יום ראשון, 2 בנובמבר 2014

מניקור וביקור בOPI במתחם שרונה

היי כולן
מה קורה??
יש לי חדשות נפלאות היום בתחום הציפורניים !!!!!
ביום חמישי שעבר בתאריך 23.10.14 ביקרתי במתחם שרונה המדהים השוכן בתל אביב, ממש מול הקריה וצעד וחצי מעזריאלי , ואיך לא אם אני באזור אז אני לא אוותר על פינוק ולכן קבעתי תור למניקור כייפי במתחם בחנות הקונספט OPI nail boutique הייחודית שיש בה מעל 200 צבעי לקים!!!
בפעם הראשונה שנכנסתי לשם פשוט התעלפתי! הנה תמונה להמחשה להבנת המצב!

המקום הוקם ע"י אילנה ודודי כסיף מתוך רצון וכמיהה לשמח את חובבות המותג OPI ולפנק אותנו בטיפולים מפנקים! 
אם השם של אילנה לא מוכר לכן, אז כדאי מאד להתחיל לזכור מפני שהיא מוסמכת ומדריכה עולמית ברשת של opi!!
בנוסף, ישנה מכירה של שלל צבעי הקשת והמון קולקציות ושיתופי פעולה של סדרות מוגבלות לקנייה ולדעתי אין מישהי שלא תחפש במגירה שלה ותמצא כמה לקים של החברה, מפני שאלו לקים איכותיים מאד! ואם האסון הזה אכן פקד אותך ואינך בעלת לק של opi, ברגע זה תתלבשי, תנעלי נעליים ורוצי לקנות!!!!
לפני כן הייתי בהשקה שנפתחה החנות , הכל קושט יפה עם בלונים חביבים במדרגות ווואו שנכנסתי לא יכולתי להפסיק להזיל ריר בחנות.. עמדתי איזה חצי שעה פעורת פה ולא זזתי... סורי אבל לקים זו החולשה שלי וכשאני רואה הרבה לקים אני פשוט לא יכולה להפסיק לבהות בהם :)

ישנם 4 טיפולים עיקריים :

Mini manis : טיפול ללא מים הכולל שיוף ועיצוב הציפורן, סידור קל של העור מסביב, עיסוי מפנק בתחליב אבוג´וס בניחוח יסמין ולסיום – גוון לק לבחירתך.
57 ש"ח

 TLV: מניקור קלאסי הכולל השריה בתמיסת קוקוס ופירות הדר, פילינג מפנק, עיצוב הציפורן, סידור העור ועיסוי בתכשירים מסדרת Manicure/Pedicure פאפיה ואננס או קמומיל ומנטה לפי בחירתך. לסיומת אופנתית – מריחת לק מתוך מגוון הלקים של OPI.
97 ש"ח

Sarona : מניקור מפנק בתכשירי Manicure/Pedicure הכולל השריה בתמיסת קוקוס ופירות הדר, ריענון העור והסרת תאים מתים בעזרת פילינג עדין של גבישי סוכר, עיצוב הציפורן וטיפול בעור מסביבה תוך עיטוף הידיים במסכה מזינה המחליקה ומרככת את העור לחווית ספא מושלמת. לסיום – עיסוי מפנק בקרם מזין וסיומת אופנתית של לק פי בחירתך.
127 ש"ח

Feinschmecker manicure by opi: טיפול היוקרה לידייך מבית OPI הכולל תכשירי טיפול בדרגת קוסמטיקה לעור הפנים.זהו טיפול משקם אשר נבדק דרמטולוגית והוכח כמצעיר את עור הידיים. הטיפול מתבצע בחומרים אשר מקלפים, מחדשים, מרעננים ומגנים על העור והציפורניים. עקב מורכבותו הטיפול ארוך מהרגיל וכולל פילינג גבישי סוכר ומגנזיום, השרייה בתמיסה מבעבעת, טיפול קפדני לסידור העור סביב הציפורן, סרום להבהרת כבתמי שמש ועיסוי מפנק בחמאת שיאה המכילה מקדם הגנה SPF 15.
לסיום – לק אופנתי לבחירתך.
157 ש"ח

 אני בחרתי להתפנק לי בטיפול "שרונה" המכיל את השלבים הבאים:
קודם כל השלב הראשוני היה לבחור לק, באותו רגע חשבתי לעצמי : "איך לעזאזל אני בוחרת גוון אחד מכל הצבעים כאן???!!!??" ואז התעשתי מהר וישר החלטתי ללכת על גוון סגול, שסגול זה הצבע האהוב עליי ולכן נבחר הגוון בשם:
"you are such a budapest"  וכמובן שאני לא יכולה לוותר גם על נצנצים שזו אהבה שנייה גדולה שלי ולכן הוחלט שנשלב אותם בדרך כלשהי. הגוון  בשם: my voice is a little norse""  מהסדרה הנורדית החדשה לחורף שהיא מעלפת! וקניתי כמובן את הסט המוקטן שלה:


אחר כך השרייה של הידיים במים חמימים ונעימים, לאחר מכן בוצעו 3 שלבים עם הסדרה של PINEAPPLE  שהריח מדהים מדהים !!!

שלב 1: פילינג גבישי סוכר כזה שמאד נעים אשר גורם לחידוש והבהרה עור הידיים.
שלב 2: נמרחה מסיכה באותו הריח על הידיים ומעל זה שמו לי כפפות אשר יחממו את המקום ויתנו אפקט טוב יותר

שלב 3: סידור העור מהקוטיקולה ומריחת קרם ידיים מפנק ונעים אשר גרם לידיים שלי להיות רכות ממש לאורך זמן !
לאחר מכן המשכנו עם מריחת סרום מסביב לעור , שיוף הציפורן בבלוק ,מריחת בונאדיד -זהו מוצר למניקורסטיות מקצועיות אבל יש את התחליף שלו בשם: chip skip ב89 שח והוא בדיוק אותו דבר!  לאחר מכן המשכנו במריחת מחזק,
לאחר מכן מריחת הלק המהמם שנבחר ויחד איתו שילבנו את הנצנצים בזרת :) לקראת הסוף מריחת טופ קופ שמחירו 89 שח  ולסיום טיפות מייבשות בשם rapid dry .

 זהו הפינוק הסתיים! ואלו התוצאות:

ועכשיו לחדשות המסעירות : אז היום יום ראשון יום ה-10 לאחר הטיפול וככה נראות הציפורניים שלי:


זה פשוט מטורף איך הלק החזיק!!!! אני עדיין בשוק מזה!!
וגם מההתחלה כולם שאלו אותי עם עשיתי גל לק כי זה באמת נראה ככה


ישנם מלא מבצעים כעת בחנות ושווה לקפוץ! לדוגמא:
הטיפות ומחזק יחד  ב119 ש"ח
הסרום והפצירה הקריסטלית שמונעת התפצלויות יחד ב99 ש"ח
טופ קופ ולק או טופ קופ ו2 אבגוס מיני(קרם ידיים) ב89 ועוד...


חוץ מיזה לדעתי ממש שווה לעשות את החבר מועדון: העלות שלו 57 ש"ח לשנה שמוחזרת כבר בטיפול הראשון, מפני שנהנים כל השנה מ10% הנחה על מוצרים, לאחר 10 טיפולים - טיפול 11 חינם, ישנן הטבה בימי הולדת ,בימי נישואין וביום האישה ועוד ועוד



הכתובת: מתחם שרונה, בית קראל דטלר, קומה שנייה ברחוב קפלן 22, תל אביב.
הטלפון שלהם 03-7445454
שעות פתיחה:
א´-ה´ 10:00 - 22:00
שישי 10:00 - 15:30
קישור לאתר
קישור לדף הפייס שלהם









כמובן שאני לא יכולה לצאת בלי קניות אז חוץ מהסדרה הנורדית קניתי לי לק מהשיתוף פעולה האחרון עם קוקה קולה


וכמובן היה מבצע של הסרום לעור והמשייף הקריסטלי אז כמובן גם אותם קניתי


וגם קניתי את הסט שיצא באוקטובר לחודש מודעות לסרטן השד, אתן יכולות לקרוא את הפוסט שכתבתי בנושא:
פוסט המוצרים הוורודים שלי

יש את הסט החדש של סנופי שיצא ואני ממש מתה לקנות אותו, אבל כרגע החלטתי שאני בעוצר קניות ולכן אצטרך להמתין איתו  :( אבל הנה תמונה שלו שתראו איזה מהממממם הוא


וזהו לבנתיים  , מקווה שנהנתן ואני ממש ממליצה לקפוץ לבוטיק לפינוק :)

אל תשכחו בשביל להמשיך לקבל עדכונים חמים ופוסטים מעניינים
אשמח שתפרגנו לי בלייק בדף הבלוג בפייסבוק
שתרשמו כאן כעוקבות בצד ימין למעלה
וגם כעוקבות באינסטגרם

הטיפ שלי להיום הוא לא לשכוח בנות וגם בנים! לטפח את כפות הידיים והציפורניים שלנו, זה כרטיס הביקור שלנו! שאני לוחצת יד למישהו- לרוב זה לגברים ותסלחו לי והיד שלו מחוספסת ולא נעימה זה כבר עושה לי רושם ראשוני לא טוב.. מתנצלת אבל זו עובדה :)

אוהבת רותם

2 תגובות:

  1. וואווו כמה לקיםםםםם. הבת שלי ישר מתעלפת חחחחח
    ממש יום כייף עשית לעצמך.מעולה

    השבמחק
  2. ממש נראה כמו ג'ל!! והחנות קונספט הזו נראית כמו מקום שאסור לי בשום פנים ואופן ללכת אליו כי לא נראה לי שתשאר לי משכורת:X

    השבמחק