יום שלישי, 14 באוקטובר 2014

המוצרים הורודים שלי

שלום שלום !!!

לכבוד חודש מודעות לסרטן השד שמאד מאד חשוב, החלטתי לכתוב פוסט וורדרד !!! מפני שאסור לשכוח
שבדיקה מוקדמת יכולה למנוע מוות, לא רק סרטן השד, אלא את מחלת הסרטן באופן כללי אשר תוקפת לצערי יותר מדי אנשים !! לכן בכל לשון של בקשה לכו להיבדק! חודש זה מאופיין בצבע הוורוד ולכן אספתי את כל המוצרים הורודים שלי שאני משתמשת באופן יומיומי, השתדלתי לצלם את המוצרים החדשים שהם מוצרי רזרבה שיש לי ולא את המשומשים והפחות מרשימים 
(כן כן שאני אוהבת מוצר כלשהו אני מיד קונה אותו בסטוק מהפחד שאחר כך אני לא אמצא אותו, או שהמוצר יצא מהמלאי ואהיה עם רגשות אשמה למה לא קניתי כמה .. אני בטוחה שיש עוד מלא בנות כמוני - אשמח לשמוע תגובות וסיפורים על מקרים כאלו ממכן)  




המוצרים הראשונים שאדבר עליהם הם המוצרים של בודי שופ :

1. הדאודורנט המושלם שלהם שאני ממש אוהבת , דאו זה ספציפי בניחוח פטשולי, יש עוד כמה ריחות 
בחנות אם מישהי פחות מתחברת לריח , אני אישית הכי אוהבת את הריח מהסדרה spring flowers, אבל ריח הפטשולי במקום השני שלי!! הדאו ללא אלכוהול ולכן מאד עדין ולא מגרה לי את העור, הריח מחזיק המון זמן וגם לאחר יום שלם אין טיפת ריח של זיעה, כדאי להכנס לפוסט המפורט בנושא  וכאן בקישור אתן יכולות לראות כאן את הסקירה שעשיתי בחודש מאי : סקירת דאודורנטים
עלות: 34 ש"ח

2. המוצר השני של בודי שופ הוא תחליב הרחצה בניחוח פטשולי, התחליב מועשר בקרם לחות ותמציות קמומילה ושקדים המעניקים לעור לחות מדהימה!!! אכן אחרי שימוש בו העור רך יותר ואי אפשר לשכוח 
את הריח המעלף שנשאר על הגוף. 
עלות: 30 ש"ח 



***לא לשכוח שחברת בודי שופ לא מנסה על בעליי חיים !!!



מוצרי ויקטוריה סיקרט משמשים אותי לאורך שנים רבות באופן יומיומי, אני מכורה למוצרים שלהם !!!
בנוסף אני אישית פחות משתמשת בבשמים, במיוחד בקיץ שהעור מאד רגיש וזה גורם לי הרבה פעמים לגירוי

3. לכן משמשת בבודי מיסט שאפשר להתיז גם על הבגדים ולא עושה כתמים בכלל! 

כאן בתמונה הסט הוא בריח sheer love, עדין וומתקתק , הוא נשאר על הגוף אבל לא לאורך שעות כמו ריחות אחרים של הסדרה, אבל אני תמיד מחזיקה איתי את המוצר בתיק ומתרעננת.
עלות: בערך 10 דולר 

4. לצידו הקרם גוף והידיים  שמשאיר את העור רך ונעים, זו הסדרה בשפורפרת שבה הקרם מרוכז יותר ובכך גם יותר עוזר ליובש, יש את הסדרה בבקבוקים שהיא עדינה יותר, בחורף אוהבת להשתמש בסדרה זו ובקיץ בבקבוקים. 
עלות: בערך 12 דולר 



*** המחירים בארצות הברית גם יכולים להיות בסביבות 5 דולר במבצע לכן כדאי לבקש מחברים/ משפחה שטסים שיקנו לכן את המוצרים, מפני שבארץ המוצרים נמכרים במחירים יקרים מאד וחבל! אני בעד לקנות את הזול ביותר וכמה שיותר :)

5. בושם מוצק של לאוקסיטן מסדרת cherry princess , לצערי הסדרה הזו כבר יצאה מגיוון ולכן אני 
ממש מתקמצנת עליו! מה שכן היתרון בבושם מוצק שהוא מחזיק זמן, הוא לא עושה כתמים ויתרון גדול מאד בשבילי שהוא קומפקטי ונוח לתיק ולא תופס הרבה מקום!! יש ללאוקסיטן עוד ריחות רבים , כדאי ללכת ולהתרשם, יש לי עוד מספר ריחות שקניתי (אם אתן רוצות פוסט על מוצרי לאוקסיטן אשמח לקבל תגובה או שתפנו אליי, יש לי המון מוצרים שלהם, אני ממש אוהבת אותם )
עלות: 49 ש"ח 




6. מסיכת עיניים של ללין שקיבלתי לא ממזמן, מאז אותו הרגע אני משתדלת כל יום להתפנק בה, לפעמים מקררת אותה ולפעמים מחממת אותה לפי ההוראות, היא מאד מפנקת, מרגיעה וממש כייפית!! אפשר לראות כאן את ההסבר לשימושים איתה , שרשמתי 
בדף הבלוג בפייסבוק :
המסכה, הינה מסיכת עיניים מרגיעה ומטפחת, לריענון מראה העור שסביב העיניים ולרגעים של מנוחה. מומלץ מאד בסוף היום, או לפני יציאה. למסכה קרה, יש לצנן את המסכה במקרר כשעה. למסכה חמה יש לחמם את המסכה בקערת מים רותחים למשך 4-6 דקות. מומלץ לשים על העיניים למשך כ- 15 דקות.
עלות: 19.90 ש"ח



***לא לשכוח שחברת ללין לא מנסה על בעליי חיים !!!

7. סט לקים  בשם Pink Of Hearts  של חברת OPI שיצאו במיוחד לחודש מודעות סרטן השד, כל שנה הם מוציאים סט רק בגוונים שונים, השנה הצבעים בסט הינם:  ורוד פסטלי בהיר -mod about you ובנוסף צבע מנצנץ וגליטרי -Power of pink ול2 צבעים מקסימים אלה הוסיפו פצריכה מנצנצת שלראשה סמל עטור ורד. 
OPI תורמים סכום של 25,000$ לעמותה לחקר סרטן השד. קניתי אותם בחנות במתחם שרונה.
הייתי שם בהשקה והמקום מהממם !!!! אני מחכה לאחר החג קבעתי לי טיפול שם ואכתוב לכן סקירה מעמיקה ומפורטת על הטיפול שאעבור :) הלקים מהממים, צבעים מיוחדים ועמידים - אין מה להגיד אני מרוצה!
עלות : 130 ש"ח


***למי שיש חבר מועדון -OPI NAIL BOUTIQUE PREMIUM - בחנות במתחם שרונה יש 10 אחוז הנחה

קבועה, הטבה בימי הולדת ובימי נישואין, טיפול חינם ועוד.  לכן שאני קניתי הסט עלה 117 שח במקום 130 שח, שווה ממש! עלות חבר מועדון 57 שח לשנה שמוחזרת בטיפול הראשון .

דוגמא קטנה למה שעשיתי עם זוג הלקים : 


8. אודם של חברת wet and wild , גוון מספר 968 pinkerbell/ rose tendre .  אני אישית מאד אוהבת אותם! הם קלילים , לחותיים ויחסית מתקבעים!
הצבע משגע ועדין 
עלות: 3 דולר בערך , אני קניתי באתר ביוטיגוינט



***לא לשכוח שחברת wet and wild לא מנסה על בעליי חיים !!!

9.  ואחרון חביב אודם של חברת ליים קריים, בשם pink velvet ,אני ממש מאוהבת במוצרים שלהם!! הם פיגמנטים, הם עמידים והריח וניל שלהם משגע אותי!! אפשר לראות בפוסט שכתבתי על אודמים שמלווים אותי בקיץ, על עוד אודם מסדרה אחרת שלהם שאני ממש אוהבת! פוסט אודמים

עלות: 18 דולר, באתר הרישמי של החברה קישור לאתר החברה





***לא לשכוח שחברת ליים קרים לא מנסה על בעליי חיים !!!

סווטצים של 2 האודמים:
מצד ימין wet and wild
מצד שמאל הליים קרים

אז זהו לבנתיים


כמובן אל תשכחו לעשות לייק גם לדף הפייסבוק של הבלוג

ולהירשם להגרלה שיש לי בבלוג- עד יום ראשון!! הגרלה שווה ביותר!!! הגרלה בבלוג
3 שלבים קטנים ואתן בפנים, בהצלחה :)


והטיפ היומי הוא לא לשכוח ללכת להיבדק ומי שלא עשתה זאת לאחרונה, מיד לצלצל ולקבוע תור

אוהבת רותם ! 

6 תגובות:

  1. אחלה פוסט בנושא מאוד חשוב:):) מאוד אוהבת את החברות של המוצרים שהמלצת פה, מלבד ליים קרים שעדיין לא יצא לי לנסות וכל פעם אחרי שאני קוראת פוסט שהם מופיעים בו, בא לי להזמין את כל האתר שלהם בערך!!

    השבמחק
  2. תודה שירני!! שמחה שאהבת!! בהחלט זהו נושא מאד חשוב !! ואת חייבת לנסות את האודמים של ליים קרים!!

    השבמחק
  3. הווו אני רואה שלא התאפקת וקנית לך בסוף את הלקים של או פי איי!!! הם נראים מצויין אגב, הגוון ורוד פשוט מושלם!

    השבמחק
  4. כן חמודית לא הצלחתי להתאפק! ואני ממש שמחה זו קנייה נהדרת! הצבעים מעלפים

    השבמחק
  5. יופי של פוסט ויופי של גוונים והכי חשוב גם נהנים וגם למטרה חשובה :)

    השבמחק