יום שני, 6 ביוני 2016

אז מה חדש? חודש יוני

היי קוראים וקוראות אהובים שלי:)
היום אני בפוסט חודשי וקבוע על חידושים בשוק, אבל הפוסט כולו מתרכז כולו בטיפוח הגוף ומוצרים חשובים שיכולים להתאים לכל אחד/אחת מהמשפחה שלנו.

למתולתלות שבנינו חברת Crèma מציגה לקראת הקיץ מוצר חדש -לחות לשיער ללא שטיפה לשיער מתולתל.

לחות לשיער מאד חשובה לנו להיפטר משיער קופצני ומטריד, שיער שלא מסתדר כפי שרצינו וגם לשמור על רכות השיער שיהיה כיף לגעת בו ודגש גם על ריח השיער, אין בו ריח טוב ונעים בשיער שנשאר למשך היום ושכולם שואלים מה שמת עליו!  הקרם ללא שטיפה לשיער מתולתל, מכיל תמצית גוארנה, השומרת על גמישות התלתלים לשעות ארוכות, ללא תחושה שומנית שזה מאד חשוב כי ישנם תכשירים לשיער שגורמים לשיער להיות שומני וזה בולט לעין ולדעתי דוחה. בנוסף הקרם לא משאיר צבע לחומר על השיער, אני אסביר את עצמי... יש תכשירים שמשאירים לובן או חתיכות שנראות כמו קשקשים וזה לדעתי כזה נוראי שעדיף שהשיער יהיה מקורזל מאשר שיראה ככה:)
הקרם מועשר במרכיבי לחות והזנה לעיצוב השיער בקלות ולהחזרת הזוהר והברק ללא פגיעה בשיער עצמו.

הלחות מצטרפת למוצרי הסדרה הנוספים של Crèma בהם שמפו, מרכך ומסכה לשיער.
כל מוצרי חברת Crèma לא נוסו על בעלי חיים
מחיר : 20 ₪ לתכולת: 400 מ"ל




מוצר הבא שייך למותג הוואי, אשר מציג את המרענן הרשמי של הקיץ סדרת הוואי מי קוקוס – ג'ל רחצה ואל סבון נוזלי עם תמצית מי קוקוס לשמירה על רמת הלחות וייצוב רמת החומציות בגוף.  קודם אתחיל ואציין שהריח מעלף ! כבר מפתיחת הבקבוק הריח דומיננטי ובכלל במקלחת חגיגה אחת גדולה ;) אתם מכירים את זה שיוצאים מהמקלחת ויש ריח שעוטף את כל החדר אמבט? אז כזה! כיף היסטרי :)

הסדרה של הוואי מי קוקוס כוללת ג'ל רחצה ואל סבון נוזלי לידיים המכילים תמצית מי קוקוס הנמצאים בתוך קוקוס צעיר ירוק וידועים כעשירים בנוגדי חמצון ומינרלים. מי הקוקוס מעניקים לחות, רכות והגנה לעור ומסייעים בהענקת תחושת רעננות וקלילות בניחוח פירותי ומרענן של מי קוקוס. השימוש במי קוקוס תופס תאוצה בתחום הטיפוח והרחצה והופך לטרנד עולמי. אין אחת שאין לה מוצר מקוקוס, או אפילו בתחום הבישול שהקוקוס נכנס חזק !  הודות למינרלים שמי הקוקוס מכיל והיכולת לחדור לשכבות העור, הוא נחשב כיעיל בהענקת לחות והזנה של העור, שומר עליו בריא יותר ומעניק מגע רך ומפנק בשילוב של ריח קוקוס נעים. הקוקוס ידוע כמוצר טיפולי מעולה גם לעור שלנו, גם לשיער וטבעי ללא חומרים לא בריאים.

מותג הוואי שומר על מעמד מוביל בשוק, בזכות מגוון פתרונות חדשניים ואיכות מוצרים המותאמת במיוחד לאקלים הישראלי והגנה על העור מפני יובש ונזקי מזג האוויר. מגוון מוצרי הוואי מוצעים במגוון ניחוחות אקזוטיים בנוסחה חדשנית היוצרת את האיזון המושלם לטיפוח העור.

תחליב רחצה הוואי מי קוקוס מחירו 14.90 שקלים ל-750 מ"ל.
אל סבון נוזלי לידיים הוואי מי קוקוס מחירו 24.90 שקלים לאריזה (3X500 מ"ל).


מוצר הבא שייך למותג "כיף" שמשיק סדרה מקסימה לילדות בצבעוניות מהממות וורודה:  קרם ותרסיס להתרת קשרים. המוצרים הנם מסדרת כיף הנקראת פיות לילדות :) ובכלל סדרת מוצרי טיפוח לילדים במהדורה מיוחדת עם דמויות פיות מהאגדות ואם יש פיות אז איך שילדות לא יאהבו? רק מהבקבוק ללא הבנה מה יש בתוכו ההתלהבות גדולה!  כפי שתראו בהמשך האחיינית שלי כל כך התלהבה ולקחה לעצמה את המוצרים ברגע שקיבלתי אותם! זה היה מהלך מהיר ללא שאלות, פשוט נאמר מצידה רותם זה לילדות אני צריכה את זה ולקחה :) בלי שאלות אפילו מהו המוצר. 

הקרם והתרסיס להתרת קשרים כיף פיות בעלי נוסחה ייחודית ועדינה לסירוק קל וללא קשרים, מכיל תמצית רוזמרין לשמירה על היגיינת השיער, מכיל פרו ויטמין B5 למראה בריא ובוהק, בעל ניחוח רענן הנשאר לאורך זמן, ללא צורך בשטיפה. לכן זה נהדר לבנות במיוחד עם שיער ארוך של הזמן השיער שלהן הופך להיות עם קשרים או אפילו למבוגרות בנינו , יהפכו להיות עם שיער רך, נעים וללא קשרים ובכך משפר גם את הנראות הכללית של השיער.

מוצרים נוספים בסדרת הפיות של "כיף" :
· שמפו כיף פיות לילדים , תכולה: 750 מ"ל
· מרכך כיף פיות לילדים , תכולה:750 מ"ל
· אל סבון כיף פיות לילדים , תכולה: 750 מ"ל

מוצרי כיף לא נוסו על בעלי חיים
ניתן להשיג במחיר השקה : 19.90 ₪, לתכולת: 350 מ"ל







המוצר הבא שייך למותג Sabon שממשיך להפתיע כמעט כל כמה שבועות והפעם משיק:  סדרת אנטי אייג'ינג לטיפוח הפנים, סדרת סוד הנעורים כמענה לעור בוגר.

מוצרי Youth Secret פותחו בהתאמה על מנת לתת מענה לסימני הגיל: לטשטש קמטים עמוקים, למצק, לחזק ולמתוח את העור. מוצרי הסדרה המותאמים לכל סוגי העור ולכן מתאימים לכל אחת מגיל בערך 30, כי אתן יודעות היום מומלץ לשמור על העור ולטפל כבר בגיל צעיר ולא רק בגיל מאוחר.
המוצרים בסדרה מבוססים על פורמולה מהפכנית שהומצאה ע״י סבון שבבסיסה חלבונים ביומימטים העובדים בסינרגיה לשיפור הגמישות (Elasticity) בעור.

מהו תכשיר ביומימטי?
ביומימטיקה הינה הנדסת תוצרים תואמים לתהליכים טבעיים, בעקבות חקר תהליכים טבעיים. האמצעים הביומימטים מיועדים לטיפול בעור חסר ברק, רפוי ומתקמט.
הסדרה מתבססת על שני חלבונים ביומימטים מהפכניים הנותנים מענה לשינויים הנוצרים בעור:
באמצעות אספקה של מרכיבי הזנה חיוניים - ויטמינים, שמנים וחלבונים ביומימטים.     שמירה על רמת לחות מאוזנת ועל גמישות נכונה ויציבות לתאי העור
עיכוב התפתחותם של קמטים וקמטוטים 
הבהרת העור וצמצום הופעתם של כתמי פיגמנטציה
הגנה על העור מפני קרני השמש
חיזוק המערכת החיסונית של העור  

בסדרה יש קרם ניקוי, סרום פנים, קרם לחות לפנים, קרם לחות לפנים ללילה וקרם הבהרה. 

אספר על 2 מוצרים שניסיתי מהסדרה : 
קודם כל אדגיש ואציין שגם אמא שלי ניסתה את המוצרים במקביל וראינו תוצאות כבר אחרי שבוע בשימוש יומיומי במוצרים.
הקרם הבהרה כמובן לא מתאים לכל אחת אלא למי שבעלת פיגמנטציה בעור , כתמי שמש או שרוצה להבהיר את צבע הפנים אבל מי שכן משתמשת בו רואה את ההבדל והאחידות שהוא מייצר מאד מהר.

קרם הבהרה Brightening Cream
קרם הבהרה עם פעולה משולשת, להבהרת גוון עור הפנים, הידיים ואזור המחשוף והפיכתו לזוהר יותר תוך 4 שבועות בלבד. מתאים לכל סוגי העור.
יתרונות עיקריים:
מבהיר את העור והופך אותו זוהר יותר.
מצמצם כתמי פיגמנטציה ומעכב ייצור מלנין, בזכות הכללת קשת רחבה במיוחד של חומרי הבהרה בעלי עוצמה גבוהה. מרכיבים אלו פועלים בסינרגיה מושלמת ומחזקים זה את זה, לאפקט חזק יותר של הבהרת העור .
מפחית קמטים בעומק בינוני עד עמוק על-ידי "מתיחת" העור בזכות ייצור מוגבר של קולגן, אלסטין וגלוקוזאמינוגליקנים. העור נהיה מוצק, רך וגמיש יותר.

ללא SLS וללא פראבנים, מחיר: 199 ₪ , לתכולת: 50 מ"ל

והמוצר השני הנו קרם לילה Smoothing Night Cream. כמובן שהוא מאד חמאתי ועשיר ולכן מתאים רק ללילה, למהלך היום הוא כבד מדי ולכן מתאים מהסדרה לקחת את הקרם למהלך היום. אני אישית מעדיפה למרוח קרם אינטנסיבי בלילה כי במהלך היום לא נעים לי שיש לי קרם על הפנים במיוחד בימי הקיץ שמזיעים בטירוף.
בנוסף הקרם טיפולי ומצמצם קמטים ונראות העור, הופך אותו לאלסטי יותר וראיתי שיפור בהבדל גם אצלי וגם בעור הבוגר של אמא שלי.
קרם לילה פעיל המבהיר את גוון העור באופן שנראה לעין ומצמצם את עומקם של הקמטים בפנים, תוך אספקת מרכיבים המעניקים הגנה פעילה, מלחחים ומרגיעים את העור. מתאים לכל סוגי העור.
יתרונות עיקריים :
מפחית קמטים בעומק בינוני עד עמוק על-ידי "מתיחת" העור בזכות ייצור מוגבר של קולגן, אלסטין וגלוקוזאמינוגליקה
מצמצם קמטים מסביב לעיניים שנוצרים עקב הבעות פנים יומיומיות, על-ידי הרפיית שרירים
מבהיר את העור והופך אותו לזוהר יותר, מצמצם את הופעתם של כתמי פיגמנטציה
מזין את העור, שומר על רמת הלחות ומונע התאיידות של לחות מהעור במהלך הלילה בזכות מגוון רחב של מרכיבים כגון חמאת שיאה, גליצין, שמן סויה, שמן אבוקדו, לציטין, אשר תורמים במניעת איבוד מים מעור הפנים
מכיל ארבעה גורמים אנטי-דלקתיים אשר תורמים בהרגעת העור ומטפלים באדמומיות, ביובש ובכל תחושת אי-נוחות אחרת במהלך הלילה (דו-גליציריזאט, אלוורה וויטמין E)
מטפל ביעילות בנזקי החמצון שמתחזקים במהלך הלילה, זאת בזכות הגנה של נוגד חמצון חזק, ויטמין E, הפועל בסינרגיה עם ויטמין C לאפקט חזק יותר נגד חמצון
מבוסס על מרכיבים טבעים בלבד, ללא SLS וללא פראבנים. 

מחיר: 208 ₪ , לתכולת: 50 מ"ל.

ניתן להשיג ברשת חנויות SABON או באתר www.SABON.co.il



ומוצר אחרון חביב שמזכיר לנו שחג שבועות ממש מגיע אלינו בעוד מספר ימים, חג לבן, שמסמל את הטוהר, זוהר והניקיון
ולכן מה יותר מתאים מאשר לדאוג גם לשיניים לבנות שתמיד כולנו חולמים ??

Listerine Advanced White  לשיניים לבנות יותר תוך שבועיים בלבד

ליסטרין אדוונס ווייט Listerine Advanced White הינה שטיפת פה חדשה ורב-תכליתית, מפחיתה את רובד החיידקים, מחזקת ומלבינה את השיניים.
בליסטרין אדוונס ווייט שילוב של שמנים אתריים המפחיתים את רובד החיידקים שנותר בפה אחרי הצחצוח וטכנולוגיה מלבינה (פוליפוספט), שאינה שוחקת ומסירה כתמים ממשטח השן.
ליסטרין אדוונס ווייט מייצר שכבת הגנה מיוחדת המונעת הופעת כתמים חדשים, גם במקומות אליהם לא ניתן להגיע בצחצוח ומחזקת את דופן השן.

מומלץ להשתמש פעמיים ביום לאחר הצחצוח בכמות של 10 מ"ל (למשך 60 שניות בכל פעם).

מחיר Listerine Advanced White-  55 ₪ ל- 750 מ"ל



נתראה בפוסט הבא

אוהבת רותם 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה