יום שבת, 8 בנובמבר 2014

ניחוחות באוויר

היי יפייפיות שלי!
מה נשמעעעעע??


היום החלטתי לכתוב על ניחוחות :)
ריחות זה דבר פשוט מדהים והרבה פעמים אני מצטערת שאי אפשר להריח דרך המחשב, הסלולר או הטלוויזיה,
מפני שזה מוסיף המון לחוויה!!!  לי אישית קורה המון פעמים שאני נזכרת ומעלה זיכרונות מריחות.
למעשה זה מצב שאני לא זוכרת סיטואציה מסוימת אבל פתאום שאני נתקלת בניחוח , הכל חוזר אליי..
(מאמינה שזה גם קורה לחלקכן, אשמח לשמוע על חוויות ...)
אני אוהבת תמיד להריח טוב ואם אני לא מריחה מעצמי את הניחוח ששמתי- אני נכנסת לפאניקה ומיד מוציאה את המוצר ומרססת על עצמי {כן כן אני תמיד סוחבת איתי את מה שבבוקר שמתי, אני יודעת שזו שריטה אבל אני תמיד גורפת מחמאות שאני מריחה טוב! אז יש תוצאות להשקעה :) }, חשוב לי גם שהסביבה שלי תריח טוב- חדר/ בית/ בגדים ועוד .. והכי חשוב ( אחרי כן ) שגם הסביבה מבחינת אנשים תריח טוב, אני ממש רגישה לריחות והרבה פעמים לצערי נתקלת באנשים שלא מודעים לריח שלהם וחבל!!
לכן החלטתי לכתוב פוסט על ניחוחות על מוצרים לגוף, אך גם מוצרים לבישום הבית , מפני שאצלי שמדברים על ריחות זה מזכיר לי את שניהם, לא יכולה להפריד :)

נתחיל עם המבער של בודי שופ: קודם כל הוא מהממממם, מאד אהבתי את העיצוב שלו! בודי שופ השיקו לאחרונה את המבער הקרמי עם שיטה חדשה במקום לשים מים ושמן אתרי לניחוח, הם חסכו מאתנו את הכאב ראש והמציאו פרלינים  שעשויים שעווה ב-3 ריחות שונים ופשוט הפרלין מתמוסס ומפיץ את הריח, והריח משגע! אני לקחתי כמובן וניל - אני מכורה לריח הזה!! כל מוצר שני אצלי בריח הזה! הריח חזק ומאד מורגש והעמידות של הפרלין רבה! החזיק לי כמה ימים עד שהוא נגמר , אני ממש מרוצה, מבחינת עלות תועלת - מושלם !!!
מחיר: המבער 34.90 ש"ח
מחיר: הפרלינים 15.90 ל-4 פרלינים


בנוסף עוד מוצר של חברת בודי שופ, הוא הבודי מיסט בניחוח Spring Flowers , ריח כייפי, קליל ופראשי!
כל הקיץ הוא ליווה אותי, אבל יש ימים חמימים בחורף ולכן אני לא נוטשת אותו !! הוא קטן, קל לנשיאה ובכלל כל הסדרה בריח של פרחי אביב מדהימה!!! אני ממש ממליצה לנסות :)
מחיר: 40 ₪


בכלל אני ממש אוהבת את מוצרי החברה ואתן מוזמנות לבקר בפוסט שכתבתי על 2 מוצרי בודי שופ

ניתן להשיג בחנויות בודי שופ או באתר . קישור ל אתר בודי שופ
***בחנות יש כל הזמן מבצעים ולכן כדאי לעקוב!

המוצר הבא הוא הספריי בישום של סבון , לקחתי בריח linen שהוא עדין , ריח שמזכיר כביסה , מאד נקי וטהור.
אני אוהבת לרסס בימים שאני לא מדליקה מבער, אני אוהבת לרסס על המיטה, בארון וסתם בחדר עצמו.  בנוסף יש לי גם אחד תמיד בעבודה :)
הריח נשאר אבל מאד מאד עדין ולוקח לו זמן להתנדף, הוא לא נעלם אחרי שנייה שזה נפלא.
מחיר:  69 ש"ח
ניתן להשיג בחנויות סבון של פעם. קישור לאתר של סבון
***בחנות יש כל הזמן מבצעים ולכן כדאי לעקוב!


המוצר הבא הוא מוצר שאני חורשת עליו כבר שנים, הבודי מיסט של ויקטוריה סיקרט, ניחוח שאני ממש ממש אוהבת : Coconut Passion , שזה למעשה ערבוב של וניל וקוקוס (כבר מיקודם ציינתי את האהבה שלי לריח וניל) ובכלל אני חושבת שהניחוח של הוניל "נתפס" עליי טוב, הרי אתן יודעת כל ריח על כל גוף "נתפס" שונה , אבל לי ולוניל יש סיפור אהבה ! אני תמיד מחזיקה בבקבוקון קטן את המיסט איתי ומתרעננת במהלך היום.
כתבתי גם על האהבה שלי למוצר (אבל בריח אחר) בפוסט על המוצרים הורודים שלי  , מוזמנות להציץ ..
מחיר: בערך 10 דולר, תלוי איפה קונים, וכמו שהמלצתי בפוסט מעל, מומלץ לקנות בחו"ל מפני שבארץ המחיר מאד גבוה.


המוצר האחרון והכי מעניין הוא מוצר מעניין מאד שקיבלתי שהייתי בהשקה במתחם שרונה בחנות בשמי בוטיק המיוחדת בשם:  "Forget Me Not ", בסדנת Total Look שנעשתה בשיתוף פעולה עם הבוטיק, עם מומחית הבישום גליה תורן חן שהיא בכלל מבחינתי מודל לחיקוי, היא האישה והאגדה!!! ועם המאפרת המדהימה אלינור ברש !
למעשה השיתוף פעולה נולד עקב הסיבה שטוטאל לוק לא מסתיים באיפור אלא הוא קשור ללוק הכולל שלנו שמכיל מבגדים, נעליים, איפור וכמובן גם ריח. כי כמו שציינתי בהתחלה, הריח הוא מאד חזק , חוש הריח שלנו הוא מאד דומיננטי ולכן מותיר בנו הרבה זיכרונות...
הטרנד החם לחורף זה הוא שילוב של מספר בשמים על העור בשיטת הקוקטייל. גליה ציינה בפנינו שכדאי לשלב ריחות מנוגדים כמו למשל רענן עם אקזוטי, תינוקי עם בוגר, חלבי עם מעושן ועוד.
קיבלתי להתנסות את INEKE של אמנית הבישום מסן פרנסיסקו שיצרה סדרה של ספריית ניחוחות מרגשת לפי האותיות
A,B , ועכשיו שאנחנו בחורף אני כל יום משלבת על עצמי ניחוחות שונים והשילובים פשוט מדהימים!!! אני מקבלת המון מחמאות וגם אני בעצמי אוהבת את הריחות שיצרתי, שילבתי לדוגמא את b שהוא מאד עדין וטיפה חמצמץ עם F שהוא בניחוח פטשולי שאני ממש אוהבת, אהבתי את השילוב הזה מאד!!


את הבושם נתיז בטבור, בעורף, מאחורי הברכיים ובפנים המרפקים, כך הריח לא יתנדף מהר וישאיר על גופינו ניחוח שעות רבות ואכן נוכל לגרום לסביבה שלנו לא לשכוח אותנו  :) הבשמים נוצרו ע"י אמני הבישום והם מכילים תמציות ניחוח באיכות גבוהה מאד, תמציות של עד 32% שזה המון!
אני מאד ממליצה לבקר בבוטיק, הוא משלב שלל מותגים מצרפת, איטליה, ארה"ב ואם את רוצה להיות מיוחדת זה המקום בשבילך, ומי לא רוצה להיות מיוחדת???!!!

**בנוסף אפשר למצוא במתחם את קולקציית הטיפוח והשיזוף של מותג העל St Tropez ומיובאים ומשווקים בישראל ע"י Forget Me Not. כפי שניתן לראות בתמונות , אלינור משזפת את הדוגמנית והתוצאה מדהימה!!!!! התנסיתי בעצמי במוצר ואהבתי אותו ממש - מתאים ללבנה כמוני שבעלת עור כמו סיד !

**אפשר לראות כאן בתמונה מתחת את בשמי היוקרה מברצלונה המעוצבים עם זהב 24 קארט, Ramon Molvizar
כן אני יודעת מה אתן חושבות, זה בסדר גם אני כמעט התעלפתי באותו הרגע...



אז אסיים עם טיפ קטן להיום: שמתי לב שבנים משתגעים מהריח של הוניל.. אז רווקות אם אין לכן בושם או בודי מיסט בריח וניל כדאי לקנות .. זה מטריף אותם!

אוהבת רותם

6 תגובות:

  1. פוסט מגניב - הולכת להימרח בוניל נראה מי יגיע אליי קודם חחחחחחח

    השבמחק
  2. שמחה לשמוע שאהבת יאנה! בהחלט ריח וניל הוא משכר ומדהים! תעדכני מי הגיע קודם ;)

    השבמחק
  3. אחלה פוסט! המבער מהמם!! אהבתי את הרעיון של הפרלינים!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מתוקה!! המבער והפרלינים בהחלט מדהימים

      מחק
  4. מריחים עד לפה :)

    השבמחק