יום רביעי, 23 במרץ 2016

SABON - קולקציית מוצרי ים המלח

היי כולם, מה שלומכם?
לפני שבוע וחצי הייתי בהשקה משגעת ומדהימה , אני חושבת אחת ההשקות הכי יפות שהייתי עד כה !! של חברת SABON שהשיקו ליין חדש של מוצרים מים המלח במלון david intercontinental . המקום לא סתם נבחר, אלא היתה סיבה מיוחדת בגלל שמתקיים שיתוף פעולה מולם בתחום הספא (חוץ מתל אביב , מתקיים גם במלון יהודה בירושלים ובמלון אלמה בזכרון).


נתחיל עם זה שבלי קשר אני מאד אוהבת את המותג ואת החנות ואני חושבת שיש לי כמעט כל מוצר אפשרי משם :) מהפילינג גוף, שבבי הסבון, קרמי ידיים ורגליים, דפים לארון, מוצרי פנים ועוד. אם יש מישהו/מישהי שקורא את פוסט ועדיין לא התנסה מעולם במוצרים של החברה- עכשיו, אבל עכשיו ומהר לרוץ לחנות ולקנות , תאמינו לי אין מוצר שיאכזב אתכם ואתם תהפכו להיות קונים קבועים בחנות- מבטיחה לכם! :)



הסדרה היא סדרה ראשונה ממוצרי ים המלח אשר מתאימה גם לנשים וגם לגברים, לכן נשים יקרות תשימו לב שמעכשיו הגברים יפשטו לכם על המוצרים ולא יעזבו, מפני שהם כאלה מעולים וגם הריח שלהם הוא לא ריח נשי ולא ריח גברי, אלא ריח ניטראלי שמתאים לכולנו.
ההשראה לעיצוב של מוצרי הסדרה היא המינרל של גביש המלח, הצבע החום וזהב של הטבע, והיוקרה,  הזווית והחדות שלו שמאופיינות באריזות המוצרים שזה מקסים! בפיתוח חשבו עד הפרט הקטן וזה מדהים לראות את זה.
המוצרים בריאים והנם ממוצרים טבעיים, אשר גורמים לעור לחזור לאלסטיות שלו, לחידוש תאים ולמראה זוהר ומרקם של משי.

המרכיבים בסדרה גם מאד חשובים והם נלקחו ממקורות ים המלח : המינרלים שבמים , מלח ים המלח, הבוץ השחור ו 8 צמחים בלעדיים שנלקחו מהים וממדבריות יהודה הסמוכים. לכל צמח סגולות המייחדות אותו כדוגמת DUNALLIELA - מיקרו אצה החייה רק במימי ים המלח , בעלת ריכוז לחות גבוה המספקת לעור ויטמינים וחומרים המגנים עליו מפני קרני UV

ARTEMISIA VULGARIA - שיח בעל תכונות מרעננות ומרגיעות,SALICORNIA EUROPAEA - צמח העשיר בוויטמין C, ומועשר בסידן וסיליקון טבעיים המסייעים במיצוק העור, שרף מאלת המסטיק- MATIC - מרכיב השומר על בריאות העור, בעל תכונות כיווץ, מונע זיהומים ומשמש לחיטוי, ROSE OF JERICHO - צמח מדברי המעניק חלבון ולחות לעור, DESERT DATE PALM OIL - שמן המופק מעץ התמר ועשיר באומגה 3, LYPIDAMI MYRRH - ידוע כאנטי אוקסידנט ובעל תכונות חיטוי והרגעה, FEVERVEW - צמח מדברי המכיל תכונות חיטוי.



המוצרים בסדרה:
מסכת בוץ לגוף - Natural Dead Sea Body mud
קודם כל מוצר חדשני שאין אחד מאתנו שלא היה בים המלח והניח על כל הגוף שלו את מסכת הבוץ הידועה!
זהו מוצר חדש ויחיד במינו שגורמת לעור להיראות מדהים! שימו לב שזהו לא מוצר לשימוש יומיומי, אלא פעם בשבועיים בערך צריך להשתמש בו.
מסיכת בוץ לעור הגוף, מועשרת במי ים המלח להרגעת העור, להמרצת זרימת הדם ולעידון מרקם העור וחידוש התאים בעלת נוסחה העשירה במינרלים, ובקומפלקס ייחודי של מלחים, בוץ, שמנים וצמחים הגדלים באופן בלעדי בחופי ים המלח ובמדבר יהודה.  מחיר: 69 ₪, תכולה: 400 מ"ל

פילינג גוף - BODY SCRUB
פילינג מלח למראה עור זוהר וחלק, מכיל תערובת מלחי ים להרגעת העור, ותערובת שמנים המוסיפים לחות לעור ותורמים למיצוקו . מועשר בשמן תמר מדברי בעל פעילות אנטי דלקתית, ותערובת צמחים ייחודית המוסיפה לחות וחלבונים הידועים כפעילים נגד מתח סביבתי. מחיר: 115 ₪, תכולה: 600 גרם

קרם גוף מינרלי - Mineral Body lotion
תחליב גוף עדין הנספג בקלות, מועשר במינרלים מים המלח לריכוך ושמירה על העור, בשמן אנדירובה ושמן מקדמיה המסייעים להתחדשות ומונעים יובש, עשירים בוויטמין E, אומגה 3 ו-6, התורמים להאטת תהליך הבלאי של התאים ותערובת שמנים טבעיים להזנת העור, העלאת רמת הלחות ולתחושת עור רך ונעים כמשי. ללא מרכיבי PEG, SLS, פראבנים, שמנים ומרכיבים פטרוכימים. מחיר: 98 ₪, תכולה: 200 מ"ל


קרם ידיים מינרלי - Mineral hand cream
קרם ידיים עשיר במינרלים מים המלח לטיפוח והגנה על עור הידיים מפני נזקי מזג אוויר ומים. מרכך ומעדן עור מחוספס ויבש ומשיב רכות ולחות. מועשר בקומפלקס ייחודי של שמנים וצמחים הגדלים לחופו של ים המלח, וכן בחמאות טבעיות ואלוורה המסייעת בהרגעת העור. מחיר: 49 ₪, תכולה: 50 מ"ל

סבון שמן - Shower oil
סבון שמן לניקוי עדין ויעיל של העור ולהענקת מראה זוהר ורענן, בעל פורמולה ייחודית המשלבת שמנים טבעיים: חוחובה, שיאה, זית, אבוקדו, נבט חיטה- החיוניים להזנת העור, ומלחים מים המלח המוסיפים לחות, ומסייעים בהרגעת העור.
מחיר: 52 ₪, תכולה: 350 מ"ל



מסכה משולבת בפילינג – 3 in 1 facial mud scrub mask
ביצעתי בזמן הספא באירוע טיפול עם המסכה! המסכה הזו פשוט חובה שתהיה אצל כולנו בבית! היא אחד המוצרים הכי טובים לעור הפנים שניסיתי לאחרונה ובנוסף בגלל שהיא משלבת 3 פעולות יחד , היא חוסכת לקנות מוצרים נוספים וחוסכת זמן יקר ! המסכה המשלבת שלוש פעולות: ליטוש, טיפוח והענקת לחות לעור הפנים. מועשרת במלחי ים המלח המסייעים להרגעת העור ובמרכיבי הזנה ולחות. מכילה גרגירי ליטוש טבעיים, המעשירה את העור ומעניקה לו מראה צלול, רך וזוהר.
מחיר: 149 ₪, תכולה: 150 מ"ל



פילינג לחידוש עור הפנים - Renewal Face Polisher
פילינג לניקוי וחידוש עור הפנים המסייע ביצירת עור זוהר וחלק יותר, בעל פורמולה עדינה במיוחד המכילה שמנים להרגעת העור ולהחזרת השומניות החיונית. ללא SLS, פראבנים, מרכיבים פטרוכימיים ומרכיבי PEG.
מחיר: 129 ₪, תכולה: 150 מ"ל

קרם לחות עשיר - Deep moisturizing cream
קרם לחות ליום, בעל מרקם מלטף, המסייע בהעלאת רמת הלחות הטבעית של העור ובתחושה רעננה ונינוחה. מועשר בחמאת קקאו ותערובת שמנים להזנת העור והגנה מפני נזקי מזג האוויר והסביבה . מחיר: 112 ₪, תכולה: 50 מ"ל



וקיים גם מארז היכרות בקופסת פח מהודרת למי שרוצה להתנסות : המארז מכיל קרם גוף מינרלי 150 מ"ל, סבון נוזלי על בסיס שמנים 100 מ"ל ומסכת בוץ לגוף 150 מ"ל.   מחיר: 79 ₪ (במקום 139 ₪)



אני מאד ממליצה על הסדרה ואני גם בדרך לחנות הקרובה לביתי לקנות את שאר מוצרי הסדרה כמו למשל המסיכת בוץ והפילינג פנים שמאד מסקרנים אותי ואני רוצה לנסות! האם תרצו גם סקירה עליהם?

נתראה בפוסט הבא
אוהבת רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה