יום שבת, 28 במרץ 2015

הבחירות האישיות שלי

היי כולם !
מה נשמע???

אז לפני כשבוע וחצי כולנו הלכנו להצביע ועדיין גם בימים אלה החדשות מלאות בכתבות על הרכבת הממשלה! אבל אל דאגה אני לא כותבת כאן פוסט פוליטי , כי זה מה שחסר לנו עכשיו :) מה שכן החלטתי לשתף אותכן בבחירות האישיות שלי, אותם המוצרים שילוו אותי למשך התקופה הקרובה. רוב המוצרים התחלתי להשתמש בהם לאחרונה וממש אהבתי!




אתחיל עם הבחירה הראשונה הכי משמעותית עבורי, למעשה החלטה שחשבתי עלייה המון זמן, אפילו שנים ותמיד היססתי!!
הפעם אזרתי אומץ והלכתי על זה: התפנקתי לי בגדעון קומסטיקס בהחלקה לשיער. השיער שלי ממש בעייתי! למעלה הוא חלק ולקראת הסוף גלי וכל הזמן צריך לסדר אותו ולכן ההתעסקות איתו פשוט נמאסה עליי, והחלום תמיד היה שיער חלק מקלות שמסתדר בקלות! עד היום לשיער דק כמו שלי אי אפשר היה לבצע החלקות ולכן תמיד קיוויתי שיגיע היום וגם אני אזכה ליהנות מהחלקה, והנה הגיע הרגע והושקה החלקה היפנית בשם NUTRI STRAIGHT של חברת Jul מבית חברת גדעון קוסמטיקס. החומר בהחלקה מועשר בשמן ארגן המותיר את השיער חלק ונעים! בשמן ארגן יש חומצות שומן חיוניות מקבוצת אומגה וחומרים נוגדי חמצון A+B שעשירים בוויטמינים העוזרים לשיקום השיער ומקנים לחות וברק משגעים!!!
ההחלקה מתאימה כמעט לכולן ( לנשים בלונדיניות ההחלקה איננה מתאימה)
HEALTHY-RESISTIVE- לשיער טבעי, עבה ומרדני
HEALTHY-THIN- לשיער טבעי, דק עד בינוני
DAMAGED& TREATED – לשיער צבוע ופגום

התהליך הוא תהליך יחסית קצר: בהתחלה מורחים את החומר החלקה, נשארים איתו לפי הצורך, אני נשארתי איתו חצי שעה. אח"כ חופפים את השיער, מורחים מנטרל שאיתו נשארים רבע שעה ואז שוב חופפים , מבצעים מחליק והופ השיער מושלם!! ההחלקה מחזיקה למעשה עד שהשערה מהשורש גדלה ואז צריך כל כמה זמן לחדש רק בשורשים.


***כאן בתמונה רואים את התהליך. מצד ימין אני עם החומר של ההחלקה, למעלה מצד שמאל אני עם ההחלקה ממש שעה אחרי וכפי שאתן רואות השיער ממש חלק וחסר נפח, אבל בתמונה למטה רואים שהיא לאחר כמה ימים שהנפח חזר והשיער נראה כאלו הוא חלק טבעי :)

בנוסף עוד נקודה שחשובה מאד, השמירה על השיער לאחר ההחלקה, צריך להשתמש בשמפו ומסיכה ללא מלחים ובכך השיער וההחלקה נשמרים לאורך זמן . אני התפנקתי בשמפו והמסיכה של Jul והריח שלהם מעלף!! ריח נעים של מספרות , והשיער לאחר כל חפיפה וגם במשך בין לבין החפיפות, רך, נעים ומריח נפלא


הבחירה השנייה שלי היא בחירה גם חדשה בשבילי. עד כה רוב הזמן השתמשתי בבודי מיסט לגוף, מפני שלא הצלחתי למצוא בשמים שממש אהבתי אותם,  אבל הפעם מצאתי 2 בשמים שפשוט התאהבתי בהם! בושם אחד שהוא ליומיום והבושם השני הוא לערב.
הבושם הראשון של חברת  Desigual  (פירוש המילה : "לא שווה "), החברה נוסדה בברצלונה בשנת 1984 וזוהי רשת ספרדית. לא רק בריחות השקיעו שכבר אפרט עליהם, אלא גם על העיצוב של הבקבוק: בהשראת הסמלים האייקונים של Desigual, הבקבוק מציג את מעגלי הגלקסיה המופיעים בכל קולקציות המותג. המעגלים הצבעוניים החקוקים על הבקבוק מיצגים את ההדפסים האופייניים של Desigual. הפקק בסגנון וינטג' מכוסה למעלה בבד ייחודי, ה DNA של המותג, ומעביר באופן חזותי ומוחשי את הנשמה שלו. בצדו של הבקבוק מופיע מסר חיובי "תעשה חיים כל יום"...
יצאו 3 ריחות של הבשמים בניחוח פירותי - פרחוני, אני חייבת לציין שכל אחד מהם הוא מצוין !!!
fun- ניחוח משולב עם חמוציות, אפרסק לבן, אגס, פסיפלורה, אדמונית, סיגליות וסנדלווד
love -ניחוח משולב עם חמוציות, ענבי שועל, נרולי, אשכולית, בנזואין, פרלין, זרעי טונקה בין וסנדלווד
sex - ניחוח משולב עם סויה חלבית, פירות אדומים, ריבס, טוברוז, פריחת אשכולית, יסמין סמבק ווניל
(מחיר: 250 ₪ , לתכולת: 50 מ"ל , מחיר: 350 ₪ , לתכולת: 100 מ"ל)


הבושם השני הוא של הבושם החדש מבית ג'וסי קוטור - VIVA LA JUICY GOLD COUTURE
אם להסביר את ההבדל בין בושם זה לבושם הקודם, אפשר להגיד, שאת הבושם של  Desigual אני שמה ביומיום ואת הבושם של ג'וסי קוטור אני שמה בערב, מפני שהוא מאד דומיננטי ומפנק. הניחוח של פירות יער, ענבר זהוב וקרמל- השילוב יחד נותן תחושה אופנתית, חושנית ומשגעת . ששמתי אותו עליי, אין אחד שלא שאל אותי מה שמתי, הריח שיגע את כולם! בקיצר בושם ממש מעולה ואני חושבת שאין אחת שלא תאהב אותו!!!
(מחיר: 329 ש"ח, לתכולת: 100 מ"ל -e.d.t)


הבחירה הבאה שלי היא של חברת Nivea, קודם כן אציין כי המוצרים של Nivea נמצאים בארוניות טיפוח חדשות בחנויות הפארם שזהו חידוש נפלא! אני מאד אוהבת להגיע לפארם ובעצם שישנה ארונית מסודרת עם כל המוצרים של אותה חברה שככה אני יכולה לראות את כל המבחר.

זכיתי ליהנות מהסט של החברה לטיפוח הפנים , המכיל ג'ל ניקוי, מי פנים וקרם לחות. במשך כל השנה בגלל שהעור הפנים שלי נוטה ליובש אני חייבת להקפיד לטפל בו באופן יומיומי, לכן האריזה של Nivea מושלמת עבורי כי היא מכילה את כל השלבים שאני זקוקה להם. אני מתחילה עם הג'ל ניקוי, לאחר מכן עוברת למי הפנים ולבסוף מורחת את קרם הפנים. לאחר שימוש בתקופה האחרונה במוצרים, עור הפנים רך יותר, ללא יובש והתקלפויות.

מחיר: 100 ש"ח כרגע בפארם


הבחירה הבאה שלי היא האבקת סאטן של b cosmic מבית יוסי ביטון בגוון SP21. זוהי אבקת סאטן שאני מניחה מעל צללית והיא למעשה משדרגת כל צללית שנמצאת ממתחת! הצללית נוצצת בתוספת של אבקת פנינה טהורה אשר גורמת לגימור מטאלי ומיוחד!
הצבע שלה משגע ואני ממש אוהבת אותה! הכרתי אותה במהלך קורס האיפור שעשיתי אצל ירין שחף ואני כבר קניתי כמה וכמה גוונים והם כולם מהממים ומשדרגים כל לוק! אני ממליצה בחום על המוצר.
 מחיר: 110 שקלים


הבחירה הבאה שלי גם מבית יוסי ביטון : הליפסטיק קליק בגוון LC04 . קודם כל הנוחות של האריזה היא מעולה! הלחיצה על הקליק פותחת/ סוגרת את המוצר ובכך אין סיכוי שהוא יפתח בתיק ויהרס. דבר שני הצבע וואו אין לי מילים, צבע מיוחד וקורלי. מבחינת עמידות הם שיחקו אותה. הליפסטיק החזיק לי גם לאחר שתייה ואוכל :) הליפסטיק שומר על לחות בשפתיים בזכות השמן קיק שנמצא בפנים ואני ממש אני שמחה שקניתי אותו בגלל שאני ממש סובלת מיובש בשפתיים ולרוב ליפסטיק לחותי לא עמיד , ודווקא ליפסטיק זה ממש עמיד וגם הצבע מושלם ואני ממש אוהבת אותו והוא מאד שימושי לי .
מחיר: 88 שקלים

הבחירה הבאה שלי היא ליפסטיק נוסף של חברת Milani בגוון 09 pink frost . קניתי אותו מביוטיגוינט בעלות של כמה דולרים בודדים לפני כשנה והוא עדיין מחזיק מעמד ולא הסתיים. אתחיל בכך שמבחינת הצבע הוא מיוחד וייחודי, באף חברה לא ראיתי צבע כזה. הצבע וורוד עם מטאל וברק מיוחד. בנוסף יש לו ריח פירותי עדין ונעים, מבחינת עמידות הוא בינוני אבל אני כל כך אוהבת את הצבע שלא אכפת לי מהעמידות שלו :)


 **סווטץ מימין של הצללית של יוסי ביטון, סווטץ אמצעי של השפתון של מילאני, סווטץ שמאלי שפתון של יוסי ביטון

הבחירה הבאה שלי היא מסקרה חדשה בשם MEGA VOLUME MISS MANGA שהושקה מבית לוריאל.      המסקרה בעלת מברשת גמישה ב360 מעלות ובגלל יכולת זו, הנוחות במריחה היא מקסימלית והתוצאה מדהימה! המסקרה  מעצימה, מנפחת ומדגישה את הריסים. למעשה העיניים נראות כאלה בולטות כמו הבובה היפנית "קאוואי". אני מאד אהבתי אותה ואני חושבת שזה חידוש משמעותי הגמישות במברשת, כי לתחילת הריסים ממש לשורש קשה להגיע ועם מברשת זו אני מרגישה שממש קל לי להניח מסקרה ואני אפילו מצליחה ללא ללכלך את העפעף.

המסקרה כעת במחיר השקה עד סוף החודש ב49.90 במקום 100 שקלים.


ובחירה האחרונה חביבה שלי קשורה לתחום הציפורניים, תחום שאני מאד מאד אוהבת ונגדיר אותו אפילו מכורה. ציפורניים לדעתי הם הדבר הכי חשוב, כי בתור אחת שמדברת הרבה עם הידיים זה הדבר הכי בולט לדעתי ובכלל כאשר אני רואה ידיים לא מטופחות אני מתבאסת בשביל אותו אחד שמולי.
לא מזמן הוזמנתי להשקה של חברת Funailz , שזוהי חברה ישראלית של 2 יזמיות מקסימות שהחליטו להביא משהו חדש וייחודי לארץ. החברה מייצרת מדבקות לציפורנים שיחסית בארץ התחום הזה חדש אבל מצליח מאד! אני מאד אוהבת את הטרנד הזה בגלל שלי יש תמיד מזל רע עם לק, לא משנה כמה אני אמתין בסבלנות - תמיד איכשהו הוא יהרס לי!! ואני יכולה לקבל את הקריזה מאסון זה!! לכן מדבקות לציפורנים נדבקות וזהו הכל מוכן ואפשר להמשיך את החיים כרגיל ולא להישאר כמה שעות כמו מפגרת ללא תזוזה :)
ההשקה נעשתה בחסות חברת אסי פרופשיונל ונערכה בבוטיק היופי החדש בשם yalis אשר נמצא ברחוב דיזנגוף בתל אביב.


פירוט השלבים : לאחר סידור הציפורנים ומריחת לק בסיס על הציפורנים , בחרתי לק של חברת essie בשם: midnight comi שהוא כחול מטאלי מהממם ממש!


לאחר מכן החלה מלאכת הדבקת המדבקות, ישנם מספר שלבים וכדאי לעקוב שתדעו גם איך לבצע זאת בבית :
קודם כל צריך לחמם את המדבקות (אפשר מסביב לכוס שתייה חמה ), החימום בשביל שהמדבקות יהיו גמישות ובכך הנוחות בשימוש איתן תהיה מקסימלית.
לאחר מכן צריך להניח את הגודל המתאים של המדבקה על הציפורן ואז לשייף ב90 מעלות את המדבקה. כאשר תשייפו בזווית זו המדבקה  נחתכת נכון ולא עקום ולא נשארות חתיכות מיותרות . אם בכל זאת נשארו כמה חתיכות קטנות בסוף הציפורן תגזרו אותן ממש בעדינות שלא יפגעו במדבקה.
לאחר מכן מומלץ למרוח טופ קוט אשר יגרום לעמידות ארוכה יותר של הלק והמדבקות וזהו אתן מוכנות :)

קישור לאתר

קיבלתי במתנה בהשקה מספר לקים מהממים של חברת essie , הם הוציאו במהדורה מוגבלת 7 מארזים , שבכל מארז יש  4 צבעים צבעוניים ומקסימים, אני מכורה לסגול וממש שמחתי לקבל את הגוונים הללו!
עלות המארז: 150 שקלים.


וכמו שציינתי אני מכורה לסגול ולכן החלטתי לעשות מניקור איתו, הצבע משגע, אטום לאחר 2 מריחות, המברשת נוחה לעומת אסי הרגיל ששם המברשת פחות נוחה לי. העמידות יותר משבוע ללא שום צ'יפ וממליצה בחום לקנות !


אז זהו הטיפ שלי לפוסט זה שכל אחת מאיתנו תמיד תבחר כמה מוצרים אהובים שילוו אותה לתקופה מסוימת ולאחר מכן לבחור שוב מוצרים חדשים ובכך כל כמה זמן אנחנו מתחדשות במוצרים חדשים והכי טרנדים בשוק.

                                                         אוהבת רותם

4 תגובות:

  1. אחלה פוסט אני כל כך מאוהבת בבשמים של ג'וסי קוטור הם מדהימים!!!!:)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!! כן הם באמת משגעים עם ריח מעלף

      מחק
  2. אחלה סיקור! בושם אודות לפוסט שלך אדע שזה לא סתם איזה חיקוי, כי זה מה שעלה לי באסוציאציות מהמראה בקבוק -משהו פרימיטיבי, לא ברור מאיפה נלקח
    לקים!!!- אין על הסגול ! מחמיא לך מאוד!
    וגלבי החלקה גם נראה טוב! כל עוד את מרוצה מהתוצאה זה היה שווה את כל הניסיונות!!! :)
    ניבאה - לא הבנתי האם זה עלות כוללת לכל המארז 100 ש"ח או לכל מוצר בנפרד ?
    והאם יש על זה סימון שלא נוסה על בעלי חיים ?
    וכמה מילים על התחדשות הבלוג - פשוט וואו !!! מראה חגיגי , מזכיר קסם, מחזיר לילדות, ומגניב מאוד!!!אהבתי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. קודם כל לגביי בשמים אני ממליצה לקנות בפארמים ובמקומות ידועים כי באמת יש מקומות שזה חיקוי ולכן זה באמת מסוכן. דבר שני לגביי הלק תודה רבה , צבע סגול זה הצבע האהוב עליי :) כן ההחלקה מהממת ואני ממש ממליצה. לגביי ניוואה עלות כל המארז ב100 שקלים, זהו מבצע מצויין ממש! המחיר מעולה. אני חושבת שניוואה מנסים על בעלי חיים
      לגביי שינוי הבלוג- אני שמחה שאהבת! בהחלט יש בו כעת משהו של קסם- לא חשבתי על זה, ובאמת עכשיו שמה לב לזה!! תודה רבה

      מחק