יום שישי, 13 בינואר 2017

מוצרים חדשים מבית ד"ר פישר

היי מה שלומכם?
אין כמו חברה טובה וותיקה שמחדשת ומפנקת אותנו, חברת ד"ר פישר מפתיעה עם חידושים מקסימים ואני פה בשביל לדווח לכם, לשתף ומבטיחה לכם שגם אתם תתאהבו במוצרים כמוני :)





אתחיל עם האלכו-ג'ל GOLD שזהו ג'ל לשמירה על היגיינת הידיים לניקוי מהיר ויעיל ללא צורך במים וסבון.
קודם כל אציין על בחירת הגוון הזהב שנראה מצוין, אקסלוסיבי ויוקרתי ולדעתי בחירה נהדרת.
האלכו ג'ל מועשר בכדוריות ויטמין E מוזהבות המתמוססות במגע עם העור ותורמות למראה עור גמיש ובריא יותר,
בניחוח עדין ונעים במיוחד, מותאם לעור רגיש, מכיל פרו- ויטמין B5, אלוורה, וקמומילה לשמירה על לחות העור מכיל ויטמין E הידוע כחיוני ביותר לעור בריא ומתייבש במהירות ומותיר תחושה נעימה ורעננה בכפות הידיים.

אלכו-ג'ל הינו הפתרון הבדוק להפחתת הסיכון להידבקות במחלות ולסיוע בשמירה על הבריאות בבית ומחוצה לו.
אלכו-ג'ל הינה הסדרה המקיפה והמתקדמת ביותר מסוגה אשר פותחה על בסיס ידע וניסיון רפואי ומדעי בן עשרות שנים. תכשירי הסדרה מבוססים על נוסחאות ייחודיות יעילות במיוחד המשלבות אלכוהול בריכוז גבוה (70% ) לצד מרכיבים נוספים התורמים להגברת הפעילות והיעילות כנגד חיידקים ושמירה על לחות ורכות הידיים.



תכשירי הסדרת אלכו-ג'ל נבדקו במעבדה מוסמכת ונמצאו יעילים במיוחד לחיטוי: קוטלים 99.99% מהחיידקים שנבדקו.
Escherichia coli - גורם נפוץ לדלקת בדרכי השתן, עלול לגרום להרעלת דם, דלקת ריאות ולדלקת קרום המוח.
Staphylococcus aureus – גורם לדלקת ריאות, דלקת בקרום הלב, נגעים מורסתיים בעור, עלול לגרום להרעלת דם והרעלות מזון.
Pseudomonas aeruginosa – גורם לדלקת ריאות ועלול לגרום להרעלת דם. גורם עיקרי למחלות בבתי חולים.
Streptococcus faecalis – גורם לדלקות בלב, במערכת השתן וכיס המרה.
Entrobacter aerogenes – גורם לזיהומים בדרכי השתן ומהווה גורם לזיהומים שניוניים בבתי חולים.

אלכו- ג'ל GOLD באריזת 100 מ"ל ואלכו-ג'ל GOLD 30 מ"ל + מתלה מעוצב לתיק במהדורה מיוחדת ומוגבלת.
המתלה מיועד לתלייה על התיק, עגלה, חגורה או בכל מקום אחר, לשימוש נוח מחוץ לבית, בטיול ובבילוי.
למילוי חוזר של הבקבוקון ניתן להשתמש באלכוג'ל GOLD 100 מ"ל



מחיר:
אלכו-ג'ל GOLD 100 מ"ל- 19.90 ₪ במבצע השקה בחודש ינואר 14.90 ש"
אלכו-ג'ל GOLD 30 מ"ל במארז סיליקון מעוצב- 14.90 ₪ מבצע השקה בחודש ינואר 9.90 ₪



מוצר הבא מסדרת קמיל בלו שמתווסף לסדרה קרם גוף לתינוק - BABY LOTION קרם גוף טיפולי עשיר ומפנק המסייע בשמירה על לחות העור ובריאותו,מסייע במפני יובש וגירויים ובעל הניחוח המוכר והאהוב על ההורים והילדים בישראל. הקרם נוח למריחה, נספג בקלות ומותיר את העור רך ונעים למגע. מעניק פתרון בדוק לטיפול בעור התינוק וההורה בתקופת החורף בפרט ובכל עונות השנה בכלל.

לאור ההצלחה רבת השנים והמובילות של סדרת קמיל בלו בקרב הצרכנים בישראל, החליטה תשלובת ד"ר לחדש ולהרחיב בימים אלה את סדרת קמיל בלו האהובה והפופולארית.

קמיל בלו קרם גוף לתינוק מועשר בתמציות קמומילה וקלנדולה המסייעות בהרגעת העור והוספת לחות ומכיל ויטמין E ופרו-ויטמין B5 לשמירה על לחות העור, גמישותו, לעור בריא בעל מראה קטיפתי.
קרם הגוף הינו היפואלרגני ועבר בהצלחה את מבחן סנסיטיב המחמיר המעיד על התאמה לעור עדין ורגיש במיוחד כעור התינוק. המוצר אינו מכיל פראבנים, SLS ו-SLES, שמן מינרלי וצבע.



מחיר : 29.9 ₪

מחיר היכרות בהשקה – 19.90 ₪ -בחודש ינואר וברשת סופר פארם בין התאריכים 19.1-1.2

ומוצר אחרון מסדרת שמני הרחצה EMOL - אמול נטורל שמן רחצה טיפולי לתינוק
בעל פורמולה חדשנית המכילה הרכב שמנים טבעיים ייחודי לטיפול אפקטיבי והקלה מידית ביובש עור

יובש עור הינה תופעה הנפוצה בקרב תינוקות בעיקר במהלך שנת חייהם הראשונה, לעיתים כתוצאה מהלידה ולעיתים כתוצאה משינויי אקלים ומזג האוויר. בתקופת החורף מואצת תופעת היובש בשל מזג האוויר הקר שבחוץ וכן אמצעי החימום שבבית המורידים את רמת הלחות באוויר ומגבירים את היובש. תופעת יובש העור היא גם נחלתם של המבוגרים מסיבות שונות כגון - נטייה תורשתית ו/או שימוש בסוגי סבון הפוגעים בשכבת השומן הטבעית שעל פני העור.

השמן רחצה טיפולי בעל פורמולה חדשנית ומתקדמת מסוגה, המכילה הרכב ייחודי של שמנים טבעיים לטיפול אפקטיבי והקלה מידית של תופעות יובש העור. שמן הרחצה נמהל באופן אופטימלי במי האמבט, עוטף את עור התינוק בזמן הרחצה, מנקה בעדינות ומותיר או העור רך ונעים למגע יותר מתמיד.

שמני אמול מנקים, מרככים ומזינים את העור ובכך מגנים על שכבת הלחות הטבעית של העור, למראה עור בריא, רך, קטיפתי ונעים למגע. אמול נטורל מכיל קומפלקס שמנים טבעי וייחודי, לריכוך, הזנה והרגעת העור - שמן זית התורם להזנת והרגעת העור הידוע כבעל תכונות אנטי דלקתיות, שמן שקדים ושמן כותנה התורמים לריכוך ושמירה על לחות העור, וכן וויטמין E המסייע להגנה מפני רדיקלים חופשיים.

אמול נטורל הינו היפואלרגני ועבר בהצלחה את מבדק סנסיטיב המחמיר המעיד על התאמתו לעור עדין ורגיש. אמול נטורל מכיל שמנים טבעיים בלבד, ללא שמן בוטנים או שמן סויה, אינו מכיל חומרים משמרים ובהם פראבנים, ללא SLS, ללא SLES, ללא בושם סינטטי וללא צבע. הנוסחה הייחודית של אמול נטורל מעניקה את הטיפול הטוב ביותר לשמירה על בריאות עורו העדין של התינוק, היום וגם בעתיד.



אמול נטורל 200 מ"ל –34.90-39.90 ₪
אמול נטורל 500 מ"ל –59.9-74.90 ₪

נתראה בפוסט הבא,
רותם 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה