יום שישי, 10 בנובמבר 2017

אפרודיטה השיקה חנות אופנה דיגיטלית

היי כולם מה שלומכם?
לפני מספר ימים רשת "אפרודיטה" המתמחה בהלבשה תחתונה ובגדי ים השיקה חנות אופנה דיגיטלית הראשונה בעולם LINGERIE PARIS בקניון רמת אביב. החנות כל כך שיקית, מיוחדת ומגניבה שבהחלט אני ממליצה ששווה לקפוץ ולבקר ולחוות את החוויה החדישה. בכלל עולם הדיגיטל כל כך מתפתח בשנים האחרונות ואני שמחה לראות שרשת לוקחת יוזמה ומקימה חנות דיגיטלית שמשמחת את הלקוחות, מקלה עליהן בתהליך הקנייה ובסוף הכי חשוב שהשירות יהיה טוב והלקוח יצא מרוצה. ובעולם הדיגיטל אפשר לעשות זאת בקלות יותר.



החנות למעשה היא משהו מאד ייחודי וחדיש אצלנו בישראל ובכלל בעולם לעומת כל מה שאנחנו מכירים. למעשה הרשת היא חלוצה בתחום בארץ ובעולם ואני חושבת שהמעבר לקמעונאות חכמה זהו רעיון נהדר! כמה פעמים אנחנו נכנסות לחנות, המידה שלנו אזלה בחנות, צריך להתחיל לחפש בסניפים אחרים, להיות באי וודאות או להתבאס מזמן המתנה של הזמנה, לכן החנות הזו אומנם חלוצה בתחום, אבל אני בטוחה שעוד רבות וטובות יעשו את מהלך זה גם.

בנוסף לכך בגלל שהכל דיגיטלי, מותאם אישית ללקוחה ולהעדפותיה הלקוחות יקבלו הטבות אישיות ישר לסלולר והמימוש יהיה גם כן מיידי. או אפשר יהיה גם לצבור הטבות. 


בחנות הדיגיטלית LINGERIE PARIS יוצגו קולקציות יוקרתיות של מותגי העל הצרפתיים בקטגוריית הלבשת תחתונה, ביניהם "SIMONE PERELE ", "AUBADE", "LISE CHARMEL", "EMPRIENTE".

החנות תשלב בין חווית רכישה דיגיטלית מתקדמת לבין חווית רכישה רגילה. החנות מגדילה את שטח תצוגת הקולקציות על חשבון מלאי הפריטים הפיזי המוחזק בחנות. המלאי קיים בצורה דיגיטלית ונגיש להזמנה בכל עת, כאשר מרגע ההזמנה בחנות ועד לרגע קבלת המוצר הרצוי בבית או בבית הקפה ( שם הלקוחה יכולה להמתין עם כוס קפה ביד על חשבון "אפרודיטה") עוברות 30 דקות בלבד. 


החנות בקניון רמת אביב קומה 2, איינשטיין 40 ת"א
שיהיה לכן קניות מהנות ומפנקות
אוהבת רותם !

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה