יום רביעי, 3 באוקטובר 2018

מחזמר "הקוסם מארץ עוץ" - חנוכה 2018

היי כולם מה נשמע? תקופת החגים עברה ואנחנו חוזרים לשגרה, אבל אל תשכחו שעוד מעט , בתחילת דצמבר מגיע אלינו חג החנוכה :) חג אהוב על הילדים מסופגניות ולביבות ועד מחזמר והופעות מעניינים ומקסימים.

אין כמו להנות בחג החנוכה עם מחזמר יפה, מלא שירים, הנאה ומוסר שהכל חכם שילמד את הילדים על החיים. לכן ההמלצה שלי היא לקוסם מארץ עוץ.
את האמת אני מאד מתרגשת בעצמי ללכת מפני שאני הייתי ילדה בעצמי הייתי במחזמר שגם היה בשנת 1994 אז עם אדם, צחי נוי, מיכל ינאי, איתי שגב וסער בן יוסף וששוב אדם משתתף שהוא אייקון לכל הדור שלי זה כל כך מרגש ומשמח- ומחזיר אותי לילדות גם :)

לכן הגרסה המחודשת לקלאסיקה "הקוסם מארץ עוץ" בכיכובם של מלכת הילדים, רינת גבאי, נסרין קדרי, בתפקיד ראשון בעולם הילדים, הזמר אדם, סוגר מעגל בתפקיד איש הפח בו כיכב לפני 24 שנים, איתי תורג'מן ואיציק כהן מאד משמחת אותי ואני מאד מצפה לקראת. 

עלילת המחזמר:
סופת טורנדו גדולה סוחפת את דורותי (רינת גבאי) ואת הכלב הקטן שלה, טוטו, אל מסע הרפתקאות בארץ עוץ הקסומה. דחליל חביב, איש-פח רגיש ואריה פחדן מצטרפים אל דורותי ועוזרים לה במסעה אל הקוסם, בתקווה שיעזור לה לחזור הביתה בשלום.
עיבוד בימתי חדש והפקה מוסיקלית מסעירה שמפיחה חיים חדשים בסיפורו הקלאסי, המרגש והמשעשע של פרנק באום על חברות אמיצה, על מסע התבגרות ועל כוחם של טוב הלב והתמימות.

מחזמר סוחף ומרתק, חינוכי והרפתקני כאחד, בשיתוף עשרות משתתפים, רקדנים ואקרובטים בכל הארץ!


לצפייה וטעימה קטנה מה מחכה לנו, לחצו על קישור לחצו כאן:

מחיר כרטיס : 149 ₪ ,מכירה מוקדמת: 129 ₪ , חברות אשראי: 1+1 בכל חברות האשראי , והטבות נוספות בכל ועדי עובדים

לכניסה ללוח המופעים ולרכישת כרטיסים : אייוונטים 9066*

במאי וכותב המחזה: רני מגר | הפקה מוסיקלית: רן אביב

כוריאוגרפיה: רויטל זבולונוב


שיהיה חג שמח
רותם :)



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה