יום שני, 19 במאי 2014

המותג " אנטונים "

היי כולן מה נשמע???
היום אכתוב ואסקר על המותג "אנטונים" שפרושו דבר והיפוכו.

אנטונים הנו מותג איפור טבעי ואורגני, אשר מאושר ע"י ארגון  ECOCERT ולכן מאד ייחודי( זהו ארגון טבעי עולמי), ובנוסך יש להם אישור של ארגון  VEGAN שהוא ארגון צמחוני בינלאומי הפועל למען בעלי החיים.
לכן מותג אשר לא מנסה על בעלי חיים ומתאים גם לטבעוניים הוא מקבל פלוס אדיר לעומת המתחרים שלו בארץ ובעולם!
מייסדת המותג הינה ואלרי ג'יראו שהתחילה את הקריירה שלה בתור מאפרת מקצועית וכך היא למדה את עולם האיפור ורזי המקצוע בעולם זה ובכך ידעה למעשה מהם הצרכים בעולם זה ובכך היא פיתחה את אנטונים.
בארץ המנכ"לית הינה תמר שפירא ברנשטין.
לאנטונים יש בקולקציה עפרונות עיניים, עפרונות שפתיים, מסקרות, צלליות, מייקאפ פודרה, סמקים ומברשות.
הייתי בהשקה ב2.4 (כן אני יודעת שעבר זמן, פשוט שקניתי את המייקאפ פודרה הביאו לי אותו ללא האריזת עץ המהממת שלהם ולכן חיכיתי לה בקוצר רוח שתגיע שאוכל לרשום לכם את פוסט זה :)
ההשקה הייתה מושקעת ומדהימה!! מאד נהניתי לקחת בה חלק!



אני קניתי את המייקאפ -מחיר 180 ש"ח (בהשקה הייתה עליו הנחה)
הצבע שאני לקחתי הוא הבהיר ביותר- גוון  לייט ( light) , בגלל שאני ממש בהירה. אבל יש בסדרה מעליו עוד 3 גוונים אשר יכולים להתאים לכל גווני העור (סך הכל בסדרה 4 גוונים).
מאד אהבתי את המייקאפ פודרה בגלל שהוא משמש אותי במגוון רחב של אופציות :
לכיסוי קליל ועדין אני מניחה אותו עם מברשת קבוקי ומפדרת על הפנים,
לכיסוי בינוני אני מפדרת עם המברשת קבובי פשוט שכבה נוספת,
ולכיסוי יותר מאסיבי ומסתיר אני מרטיבה את המברשת קבוקי קצת ומעבירה אותה על המייקאפ פודרה והחומר הופך להיות רטוב ונהפך ממש למייקאפ נוזלי ולכן הכיסוי אוטומטית כבד יותר.
( אם תרצו תמונות להדגמה תרשמו לי מתחת לפוסט ובכיף אעשה זאת).

עוד משהו שחשוב לשים לב שבתמונה השמאלית יש את האריזה הלבנה מפלסטיק שזו אריזת מילוי. ישנה אפשרות לקנות את המילוי ובכך המחיר הוא מוזל יותר ולא צריך כל פעם לקנות מחדש עם כל האריזה העשויה מעץ. בתוך המוצר יש מגנט שתופס את המייקאפ פודרה עם האריזה מעץ ואין סיכוי שיפול :)

בצד ימין שלי אני שמתי את המייקאפ פודרה , אבל בכמות מאד קטנה ובצורה עדינה, רק בשביל לאחד את צבע עור הפנים, לא בשביל כיסוי , הצבע הוא בהיר ולכן משתלב על צבע העור שלי, אך למרות הכמות הקטנה ששמתי אפשר לראות את השינוי באחידות העור.
(אם מישהי במקרה אהבה את העיפרון ששמתי מתחת לקו העין התחתון, העפרון של קרליין, מספר 106)


בנוסף כאורחת בהשקה קיבלתי להתנסות במברשת מס' 6- מברשת צללית גדולה ורחבה

החשיבה בייצור המברשות של המותג הייתה חשיבה מאד מעניינת, למעשה החשיבה שלהם היא שהרבה פעמים רגישויות בעור הפנים הן לא בהכרח ממוצרי הקוסמטיקה השונים אלא הרגישויות יכולות לנבוע מהמברשות איפור עצמן ! אני בעלת עור רגיש מאד, הרבה מוצרים גורמים לי לפריחות ולרגישויות ולכן אני מאד שמחתי לנסות את המברשת שלהם!!
הסיבים של המברשת כל כך רכים, צפופים מאד ולכן "אוספים" את החומר נהדר.  בנוסף ההנחה של החומר בעזרת הצללית על העפעף מאד מקצועית, נהדרת ושווה מבחינת הכמות ומבחינת המחיר והנוחות!
כשהתנסיתי בה לראשונה , ישר הרגשתי את האיכות ברמה גבוהה של המברשת וההשקעה שנעשתה בייצור שלה. החשיבה הרבה שנעשתה לפני ייצור המוצרים שלהם והנתינה הרבה :)
ואני חושבת שזו המברשת הכי טובה שניסיתי להנחת צלליות וממש מרוצה ממנה!
את המוצרים של אנטונים אפשר לקנות בנקודות מכירה מקצועיות שמפורטות באתר, אפשר בבתי מרקחת מסוימים,
באתר של גלאם גורו :קישור לאתר גלאם גורו לעמוד של מוצרי אנטונים

ואפשר כמובן באתר האינטרנט שמצרפת את הקישור בשורה הבאה :

הטיפ להיום הוא לנסות להשתמש בכמה שיותר מוצרים טבעיים, אורגניים ונטולי אכזריות! אני במגמה זו לאחרונה ומנסה להקפיד כמה שיותר..  למרות שיש מותגים שאני אוהבת וקשה לי להיפרד מהם , מודה באשמה :)
וכמובן לא לשכוח את הטיפ עם המייקאפ פודרה המינרלי , להרטיב את המברשת כשאתן רוצות כיסוי גבוה.
עד פה להיום , מקווה שנהנתן ונתראה בפוסט הבא :)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה