יום רביעי, 5 בדצמבר 2018

מותג חדש ומקסים לילדים בישראל DUBIDO FACETORY

היי כולם,
אתמול הייתי בהשקה מדהימה ומיוחדת המעניקה חוויה מקסימה לילדים בקניון רמת אביב של המותג החדש 
DUBIDO FACETORY  ובול מתאימה לחג החנוכה שאפשר להעניק מתנה וחוויה מקסימה לילדים שלנו.

DUBIDO הינו מותג המאפשר לילדים להתנסות בחוויה ייחודית בה הם הילדים זוכים לקחת חלק פעיל ביצירת בובות לעצמם בהתאמה אישית. הבובות שנוצרות תוך תהליך הרכבה בו הילד לוקח חלק פעיל, "מתעוררות לחיים" ומקבלות משמעות וערך סנטימנטלי עבור הילד. הדובי הופך לחבר.  היש קונספטים דומים בעולם ואני שמחה שהחברה הרימה את הכפפה והביאה את החוויה לישראל, זוהי חוויה כל כך מרגשת לילדים וטומנת בתוכה לימוד והבנה איך הבובה נוצרת ושהילדים חלק מאותה חוויה זהו ערך מוסף מדהים לדעתי :)




המותג יוטמע לראשונה בישראל באמצעות דוכן נודד בקניונים השונים ברחבי הארץ. הדוכן שנקרא גם "המפעל של דובידו" הותאם במיוחד לקהל הישראלי, ישתרע על פני כ-25 מ"ר בלב הקניון ויכלול מתחם יצירה מעוצב וקסום בעל 5 תחנות מרכזיות בהן הילדים יוכלו ליצור, להרכיב ולהתאים לעצמם את הדובי שלהם.

חמשת התחנות המרכזיות בדוכן הנודד הינן:
השלב הראשון - בחירת המעטפת של הבובה, האם זה יהיה דובי או אולי חד קרן?  אני בחרתי ארנב, כי זו חיה אהובה עליי מאד מילדות ואנחנו גם מגדלים ארנבים.



השלב השני - מילוי הבובה עד לרמת הרכות הרצויה באמצעות חיבור של המעטפת ל"מכונת עננים" גדולה. הילדים לוקחים חלק פעיל בתהליך וכל עוד הם לוחץ על דוושה, הבובה ממשיכה להתמלא. הרעיון למלא לא עד הסוף ולא פחות מדי, שהבובה תהיה גמישה במידה מסוימת ולא מפוצצת חומר.



השלב השלישי - הפחת רוח חיים בבובה. בתהליך מרגש וקסום הילד מאניש את הבובה וטומן בתוכה לב. רעיון מקסים שגם לבובה יהיה לב ואנושיות. הטקס מקסים ומרגש והילדים מתרגשים בביצוע הטקס. 



השלב הרביעי - כי גם בובה צריכה להתלבש, בחירת לבוש ואקססוריז לבובה, האם היא בלרינה או אולי כלה?  אני בחרתי שהארנבת שלי תהיה כלה מקסימה ומתוקה.

בשלב החמישי והאחרון - הילדים רושמים את הבובה במרשם האוכלוסין של הדובים, מעניקים לה שם ומצהירים שהם הבעלים של הבובה. רעיון מקסים!!!

בסיום התהליך הילדים מקבלים בתיק גב את תעודת הלידה ואת הבובה והולכים עם הבובה על הגב שלהם, איזו מתנה מקסימה ומרגשת שהילדים אוהבים.

טווח המחירים לבובה – 99 ₪ - 149 ₪



רקע על המותג:
המותג DUBIDO FACTORY נוסד על ידי היזמים השותפים - מארין פולק (30) ועודד יבור (39) אשר עזבו את עבודתם כשכירים בכירים בעולם הקוסמטיקה לטובת הקמת העסק החדש והגשמת החלום.

מארין ועודד היזמים מסבירים כי "השאיפה היא לייצר עבור הילדים והוריהם חוויה עוצמתית המשלבת יצירתיות ורגש שאינם ניתנים להחלפה, תוך חשיפתם ל"אחורי הקלעים" של יצירת חברים טובים וחדשים בדמות הבובות המפעילות את עולם החושים והדמיון. המפעל (הדוכן) של DUBIDO FACTORY ינדוד בין הקניונים השונים ברחבי הארץ על מנת להעניק חוויה ייחודית לקהלים השונים ובמקומות שונים" .

במהלך 2019 הדוכן יתארח בכל פעם למשך 1-2 חודשים בקניונים בכל רחבי הארץ והתכנון הוא להתרחב ולהשיק דוכנים נוספים בקניונים מהצפון ועד הדרום.
חנות דגל עתידה להיפתח ב 2020 ומיקום אסטרטגי נבחן בימים אלו...



ממליצה לקפוץ לרמת אביב ולהנות מהחוויה
אוהבת רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה