יום שבת, 1 בספטמבר 2018

הקולקציה של מותג האופנה FIVE US

היי היי מה שלומכן?
הפעם אני עם מותג שייקי, אופנתי ומהמם שחייבת להמליץ לכן ופשוט אסור שלא תכירו אותו! הקולקציה מעבר של סתיו 2018-2019 של המותג האופנה FIVE US. הבגדים של המותג עם גזרות נהדרות, בדים מעניינים וצבעים מרהיבים. קוקלציה יפה וצעירה. סוף סוף משהו שמתאים לצעירות אבל לא מתבגרות. אלא לנשים בגילאים 25-35 שבגיל זה מאד קשה למצוא אופנה בארץ, כי רוב החנויות לצעירות מדי או למבוגרות מדי ומאד שמחתי להכיר את המותג!





מותג FIVE US, עם קו אופנתי שיקי במיוחד, משווק בשמונה השנים האחרונות פריטים ייחודיים תוצרת הארץ ל- 32 בוטיקים נבחרים בישראל. השיווק נעשה בכמויות מזעריות על-מנת לשמר את הייחודיות של כל פריט ופריט בקולקצייה.
קולקציית המותג מאופיינת בבדים איכותיים במיוחד בשילוב אלמנטים בעבודת יד, המקנים לה טאץ' ייחודי ואישי, וצביעת הבדים נעשית בשיטה חדשנית למראה מיוחד ותוסס.

האאוטפיטס מיועדים לגילאי 23-35 ומתאימים לכל שעה במהלך היום, החל מלבוש קזו'אל אלגנטי ועד יציאה ללאנץ' או אירוע עסקי. כך למשל ניתן למצוא ג'ינסים בגזרות אמצע – לא גבוהות מדי ולא נמוכות מדי וגוונים המתאימים ללבישה לאורך כל היום, במשך השבוע ובוויקנד.

החזון של FIVE US הוא לספק מענה כולל, המבוסס על שוק כחול-לבן, עם פריטים שעומדים בפני עצמם או שניתן לצרף אליהם אקססוריז מעניין. הבדים מהם מיוצרים הבגדים, וויסקוזה, כותנה ומודלים מסיב טבעי, נמתחים ונוחים ללבישה לנוחות מקסימלית.



הצבעים המובילים הם נייבי, אפור, בורדו, חרדל, ירוק בקבוק, כסוף, מטאלי, פודרה, ירקרק, אפרפר ולבן מטאלי והם משתלבים נהדר עם משחקים צבע מיוחדים של פסים, תפרים, שפשופים, אפליקציות והסמל המסחרי של המותג. בנוסף ניתן לראות בקולקציה של FIVE US דפוסים גאומטריים אבסטרקטים, משבצות ופסים, שהופכים את האאוטפיטס לעכשוויים ותואמים את האופנות והטרנדים ברחבי העולם.



את הקולקציה ניתן להשיג בבוטיקים המובילים בישראל. 

פייסבוק: Five us - פייב אס 

טל: 03-6825575 || בית פנורמה,דרך בן צבי 84 תל אביב


ממליצה לקפוץ ולבקר
אוהבת רותם 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה