יום רביעי, 15 ביוני 2016

מוצרי חובה לקיץ שהגיע ואיתנו!

היי כולם,
מה שלומכם? הגיע הקיץ ובגדול ואיתו מרגישים את החום, את הלחות ולא לכולם קל להתמודד עם כך
לכן צריך לחשוב חיובי ובדרך מקורית וכייפית להתמודד עם החום, מי שעוקב אחריי הרבה זמן כבר יודע ומכיר שאני אוהבת את הקיץ, נכון גם אני טיפה סובלת אבל בממוצע שמתי לב שהרבה פחות מאחרים בסביבה, אני אישית אוהבת את החום ולא סובלת ממנו כמו השאר- אני בחורף סובלת!

אני חושבת שישנם מספר מוצרי טיפוח שכדאי שיהיו בסביבה שיעזרו להתמודד ובנוסף ישנם מספר מוצרי איפור שהם טרנדים לחלוטין ומתאים לעונה ולכן גם אותם כדאי שיהיה בסביבה :)





אתחיל עם מוצרי הטיפוח:
בקיץ אין מה לעשות, כולנו סובלים מרגליים עייפות, מיובש בעור בכפות הרגליים בגלל שהולכים עם כפכפים או סנדלים אשר יחד עם הלחות והחום גורמים לנזק.
חברת שוורץ קוסמטיקה השיקו סדרת מוצרים לטיפוח ושמירה על כפות הרגליים אשר לדעתי הם הפתרון האולטימטיבי לטיפול ושמירה. הסדרה מותאמת לעור הרגליים ומכילה קרם רגליים לעור יבש במיוחד, תרסיס לנעל אנטי-בקטריאלי וטלק טיפולי לכפות הרגליים.


קיבלתי להתנסות את קרם הרגליים ואת התרסיס לנעל.
קרם הרגליים מתאים ומיועד לעור יבש במיוחד, אבל גם אני השתמשתי בו ואני לא בעלת בעיה חמורה- בגלל שאני שומרת על העור כל הזמן ומטפחת אותו. הקרם מגיע באריזה של שפופרת ואני חייבת לציין שמאד אהבתי זאת! ישנם קרמים ש חברות אחרות שמגיע בצנצנת ואני פחות אוהבת את האריזה שצריך לגעת בה וזה לא סטרילי- לכן שאפו על המחשבה חברת שוורץ! בשפופרת זה מצוין !!! הקרם נספג בקלות ואינו מותיר עור שמנוני שאי אפשר ללכת אחריו ומחליקים- מכירים את זה? וואי זה מעצבן! הקרם מועשר בזמן זית להזנה והענקת לחות מקסימאלית של עור כף הרגל.
מחיר: 29.90 ₪ (150 סמ"ק)

תרסיס לנעל אנטי-בקטריאלי מאד מתאים לימי הקיץ, הנעליים מקבלות ריחות לא נעימים ולכן אם דואגים ומרססים תרסיס אשר דוחה את הריח ושומר על היגיינת הרגליים הוא מבורך. הרבה מאיתנו לא משתמשים במוצר זה וחושבים שהוא לא הכרחי- אז אני חייבת לציין פה ולהדגיש- שזוהי טעות והמוצר מאד חשוב והכרחי!!! אלא אם אתם אוהבים את הריח של כפות רגליים ולא נראה לי שיש מישהו כזה...
למעשה לפני נעילת הנעליים, יש לרסס את הנעל בתרסיס. המוצר מומלץ לשימוש יומיומי ומתאים לכל סוגי הנעליים.

מחיר: 39.90 ₪
כנסו ותתרשמו באתר של שוורץ קוסמטיקה:



מוצר טיפוח הבא הנו מסדרת ספריי מקצועית לשיער מבית נטורל פורמולה. ישנם 3 סוגים של ספריי מקצועי - HOLDING, SHINING, VOLUME שמעניקים עיצוב, נפח או זוהר לשימוש אישי של כל לקוחה, שימוש קל ומהיר, אשר לא מצריך אותנו ללכת למספרה :) חוסך לנו זמן יקר וכסף... אני אישית אוהבת לגוון ולהשקיע בשיער, במיוחד בבילוי בערב לא תמיד רוצים להראות עם אותה תסרוקת ולכן השינויים הרבים שאפשר לבצע עם 3 הספריים החדשים הם מעולים ומשגעים:)



ספריי HOLDING מקבע תסרוקות – ספריי חזק במיוחד המקבע כל סגנון של עיצוב ותסרוקת. מאפשר פיזור אחיד,עוטף את השערה בברק וחיוניות. מתייבש מהר,אינו דביק וניתן להסרה בהברשה קלה.

ספריי VOLUME מקבע נפח וגלים – ספריי המקבע נפח בעיצוב טבעי. מתאים לשיער דק או דליל לשימוש יומיומי או לעיצוב תסרוקת 'גדולה'. שומר על העיצוב לשעות ארוכות. אינו דביק וניתן להסרה בהברשה קלה.

ספריי SHINING להענקת ברק וזוהר- פיניש מושלם לכל עיצוב. מעניק לשיער ברק ,חיוניות וזוהר תוך שניות. מעניק רכות וגמישות לשיער. בכל זמן שהשיער נראה עייף מספר התזות ישיבו לו חיים.

אופן השימוש: על שיער יבש ובתום העיצוב יש להתיז ממרחק 20-30 ס"מ. מתאים לשימוש יומיומי.

ל-3 המוצרים ישנם יתרונות רבים מפני שהם מועשרים בתמציות טבעיות לטיפוח השיער ולכן מטפחים ושומרים עליו, אין תחושת דביקות שלפעמים אחרי ספריי של חברות מתחרות כן ישנה תחושת דביקות וגם מן קשקשים לבנים, ניתן להסרה בהברשה קלה, מעניק תוצאות עיצוב לאורך זמן, המוצרים מתאימים לכל סוגי השיער כולל שיער שעבר החלקה
והכי חשוב שהמוצרים לא מנוסים על בעלי חיים!!!

המחירים של 3 הספריי זהים:  39.90 ₪ , לתכולת: 300 מ"ל. אך שימו לב כי יכולים להיות שינויים במחיר.


וכמובן למוצר הבא שכמובן אי אפשר לעבור את הקיץ בלעדיו ובעצם אי אפשר לעבור אף יום במהלך השנה ללא דאודורנט איכותי וטוב שיאפשר לנו להישאר מריחים טובים ולא לגרום לאנשים לברוח מאיתנו!!! שאתם יודעים שאני עדיין שמה לב, אנחנו בשנת 2016 ועדיין יש אנשים רבים שלא מודעים לעצמם והם פשוט מסריחים ברמות שלא יאמן כבר על הבוקר! כן אני יודעת שזה לא נושא הכי מדובר ווואלה לא הכי נעים, אבל אנשים תהיו מודעים לעצמם וריח זה כל כך חשוב! אדם שלא מריח טוב זה בעייתי ממש ולא כדאי להגיע למצב זה! אז אנשים כל בוקר מקלחת, דאודורנט, בושם ויאללה צאו החוצה, אז ורגע אל תשכחו צחצוח שיניים וחומרים לשטיפת פה! שזה גם נושא בפני עצמו....

אז שנחזור לענייננו, חברת גרנייה הוציאה סדרת דאודורנטים המעניקה 5 הגנות שונות במוצר אחד. המוצר נקרא כך:
Garnier Mineral – 5 Protection 


1. עד 48 שעות ללא ריח זיעה -  לא ניסיתי להיות 48 שעות עם הדאו ולא להתקלח, כי זה ממש לא אפשרי! אבל אני חייבת לציין שהדאו אכן מנע ריח לא נעים מהבוקר עד אחר הצהריים שהייתי איתו :)
2. עד 48 שעות ללא הזעה- ללא הזעה אני לא יודעת בדיוק אם זו הגדרה נכונה, הרי אנחנו נזיע תמיד אלא פשוט החוכמה שלא יריחו את זה :)
3. ללא תחושת אי נוחות- זה בהחלט נכון, מהרגע שהתזתי את הדאו, לא הרגשתי אותו אח"כ.
4. ללא סימנים לבנים- מאשרת לא השאיר לי כלל סימנים!
5. ללא סימנים צהובים- נכון גם פה, לא נותרו סימנים!

הסדרה כוללת: 4 מוצרים באריזת רול און וספריי בניחוחות מרגיעים ולתחושה מרעננת אשר מתאימים לקיץ והחשיבות שהריח יהיה עדין בשביל שלא יתנגש לנו עם הריח של הבישום.  
ניחוח נקי ורך - COTTON FRESH , ניחוח פרחים רענן- FLORAL FRESH.

הרכיבים בתוך הדאו מכילים רכיב ייחודי - Mineralite מינרל טבעי מסלע וולקני, בעל יכולת ספיגה מוגברת המשאיר את העור עדין ורך למגע. הדאו ללא אלכוהול וללא פראבנים.

תכולת הספריי- 150 מ"ל מחיר מומלץ לצרכן: 26.70 ₪

תכולת הרול און- 50 מ"ל מחיר מומלץ לצרכן: 26.70 ₪

ונמשיך כעת לאיפור ל2 טרנדים שסוחפים אותנו וכולנו אוהבים אותם!!

הראשון הוא כמובן הקונטור ,  חברת קרליין משיקים את CARELINE Pro שזוהי פלטת קונטור לחיטוב ופיסול תווי הפנים. הטכניקה הזו התחילה אצל קים קרדשיאן וסחפה את כל העולם! כל המאפרים המקצועיים וכל הנשים בכל הגילאים התאהבו בשיטה ואימצו אותה! הטכניקה למעשה מציינת שבעזרת כמה שלבים פשוטים המתבססים על תאוריית הצל ואור, ניתן לשנות באופן דרסטי את המראה ולהסתיר פגמים במריחת מברשת, להצר או להבליט את תווי הפנים ולבצע שינויים רק בזכות האיפור ללא התערבות נוספת.  


בערכת הקונטור ישנם ארבע גוונים בסיסים לחיטוב ופיסול תווי הפנים. צבע להארה, צבע להצללה, צבע שמשזף את הבהירות יותר- ברונזר וצבע שמשזף את הכהות עור יותר. הפלטה בעלת פיגמנטים עדינים יחסית ולכן כל אחת גם אם היא מתחילה בתחום יכולה בקלות לבצע הצללות והארות יפות. אני חושבת שלמתחילות זוהי ערכה נהדרת ושימושית! הדבר היחיד שקצת התבאסתי זו האריזה עצמה. הצלליות נמצאות בין ספוגית כזו וזה לא מספיק חזק ושומר עליהן. שקיבלתי את הקופסא שלי הצלליות התנדנדו וכמעט נפלו- לכן קרליין המלצה קטנה בשביל שהמוצר יהיה מושלם- לשנות את האריזה- פשוט והכי קל להדביק את הפאנים של הצלליות לקופסא וזהו כך המוצר יהיה מושלם! :)

מחיר השקה פלטת הצללה: 99 ₪ (מחיר מלא לפני מבצעים: 220 ₪)

לינק לסרטון HOW TO עם עומר אסף, המעצב האומנותי של "קרליין"  על קרליין פרו The Contour & Define Kit:

בנוסף לפלטת קונטור קרליין השיקו מברשת להצללה וחיטוב תווי הפנים  - מברשת מס' 09 שתעזור ותקל עלינו על ההנחה של הצלליות בפלטה. אז מה דעתכם על המברשת? אני דבר ראשון שהסתכלתי עלייה, ישר נזכרתי במברשת של nars, נכון שהן דומות? רק שנארס עולים מלא ! וכאן בקרליין כל אחת יכולה לקנות את המברשת- איזה כיף:)

המברשת מותאמת ליצירת הצללות וחיטוב עצמות הלחיים או קו תווי הפנים. עשויה סיבים סינטטיים איכותיים ורכים במיוחד, המעניקים דיוק באיפור הפנים. המבנה השטוח מעניק הגדרה מושלמת לקו הלסת, עצמות ועצמות הלחיים.

הוראות שימוש: טבלי בעדינות את המברשת באבקה ההצללה או הסומק ועבדי בתנועות ארוכות ורחבות כדי למזג את הגוונים היטב.

לא לשכוח שיש לנקות את המברשת לעיתים קרובות בשטיפה במים פושרים עם שמפו עדין. להקפיד לייבש היטב את המברשת בצורה מאוזנת על גבי מגבת עד לייבוש טבעי מלא. אני מקווה שכולכם עושים זאת ולא מתעצלים לנקות את המברשות! הרי אם לא מנקים אותם הן גם יהרסו אבל גרוע יותר שהעור שלנו יקבל פצעונים כי המברשות סופגות מלא אבק ולכלוך שנמצא בחוץ... אני ממליצה כל סופ"ש להקדיש כמה דקות לניקוי המברשות ( האם תרצו פוסט הסבר על כך?)

מחיר השקה מברשת הצללה 09 : 34.90 שקלים (מחיר מלא לפני מבצעים: 79.90 ₪)


והטרנד שאיתו אסגור את הפוסט וזהו טרנד שגם מלווה אותנו כראוי והרבה נשים אימצו אותו לחיקן הינו הטרנד הניודי של מוצרי האיפור. חברת ESSENCE, השיקו ליין בשם  “I love nude”. 
הליין החדש "I love nude" של essence מציג את הטרנד החם, הניוד! בין אם את הולכת על גוונים לבנים, בז' רך, משמש, ורדרד או חום, העיניים השפתיים הפנים והציפורניים יבלטו בגוונים העדינים והטבעיים האלה אשר מחמיאים לכל אחת ואחת. כמו כן המחירים הזולים שמתאימים לכל כיס וככה אפשר לקנות מלא מוצרים במעט כסף, לצאת עם שקית ענקית ומלא מוצרים כייפים ומשמחים :)


קיבלתי להתנסות 4 מוצרים ואפרט לכן מה דעתי :
צללית ורדרדה בגוון 02- cake pop-  שאת האמת הפכה להיות אצלי כשימר! היא מצויינת כשימר עדין ואני ממש אוהבת אותה! כצללית אני אישית פחות יכולה להניח אותה על עצמי בגלל שאני ממש בהירה וזה הופך את העפעפיים שלי לנורא בהירות, אבל כנקודת הארה היא מצוינת או כשימר כמו שציינתי :)


סומק בגוון ורוד ניודי עם טיפה נצנצים עדינים בפנים - מספר 40 - natural beauty - 
אני מאד אוהבת את הסדרה הזו של הסמקים, אתם יכולים לקרוא את ההמלצה בפוסט הענק שכתבתי בזמנו על אסנס - קישור 


ליפסטיק בגוון 02 porcelain doll- גוון ניודי נחמד, גם על האודמים כתבתי בפוסט הענקי על אסנס ואתם מוזמנים לקרוא שם.. האודמים נמרחים בקלות, בעלי ריח עדין וכמעט לא מורגש שלי ריח דומיננטי מאד מפריע לכן זה פלוס רציני , לגבי עמידות הם כמו כל האודמים הרגילים מחזיקים יפה, אבל ברגע שאוכלים מתחילים לרדת. 


עפרון עיניים ניודי מנוצנץ- לדעתי מהמם!! אני מורחת אותו גם כאיילינר אך גם בקו המים והוא פשוט מיוחד ומקסים, לא ראיתי צבע כזה עד כה באף חברה! בעל עמידות לא רעה בכלל והרבה החמיאו לי על הצבע המיוחד. 


זהו עד לפה הפעם, הטיפ של פוסט זה הוא שחובה חובה לטפח ולשמור על עצמנו בקיץ, להריח טוב ולראות טוב ומצד שני גם מבחינת איפור כדאי להשאר עם הטרנדים אך כמובן להתאים זאת למראה האישי של כל אחת 
נתראה בפוסט הבא

אוהבת רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה