יום ראשון, 24 במאי 2015

מוצר השנה 2015


היי כולם,
מה שלומכם?
כמדי שנה מתקיים אירוע הבלוגרים והעיתונאים של מוצר השנה והפעם גם אני זכיתי להשתתף באירוע.
השנה מוצר השנה חגג 10 שנים בישראל והחגיגות היו בשיאן.


האירוע מאד מושקע ומחולק לפי קטגוריות, כגון צרכנות, אמהות ועוד ...
אני השתייכתי לקטגורית יופי וטיפוח ונחשפתי למוצרים שאתם הצרכנים בחרתם כמוצר השנה.

הייחוד הבולט במוצר השנה שהצרכנים בוחרים את המוצרים האהובים עליהם. התהליך מתבצע שקודם כל נבחרים כמות מוצרים בכל מיני קטגוריות אשר בעלי מרכיב חדשנות לפי צוות מומחים. לאחר מכן מבצעים בקרב 2000 צרכנים התנסות ובודקים מהו המוצר הכי אטרקטיבי וחדשני בכל קטגוריה והמוצר שקיבל הכי הרבה אהדה , נבחר למוצר השנה באותה קטגוריה אליה היה שייך. (83% מהצרכנים מכירים את מוצר השנה , 70% סומכים על הלוגו ועל הפרסומים).
בעזרת כל זה יש בידול והשפעה רבה על הקנייה הצרכנית. בכל קטגוריה ישנן הרצאות מתאימות עם נציגי החברות של המוצרים הזוכים ובאותן הרצאות מעשירים את הידע על כל מוצר וגם על כל החברה.
אז נעבור למוצרים? :)



אתחיל במוצר חובה אצל כל אחת מאתנו במיוחד שהקיץ והשרב ממש בשיאו הדאודורנט של חברת crema בריח מאסק : אני לא אכתוב עליו ארוכות מפני שכבר סקרתי אותו אצלי בבלוג בפוסט הדאודורנטים הגדול- חלק שני באוקטובר האחרון.
אני כתבתי אז על הרול און שקניתי כאשר המוצר יצא למדפים ומאד אהבתי אותו. הפעם קיבלתי באירוע את הספריי, אני מודה לרוב אני לא קונה ספריי ואני חייבת לציין לטובה שמאד התרשמתי. אני תמיד חשבתי שספריי לא מחזיק מעמד ונותן את אותו אפקט עמידות נגד הריח  וגם שהוא שורף, אז כן אני מודה אני פשוט טעיתי ! הספריי מעולה באותה מידה כמו הרול און והפך להיות קבוע אצלי בתיק ואני אפילו חייבת לציין שאני התחלתי לאהוב אותו יותר מהרול און, מפני שהרול און קצת רטוב ולוקח לו זמן להתייבש ולעומת זאת , הספריי מתייבש ממש מהר וכמו שהובטח הוא מנטרל ריחות וזיעה עד 24 שעות! בנוסף מכיר ויטמין E אשר מרגיע את העור ואכן העור נותר רך ונעים ללא יובש.
בנוסף המוצר לא מנוסה על בעלי חיים וזה תמיד פלוס חיובי :)


מוצר השני שאמליץ עליו וגם הכרחי לימי הקיץ שעוברים עלינו אולטרסול  SPF50 Wet'nGo KIDS של ד"ר פישר:
המוצר מיועד בעיקרון לילדים בגלל הנוחות שהוא עמיד ולא צריך כל הזמן לרדוף אחריהם שימרחו קרם הגנה, אבל אני תמיד בעד להשתמש בעצמי במוצרי ילדים כי הם לדעתי רוב הזמן טובים יותר ובכך גם כשאני יוצאת מהמים אני לא בהיסטריה ובבהלה לרוץ למרוח שוב קרם כי אני יודעת שהמוצר עדיין פועל ומגן עליי מהשמש. 
אציין קודם אאת נוחות המוצר שהוא מגיע באריזת ספריי ולכן מאד מהיר לשימוש וגם קל להגיע ולמרוח באזורים שעם קרם צריך תמיד עזרה. המוצר עם הגנה של spf50 שזוהי הגנה גבוהה ומכובדת ומתאים גם לרגישים שבנינו לשמש. לחלק מאיתנו הקרמים השונים לוקחים יותר זמן להיספג ולפעמים מותירים תחושת שמנוניות, ספריי זה לא מותיר תחושה זו, אלא להפך מאד קליל ובכלל לא הרגשתי שהוא על העור. מה שעוד אהבתי שהמוצר מגיע בריח מלון, מפני שאני פשוט מתעבת את הריחות הישנים של קרמי ההגנה, לא יודעת למה אבל משהו בריח הזה תמיד עשה לי בחילה. וכעת עם הריח של המלון הכל נראה כבר אחרת. עוד פרט חשוב מפני שאני תמיד בעד מוצרים בריאים יותר שהספריי ללא פראבנים והיפואלרגני.


מוצר שלישי שאני חושבת שהוא פשוט מוצר מהפכני וחדיש Clinique Smart Custom-Repair Serum:
קליניק במשך 5 שנים חקרו את המוצר עד שהגיעו לתרכובת המנצחת וללא ספק הם הצליחו! הסרום בעל 37 פטנטים אשר  מתקן נזק גלוי וסמוי ממוקד המתאים לכל אחת לפני סוג הנזק ולפי סוג העור שלה. למעשה הסרום "מתאים" את עצמו לפי הצורך של העור האישי של כל אחת. מבטיח ומקיים הפחתת קמטוטים וקמטים , מיצוק העור והרמתו, הפחתת כתמים כהים והאחדת גוון העור ושיפור מרקם העור והמראה העור למראה קורן ומלא ברק.
לאחר מריחה, אפילו ראשונית ישר הרגשתי בהבדל והעור נעשה גמיש, נעים ורך יותר (ההמלצה למרוח את הסרום פעמיים ביום - בוקר וערב על פנים נקיות) רמת הלחות נשארה לאורך זמן על העור. הסרום מאד מרשים בגלל שהוא מתאים לכל סוגי העור ולכל סוגי הגילאים ולכן גם הבאתי לאמא שלי להתנסות במוצר וגם אצלה ראיתי תוצאות לאחר השימוש. אני חייבת לציין שהריח של המוצר קצת מתכתי ולחלקכן אולי קצת יפריע, אבל לאחר המריחה הריח מתפוגג (משהו כמו דקה) אז זה באמת משהו מזערי. הריח נוצר בגלל שהמוצר 100% נטול בישום והיפואלרגני ואין בו תוספת ניחוחות.
כאשר העור שרוי במצב דלקתי כרוני אין לו מספיק אנרגיה לתיקון נזקים, לעומת זאת כאשר העור רגוע הוא יכול לבצע את תהליך התיקון ולכן הסרום קודם כל מכיל מרכיבים שמרגיעים את העור ובכך העור יכול לבצע את התיקון הדרוש לו .
הסרום בעל רכיבים רבים בניהם : קפאין ושוש(ליקריץ) אשר תורמים לשיפור יעילות לפעילות התאים ולמזעור גירויים.  אצות אדומות בעלות חומרים פעילים שמסייעים בהרגעת העור ומשפרים את תיקון העור ביעילות רבה יותר.
בעל נוגדי חמצון כמו ויטמין c וארגותיונאין אשר מסייעים למאבק בייצור מלאנין עודף בשעה שחומצה סליצילית מקלפת את העור כדי לפרק כתמים כהים שנוצרו מהשמש. גלוקוזאמין וחומצה סליצילית מעודדים את התחדשות התאים הנחוצה להפחתת מראה עור עמום. תערובת של פפטידים הממריצים ייצור קולגן, כמו אצטיל הקספפטיד-8 ופלמיטואיד אוליגופפטיד, תורמת למתיחת קמטים.קפסולות של אנזימי תיקון, וביניהם אולטרזומים, פוטוזומים ורוקסיזומים, משחררות מרכיבים הפועלים יחד לתיקון נזק שנגרם כתוצאה מחשיפה לקרני UV ומוכר כסיבה המובילה ליצירת קמטוטים וקמטים.
מרכיבים המעודדים ייצור קולגן, כמו חלבון מי גבינה ותמצית Siegesbeckia Orientalis, עוזרים בבנייה מחודשת של תשתית התמיכה של העור להענקת מראה בעל נפח בריא לעור דק ושמוט ולשיקום גמישותו. 
מרכיבים מבהירים המופקים מ-Dianella Ensifolia ומתמציות שורש תות שחור, שורש קערורית סינית וענבים עוזרים להפחתת מראם של שינויי צבע קיימים כדי לספק עור פנים בגוון אחיד יותר.

המוצר הרביעי שגם שייך לגזרת הטיפוח סדרת Anti Gravity של חברת קרליין:
סדרת טיפוח חדשנית למילוי ומיצוק עור הפנים ועיצוב קו הלסת. הסדרה מבוססת על קומפלקס של 2 מרכיבים פעילים פורצי דרך : ™Adipofill'in ™Progeline . המונעים רפיון עור ואיבוד נפח בפנים ומשיבים את ההרמוניה והמוצקות לעור. שילוב של שני מרכיבים מעניק את הפתרון המושלם לנשים בגילאי 40+ השואפות לשמור על מראה צעיר של הפנים ולמנוע סימני הזדקנות החורטים את הגיל הכרונולוגי על עור הפנים. בנוסף קיימים מרכיבים נוספים: ויטמין e שהוא אנטי אוקסידנט המנטרל נזקי רדיקלים חופשיים ומונע תהליכי הזדקנות מוקדמים בעור. חומצה הילארונית שמעניקה לחות מתמשכת ושומרת על רמת לחות פנימית גבוהה (העור שלי מאד יבש ולכן המוצר מאד יעיל בשבילי , אני צריכה לחות מאד גבוהה). niacinamide שזו נגזרת של ויטמין b3 המסייעת להתחדשות התאים , הבהרה וטיפול בפגמי העור. מרכיבי הרגעה כמו אלנטואין וביסאבולול להרגעת העור ומניעת גירויים בעור. soft focus שאלו הם פיגמנטים מיקרוסקופיים המטשטשים את מראה הקמטים ומעניקים מראה בהיר ומואר לעור הפנים.
למרות שאני עדיין לא בגיל 40 אני משתמשת במוצר מפני שהיום כבר מומלץ מעיל גיל 25 להתחיל להשתמש במוצרים דומים ולא לחכות שכבר יהיו פגמים בעור ויהיה קשה לטפל בהם. הרי למי מאתנו כבר אין קמטוטים?
אני התנסתי בקרם יום מפסל פנים וצוואר עם spf15 - המוצר בעל ניחוח משגע, אני אוהבת למרוח אותו בבוקר אחרי שאני שוטפת פנים ונותנת לו להיספג מספר דקות עד אני מתחילה להתאפר.
™Progeline - הפרוג'לין מבוסס על פפטיד שזכה לכינוי "הפפטיד הממצק" בגלל יכולתו לנטרל את החלבון LAMIN A הנמצא בעור באופן טבעי וגורם להזדקנות. מחקרים מדעיים הראו כי נטרול החלבון על ידי מרכיב הפרוג'לין הביא לשיפור משמעותי ונראה לעין של הפחתת הקמטים ומיצוק קו הלסת, כבר לאחר 28 ימים של שימוש יומי קבוע.
™Adipofill'in- זוהי חומצת אמינו ממקור צמחי המסייעת בשמירה על נפח רקמת השומן בפנים וברקמת השומן באזור הלחיים וסביב העיניים ובכך מעניקה לעור תמיכה ומוצקות, בעיקרה בקמטים העמוקים בצידי האף(קמטי הבעה).
כל המוצרים בסדרה: היפו אלרגניים * נבדקו דרמטולוגית * ללא פארבנים * לא נוסו על בע"ח


המוצר החמישי שחשוב לא רק לימי הקיץ, אלא לכל ימות השנה הוא Scholl Velvet Smooth Express Pedi:
אני מאד אוהבת ללכת ולהתפנק בפדיקור מקצועי אבל למי יש בכלל זמן לזה? לכן אני חושבת שהשול הוא פתרון מעולה בבית מול הטלוויזיה בכל שעה שנוחה לנו. אני אישית שמה לב לכפות ידיים ורגליים של אנשים, אני חושבת שמי שמטפח אותם זה אומר עלו/עלייה המון וזה בכלל דבר חשוב כי את הידיים שלנו ישר רואים ואיתם אנחנו לוחצים יד כאשר מכירים אנשים וכפות הרגליים שלנו סוחבות אותנו כל היום ואם לא נדאג להן, רק נסבול...
זוהי למעשה פצירה חשמלית לכף הרגל , הפצירה עדינה אשר איננה יכולה לפגוע בעור ומשייפת את העור המת שעל פני כף הרגל. המוצר פועל ע"י סוללות ולכן כמו שציינתי מתאים נהדר לצפייה מול הטלוויזיה ולא דורש נקודת חשמל קרובה.  בעל ראש מתחלף שלמשל אפשר ל2 אנשים בבית להשתמש באותו מכשיר ורק להחליף לכל אחד את ה"ראש" האישי שלו (אני לא רוצה לשמוע שאתם משתמשים באותו "ראש" כי היגיינה במוצר כזה חשובה מאד !) ובנוסף גם כאשר הראש כבר שחוק אפשר לקנות חדש בעלות מזערית. הידית אחיזה של המוצר מאד נוחה ומעוצבת ארגונומית בהתאם ובעלת תנועה סיבובית עדינה אך יעילה.
איך להשתמש? לנקות את הרגלים בצורה יסודית ולייבש אותם ורק לאחר מכן להתחיל להשתמש בשול. לשים לב לא ללחוץ חזק מדי מפני שאז המכשיר מפסיק לפעול אוטומטית כי הוא מזהה את הלחץ על העור. לאחר מכן לשטוף בשנית את העור ולמרוח קרם לחות וזהו אתם מוכנים לנעול סנדלים ולהיות עם כפות רגליים מטופחות ויפות!


המוצר השישי שאדבר עליו הוא LISTERINE ZERO לשטיפת הפה בטעם מעודן:
אם דיברתי שכרטיס הביקור שלנו הוא כפות הידיים ובשבילי גם הרגליים, אז מה יותר טוב וחשוב מריח טוב בפה?
ברור שגם שיניים יפות , בריאות ומטופחות- אבל אין דרך להימלט מחשיבות ריח חלל הפה. אני אחת שמאד רגישה לריחות ושנמצא מולי אדם עם הבל פה אני ישר נכנסת לסטרס, אין זה פשוט מגעיל אותי ואנשים חייבים להיות מודעים לעצמם ! ולהבין שריח פה זה דבר בעל יעבור שחשוב לשמור עליו, לכן חברים תתחילו לשים לב לדבר מהותי זה ואין כמו לדבר עם מישהו שבעל ריח טוב גם בפה (וגם בגוף).
ליסטרין החדש קודם כל בעל טעם מעודן ללא אלכוהול ובכך מתאים גם לאנשים רגישים לטעמים אשר הטעמים הקודמים של ליסטרין היו יותר דומיננטיים וגם לילדים מגיל 6 שכבר מגיל זה חשובה המודעות לניקיון הפה.
ליסטרין מפחית את רובד החיידקים (פלאק), לשמירה על היגיינת הפה ולהגנה על השיניים והחניכיים ומרענן את הנשימה.
שימוש פעמיים ביום מספק ניקוי עמוק לחלל הפה ועוזר בהגנה ושמירה על בריאות הפה. המוצר מכיל גם פלואוריד להגנה מפני עששת שזה מצוין!

מוצר שביעי וכמעט אחרון שאכתוב עליו הוא השמפו של  TONI&GUY:
קודם כל קצת על החברה: בשנת 1963 נפתח סלון עיצוב השיער הראשון בלונדון ע"י 2 אחים שהם מעצבי שיער ומאז במהלך השנים התפתחו ל44 מספרות בכל העולם. המותג מקשר באופן ישיר בן אופנה לשיער ומדגיש את הקשר היומיומי בניהם ובחשיבות הרבה של היופי בשיער ושצריך להשקיע בו וכאשר השיער נראה טוב אנחנו נרגיש טוב יותר עם עצמינו במראה כללי שלנו. בשנת 2014 המותג הושק גם בישראל (סוף סוף) ואפשר ליהנות ממנו גם כאן.
ישנן הרבה קולקציות מעיצוב, הכנה לעיצוב, הזנה, טיפוח ועוד. אני קיבלתי להתנסות את השמפו לשיער כהה. אבל כמובן כל אחת יכולה לגשת לנקודת המכירה הקרובה לביתה ולמצוא מוצר המתאים לה.
קודם כל נראות הבקבוק מאד יוקרתית ונעימה לעין ומיד שפותחים את הבקבוק קופץ ריח הדרים מענג שישר קנה אותי. השמפו מנקה בעדינות, משקם ומדגיש גוונים כהים ומוסיף ברק לשיער. השמפו מתאים גם לשיער טבעי וגם לשיער צבוע.


מוצר שמיני ואחרון חביב שאכתוב עליו הוא ההמלצה האישית שלי למוצר השנה  x-zem קרם ידיים מסדרת clineral :
קודם כל קצת על החברה ועל הסדרה: מי שלא מכיר את המותג, הוא למעשה שילוב של שתי חברות : טבע וחברת AHAVA אשר יחד בשיתוף פעולה יצרו את סדרת מוצרים דרמו-קוסמטיים לעור רגיש, בעל גירויים ויבש.
החלטתי להוסיף את ההמלצה שלי למוצר זה בגלל שאני מרגישה שלא הייתה התייחסות לטיפוח כפות הידיים ואצלי במשך כל ימות השנה ישנה חשיבות רבה לידיים נעימות ורכות (מה שרשמתי למעלה בנוגע לכרטיס הביקור שלנו כאשר לוחצים יד לאדם שמכירים ובמיוחד ברושם ראשוני).
X-ZEM הינו קרם טיפולי לכפות הידיים למי שבעל נטייה לאקזמות אבל גם אנשים ללא נטייה זו שפשוט בעלי יובש רב יותר מהרגיל יכולים להשתמש או גם צרכנים כמוני עם יובש רגיל, אבל עם עור רגיש שרוצים עור נעים במיוחד לאורך זמן.
הקרם מתאים לכל הגילאים ונבדק גם לאנשים בעלי אלרגיות.
הקרם על בסיס מינרלים מים המלח, אשר מסייעים בהפחתת גירוי ויובש וללא סטרואידים/בישום או פראבנים ולכן ההתאמה שלו לעור עם אקזמות. מי שבעל אקזמות וישתמש בקרמים לא מיועדים לכך בעצם יחמיר את מצב העור ויגרום ליותר גירוי ויובש (לא מומלץ בכלל).
הקרם נספג בקלות, מרגיע את העור ולאחר השימוש בו מרגישים את ההבדל ואת הרכות בידיים. מהרגע שהתחלתי להשתמש בו שמתי לב להבדל. אני אישית הרבה פעמים סובלת מיובש באזור הציפורנים וכעת היובש נעלם. הקרם הפך להיות מוצר חובה אצלי בתיק. אני אוהבת למרוח את הקרם גם בבוקר וגם בערב ובכך יש לי אפקטיביות מקסימלית של המוצר ואין תחושת יובש כלל. לעוד המלצת מוצר מסדרת clineral אתם מוזמנים להיכנס לפוסט המוצרים שילוו אותי הקיץ


 הטיפ לפוסט זה הוא תמיד לזכור לטפח את העור שלנו מכף רגל ועד ראש בשביל הנאה שלנו ולפעמים כן גם להנאת הסביבה. תזכרו שהטיפוח צריך להיות חלק מהשגרה היומית שלנו במשך כל ימות השנה.
                                  
                                                                אוהבת רותם

7 תגובות:

  1. ליסטרין לא שורף כמו הרגיל ? איני יכולה להשתמש ברגיל מרוב שאיך שהוא שורף לי בחלל הפה ומגרה את כל האזור .

    השבמחק
    תשובות
    1. הרגיל את האמת גם לא שרף לי אבל הפריע לי בו הטעם הדומיננטי ועכשיו שהטעם ממש עדין זה נהדר בשבילי. אני מאמינה שבגלל שהטעם עדין יותר אז זה יתאים לך יותר

      מחק
    2. וכמה עולה עכשיו?

      מחק
  2. בכל מקום המחיר משתנה, ראיתי בסביבות 40-50. מה שכן בבתי המרקחת של הקופות חולים זה הכי משתלם וגם לרוב זה זוג במחיר אטרקטיבי , אז שווה לבדוק :)

    השבמחק
    תשובות
    1. מעניין באמת . נבדוק .תודה

      מחק
  3. לגביי הקרם ידיים הטיפולי משמח לראות שסוף סוף אנשים לא יצטרכו לרוץ לרופא ולקנות משחות יקרות ,וגם לא יהיו תלויים במשחות האלה שנדרש להחזיקם בתנאים מסויימים אלא יוכלו פשוט להנות מהמוצר החדש הזה שמשלב בתוכו גם קרם ידיים וגם טיפול באקזמות
    אגב מה מחירו והאם גם אותו ניתן למצוא בבתי מרקחת ?

    השבמחק
    תשובות
    1. היי מיקו, מה שלומך? אני שמחה לשמוע שאהבת את ההמלצה על הקרם ובהחלט הוא מצוין ומתאים גם לאנשים עם עור יותר בעייתי ורגיש. נכון את קרם זה לא צריך להחזיק בקירור, אלא מונח במקום מוצל כמו כל הטיפוח זה יהיה נפלא. אפשר להשיגו גם בבתי מרקחת וגם בפארמים, מחיר 61 שקלים.

      מחק