יום שבת, 16 בספטמבר 2017

חברת-JEUNESSE GLOBAL ISRAEL משיקה מוצרים חדשים

היי כולם מה שלומכם?
לפני כשבוע הייתי בהשקה של חברת מוצרי האנטי אייג'ינג והתזונה"JEUNESSE GLOBAL ISRAEL".  לכבוד חגיגת יום ההולדת של החברה לשנה ה-8 שלה. כמו שהמותג משדר ואכן גם מוכיח- יוקרה ואיכותיות האירוע היה במלון נורמן היוקרתי והמהמם ששוכן בתל אביב. אני מודה שלפני ההשקה לא הכרתי את החברה ואני כל כך שמחה שהכרתי את המותג והמוצרים. מכמה סיבות: קודם כל תמיד כיף להכיר חברה חדשה ומוצרים חדשים; דבר שני המוצרים באמת מהפכניים וזה מרגש :)


בהשקה נכח דני פלד שהוא GM של החברה בישראל. זוהי חברה עולמית אשר נוסדה בשנת 2009 ופועלת כיום בכ-126 מדינות ברחבי העולם דרך מפיצים רבים שהם למעשה עצמאיים שמשווקים את המוצרים ומקבלים על כך תגמול. למשל בשנת 2016 המכירות שלה אמדו על כ1.7 מיליארד דולרים.

החשיבה של החברה בעולם שאו חיים יש כל כך הרבה עומס, לחץ, קשיים, חוסר זמן לביצוע מטלות ובג'נס החליטו לחשוב על אסטרטגיה העסקית והשיווקית לפי הטרנדים ולחשוב על מוצרים לפי 3 טרנדים עיקריים שקורים.
1. הטרנד של עולם האבטלה והפנסיה שמקשה על כולנו. למעשה ג'ניס חשבו איך אפשר לעשות לקהילה ולכן הם לא עובדים בחנויות או בסופרים אלא ההפצה נעשית ע"י אנשים עצמאיים שיכולים לשלב זאת כאבטלה נוספת של השלמת הכנסה ובכך להכניס סכום כסף קבוע ויפה שיתמוך בחיי היומיום ויכול לגרום להבדל בין לסגור את החודש בקושי לבין לסגור עם עודף ולחיות חיי מותרות.
2 עודף המשקל שקיים אצל אחוז גבוה מאד באוכלוסיה וכל שנה ושנה גדל ולכן יש ליין מוצרים בתחום זה שיעזרו.
3. תוחלת החיים שלנו ושכולנו רוצים להרגיש צעירים עד גיל מאוחר והחשיבות שלתת מוצרים שיתנו מענה לכך.
המוצרים של החברה למעשה עם מדע מאד מתקדם שכל הזמן רק מתחדש לתת ולהנגיש את המוצרים לקהל היעד ובמחירים יחסית נוחים כי אין שרשרת אספקה רחבה, אלא מהפיץ ישר ללקוח. 

באירוע השיקו 2 מוצרים: סרום לחידוש התאים LUMINESE וINSTANTLY Ageless  שזהו מוצר קרם עוצמתי. 

הסרום הוא מוצר האנטי אייג'ינג הראשון התומך ביכולתו הטבעית של הגוף להתחדש, להשתקם ולהשיב לעור נעורים.
למעשה כשהוא גורם לחידוש התאים הוא הופך את נראות העור ואת הקמטים לכמעט בלתי נראים ואנחנו נראות צעירות יותר, העור בריא ומלא ברק.  הסרום שייך לסדרה המובילה LUMINESCE.
הסרום מכיל נוסחה בלעדית המוגנת בפטנט ואשר אושרה על ידי רופאים ומגובה במחקרים ובבדיקות קליניות. ובנוסף הוא היפואלרגני, ללא פרבאנים, מבוסס על רכיבים טבעיים לחלוטין ומכיל מסנן קמטים טבעי, השומר על גמישות ומוצקות העור. (מחקר שנערך לאחרונה הראה כי בזכות הסרום לחידוש תאים, 88% מהנשים הראו שיפור במראה הכללי של עורן).

הסרום עוזר לאיחוד גוון עור דהוי ומכוסה כתמים ,נספג במהירות לתוך העור, מחיה את את נוגדי החמצון והוויטמינים ובכך מחדש את רמות הלחות בעור. הסרום מעכב את הופעתם של הליכי הזדקנות באמצעות צמצום הקמטים העדינים וקמטי ההבעה העמוקים ומחיה את עורכם כדי שיחוש יפהפה, צעיר ומוצק.
(תכולה : 15 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן : 620 ₪)
אופן השימוש: לשימוש מדי בוקר וערב. למרוח כמות קטנה על קצות האצבעות. לעסות באופן אחיד בתנועות מעגליות כלפי מעלה על הפנים ובתנועות כלפי מעלה על הצוואר.

המלצה לקבלת תוצאות מירביות: יש למרוח את הסרום לאחר ניקוי הפנים עם התכשיר להשבת נעורים LUMINESCE ולאחר מכן להשתמש בקומפלקס הלחות ליום LUMINESCE וקרם שיקום מתקדם ללילה LUMINESCE.

בנוסף המוצר השני INSTANTLY Ageless שהוא מהפכי ומטורף!! למעשה ללא מחטים, ללא כאב וללא צורך להגיע לרופא, מיקרו בעזרת הקרם עוצמתי שמסייע לצמצום קמטים ואשר פועל במהירות וביעילות לצמצום סימני ההזדקנות.
המוצר מיקרו- קרם עוצמתי המסייע לצמצום קמטים ואשר פועל במהירות וביעילות לצמצום סימני ההזדקנות הבולטים.
הוא מכיל חומרים פעילים, ביניהם פפטיד מהפכני בשם ארגיירליין, הידוע כמפיק תוצאות משמעותיות בתחום האנטי אייג'ינג, בנוסף מכיל המוצר סודיום ומגנזיום סיליקט, תערובת בלעדית של שני סיליקטים שונים אשר השילוב ביניהם מקדם השפעת מתיחה של העור על מנת להעלים את הקמטים.
הנוסחה של המוצר פותחה בקפידה ומכילה קומפלקס לחות לעור המורכב ממינרלים ומסייע לאיחוד גוון העור. הקרם נספג במיידית לתוך העור ומסייע לצמצום הקמטים בעור, להעלמת מראה עיגולים כהים ונפיחות מתחת לעיניים ולמראה מט, נטול פגמים. המוצר בעל נוסחה קלילה ונטולת שומן, המחייה את העור, מצמצם למינימום את הופעת הקמטים ודואג למראה נטול פגמים.
(תכולה : 15 מ"ל , מחיר מומלץ לצרכן : 310 ₪ )



אופן השימוש: לטפוח בעדינות שכבה דקה מאוד על אזורים נבחרים בפנים, להשאיר לח על העור ולא להזיז את הפנים במשך 2-3 דקות עד ייבוש המוצר. בקבוקון אחד מספיק לשניים עד שלושה שימושים.



אני התנסתי במוצרים ואני חייבת לציין שהייתי קצת סקפטית ולא ידעתי אם להאמין לכל הנפלאות שהובטחו ואת האמת ההפתעה היתה ענקית! כולם התחילו להחמיא, אני ראיתי והרגשתי איך העור משתפר בנראות שלו ואיך אני מרגישה שהוא הופך להיות נעים, מלא ברק וצעיר יותר.

את המוצרים ניתן להשיג אצל המפיצים המורשים בטלפון 09-8999766
או בדף הפייסבוק של החברה https://www.facebook.com/israeljeunesse/?fref=ts


אוהבת רותם :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה