יום שני, 24 בדצמבר 2018

מותג GAYA חוגג יום הולדת 7

היי וכלם מה שלומכם?
מי שמכיר אותי ועוקב אחרי הבלוג שלי שכבר 5 שנים חיי ובועט

יודע כמה אני אוהבת את המותג GAYA. האיפור המינרלי הטבעי והטיפוח המושלם! שאני שנים משתמשת בו וכל פעם ממליצה מחדש.



הפעם לחגיגות 7 שנים לגאיה הם יצאו במבצע מטורף של 50% הנחה על כל החנות ולא רק פינוק ענק זה, אלא שתגיעו לחנויות תוכלו להתפנק בשמפניות, כיבוד ועוד הרבה הפתעות..
המבצע תקף גם בסניפי הרשת וגם באתר, למי שלא מספיקה להגיע לקניון וחבל לפספס מבצע שווה זה! 
תאריכי מבצע: 23-31.12.18
כנסו לאתר ותתחילו בחגיגה: https://gayacosmetics.co.il


המלצות שלי אישיות:
המייקאפ המינרלי נהדר למי שמחפשת כיסוי קל עד בינוני. מאד נעים על העור. מתאים לכל סוגי העור. מי שעם עור שמן ממליצה קצת להרטיב את המברשת ממש קצת בספריי, ואז זה נותן חיזוק לעמידות המוצר. ועם המברשת קבוקי שהיא מצוינת ואני ממש אוהבת אותה. 
הברונזרים מעולים וצבעים מושלמים עם המברשת לקונטור הזוויתית שבאמת מביאה תוצאות טובות ומטשטשת טוב. 
כל סדרת הטיפוח מדהימה ממש! הקרם אנטי אייגינג אליפות.
כמו כן גם הצלליות בתפזורת אני ממש אוהבת, נאי אוהבת גם להרטיב את המברשת ולשים את הצבע מתחת קו העין התחתונה זה יוצא מושלם מבטיחה לכן!







שימו לב לכמה נקודות חשובות

• ללא הנחת מועדון
• ללא כפל מבצעים והטבות
• לא כולל הטבת יום הולדת
• לא כולל ערכות
• ההנחה נגזרת ממחירים מלאים (RRP)
• עד גמר המלאי בכל סניף

• ט.ל.ח

קנייה מהנה
רותם :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה