יום שבת, 22 בנובמבר 2014

תחזית מגמות 2015/2016 - ירין שחף

שלום לכולן!!!
בצעדי ענק שנת 2015 מגיעה אלינו וצריך להתכונן :) בשביל להתכונן כמו שצריך מבחינת ידע רב בתחומים שכולנו אוהבות צריך לפנות אל המומחה מספר 1 בארץ ובעולם- ירין שחף!!!
אז "דפקתי" הופעה ויצאתי לכיוון...
הכיוון שלי היה לאירוע של תחזית מגמות שבאירוע ירין שחף דיבר על טרנדים בתחומי יופי, איפור, אופנה, שיער וסטיילינג לשנתיים הקרובות 2015-2016


האירוע נערך במלון רנסנס בתל אביב השוכן על שפת הים(אוי ים,רק התחיל החורף ואני כבר מתגעגעת...)
והוצג בפנינו ע"י ירין - הקטלוג תחזיות שהוא הוציא.


הקטלוג מבוסס על תחקיר מעמיק של תופעות חברתיות, תרבות צריכה, מגמות כלכליות, השפעות עתידניות והיסטוריות והכי חשוב הרבה יצירתיות !!! 3 מילים שלמעשה הובילו את ירין הן :
Think- זמן למחשבה, התכנסות פנימה, יציאה למרחב, איסוף השראות מגוון יתבצע בכל מקום ובכל שעה.
Create- זמן להכניס את כל הרכיבים למשהו חדש וליצור תחזית אופנתית שתצליח בשוק, היא צריכה להיות מבוססת על צורך, אסתטיות ופרקטיות.
Share- השיתופיות חשובה לנו בעידן חברתי שאנו חיים בו כיום. אם אנחנו לא חולקים את המעשים שלנו אנחנו לא נחשבים, אנחנו מחוברים כל הזמן ברשתות חברתיות ומציפים במידע על עצמינו ועל הסביבה שלנו
  
ירין הציג לנו 8 טרנדים חזקים שיופיעו בארץ ובעולם אצל נשים :

reDiscovered 
שנות ה-70/ ימי הדיסקו/ כדור מראות/ פרימדונות
בסיס איפור מבריק וקורן, מסגור שחור לעין ומסקרה במראה שכבתי. השיער ארוך וישר , מעוגל בקצוות ועם פוני. מבחינת לבוש סאטן, חולצות פייטים עם כתפיים מודגשות וכל מיני בגדים מנצנצים וכייפים לעין ( אבל לא יותר מדי כן??). גוונים לטרנד: אדום בוהק, אדום יין, סגול חציל, ירוק דשא וחאקי.

White cloud
חסר כוח כבידה/ כמו נוצה ברוח/ שמימי/ קל מהאוויר
בסיס איפור מאט, הדגשת החלק הפנימי של העפעף, צלליות בגווני אפור וחום - מהולות בלבן. השיער גלי, מאוורר ובתנועה חופשית. מדובר על בגדים קלילים מאד, שנותנים לנו תחושה של בית, תחושה קלילה ונעימה, תחושה של שינה (בסוף הפוסט תבינו את ההקשר..) גוונים לטרנד: לבן , קרם, לילך, אפור ענן, סגול- אפור.

Crossroads
מפגש מרקמים/ ערבוב דוגמאות/ צורות גאומטריות/ טקסטורות של מחוספס וחלק
בסיס איפור בשני מרקמים, איילינר בלבן מאט, השיער בתסרוקת אה- סימטרית באיסוף גבוה ומרושל. אביזרי שיער גדולים, מיני כובעים. גוונים לטרנד: שחור, סגול עמוק, קאמל, בלאש, שמנת.

Aqua plastica
מסכות שקופות/ מים קפואים/ מים מרפאים/ השתקפות במים
בסיס איפור של מדבקות פלסטיק מחזירות אור. איילינר בגווני מים. צבעים שמזכירים לנו מים/ ים - כל מיני כחולים ותכלת למיניהם(אני אישית משתמשת המון בצבעים האלה, אני מכורה לכחולים בקו המים התחתון או גם מתחת לקו העין). מראה שיער רטוב, משוך לאחור ומהודק. אביזרי פלסטיק שקופים. בגדים המשלבים בד יחד עם אלמנטים פלסטיים.
גוונים לטרנד: ורוד שקוף, ירוק חומצה, תכלת מים, סגול בהיר- גוונים שקופים ומוארים.
Russia
שושלת רומנוב/ הנסיכה אנסטסיה ותכשיטי הכתר/ עושר חצר המלוכה/ ימי הזוהר של רוסיה הצארית
איפור עור פנים חיוור. סומק "בובתי". צלליות עיניים בגוונים מטאליים. השיער עם צמות "מרושלות" אסופות סביב הראש. הביגוד הוא בעיקרו מעילים במראה צבאי. מדליות ועיטורי צבא. גוונים לטרנד: ארגמן, בורדו, אפור פחם, ירוק זית, ירוק יער.
La nouveau minimaliste
גזרות שנות ה-60/ חד גוניות/ הצהרה מאופקת/ ניאוקלאסי
האיפור כבסיס קל ומבריק- לשים לב שטרנד המאט נעלם מהשטח... איילינר בגוון זית- בשנתיים הקרובות נראה איילינרים בהרבה צבעים חדשים ומגוונים ולא רק איילינר שחור ומשעמם. . שפתון ורוד חיוור ומאט -  למי שעדיין אין אודם ורוד בהיר זה הזמן לקנות . השיער בתסרוקת נפוחה מעט ומוברשת לאחור. הבגדים הן למשל שמלות בגזרת A .  בדים חלקים לא מקושקשים . אביזר או תכשיט אחד בלבד. מאד מינימליסטי אבל יחד עם זאת מאד מיוחדת כי לפעמים שמוסיפים הרבה אקססוריז בסוף נראים יותר מדי מאולצים . גוונים לטרנד: תכלת שמיים, ורוד מאופק, ניוד, צבעי גוף, בז', צהוב רך, זית.
אני אישית מאד אוהבת את הטרנד הזה, הוא עדין ומתאים לסגנון לבוש ולסגנון איפור שלי.

Inter Galactic
מלחמת העולמות/ פלנטה לא נודעת/ מפגש קרוב- המדבר פוגש מטאליות
בסיס איפור מטאלי. משקל איפורי שווה לעיניים ולשפתיים. צלליות בגווני חומים-כסופים. שיער משוך ומהודק לאחור עם אלמנט מפוסל בחזית. בגדים צמודים בגווני כסף, בשילוב עליוניות בגווני מדבר. תכשיטים בסגנון "חללי" . גוונים לטרנד:  כסוף, מטאלי, ברונזה, מוזהב לצד גווני חום, אדמה ומדבר.
Inter Diffusion
טשטוש הגבולות/ הדרגה בצבע/ ה"טאי דאי" החדש/ יצירות האמנות של בסקיה וג'קסון פולק
איפור בצלליות עיניים בגוונים מטאליים. הדגשת העפעפיים העליונים והתחתונים בריסים מלאכותיים.
צביעת שיער בסגנון "אומברה". בגדים בצללית הצמודה לגוף. הדפסים של צבעים "מרוחים" בצורות שונות.
גוונים לטרנד: ניוד, גוף, ורוד מסטיק, חום סיינה, סגול- כחול, אפור. טרנד מאד שיקי ומיוחד אבל צריך לדעת לעשות אותו בצורה נכונה אחרת נראה לא טוב...
דיברנו גם על נושא שרגיש לכולו ואצלי במיוחד, שהאדם המודרני לא ישן מספיק!!! ואיך אנו נראה את התופעה הזו באופנה שלנו , כמו למשל בטרנד White cloud שדיברתי עליו למעלה. הביאו לאולם מיטה וכמובן שאני לא אפספס הזדמנות להצטלם עלייה, אז הצטרפה אליי חברתי רותי הבלוגרית והצטלמנו מחייכות ומרוצות :) 


אני מראה לכן כאן דוגמא אישית שלי שאני מתאפרת בלוק הזה הרבה ביומיום, זה לוק שקל לעשות אותו ולא מצריך שעות מול המראה, שמתי לב שהמראה הזה למעשה משלב בין  2 טרנדים שירין דיבר עליהם:
בשפתיים La nouveau minimaliste
Aqua plasticבעיניים


בנוסף עוד חידוש מבית ירין שחף, ירין הוציא ליין מברשות על שמו שהן מאד מחדשות בעולם האיפור מפני שהן לא מסווגות לפי התאמה של כל מברשת לפעולה מסוימת שמתאימה לה, אלא הן מסווגות לפי התנועה שלנו! אני משתמשת בהן המון וממש שמחה שקיבלתי אותן והן לדעתי חידוש מרענן ומקסים!!
ועוד סוד קטן שאני בעוד חודש מתחילה בעצמי קורס איפור אצל ירין שחף ומחכה כבר שיגיע!!!


אז זהו להיום, הטיפ שלי הוא שאני מקווה שתיישמו את כל הטרנדים החדשים, עדיף לבחור טרנד אחד או שניים שאהבתן וללכת איתו עד הסוף

אוהבת רותם


5 תגובות:

  1. פוסט ממש מעניין! אהבתי לגמריי:) בהחלט אאמץ לי איזה טרנד או שניים;)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה מותק! אני בעד ותעדכני איזה טרנד אימצת :)

      מחק
  2. בהצלחה בקורס איפור ! כשתסיימי תגדי לי , אבוא אלייך לפני אירועים חשובים :)
    ונחמד מצד ירין על גילוי "בשושו" על הטרנדים שמחכים לנו , הכי אהבתי russia ;)

    השבמחק