יום ראשון, 5 באפריל 2015

יריד נעלי הקיץ 2015 Camden & shoes

היי לכולן!!
מה שלומכן??? 
איזה כיף שחופש פסח כבר פה איתנו! חיכיתי לחופש הזה כל כך!! אני אישית התחלתי לבלות כבר מהערב חג וממליצה לכולכן לנצל את החופש הזה כמו שצריך! אחד המקומות שאני ממליצה בחום לבקר בו ( בעצם על מי אני עובדת, לא רק שאני ממליצה, אלא אתן ממש זקוקות וחייבות ללכת לשם , כי אם לא תבקרו בו אתן תצטערו על זה אחר כך)   
זה היריד נעלי קיץ 2015 שנפתח לשבוע אחד בלבד של 
 Camden  & shoes 


המציע מעל ל10,000 זוגות נעליים קיציות תוצרת כחול לבן , כולן מעור והן עבודת יד. 
כל הזוגות בהנחות ענק וטווח המחירים נע בין 99-159 שח בלבד! 
האירוע מתקיים מהיום (יום ראשון) עד יום שבת כולל , בנמל תל אביב , בביתן  10.  
ויהיה פתוח בימים א׳-ה׳ ושבת בין השעות 10:00-20:00 וביום שישי מ10:00-16:00 
הכניסה ליריד חינם! 
שמכורת נעליים כמוני תפספס ולא תגיע? אין מצב ! אז על הבוקר התייצבתי באירוע השקה של פתיחת היריד ומה אני אגיד לכן ?!? כל הנעליים מהממות ולא ידעתי אפילו מה לבחור!!! 
אז קודם כל נישנשתי קצת ושמעתי הסברים חשובים שחוץ מיריד שמתקיים השבוע, נפתחה חנות חדשה וקבועה בנמל שמציעה שלל בגדים יפייפים, אקססוריז ועוד(וכרגע גם עד 70%הנחה ) 



לאחר מכן התחיל מסע החיפושים אחר הזוג נעליים שיכבוש את ליבי ... 
אני חייבת לציין שאהבתי שכל מידת נעליים בביתן אחר וככה למעשה הכל מאד מסודר ונגיש! יכולתי בנוחות ללכת לביתן המתאים לי לפי מידת הנעליים שלי , ולא כמו בהרבה ירידים שהכל בלאגן ולא מוצאים ידיים ורגליים, פה הכל היה מסודר ונוח. 
אני כמו כל שאר הבנות בעולם מכורת נעליים
 וקפצתי על ההזדמנות ויצאתי עם זוג כפכפים משגעים שכבשו את ליבי גם מבחינת החיצוניות שהן ממש הטעם שלי וגם מבחינת הנוחות! לא יכולתי שלא לבחור בהן, בנוסף אנוכי מכורת שופינג ולכן  
גם התפנקתי לי בשרשרת ובחולצה  !


אז הטיפ של פוסט זה הוא כמובן ללכת ליריד ולהנות משלל ההנחות וכמובן לבחור נעל נוחה שתוכלי להנות ממנה ושלא תהיה בסוף במגירת הנעליים 


חג שמח 
אוהבת רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה