יום רביעי, 10 באפריל 2019

פסטיבל קופיקו בפסח 2019

היי כולם מה שלומכם ?
אני כבר יודעת מה אני אעשה בפסח! ואתם יודעים? יש לי המלצה נהדרת עבורכם!!!
פסטיבל קופיקו בפארק ! זהו הפנינג משפחתי וחוויתי הכולל הפעלות של קופיקו ומופע מרכזי של הקוף הכי אהוב במדינה, והכל בכרטיס אחד! 
אני גדלתי על קופיקו ואין כמו ללכת עם המשפחה למשהו שאני גדלתי עליו, זה פשוט סגירת מעגל מדהימה!

חוה"מ פסח, 21.4-24.4, אמפי וואהל, גני יהושע, תל אביב

הפנינג חוויתי הכולל:

פעילויות מגוונות ביניהם: פעילויות ואטרקציות מאתגרות, עמדות יצירה, פינות זולה, מתחם ג'ימבורי, יריד היתולי, מתחמי גרפיטי ענקיים, מתחמי משחק

מופע מרכזי של קופיקו וחברים שיוצג באמפי ועוד המון הפתעות!! 



למעלה מ- 65 שנה לאחר שהגיע אלינו מאפריקה הרחוקה, מוסיף קופיקו להפתיע, לחדש ולהיות מותג מוביל בתחומו. קופיקו הוא האחד והיחיד אשר רק לגביו יכולים אנשים לא מעטים לומר: גם אנחנו, גם הורינו וגם ילדינו נהנינו וצחקנו לכל אורכה של ילדות מחויכת ונפלאה בזכותו..

כרטיס הכניסה כוחו יפה למופע מרכזי אחד ובילוי בשטח הפארק סה"כ כשעתיים. כמות הכרטיסים מוגבלת. הזדרזו להזמין כרטיסים מראש!!

ניתן להשיג כרטיסים בכל חברות האשראי

מחיר מלא 89 ₪



מועדון שלך 19 ₪

ויזה כאל 39 ₪

לאומי קארד זוג ב89 ₪

ישראכרט 55 ₪

חבר 49 ₪

הסתדרות המורים 49 ₪



אל תפספסו את זה! אסור! כיף לכל המשפחה

משך האירוע: שעה ו40 דקות

שיהיה חג שמח ומהנה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה