יום שבת, 31 בינואר 2015

לקים לקים ועוד לקים :)

היי מה שלומכן אהובות שלי??
הפעם החלטתי לכתוב לכן פוסט על לקים, אני חייבת לציין שיש לי מעל איזה 200 לקים(מתביישת אפילו לומר זאת), אבל כן זו אחת החולשות שלי וכל לק כמעט שיוצא אל המדפים אני קונה אותו, אני פשוט לא מצליחה לעמוד בפיתוי! אני יודעת שהרבה בנות מכורות כמעט כמוני, לכן אל תתביישו בנות- אנחנו יחד באותה צרה :)
לכן אספתי עבורכן לקים מיוחדים שאהבתי שיצאו לאחרונה בקולקציות חדשות או לקים שקניתי על הדרך ...

נתחיל עם המותג שמשגע את המדינה??  essence 



ביקרתי לי פעמיים בסופר פארם בראשון לציון וביצעתי מספר רכישות (אל דאגה בקרוב יצא פוסט מסודר על כל מה שקניתי). מחיר: 9.00 ש"ח
השמות של הלקים:
הסגול : 173 over the rainbow
הטורקיז: 172 splash
כשראיתי את 2 הצבעים האלה ממש נדלקתי ולכן ישר הם נכנסו לסל ללא שום היסוס !
מבחינת מברשת היא קצת עבה וקצרה, אבל עדיין הצלחתי להשתמש בה. כל צבע של הלק מרחתי פעמיים, הטורקיז יותר אטום מהסגול, אז ממש אהבתי את הצבעים! הם מיוחדים והולגרמים ואני שמחה שבחרתי אותם.
מבחינת עמידות אני עדיין פחות יודעת להגיד כי לא בחנתי זאת, אני אעדכן זאת בפוסט הרחב על מוצרי אסנס.



הלק הבא שקניתי שייך לחברת סינפול שלא מזמן גם עשתה עלייה לארצנו, כתבתי פוסט נרחב על החברה ואתן מוזמנות לבקר : קישור לפוסט חידושים צבעוניים,  מחיר: 15.00 ש"ח
שם הלק:  922-  frenzy
שראיתי אותו על המדף לא יכולתי לסרב לו- גם סגול וגם נצנצים?!?! שתי האהבות שלי יחד ולכן הוא מיד נקנה!
הנצנצים מאד קטנים ורבים בדיוק כמו שצריך, הפורמולה נוזלית אבל מאד נוחה לשימוש. המברשת ארוכה וצרה ואכן התוצאות איתה מאד נוחות ומדויקות, על הלקים כבר דיברתי שהם עם עמידות טובה ובכלל נצנצים ידועים שהם עמידים יותר ולכן אני תמיד בעד.


הלקים הבאים שייכים לחברת ביוטיקר אשר הוציאו קולקציה בשםMONTAGE ,
זוהי סדרה כייפית, משמחת וצבעונית! ביוטיקר זו חנות שאני יכולה להכנס אלייה ולא לצאת למשך השעות הקרובות, מלא פיצפקס ושטויות שכיף להסתכל ולקנות.. אבל פה אני מציגה את הלקים בלבד , אם תרצו פוסט נוסף על ביוטיקר אשמח להכין :) 


אתחיל דווקא עם הלק שהוא לא קשור לקולקציה, זהו לק אשר קבוע בחנות ואני כל הזמן קונה אותו והצבע הזה מסתיים לי יחסית הרבה.
מספר הלק : 15 , מחיר : 5.00 ₪.
מדובר על לק נצנצים שמשדרג כל לק שאני שמה ובנוסף גורם לעמידות גבוהה וארוכה יותר של הלק.
הנצנצים כסופים אשר בהשתקפות הופכים להיות צבעוניים, הם קטנים בגודלם ורבים ולכן התוצאה איתם מעלפת!


ועכשיו לקולקציות החדשות שיצאו לא מזמן:
שבבי סוכריות : מחיר : 6.00 ש"ח
שבבי הסוכריות משמשים לרוב כלק "TOP" (מעל לק בסיס) אך כמובן שהם ניתנים למריחה גם על גבי הציפורן ישירות. הלק מכיל את הבסיס (החומר השקפקף הרגיל שממנו מייצרים את כל סוגי הלק) ובו שבבים בצורות ובגדלים שונים – משושים, נקודות וקווים היוצרים מראה עכשווי. ישנם 6 גוונים.  
המברשת יחסית עבה וזה נהדר, כך למעשה הקישוטים נדבקים מהר ולא צריך להילחם בשביל להוציא אותם מהבקבוק!

מספר הלק 101- קונפטי צבעוני ,פשוטו כמשמעו. הלק עם בסיס שקוף אבל עליו ישנם מלא צורות צבעוניות( עיגולים קטנים, משושים גדולים), לק כייפי לעיניים והנצנצים גדולים ובולטים לעין- הלק הכי מוצלח ואהוב לדעתי האישית!


מספר הלק 104- הלק עם בסיס שקוף אבל עליו ישנם מעוינים בצבעי ורוד ולבן מקסימים, המתווספים להם גם מקלונים נוצצים בלבן.


מספר הלק 106- הלק עם בסיס שקוף אבל עליו ישנם מעוינים בצבעי זהב ולבן , עם מקלונים נוצצים בצבעי זהב ולבן. הוא מאד דומה ל104 רק בגוונים שונים. הזהב לדעתי משגע! הוא ממכר מזהירה מראש!


מקלונים נוצצים : מחיר: 5.00 ש"ח
המקלונים הנוצצים משמשים לרוב כלק "TOP" (מעל לק בסיס) אך כמובן שהם ניתנים למריחה גם על גבי הציפורן ישירות. הלק מכיל את הבסיס (החומר השקפקף הרגיל שממנו מייצרים את כל סוגי הלק) ובו שבבים בצורות קווים בגווני אולטרה שונים, היוצרים מראה עכשווי.
קיימים 4 גוונים. גם כאן בדומה לשבבי סוכריות המברשת יחסית עבה וזה נהדר, כך למעשה הקישוטים נדבקים מהר ולא צריך להילחם בשביל להוציא אותם מהבקבוק!

מספר הלק 115 - הלק עם בסיס שקוף אבל עליו ישנם מקלונים (חוטים) ב3 צבעים: שחור, אפור ולבן! מהמם ודרמטי!


מספר הלק 117 - הלק עם בסיס שקוף אבל עליו ישנם מקלונים (חוטים) ב3 צבעים: סגול, ורוד ולבן! עדין ומתוק


מספר הלק 118 - הלק עם בסיס שקוף אבל עליו ישנם מקלונים (חוטים) בצבע גליטרי כסוף אשר בהשתקפות הופך להיות לכל הצבעים, מקסים מקסים!!

ציפוי סוכר: מחיר: 5.00 ש"ח
הטרנד של ציפוי סוכר נכנס לחיינו לפני תקופה והוא ממש נחמד! המרקם שיוצא הוא גרגירי, מחוספס ומאט. למריחה ישירות על גבי הציפורן. ישנם 4 גוונים . 
אני אישית מאד אוהבת אותו ויתרון מאד בולט אשר בלקים מהסדרה הזו שמספיקה שכבה אחת והלק אטום ומתייבש מהר! צריך להתרגל להרגשה המחוספסת על הציפורן, אבל זה לוקח כמה דקות ואתן אח"כ לא תשימו לב להבדל.

מספר הלק 109- לק בצבע אדום, מאד עדין וחמוד.

מספר הלק 110- לק בצבע שחור , אבל ממש לא גס, הציפוי סוכר הופך אותו לעדין מאד ומתאים לערב וגם ליומיום.


לק נסדק: מחיר: 5.00 ש"ח
ישנם 4 גוונים. הלקים הנסדקים היו בעבר ממש אופנתיים והנה הם חזרו אלינו, אני אישית תמיד מסתבכת איתם, לא יודעת למה :(

מספר הלק 119- לק בצבע כחול , אשר מרחתי אותו ללא בסיס ואז זה נחמד זה מן כחול מאט, ואם מורחים אותו על לק אחר הוא נסדק ועושה מן פסים בצורה מאד רנדומלית.


לק הולוגרמה 3D: מחיר: 6.00 ש"ח
לאחר המריחה, המוצר מקנה אפקט של עומק ותלת מימד על גבי הציפורן, וכן קיים אלמנט של שינוי הגוון עם שינוי זווית הציפורן בהתאם לקרני האור.. הלק מיוצר מחומרי גלםPREMIUM  אמריקאיים, הוא מרוכז מאוד ומספיקה רק שכבה דקה למתן אפקט מרהיב.
קיימים 4 גוונים.
 הלקים קטנים וחמודים- יש לי חולשה למוצרים מוקטנים בקוסמטיקה, טיפוח ועוד. לכן כשראיתי אותם ישר התאהבתי! 
הצבע פחות מאט, אלא יותר אוורירי וקליל.

מספר הלק 124- בצבע כסוף אפרפר עם נצנצים שונים, הם לא בולטים כל כך כמו הקודמים
מספר הלק 126- בצבע סגול עם נצנצים - דומה לקודם מבחינת המרקם


חברת האיפור איל מקיאז' הוציאה לראשונה 34 גוונים של לקים מהמממים!! ב3 קבוצות עיקריות: לקים טרנדיים לפי הצהרות אופנה, לקים קלאסיים אשר תמיד כל אחת מאתנו צריכה בכל ימות השנה וקולקציית קישוטי ציפורנים !
מחיר: 44 ש"ח

הלקים בעלי פורמולה ייחודית ועמידה לאורך זמן- מרחתי את הלקים לאמא שלי ממש כשהם נחתו בביתי ובמשך שבוע כמעט לא נראה אף צ'יפ!! הצבעים מאד אטומים ואמא יצאה ממש מרוצה ! :) המברשת יחסית קטנה ושמנמנה, אבל עדיין ההרגשה הייתה טובה והצלחתי למרוח ללא הרבה תקלות. הנה הפינוק שבוצע לאמא :
הלק הסגול מדהים!!! ממש חורפי ומיוחד והשילוב עם הנצנצים יצא בהחלט מיוחד!!

ללין הוציאו סדרת לקים חורפית ומקסימה ומתוכן דגמתי את הלק הניודי בשם dusty stone ,צבע שמאד מתאים לתקופה וממש עדין . המרקם מעולה, נמרח בקלות , מבחינת אטימות צריך למרוח בין 2/שכבות ואני חייבת לציין שהמברשת פה צרה וארוכה- פשוט מצוינת. מחיר: 29.90 ₪


הבאים בתור הם חברת ג'ייד , גייד נראה לי מוציאים כל כמה ימים גוונים חדשים! אין פעם שאני אהיה בחנות ולא יהיה גוון חדש, אני מאד אוהבת את הלקים שלהם, הם זולים, אטומים ומגיל קטן אני זוכרת שאני משתמשת בהם.
מחיר: בין 12.00-15.00 ש"ח - אל תקנו ביותר , כי תמיד יש מבצעים!

יצאה סדרה מקסימה ממש של 4 לקים מנצנצים וצבעוניים, סדרת הלקים ממוספרים במספר F299- כפי שכבר הספקתן להכיר אותי- אני ונצנצים זה סיפור אהבה ולכן ישר ארבעתם נקנו ללא שום היסוס!


מספר הלק 63- הלק עם בסיס שקוף אבל עליו ישנם מלא נצנצים עגולים בכל מיני צבעים של כחול, לבן, תכלת וכסוף וגדולת הכותרת שמצטרפים לכאן כוכבים לבנים וחמודים! מה שכן קשה להוציא את הכוכבים קצת , מצאתי את עצמי נלחמת עד שכוכב אחד מסכן יוצא :(


מספר הלק 60 הלק עם בסיס שקוף אבל עליו ישנם מלא נצנצים עגולים בכל מיני צבעים של ורוד ולבן, וגדולת הכותרת שמצטרפים לכאן פרחים לבנים וחמודים! מה שכן קשה לא הצלחתי להוציא אותם אז תסלחו לי :(


מספר הלק 61- הלק עם בסיס שקוף אבל עליו ישנם מלא נצנצים עגולים בכל מיני צבעים של כתום ולבן,  וגדולת הכותרת שמצטרפים לכאן פרחים לבנים כמו בלק עם הגווני ורוד.




מספר הלק 64- הלק עם בסיס שקוף אבל עליו ישנם מלא נצנצים עגולים בכל מיני צבעים של כחול, לבן ואדום וגדולת הכותרת שמצטרפים לכאן כוכבים לבנים כמו בלק הכחול ! פה מרוב שהתלהבתי מהצבעים שכחתי בכלל שיש גם כוכבים :)



עוד 2 לקים של ג'ייד שיצאו לאחרונה שמאד אהבתי צבעים המתאימים לחורף , אבל מנגד גם יכולים להתאים לקיץ, צבעים נעימים למראה ואטומים. בסדרה 4 צבעים ואני קניתי 2 מהם שממש אהבתי:


מספר הלק 504 - לק תכלת המתאים מאד לחורף וממריחה של פעם אחת הלק אטום!


מספר הלק 505- לק ורוד שגם מתאים לחורף , לק זה מצריך 2 מריחות בשביל להיות אטום


ואחרונים חביבים הם הלקים של פופה, לפני זמן קצר היה מצבע של כל הלקים במחירי רצפה של 5.90 ש"ח ולכן אני רצתי טסתי וקניתי איזה 20 צבעים, בחרתי להראות לכן את ה3 שהכי הכי אהבתי! מבחינת עמידות יש את הלקים עם הפקק הכהה אשר מסדרת הג'ל והם מחזיקים יותר ימים, אבל גם הרגילים מצוינים והחזיקו לי מעמד זמן רב. המברשת ארוכה וצרה ונוח לעבודה איתה, הבקבוקים אומנם קטנים אבל בנינו מי מאיתנו מסיימת לקים כל חודש?!?!


מספר הלק 509 - מן אפרסקי כתמתם מקסים - זהו צבע יותר לקיץ אבל איי לא לשכוח שהקיץ בדרך אלינו


מספר הלק 715- לק כחול מהממם! ממש אהבתי אותו, הוא ש'יקי כזה ומיוחד!


מספר הלק 916- לק אפרפר המתאים לחורף וזה צבע שאני הרבה מורחת , מתאים כמעט להכל


זהו עד כה לחידושים בתחום הלקים, מסיימת עם  מראה שעשיתי עם שילוב של 2 לקים, שילוב עדין, קליל , המתאים ליומיום וכמעט לכל בגד : לק של ללין ולק של ביוטיקר :


בקרוב אוציא פוסט על קישוטי ציפורניים, אז יש למה להמתין!!
                      
                                                              אוהבת רותם :)

6 תגובות:

  1. סקירה מעולה ולקים מהממים!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!! אני גם חושבת שהם מהממים אחד אחד

      מחק
  2. איזה כיף שהוצאת עוד פוסט =), תמיד זה על נושאים שמעניינים אותי! מחכה לפוסט הבא.. מילה

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לשמוע שאת נהנת ונושאים שנבחרים מעניינים אותך! אם תרצי נושא מסויים אשמח לכתוב:) תודה מהממת

      מחק
  3. אני מתה על הלק סוכריות השחור של ביוטיקר, יש לי אותו גם והוא אחד הנהדרים! פוסט נהדר :)

    השבמחק
    תשובות
    1. יו לגמרי הוא מדהים!!!!! אני אוהבת לקים זולים וטובים :) תודה מותק

      מחק