יום ראשון, 26 באוקטובר 2014

פוסט הדאודורנטים הגדול- חלק שני


שלום לכולן!!!
להזכירן בחודש מאי כתבתי את חלקו הראשון של הפוסט, זה היה ממש בתחילת הקיץ!!
ומשפט זה מזכיר לי את השיר של צביקה פיק- אהבה בסוף הקיץ - "זה היה בסוף הקיץ, האוויר היה חמים" ( לא אמשיך לזמר פה , אני ויכולות השירה שלי הם לא מוצלחים )
אבל למה בעצם המשפט הזה הזכיר לי את סוף הקיץ??? כי לצערי אוטוטו, בעוד מספר שעות אנחנו נפרדים משעון הקיץ ועוברים לשעון החורף.. אני אישית מתה על הקיץ וקשה לי עם החורף...
אבל כמו שבתחילת הקיץ הוקדש פוסט רחב על המלצות והשמצות של דאודורנטים, צריך לזכור שגם בחורף אנחנו מזיעים בין כל שכבות הבגדים שעוטפים אותנו וגם אז חשוב מאד להיות עם דאודורנט המתאים לגוף שלנו, לשמור על היגיינה ולמצוא דאודורנט אשר ייתן תוצאות נהדרות וחס וחלילה שלא יהיו ריחות לא רצויים :)
מי שרוצה להיזכר בפוסט הקודם הנה קישור:פוסט דאודורנטים- חלק ראשון

יאאאלללה מתחילים!

1.  דאודורנט של וישיי: אני לקחתי את הרול און כרגיל, זה הסוג שאני הכי אוהבת בדאודורנטים( אבל אפשר למצוא אותו גם בספריי). אני ממש אוהבת אותו! יש לו ריח של בישום קל כזה, ריח מאד נקי, הוא משתלב נהדר גם אם אני שמה בודי מיסט. אני מרגישה שהוא לא חזק מדי, כי לפעמים אם שמים דאודורנט חזק מדי וגם בישום אז מתערבבים 2 ריחות וזה יוצר סלט של ריחות נוראי. הוא רשום שהוא ל48 שעות- ואכן הוא שרד לא רע בכלל.. כרגיל אני מקריבה את גופי למדע :).
לא מכתים בגדים, אבל צריך לשים לב שהוא טיפה רטוב לכן אני מחכה שייספג טוב - משהו כמו 2 דקות בגג ואז מתלבשת.ובדרך זו הוא אכן לא מלכלכך בכלל את החולצה. הדאודורנט גם ללא אלכוהול וללא פראבנים שזה נהדר כי הבריאות חשובה לנו וצריך לזכור שאלו דברים מסוכנים לגופינו!
כמות: 50ML
מחיר:  8/9  פאונד , שזה בערך 50 שקל  באתר איכמיסט, יש 1+1 מדי פעם , כדאי לעקוב .
בארץ הדאודורנט עולה 70 שקל ואפשר להשיג בבתי מרקחת פרטיים , מדי פעם יש 1+1 ולכן שווה להמתין
קישור באיכמיסט
ניקוד: 10

2. דאודורנט של קרמה בריח מאסק: לקחתי גם כאן את הרול און . קודם כל הריח שאני פשוט לא מפסיקה להסניף, מעלףףףף!! הם ממש שיחקו אותה עם הריח!!! מבחינת רטיבות הוא מאד נוזלי כזה ורטוב ולכן לוקח לו קצת יותר זמן להתייבש, אבל אם אתן לא ממהרות אז זה נפלא. הוא בסך הכל מאד עמיד ומחזיק ממש טוב! אני חייבת לציין שלפני שניסיתי הייתי מאד סקפטית ואני ממש הופתעתי לטובה!  מבחינת חומרים לצערי הוא מכיל כמה חומרים לא בריאים אבל היתרון הבולט הוא שהוא לא נוסה על בעלי חיים וזה מאד חשוב! גם צריך לשים לב שהמחיר מאד זול ויש תמורה נהדרת!
כמות: 75ML
מחיר: 13.90 בסופר פארם
ניקוד סופי : 9

3. דאודורנט ריל פריוטי מאייהרב: קודם כל מבחינת ריח אני לא יודעת איך להגדיר, יש לו מן ריח קצת מוזר בהתחלה אבל עם הזמן התרגלתי אליו. הדאודורנט הוא טבעי, אורגני. מיוצר משמנים אתרים אורגניים טהורים, אבל יש בו אלוורה למי שרגישה אז לשים לב. הוא ללא חומרים כימיים וזה מאד חשוב ! מבחינת עמידות הוא נהדר, מחזיק מעולה לאורך כל היום ! אבל מה שהוריד לו את הניקוד זה החסרון של המחיר שהוא ממש יקר :( וגם שהוא לא זמין בארץ ממה שידוע לי...
קישור בiherb
כמות: 89ML
מחיר: 11  דולר
ניקוד סופי: 8

4. דאודורנט של גרנייה- נאו בריח fresh blossom : זהו דאודורנט קרם יבש שלא משאיר סימנים והוא ללא אלכוהול שזה נהדר! הריח נהדר, מאד עדין ופרשי.  העמידות באמת טובה, אבל..... לא יודעת קצת מפריע לי לשים עם היד ככה את הדאודורנט, נוח לי יותר שזה רול און ולא ככה קרם למריחה עם היד. אבל יש כאלה שבטח לא מפריע להם- אולי זו רק ה"דפיקות" שלי :). לכן מבחינת הניקוד שלו , הוא קצת פחות בגלל שזו מריחה מוזרה כזו ולא נוחה לי, אבל מבחינת עמידות הוא טוב.
כמות: 40ML
מחיר: 19.90 בסופר פארם
ניקוד סופי:
7

5. דאודורנט קריסטל מאייהרב: הדאודורנט ללא ריח בכלל אבל תסלחו לי לא התחברתי אליו :(  ההוראות שצריך להרטיב אותו במים לפני במריחה ואז למרוח אותו בבית שחי, לא יודעת כל התסבוכת הזו לא הסתדרה לי ולא הרגשתי שהוא עמיד עליי. אבל מצד שני הוא בריא כי הוא ללא אלומיניום, הוא ללא ריח וללא פראבנים, נפלא להיפואלרגניים ואושר ע"י משהו שקשור לסרטן -כי אתן יודעות בחומרים של הדאודורנט יש חשש להיווצרות סרטן, ובמיוחד סרטן השד- שאני מאד מקווה שאתן הולכות ונבדקות וחודש אוקטובר הוא מוקדש למודעות זו! ואתן יכולות להציץ לפוסט שכתבתי בנושא : פוסט לחודש המודעות לסרטן השד , אז עוד לא ממש החלטתי מה דעתי עליו.
קישור בiherb
כמות: 66ML
מחיר: 3 דולר
ניקוד סופי: 6

6. דאודורנט פה ספורט : וואלה הריח סביר, התחושה סבירה, ככה בינוני כזה. מכירות את המונח פרווה?! שלא הרגשתי שהוא טוב ולא הרגשתי שהוא רע? זה בדיוק המצב כאן.. אז אני לא אקנה אותו שנית כי באמת לא מרגישה צורך ושהוא ללא שום יעילות מורגשת. ובאמת לא אפרט עליו כי לא יודעת מרגישה שאין צורך.
כמות: 50ML
מחיר: 13 שקל
ניקוד סופי: 5

7. דאודורנט לרגליים מאייהרב: שמתי אותו אחרון כי הוא שונה ומיוחד, כי בהקשר של דאודורנטים לרגליים הוא היחיד שניסיתי, אבל מאד רציתי לנסות, בגלל כשאני הולכת עם נעלי בובה מסוימות אני אוהבת ללכת ללא גרביים ולכן חשוב דאודורנט שיבטל את הריח שלפעמים נוצר לצערנו. הדאודורנט ללא ריח וזה מעולה ומתאים גם לנשים וגם לגברים. ללא פראבנים, מתאים להיפואלרגניים והוא לא נוסה על בעלי חיים! ההוראות הם לרסס על הרגליים במיוחד על הכפות עצמן וגם על הנעליים. אני חושבת שהוא עזר קצת אבל בהתחלה ההרגשה קצת מוזרה, אני שמתי לב שחיכיתי קצת ונתתי לו להתייבש זה היה נחמד יותר, אבל הוא נספג ממש מהר אז אל דאגה!
קישור בiherb
כמות: 120ML
מחיר: 3 דולר
ניקוד סופי: 7

אז  הפעם המנצח הגדול הינו הדאודורנט של וישיי ומאחוריו בפער קטן מאד נמצא הדאודורנט של קרמה!!!!

אני מקווה שמאד אהבתן את 2 הסקירות הרחבות שעשיתי ושאני עזרתי לכן לדעת כמה שיותר על המבחר הקיים בשוק :)
אני חייבת לציין שאני תמיד מעדיפה לנסות מכל הסוגים מבחינת חומרים, חברות, מחירים, אתרים ואת האמת למצוא דאודורנט שטוב לאורך זמן ומתאים לכם זו לא משימה קלה, אבל שווה את זה!!

אל תשכחו לעשות לי לייק לדף הפייסבוק של הבלוג בשביל להישאר מעודכנות בכל הפרסומים הכי חמים
קישור לדף הפייסבוק של הבלוג

להירשם כעוקבות כאן בבלוג, בסרגל בצד ימין שרשום עקוב אחריי
וגם לעקוב אחריי באינסטגרם, יש קישור נוח בצד שמאל למעלה!

אז שתיהיה לנו שנה נפלאה ועם ריחות נעימים ונקיים :)
                                         
                                                אוהבת רותם

6 תגובות:

  1. לגבי NEO- אין סיבה למרוח עם היד נסי ללחוץ מעט שיצא קצת קרם ואז השתמשי כמו רול און רגיל
    אני ממש אהבתי!

    השבמחק
  2. את האמת ניסיתי זאת, אבל לא יודעת משהו שם לא הסתדר לי

    השבמחק
  3. אני גם מאוד אוהבת את הקרמה! יש לי את הריח הקלאסי והוא מצויין, את המאסק עוד לא ניסיתי

    השבמחק
    תשובות
    1. מיה אני שמחה שאנחנו אוהבות זהה! :) את האמת ניסיתי רק את המאסק,
      את חייבת לנסות את המאסק הוא נפלא!!!

      מחק
  4. כמוני כמוך אוהבת רול און. פוסט מפורט ומקיף. לרגע נדהמתי אבל...לא דגמתי את הדיאו של וישי אז הוא עכשיוט על הכוונת. אגב הרולים של קרליין מצויינים בעיני, בטח למחירם ובמבצעים אפשר סטוק.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני שמחה שאהבת אפרת יקירה! את חייבת לנסות את וישי, תחכי למבצע, אעדכן אותך שיהיה :) נשיקות

      מחק