יום שבת, 18 בנובמבר 2017

השקת קולקצית סתיו חורף 2017-2018 ברשת קוביקה CUBICA

היי כולם,
מה שלומכם? לפני מספר ימים הייתי בהשקה מקסימה של הרשת קוביקה בקניון עזריאלי בתל אביב לסתיו חורף 2017-2018. העונה הקולקציה בעלת מגוון רחב של צבעים, גוונים מעושנים, רכים וכייפים שירעננו לנו את המלתחה ואת הלבוש, ללבוש שייקי, אופנתי ומיוחד.




קולקציית החורף מציעה מגוון רחב של פריטים בתחום האופנה. למשל לנשים החל משמלות, חולצות ונעליים. הצבעים השולטים בקולקציה הם בעיקר שחור, אפור, אדום וירוק זית. בנוסף ישנם תיקים מהממים לנשים. תיקי ערב, תיקים ליומיום ובכל מיני צבעים ודגמים. סניקרס שרוך סאטן, מגפונים עם רצועות להשלמת מראה שיקי, נעליי בלרינה עם ניטים ופרווה, נעליי סירה ומוקסינים, שמלות יומיומיות, פוטר ואוברסייז, ג'ינסים, טייצים, מכנסיים מחוייטים עם טוויסט ועוד.












כמו כן בחנות יש אזור ילדים עם משחקים ופינוקים של מיננה למשל שאני מאד אוהבת, משחקי התפתחות איכותיים וטובים. אביזרים לבית מלאי סטייל וייחודים שיתנו שדרוג וטאצ' מיוחד לבית כמו למשל הנרות האינדיים שמאד מומלצים ושמעתי עליהם רבות, מנורות חמודות לחדרי הילדים או לסלון.





בכלל בכל החנות רואים שכל מוצר נבחר בקפידה ועבר חשיבה ארוכה להיותו בחנות. ולא סתם מוצרים פשוטים. הכל איכותי, בעל תועלת ונראות מהממת.



למעשה זוהי חנות שאפשר להיכנס אליה ולקנות בה כל מה שצריך, ללא צורך להסתובב בחנויות רבות בקניון ולי אישית זה מעולה, הרי אין לי כמעט זמן ואין לי את הכוח להסתובב כמה שעות בקניון. אז הפתרון להיכנס לחנות אחת, לקנות הכל ולצאת הוא רעיון מ-ו-ש-ל-ם!!!

מי שגם לצאת לקניון לא יכולה ואני הכי מבינה את זה בעולם, כי לא תמיד אפשרי- יש באתר את החנות האינטרנטית שלהם והמשלוח מגיע עד הבית ואגלה לכם סוד קטן.. יש עכשיו אזור שלם של 70% הנחה.. אסור לפספס :)

לאתר החברה לחצו כאן 

טווח מידות: XS-L, 32-42
טווח מחירים: 50-450₪

ניתן להשיג ברשת חנויות קוביקה:
הראשונים 1 כפר שמריהו, משכית 32 הרצליה פיתוח, הברזל 21 רמת החייל, עתיר ידע 4 כפר סבא קניון אושילנד, מנחם בגין 132 ת״א קניון עזריאלי




שיהיו קניות מהנות
אוהבת רותם :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה