יום שני, 29 בפברואר 2016

BeautyBox March 2016

היי כולם!!!
מה שלומכם?!? 
לאחרונה צצה על מפתן ביתי קופסא סגולה ורדרדה גדולה ויפיפייה של חברת "ביוטיבוקס" לחודש מרץ ואמרתי לעצמי בלב שאני חייבת מהר לשתף אתכם, עוד לפני שיהיו לי את כל הרשמים של כל המוצרים , כי לא ניסיתי את כולם... אבל אני יודעת כמה כולם ציפו לקופסא זו ולכן אני לא מחכה עד שאנסה את כל המוצרים , וחוץ מזה את רובם אני כבר מכירה :)



אז שנפתח אותה יחדיו ??? 


הקופסא החודש מוקדשת כולה למותג אסנס שכבש את הארץ לפני בערך שנה , אתם בטח זוכרים שהיו להם מדפים ריקים בסטנדים, ראו בסופר פארם בכל רחבי הארץ בנות שרצות ומרוקנות מדפים .. מוכר לכן?? אבל שמתי לב שלאחרונה יש קצת רגיעה בנושא וסוף סוף אני מצליחה לקנות קצת מוצרים שאני אוהבת מבלי לעבור 5 סניפים לפחות ... 


החודש ישנה הפתעה בקופסא!! עיתון את שאני מאד אוהבת נמצא בפנים :) 


ועוד הפתעה ענקית!!! 
שבתוך הקופסא ...
תראו , תראו :



יש 15 מוצרים בגודל מלא!! איזה מקסים :) 
קופסא שבהחלט מקיפה את כל תחום הביוטי של חברת אסנס ותמיד כיף לנסות מוצרים זולים ומקווה שאכן כולם יהיו טובים. בעבר כתבתי פוסט ענק על מוצרים של החברה - גם מוצרים שאהבתי וגם מאכזבים : 
קישור לפוסט : פוסט אסנס ענקי
המוצר הראשון בקופסא: מסקרה חדשנית שמאפשרת לסובב את המברשת באופן ידני לפי הצורך. את האמת המסקרה נראית לי קצת מוזרה בגלל השיטה הזו , אבל עוד לא ניסיתי אותה ולכן אני לא יכולה במדויק להגיד את דעתי הכנה עלייה, כמובן אנסה אותה ואדווח לכם. בנתיים מהתרשמות ראשונית אהבתי את הג'ימיק החדש שבאף מסקרה אחרת שראיתי בעבר הוא לא היה קיים ומסקרה נוספת תמיד מתקבלת אצלי בברכה! אני מקווה שאתם זוכרים למה- מפני שמסקרה צריך כל 4/5 חודשים בערך להחליף מהרגע שפתחתנו אותה, מסקרות לא מחזיקות הרבה זמן ובמיוחד בגלל שהן קרובות לעיניים שלנו חובה להיזהר ולהקפיד.


המוצר השני : ליפגלוס שהוא לא מאט מאד וגם לא מבריק מאד, הוא בין לבין מבחינת הצבע. את הליפגלוס אני כבר מכירה ממש ממזמן ואני חייבת לציין שהוא קליל במרקם, לא מייבש את השפתיים וממש נחמד ליומיום. אבל החיסרון שהוא לא עמיד- אבל לא ציפיתי שליפגלוס יהיה עמיד מפני שלרוב רק שפתונים מאד עמידים.

המוצרים הבאים הינם לקים - קיבלתי 4 לקים!
את הלקים אני כבר מכירה הרבה זמן ואני מאד אוהבת אותם, יש כאן 2 סוגי "משפחות של לקים"
הלקים מסדרת הנצנצים מחזיקים הרבה זמן ונשארים מבריקים לאורך שבוע שלם.
הלקים מסדרת המאט שהם נחשבים כג'ל הם מאד נחמדים, צבעים יפים, נמרחים בקלות, מבריקים במשך מספר ימים אבל העמידות יחסית נמוכה, לאחר יומיים כבר התחילו להתקלף. אבל ! כאשר מעליהם הנחתי לק שקוף העמידות התארכה לעוד יומיים נוספים ולכן בשביל מחיר כזה נמוך הלקים מעולים ואני ממליצה פשוט לשים מעל לק שקוף שיפתור את בעיית העמידות :)

מוצר שביעי: גלוס בשפורפרת שמבריק את השפתיים, הוא ללא גוון כמעט, אלא רק גורם להברקה יפה וללחות. הריח פירותי ונעים , עדין מאד ולא מורגש בטעם. מבחינת גלוסים שתמיד דביקים אני מרגישה שגלוס זה פחות דביק והוא גם פתרון מצוין ליומיום שרוצים משהו קליל על השפתיים ומוצר שיזין את השפתיים בלחות ועדיין יגרום למראה יפה ומתוקתק.


מוצר שמיני: מייקאפ נטול שומן למראה מאט. הרבה מייקאפים יצא לי לנסות בחיי (גם במיוחד שנאי מאפרת ואני מכירה סוגים רבים של מייקאפים), אבל את מייקאפ זה אינני מכירה ולכן אני מאד שמחה שקיבלתי אותו ולנסות אותו!!! האם לכם יצא לנסות אותו? מה דעתכם עליו? אני אנסה אותו ממש בקרוב ואדווח לכם בפוסט שלישי בסדרת המייקאפים שיצא  ותראו איך התרשמתי ממנו.


מוצר תשיעי: סומק במרקם משי בגוון ורוד קייצי עם טיפה ברק שנוצר מנצנצים, אבל אילו הם נצנצים עדינים שנותנים זוהר לפנים. מי שקרא את הפוסט הקודם שצירפתי למעלה ראה שיש לי כבר סומק מהסדרה הזו ומאד מאד אהבתי! גם זול, גם יפה, גם עם פיגמנט מעולה , מה צריך יותר מזה ??? :) אני חושבת שיחסית בסמקים אין יותר מדי צורך לבזבז בחברות יוקרתיות במיוחד שכאן המוצר בעל פיגמנט ועמידות טובים ולכן אספר לכם סוד קטן שהסומק נכנס לתיק האיפור המקצועי שלי!


מוצר עשירי: צללית מטאלית בגוון ברונזר /נחושת . הצללית מאד מנוצנצת ויכולה לשמש אותנו גם כצללית אבל גם אני  אוהבת להניח את גוון זה כשימר לאיפור ערב , הגוון מקפיץ את כל הלוק ונראים מעולה! הצללית בעלת פיגמנט ועמידות גבוהים, בקלות נמרחים אבל צריך לשים לב שבגלל שהיא מאד מנוצנצת לא להניח אותה ולטשטש, אלא להניח בטפיחות וזהו, אחרת כל האפקט יהרס. אני אוהבת שיש לי מבחר רב של צלליות מנוצנצות שגורמות לכל מראה רגיל פתאום להפוך למראה מיוחד ואלגנטי ולכן אם אתם כמוני, ממליצה להחזיק מספר צלליות מסדרה זו.



מוצר אחד עשר הינו רביעיית צלליות בטקסטורות שונות של נצנצים ומאט: אני קיבלתי את הטקסטורה של גווני המאט בגווני אפור וחום. כאן במקום להתאים לבד, יצרו לנו שילוב של 4 צבעים יחד שמתאימים ולכן זה חוסך לכל מי שלא יודע להתאים או לכל מי שחדש בתחום האיפור. אבל אני אישית מאד אוהבת לערבב עם הרבה צבעים נוספים ולכן לי לא משנה אם יש לי צללית בודדת כמו מיקום או סט צלליות יחד. הצבעים הנ"ל מתאימים גם למראה קליל ליומיום וגם למראה יותר של ערב ומראה מעושן- הכל תלוי איך מניחים את הצלליות ועם מה משלבים אותם. צריך רק לשים לב שהצלליות קצת מנשירות אבקה ולכן אני ממליצה להתאפר קודם איתם ואח"כ להניח מייקאפ , קונטור וכו'.






מוצר שניים עשר: קרם bb , הקרם הוא בגוון מאט לחלוטין ובכלל לא מבריק, נותן אחידות מלאה לעור ומתאים לכל סוגי העור. מבחינת הסתרה הוא מסתיר בינוני מינוס וזה בסדר גמור מפני שbb לא מתיימרים להיות בעלי כיסוי מלא. מבחינת עמידות (למי שלא זוכר לי יש עור יבש) והמוצר שרד עליי מספר שעות (אני פידרתי מעל ) . מוצר נהדר למי שצריכה כיסוי קליל להסתרת פגמים או לגרום לאחידות העור ולא רוצה להיות עם מייקאפ רגיל אשר כבד יותר על העור.


מוצר שלוש עשר: פצירה בצורת בננה ורודה ומקסימה, אשר מצאה את מקומה בתיק היומיומי שלי . כי איזו אישה אתם מכירים שלא מסתובבת עם פצירה בתיק?? אצלי יש פצירות בכל התיקים , מרגישה שזה חובה כמו בישום שחייב להיות בתיק או אפילו כמו מפתחות  :)


מוצר ארבע עשר מברשת לצללית : אני אישית בעלת כמויות של מברשות והן רובן מקצועיות ואיכותיות שעולות הרבה כסף מפני שהן מחזיקות לאורך שנים רבות. אבל אני חייבת לציין שיש הרבה מברשות זולות שעושות עבודה מצוינת וזו אכן מברשת כזו! אני פחות משתמשת בה לצלליות, אבל אני משתמשת בה להנחת שימר על האף, הנחת צללית לבנה בין העין לאף ול2 שימושים אילו היא מעולה ואני מאד מרוצה!


מוצר חמש עשרה ואחרון: עפרון עיניים שמתפקד כמו איליינר בגוון כחול . קודם כל אני מאד אוהבת עפרונות עיניים בגוון כחול, יש לי עיניים חומות וזה תמיד מחמיא לי ובכלל אני אוהבת צבע כחול. יש לי המון עפרונות עיניים של הרבה חברות ואני חייבת לציין שהרמה שלו כמעט כמו הרמה של העפרונות העיניים המקצועיים שהם הכי עמידים שקיימים בשוק. אני הנחתי אותו גם בקו המים וגם כאיליינר ובשניהם העמידות טובה ועוד נתון חשוב מאד שהעיפרון לא שורף. מומלץ!


וזהו ! עברתי על כל מוצרי הקופסא, אני חושבת שזו קופסא כייפית, מרעננת ומקסימה. מוצרי אסנס הם מעולים וגם פינקו ב15 מוצרים שזה הרבה מאד.

נתראה בקופסא הבאה

                                      אוהבת רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה