יום שישי, 23 במאי 2014

גלוסיבוקס לחודש מאי 2014

היי:)

ביום חמישי(אתמול) אספתי את הקופסא שלי מתל אביב ולא יכולתי להתאפק ופתחתי אותה במכונית!!
ככה הקופסא נראית לראשונה :


והנה פירוט המוצרים בגלויה המצורפת:



1. גרנייה מויסטר מאצ'- גודל מלא (50 מ"ל, עלות 80 ש"ח) : אני קיבלתי את הקרם המועשר בתמציות תה ירוק מטהרות ורשום שהוא לעור מעורב עד שמן, לי אישית יש עור יבש אבל בכל זאת ניסיתי אותו . הקרם לחות במרקם סורבה המעניק לחות ל24 שעות, הרגיש לי קצת שומני אבל הריח שלו נפלא! נשאר להרבה זמן וזה ממש נחמד. הקרם נספג מהר ומותיר עור נעים ורך.



2. אלפא ואומגה - מסכת הזנה לשיער- גודל מוקטן של 100 מ"ל( 500 מ"ל שזה הגודל המלא, עלות 160 ש"ח) : זוהי מסכה המועשרת באומגה 6 וקרטין, קרטין ידוע שהוא מחליק את השערה ומזין ומשקם אותה מהיסוד שלה ולכן מאד מומלץ! השיער שלי גם ככה שיער מאד רך ובעל ברק וזוהר ולכן הבדל מהותי אני פחות הרגשתי, אבל מאמינה שמי שיש לה שיער יותר יבש ופגום היא תרגיש ישר בהבדל. הריח של המסכה ממש נעים והחזיק לאחר החפיפה .


3. לק של צ'יינה גליז -גודל מלא (14 מ"ל, עלות 39 ש"ח) :  הלקים של חברה זו מאד מוכרים ונכנסו חזק בשוק ,     אני אישית מאד אוהבת את המרקם שלהם ואת רמת הביצוע, הם נשארים יחסית מס' ימים על הציפורן ללא צ'יפים למיניהם וזה נהדר. אני לא אוהבת את הצבע האדום ולכן הוא יועבר הלאה לחברות, אבל רובן אוהבות צבע אדום, זו אני הבעייתית :) צריך לשים לב שזהו מותג שלא מנסה על בעלי חיים וזה מאד חשוב!


4. סבוקלם - פיטו סרום - גודל מוקטן 10 מ"ל  (מוצר בגודל מלא של 30 מ"ל עלות 204 ש"ח):
המוצר גם עם ריח טוב ,אני מתנצלת שבכל מוצר אני מגדירה את הריח אבל לי אישית ריח במוצרים מאד קריטי ואם הריח לא טוב אני לא מסוגלת להשתמש בו, אפילו אם יהיו עליו מלא המלצות!  לאחר ההנחה של הקרם מידית הרגשתי שאכן העור גמיש יותר, יש אפקט של מראה זוהר וההרגשה נפלאה. אני חושבת שלחברת סבוקלם יש מוצרים טובים בסך הכל והמחירים שלהם נוחים והם לא מנסים על בעלי חיים שזה פלוס מאד גדול בחברה הזו!!



5. דר' מיורד אקטיב רדיאנס - גודל מוקטן 5 מ"ל ( בגודל מלא של 30 מ"ל, עלות  616 ש"ח) :  סרום נוסף בקופסא המבוסס על ויטמין סי המחזק את תאי העור ומעניק לחות וזוהר. אני אישית מאד אוהבת את המוצרים של מיורד אבל העלות היא לדעתי מאד יקרה ואפשר הרבה פעמים למצוא תחליפים מוזלים יותר. הם מבטיחים שלאחר שבוע רואים שיפור ב60 אחוז. אני אנסה אותו במשך שבוע ואראה אם זה אכן נכון (מקווה שהדוגמית תספיק לי).  גם מיוחד זו חברה שלא מנסה על בעלי חיים וזה נפלא!



אז זהו להיום, כתבתי פוסט קצר ולעניין ולסיכום אני אציין שמאד אהבתי את הקופסא והיא מאד שימושית, מוזר לי שאין דוגמית בושם בנוסף, אבל לא נורא כי המגירה שלי עמוסה בדוגמית אז מאד נחמד הגיוון.
אם אהבתן את הקופסא תוכלו למצוא אותה באתר גלוסיבוקס, בסכום של 75 שקלים באיסוף עצמי מתל אביב, או בתוספת תשלום עד הבית(רשום/ שליח). 

והטיפ היומי הוא בהקשר של מסיכת השיער שהייתה בקופסא ואני חושבת שזהו מוצר הכרחי!!! לדעתי חשוב לא לשכוח כל כמה ימים- לפי הצורך של השיער, אם הוא יבש/ פגום וכו' לשים מסיכת שיער! בזמן המקלחת אני מניחה מסיכה(יש לי מספר מסיכות של חברות שונות) כמה דקות ולא צריך גם מרכך באותה הפעם, בכלל עדיף להימנע ממרכך כי זה גורם לנשירת שיער ואם השיער ממש זקוק למרכך לשים בקצוות. והשיער לאחר מסיכה נראה לגמרי אחרת, חי יותר ומלא ברק!

                                                                               נתראה בפוסט הבא

                                                                  אוהבת רותם



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה