יום שני, 18 בפברואר 2019

מותג התכשיטים CHANDALLY

היי כולם מה שלומכם?
לפני מספר ימים הייתי בהשקה מדהימה של המעצבת שרון פדריני בחנות שלה בדיזנגוף 242 א' בתל אביב.
כל כך נדהמתי מכל התכשיטים והעיצובים, הכל כל כך מיוחד, אותנטי וללא ספק תכשיטים שמרגישים שהם עוצבו בחשיבה מעבר והרבה תשומת לב. למעשה מכל תכשיט יש רק אחד וכל תכשיט נעשה בעבודת יד של שרון ובעלה. 

שרון פדריני ילידת ניו יורק,ושורשיה המשפחתיים הינם מתימן, שם היו סביה וסבי-סביה היו צורפים מוכשרים בפרנסתם. 
שרון למדה מקצועית את התחום בארה"ב וגם למדה את העיצובים המיוחדים של תימן ובכך היא כיום משלבת בין העבר והמסורת לבין החדשנות של היום והקימה את המותג שלה בשנת 2009, לאחר טיולים נרחבים בעולם וחשיפה עמוקה לתרבויות ועולמות התוכן של ניו-זילנד, גאנה, בנין, הודו ויפן. 


נקודת המפנה בחייה האישיים והמקצועיים של שרון הייתה כאשר משפחתה של סביה הזמינה אותה לישראל ללמוד מהם את מלאכת העיצוב בפיליגראן – טכניקה עתיקה ומסורתית המתמקדת בתשומת לב לפרטים קטנים. 

לפני שנה הקימה את העסק שלה בתל אביב וכיום מציעה את התכשיטים שלה לקהל הרחב. למעשה בכל התכשיטים שלה רואים את האותנטיות מתימן יחד עם החומרים והחדשנות של היום. מתכשיטים מזהב, יהלומים אבנים מיוחדות ועוד. 
טווח המחירים מ2,000 שקלים ועד 15,000 שקלים.

שרון פדריני מצליחה לשלב בין המסורות העתיקות והמודרניזם בצורה מרהיבה ויוצאת מגדר הרגיל. היא עושה שימוש בטכניקות המסורתיות ומשלבת בתוכן זהב, יהלומים, צורות אסימטריות ועוד טרנדים וחומרים עכשוויים. היא מעבירה בתכשיטיה לא רק את רוח המורשת, אלא גם ערך אסתטי גבוה ומשמעות רוחנית המגדירה מחדש את התכשיט ואת הגוף העונד אותו.

התכשיטים המרהיבים מיועדים לשוחרי אומנות, היסטוריה ותרבות המעריכים את הניגודיות ההרמונית בין האלמנטים השונים ומחוברים, כמו פדריני עצמה, לעולם דימויים עשיר, כלים מוזיקליים, דמויות מיתולוגיות ותנועתיות אלגנטית ומתוחכמת.

התכשיטים היפיפיים של CHANDALLY נשענים אמנם על מסורת עתיקה רבת שנים, עם קווים מאוד ייחודיים המאפיינים אותם, אך בד בבד הם מאוד מודרניים והמראה שלהם עכשווי.

                                                    
פייסבוק
Chandally Jewelry


אינסטגרם
@ChandallyJewelry

www.chandally.com

דיזנגוף 242א', תל אביב

03-9561552



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה