יום ראשון, 31 במאי 2015

הכנתם את רגליכם לקיץ?!?!

היי מה שלומכם?
אז כפי שהכותרת רמזה לכם, היום אדבר על חשיבות הכנה של רגלינו לקיץ
אם בפוסט מוצר השנה כתבתי לדוגמא על מכשיר השול ואיך לבצע פדיקור בייתי, היום אציין את הפינוק בללכת לפדיקור מקצועי ואיזה לק לאחרונה אהבתי ובנוסף איזו נעליים יתאימו בצורה מושלמת לקיץ.



אז החלטתי לפני תחילת הקיץ להתפנק בטיפול רציני של פדיקור מקצועי ולכן ביקרתי בסניף נייל סטודיו שהוא למעשה בית ספר בתחום בעיר רחובות בניהולה של טלי גמליאל המקסימה. שם נפגשתי בצוות מקצועי שכולן חייכניות, נעימות, סבלניות וכמובן כמו שציינתי מומחיות בתחום ובוגרות קורסים מקצועיים.
במסגרת הבית ספר מתקיימים לימודים במקצועות: בניית ציפורניים ומניקור, פדיקור ומניקור רפואי (לחולי סוכרת) בשיטה ייחודית ללא סכינים ופציעות, קורס עיצוב וסידור גבות, קורס שעווה, קורס הלחמת ריסים, קורס איפור מקצועי, קורס איפור קבוע וקורס ג`לים ועוד. הטיפול החל בהנחת כפות הרגליים בקערית עם מים חמימים וסבון לריכוך העור.
לאחר מכן מריחה של משחה שממיסה את העור ומאושרת ע"י איגוד חולי סכרת ועטיפת כפות רגליים בניילון בשביל  שהמשחה תתחמם ותעבוד בצורה הכי טובה. המשחה מתאימה לחולי סכרת מפני שהיא מסירה את העור ואין שימוש כלל בסכינים ולכן אין סיכוי שיהיו פציעות אשר קריטיות לחולי סכרת ויכולות לגרום במקרים קיצוניים לכריתת איברים.
אפילו ללקוחה כמוני שאיננה חולה בסכרת , משתמשים במשחה זו, ללקוחות עם מצב עור בעייתי יותר ועם עור קשה ישנו סיכוי שהמשחה לא תיתן תוצאה מקסימלית ואז כן ישתמשו בסכינים, אבל כיום הכיוון הוא שימוש במשחה בלבד. הסכינים וכל האביזרים עוברים עיקור וחיטוי בין כל לקוחה ולקוחה וזוהי נקודה מאד קריטית! אם אתם רואים שלא מבצעים עיקור וחיטוי תקומו ותתחילו לברוח וכמה שיותר רחוק , אתם עלולים להדבק במחלות וחיידקים ושלא נדע מצרות :)
לאחר מכן שימוש באבן פומיק שסוגרת ומלטשת את העור אשר גם קיבלתי מתנה הביתה ואני כל יום לאחר המקלחת מבצעת איתה במשך דקה קצרה טיפול בשביל לשמור על התוצאה ועל רגיל רכה ונעימה.
אחרי השימוש באבן, פינוק בפילינג משגע , פילינג אפרסקים בנינוח מצוין. הפילינג לא אגרסיבי , אלא מאד נעים ולא גורם לצמרמורת (אני אישית מאד רגישה בכפות רגליים ומי שהבינה אותי אז יודעת על מה אני מדברת), ולבסוף מסיכה לכף הרגל שהיא כמו קרם רגליים רק אינטנסיבית יותר .
לאחר כל הפינוק התבקשתי לבחור לק, אני אישית לא חובבת צבעים דומיננטיים(קבוע אני או עם נצנצים או עם פרנץ'), לכן בחרתי בלק פרנץ' והנה התוצאה! אני ממש אהבתי, עדין וקלאסי.
דרך אגב עכשיו אני כבר אחרי כמעט שבועיים של הטיפול והלק במקומו ולא זז, כאלו רק אתמול הייתי שם.
מחיר פדיקור: 100 שקלים


בנוסף מהיום 1.6.15 ישנו קרנבל מטורף בסניף! ג'ל לק של חברת OPI ב50 שקלים בידיים/ברגליים באמצ"ש משעות 9:00-19:00 וגם בימי שישי מ9:00-12:00.  המחיר הזה פשוט מושלם, ככה כל טיפול עולה בסביבות 150 ולכן אני ממליצה לכם להתקשר ולקבוע תור במהירות כל עוד המבצע קיים ושלא תפספסו!
כתובת: יעקוב 43
טלפון: 077-4494235

ואם אתן מחפשות לק קצת שונה, אני ממליצה על הלקים של סאקרה הנצנצים, אלו מן מקלוני נצנצים משגעים שעולים 4.90 ₪ שזהו סכום מזערי אבל התמורה ענקית! מהרגע שקניתי אותם פשוט התמכרתי, אני מרחתי אותם גם על הידיים וגם על הרגליים. אתן בטח זוכרות שהעליתי את התמונה בבלוג כהלק השבועי לפני כשבועיים ואם לא :


ואם תרצו לראות איך הלק על הרגליים  תוכלו לראות שאיתם למעשה באתי לפני הפדיקור (ממש בתמונה למעלה). העמידות של הלקים מצוינת, הלק היה מונח על ציפורני יותר מ3 שבועות ובקושי היו צ'יפים והרבה החמיאו לי עליו. המריחה מאד קלילה ויוצאים הרבה נצנצים ולא צריך להתאמץ להוציא אותם מהבקבוק. לסיכום: מוצר מנצח!! וכפי שאתן רואות קניתי עוד גוון מעניין ובקרוב אעלה תמונה איתו גם.



ואיך אפשר לא להשקיע בכפות הרגליים ללא נעל יפה שתחמיא לנו? שתהיה לנו נוחה וגם אופנתית? :)
אז יש תשובה לכך וזוהי למעשה מהפכה מעניינת במותג :
רשת CROCS אשר משנה פניה לאחר 7 שנים שהיא פעילה ומובילה את שוק נעלי האופנה והנוחות , החליטה להרחיב את הפעילות שלה בקטגוריית נעלי האופנה והחדרת מותגים בינלאומיים חדשים והופכת לרשת CROCS&MORE
בין המותגים החדשים שיכנסו בהדרגה לכל סניפי crocs&more : PAEZ, BLUNSTONE, SCHOLL ,Blowfish, CUSHE, COBIAN, NATURAL WORLD , MOSES, OTZועוד.
המותגים הנ"ל מאד מוכרים בחו"ל וישנם דגמים פשוט מעלפים! הסתובבתי בחנות ואהבתי כל כך הרבה דוגמאות ובכלל הרגשתי שאני בסניף אחר ובאמת שהחנויות והחברה ביצעה מהפכה בנראות של החנות ובשלל המוצע בה.
בנוסף הנעליים כיום בחנויות מתאימות לטווח גילאים מאד רחב מהעבר, נשים, גברים, בני נוער וילדים יכולים למצוא נעליים גם נוחות וגם אופנתיות. 
אם פעם זכרנו וישר האסוציאציה ראשונה שלנו למילה קרוקס הייתה הנעלים מגומי, עכשיו הכל נראה אחרת ולצד הנעליים המוכרות ישנו שלל רחב של מותגים, של דוגמאות וצבעים.

ואם אתם מחפשים נעל יותר קלילה , פחות רשמית ולא לעבודה, אני ממליצה בחום לבקר בפוסט המוצרים שילוו אותי הקיץ שהמלצתי על הכפכף שמופיע למעלה, שמהיום שקניתי אותו אני לא עוזבת אותו! הוא פשוט נוח ומושלם! :)

הטיפ לפוסט שמאד חשוב לשמור על כפות רגליים יפות ומטופחות וגם נעל נוחה שתלווה אותנו במשך היום. אם לא נטפח את הרגליים שלנו שהם הבסיס שלנו שסוחבות אותנו אנחנו נהיה בבעיה. לכן אם עד כה לא טיפלתם, ממליצה בחום להתחיל עכשיו ולא לדחות! ! !
ואם במקרה שכחתם לעשות לייק לדף הבלוג זה הזמן
או אם אתם לא עוקבים אחריי באינסטגרם 

אז שיהיה קיץ נעים , אוהבת רותם


גילוי נאות: הייתי אורחת בנייל סטודיו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה