בשנים האחרונות החליט היזם איש העסקים ומומחה מוצרי השיער חיים שיר לבצע מהפך אמיתי בעולם מוצרי השיער לגברים. הוא הבחין כי רוב התכשירים מיועדים לנשים במאפיינים, רכיבים, ריחות ואפילו בעיצוב האריזות. מה שמאד נכון כי מי שמשתמשות ברובן אלו הן הנשים והן גם קונות המוצרים. אבל בנינו בשקט זה ידוע שהבני זוג שלנו לוקחים ומשתמשים במוצרים שלנו, אז למה שלא יהיה להם מוצרים ייעודים משלהם? עם עיצוב וניחוח גברי יותר? ! אני חושבת שזה רעיון מבורך ומעולה!!!

חיים למעשה החל לחקור את דרכי החשיבה, השאיפות, הצרכים של גברים, כמו גם הרגלי הצריכה שלהם ולייבא מוצרים המותאמים במיוחד עבורם, במטרה להפוך את נושא הטיפוח לשקוף וקליל יותר עבור גברים ששואפים להיראות טוב בכל מצב כי היום זה לא בושה ולהפך כל אישה שמחה מאד לקבל את הגבר שלה מטופח ומריח טוב.

בנוסף, השיק חיים את המותג Beards&Brothers הנותן מענה לגברים מזוקנים ולגברים בכלל בתחומי טיפוח, קוסמטיקה, סטיילינג, עיצוב שיער, לייף סטייל ואפילו קולינריה. שיר טוען כי טרנד הזקנים אילץ גברים להכיר תחומי טיפוח שעד אז לא נגעו להם כמו סידור וסירוק הזקן, שימוש במוצרים לשמירה על עור הפנים, היגיינה באיזור הזקן ועוד. לכן, המותג מעוצב באווירה גברית והמוצרים נותנים מענה מושלם לטיפוח הזקן ושמירה על לוק מוקפד ומרשים.



יחד עם זאת, מדגיש חיים שיר את חשיבות הנגשת המוצרים לגברים, החל מהרמה בסיסית כמו שם המוצר ועד לאלמנטים כמו ניחוח הקרם אותו הם מורחים. גברים נרתעים מריחות פירותיים ומתוקים ומעוניינים לשמור על שגרת טיפוח מבלי להרגיש שהיא פוגמת בגבריות שלהם ולכן בחר שיר במוצרים בניחוחות ניטרלים וגבריים. בנוסף, ליין המוצרים לגברים נמכר באריזות עם כיתוב ברור לגבי אופן השימוש, תדירות, עוצמת השומניות והברק ונתונים נוספים שלנשים נראים מובנים מאליהם, אך גברים צריכים ללמוד ממש מהתחלה...

אל כל אלו מצטרפת אמנת השירות של חיים שיר, הכוללת יחס אישי לכל לקוח וייעוץ מקצועי לכל דורש בכל הקשור לטיפוח ואסתטיקה. שיר וצוות היועצים שלו נותנים מענה מקוון, טלפוני ופרונטלי והם מדריכים גברים הזקוקים להכוונה לגבי אופן השימוש במוצרי הקולקציה החדשה ובכלל.



ניתן להשיג:
info@beardsandbrothers.com
פייסבוק: Beards & Brothers London
אינסטגרם: beards_n_brothers
אתר החברה: www.beardsandbrothers.com/he
טלפון: 09-885860


שיהיה חג שמח
רותם 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה