יום ראשון, 27 במרץ 2016

אז מה חדש? חודש מרץ

היי כולם
אני כאן בשביל לדווח לכם כמו כל חודש, על מספר מוצרים חדשים שיצאו לאחרונה בתחומי היופי והטיפוח!

אתחיל עם מוצר ראשון ואהוב- מסקרת BOLD הוותיקה והמנצחת של חברת קרליין




נוספו 2 צבעים חדשים לסדרה- גוון כחול כהה וגוון חום קטיפתי עמוק. המסקרה הזו ידוע כאחת המסקרות הכי טובות שקיימות בשוק והרחבת הצבעים הנה בשורה מצוינת! גוון החום מתאים ללוק יומיומי עדין וקליל שיותר גורם לנפח, הפרדה, עיבוי והארכה. מסקרה כחולה יותר מתאימה ללוק בולט ומיוחד שמתאים גם לערב אבל גם ליומיום אם את אישה נועזת או אישה שאוהבת את הצבע :)
המסקרה בעלת מברשת סיליקון ובעזרת כך היא מגיעה לכל הריסים ובקלות אפשר להגיע אליהם, בלי להתלכלך. בנוגע לפורמולה מי שלא ניסתה אז כמובן חייבת לנסות אבל היא ידוע בחומר שמצפה את הריסים וגורם לעמידות מירבית של המסקרה וללא יובש ונשירתם.
חוץ משהמוצר נטול פראבנים, ללא בישום ולכן הוא היפואלרגני הוא גם - חדשות מרעישות לשומרות הטבעונות- המסקרה טבעונית מפני שהפרמולה הנה ממקור צמחי!



מוצר  הבא הינו השמפו היבש של בטיסט
קודם כל מי שלא מכיר השמפו היבש של בטיסט קיים כבר הרבה זמן בחו"ל אבל לא היה בארץ ולכן מבחינתי הוא כמו מוצר חדש. לאחרונה השוק משתולל עם השמפו היבש ומספר חברות יצאו עם המוצר. למעשה השמפו היבש מתאים לשימוש בין החפיפות. כולם מציינים שלא בריא לחפוף כל יום ולכן בשביל לשמור על מראה רענן, מלא ברק , בעל נפח ויפה בין החפיפות מומלץ להשתמש בשמפו היבש. בסך הכל מתיזים 2/3 לחיצות על כל השיער ושיער חוזר למראה שכאלו חפפנו הרגע. המצאה גאונית, מעולה ושימושית לכולנו. אני יודעת שהרבה בנות סובלות מקרקפת שומנית ולכן השמפו היבש הינו פתרון מושלם עבורן ובכלל גם למי שרוצה בכמה שניות לשדרג את המראה שלה ללא התעסקות מרובה במוצרי שיער- זה גם הפתרון עבורה. קיבלתי להתנסות שתי ריחות של המוצר : את הריח הקלאסי וגם את הריח של הדובדבן. את הריח הרגיל מאד אהבתי מצוין וקליל ולא משאיר חלקיקי חומר על השיער , לריח של הדובדבן קצת פחות התחברתי כי מוזר לי שהשיער מריח בריח זה, אבל מי שאוהבת מוצרי שיער בריחות זה נהדר ! המוצר לא מותיר חלקיקי אבקה לבנים על השיער וזה מצוין כי כבר קרה לי שבשמפו של אמיקה כן נשארו לי קצת מסימני השמפו.
העלות של המוצר בין 25-30 שקלים ברשת סופר פארם ממה שאני ראיתי, מאמינה שהמחירים משתנים בין סניף לסניף.


מצרפת תמונות לפני ואחרון שלי עם המוצר
בצד ימין רואים איך השיער שלי נראה ביומיום והצד שמאל רואים איך השיער שלי נראה לאחר שימוש בשמפו



מוצר הבא ואהוב של מותג הלקים העולמי opi שהוציאה את קולקציית ניו אורלינס
המותג ידוע בהוצאת קולקציות מדהימות, מיוחדות, צבעוניות ומשמחות! אשר תמיד מתכתבים עם הטרנדים הכי אופנתיים שנמצאים גם על מסלולי האופנה והפעם הוחלט להתמקד בדרום לואיזיאנה – העיר ניו אורלינס.



לכבוד קיץ 2016 העיר הדרומית מבשרת בגווניה מודרניות עירונית, באמצעות גווני פסטל נקיים אותם זכינו לראות בכל התצוגות האחרונות ולכן opi לא מפספסים ומשיקים לקים בגוונים המתאימים. הפורמולות של הלקים בקולקציה זו מתחלקים לשניים- לקים פנינתיים ולקים שימריים.
בקולקציה ישנם 12 גוונים המשקפים בצורה הצבעונית והאופנתית ביותר את התרבות בניו אורלינס, החל מהקולות הנשמעים ברחובות , האופי האדריכלי בעיר ועד המוזיקה, הריקודים והחמימות שהעיר ותושביה משדרים אשר מזכירים את הפסטיבל המארדי גרא המציין את החגיגות שלפני הצום הגדול שהוא עתיר באוכל משמין וטעים!



שמות הגוונים:
Let Me Bayou a Drink – ורוד בהיר למניקור רך (במרקם פנינה)
Humidi-Tea – ניוד של פנינה עתיקה, חמים ומחמיא לכל גווני העור
Suzi Nails New Orleans – ורוד מואר מלא שיק ובוהק על ציפורנייך
I Manicure for Beads – סגול עסיסי, כמו גוון בסיס לסגול שכולו קרמי ופנינתי
Spare Me a French Quarter? – פטל מהעץ למניקור- בין סגול לבורדו יש קצת אדום
She's a Bad Muffuletta! – אדום קלאסי במרקם קרם פנינה, אילו פנינה הייתה אדומה
Got Myself into a Jam-balaya –מרקם של שמנת ורודה- גוון עתיק, עכור כמעט אפרסקי
Crawfishin 'for a Compliment – שילוב של חלב עם תפוז יוצר קרם כתמתם מושלם
Take a Right on Bourbon– ברונזה עתיקה ועדינה, מטאלית וברובה כסופה
I'm Sooo Swamped! – הדשא של השכן בהחלט ירוק יותר – זהו גוון עשב ירקרק טבעי
Rich Girls & Po-Boys – גוון כחול סיני בוהק ועם זאת חלק ונקי
Show Us Your Tips! – גוונו של ההרדוף, סגלגל וכחול עם שימר


הלקים של OPI מיובאים לישראל בלעדית על ידי חברת "ברייסון שיווק" ונמכרים ברשת "אפריל" ובמכוני הטיפוח המקצועיים ברחבי הארץ. הלקים של OPI איכותיים ומצטיינים בעמידות יוצאת דופן. המרקם מושלם ונוח למשיחה ומברשת הפטנט הייחודית הרחבה מאפשרת דיוק אולטימטיבי. מחיר לצרכן: 65 שקל.


ומוצר אחרון בתחום הטיפוח שהינו מותג וותיק, אהוב ומוכר - נקה 7 אשר יוצאים עם מיתוג חדש בסדרת השמפו והמרכך המוכרים - המיתוג החדש הוא בנראות החדשה של המוצרים באריזתם אך גם בפורמולה משופרת ומצוינת מהקודמת. אני חושבת שכל תקופה לרענן את המיתוג של המוצרים של כל חברה זה הכרחי וטוב. לחדש באריזה ולהפוך אותה לעכשווית יותר וגם לשפר את פורמולת המוצר מפני שכל הזמן הטכנולוגיה והידע שלנו מתעצמים ומתרחבים וכל הזמן אנחנו לומדים דברים חדשים וזה מועיל לנו ועוזר רק לשפר את המוצרים! בנוסף הריח של המוצר כמעט זהה לריח הקודם שגם הוא היא ריח מעולה:)  נשאר לי לאורך שעות מרובות על השיער ואני כל כך אוהבת ששמפו ומרכך נשארים עם הריח שלהם על השיער וככה כל היום מריחים אותם. לדעתי שמפו ומרכך שלא מותירים ריח על השיער כלל זה ממש מבאס!
אז מי לא מכיר את המותג נקה 7? את האמת כל פעם שאני אומרת נקה 7 ישר עולה לי הפרסומת שהיתה פעם, ממש ממזמן שהייתי צעירה.. חלק מהשיר הלך:  "הוא נעים למגע על הגוף"  אילו רק המילים שאני זוכרת- מישהו זוכר את השאר?  ניסיתי למצוא ביוטיוב ולא מצאתי :) והיתה מנגינה כזו קליטה וטובה- בקיצר פרסומת מצוינת שעד היום בראש שלי - זה מה שנקרא שיווק טוב!!!



הסדרה יצאה עם 4 התאמות לשלל סוגי השיער:
שמפו ומרכך לשיער רגיל- עשירים בזרעי פשתן המעניקים לחות ,רכות וברק.
שמפו ומרכך לשיער יבש- עשירים בחמאת שיאה המעניקה הזנה,לחות ורכות.
שמפו ומרכך לשיער צבוע- עשירים בשמן ארגן מרוקאי להעצמת הגוון והזנת השיער.

שמפו ומרכך מתולתל- עשירים בפירות יער המעניקים גמישות ורכות לתלתלים.

מוצרי הסדרה לא מנוסים על בעלי חיים ומחיר המוצר בסביבות 10 שקלים



הטיפ שלי לפוסט זה בשביל לשמור על ריח השמפו והמרכך לאורך זמן על השיער- אל תניחו את השמפו/ המרכך וישר תשטפו את השיער אלא השאירו אותו למספר דקות ותראו איך הריח נשאר ומחזיק יותר זמן

נתראה בפוסט הבא, אוהבת רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה