יום שני, 15 באפריל 2019

מתנות לילדים לחג הפסח

היי כולם, גם אתם באטרף של המתנות לקראת החג?
אז יש לי המלצות נהדרות למתנות לילדים לחג הפסח, מתנות למגוון גילאים!
אילו הימים הכי טובים לקנות מתנות לכולם, כי ישנם מבצעים רבים, מלאי גדול בחנויות והמון מותגים מוציאים דברים חדשים ולכן קחו כוס קפה ותתחילו לקרוא :)


נתחיל עם חברת דיאמנט צעצועים הינה החברה המובילה בארץ בפיתוח וייצור מוצרים בתחום הפעילות היוצרת לילדים ומשווקת של להיטים לילדים כמו הא'צימיל ועוד. החברה משווקת גם את מוצרי חברת משחקי החשיבה סמארט זון.
ולפסח מציגה להיטים חדשים לפסח, כמו למשל הלהיט בייבי שארק-בבובה מזמרת,
בובות האצ'מיל בצדפות -עונת הים ועכשיו גם בובת פרווה, סליים "הכפולה" ועוד

בייבי שארק- השיר שכבש את על העולם עכשיו בבובה מזמרת בשני גדלים שונים. מחיר: החל מ- 49.90 ₪ . 

האצ'ימל ביצי איסוף – הדמויות האהובות בעונת חדשה – עונת הים. מחיר: החל מ- 49.90 ₪ 
האצ'ימל – בבובות פרווה - הבובה האהובה עכשיו כבובת פרווה מתוקה ונעימה. מחיר- 99.90 ₪ 

סליים "הכפולה" – שקשקו את זה – סליים של התוכנית האהובה. מאושר ע"י מכון התקנים ובטוח לשימוש.
מחיר: 34.90 ₪. 



פצצות אמבטיה לחווית אמבטיה מפוצצת, הכינו בעצמכם פצצות אמבטיה מפנקות. מתמוסס במים. ערכה להכנה עצמית.     2 סוגים שונים, בכל סוג 3 דגמים שונים. דגמים חדשים. מחיר: 49.90 ₪. 




נמשיך עם חברת ישראטויס שהינו מותג כחול לבן עם מעל מאות משחקי חשיבה, פיתוח מטוריקה עדינה והנאה לכל המשפחה יחד עם מחירים כל כך נגישים ונוחים.
ארבעה פאזלי רצפה חדשים ומתוקים הצטרפו למשפחת פאזלי הרצפה :
- פאזל 'חד קרן' ופאזל 'עולם המים' עם 24 חלקים, פאזל 'כוחות הצלה' ופאזל 'מסע בגלקסיה' עם 70 חלקים.










הפאזלים החדשים עשויים באיכות מעולה, החלקים גדולים ומצופים בלמינציה, והציורים מרהיבי עין, חגיגה לעיניים וחוויה אמיתית לילדים! הפאזלים החדשים מצטרפים למשפחה הענקית והמשובחת של סדרת פאזלי הרצפה של ישראטויס, סדרת הפאזלים שכובשת את שוק הפאזלים בישראל! מחיר מומלץ לצרכן:29.90

חותמאות:
ערכות חותמות אותיות האלף-בית מעץ וגומי, שכוללות את האותיות הסופיות ואת סימני הניקוד.
ערכה אחת עם אותיות כתב יד, לגדולים יותר, ואחת עם אותיות דפוס למתחילים ולאלה שמעדיפים ואוהבים יותר את הסגנון הקלאסי.
חותמות באיכות מעולה, גדולות, נוחות לשימוש ואחיזה, בנוסף בכל מארז שלוש כריות צבע גדולות בשלושה צבעים.
ערכות מושלמות ללימוד האותיות, לכתיבת מילים ולעיצוב פתקים, מחברות, אלבומים ועוד.



הערכות מכילות:
27 חותמות גדולות של אותיות
12 חותמות סימני הניקוד
3 כריות צבע בשלושה צבעים

מחיר מומלץ לצרכן:59.90

אלוף העסקים - משחק העסקים המצליח והפופולרי חוזר ובגדול. בא להיות איש עסקים מצליח!

משחק העסקים לאלופים במהדורה חדשה עם שטרות הכסף החדשים של ישראל ועם לוח וכרטיסים איכותיים ביותר.

המשחק מכיל:

לוח משחק גדול, מרהיב ואיכותי
78 כרטיסי משחק
חנויות וקניונים
השטרות החדשים של ישראל
4 כלי משחק
2 קוביות



משחק אלוף העסקים מפתח אצל הילדים מיומנות חברתיות את כושר המיון והזיכרון החזותי. מטרת המשחק: להיות השחקן העשיר ביותר על ידי קנייה, מכירה והשכרה של נכסים. חוויה והנאה לכל המשפחה.
לגילאי 8+ 2-4 משתתפים, מחיר מומלץ צרכן:79.90

חברת דואר ישראל מציעה לקראת חג הפסח:
"קופסת האפיקומן המדליקה" : שני מארזי שי המכילים את מיטב הגימיקים והמותגים בשיתוף חברת PMI.
הכוללים את מיטב הגימיקים והמותגים האהובים על הילדים, בשיתוף חברת PMI, יצרנית ומשווקת הלהיטים לילדים: סופרגול, שכונה, פורטנייט, אנגרי בירדס, גומילום, אימוג'י, כוח פי ג'י, מפרץ ההרפתקאות ועוד. ניתן לרכוש את המארזים במאות סניפי דואר ישראל ברחבי הארץ במחיר אטרקטיבי של 39.90 ₪ בלבד למארז.

דוגמאות לתכולת מארז א':

· הגדה של פסח לילדים עם הפעלות מדליקות

· גיליון "הבול שלי" מיוחד לפסח הכולל 3 בולים.

· מעטפות מהודרות וממותגות עם מדבקות של כוכבי ערוץ ניקולודיאון, כוכבי כוח "פי ג'י", כוכבי "השכונה" ו"אימוג'י".

· 2 כדורי "סמאשרס" – כדור מפלסטיק לניפוץ ובתוכו בובה מתחום הספורט המעוצבת בהומור.

· 1 "קקרים" - אסלת שירותים + 2 בובות מגעילות מתוקות לאיסוף.

· 1 קארד תלת מימד אימוג'י.


בנוסף בכל ערכה יהיו 2 הפתעות נוספות, מתוך 4 הפתעות המופיעות ברשימה המצורפת: חוברת צביעה ממותגת/בובה חותמת אימוג'י/ אימוג'י בובת זהב או סטיקיז – בובה נצמדת של אימוג'י.

דוגמאות לתכולת מארז ב'

· הגדה של פסח לילדים עם הפעלות מדליקות

· גיליון "הבול שלי" מיוחד לפסח שמתוכו בערכה יש 3 בולים.

· מעטפות מהודרות וממותגות עם המון מדבקות על כוכבי ערוץ ניקולודיאון, כוכבי כוח "פי ג'י" ו"אימוג'י".

· 7 מעטפות "איזי קליק" הערכה להכנת שרשראות וצמידים.

· 1 כדור "סמאשרס" – כדור מפלסטיק לניפוץ ובתוכו בובה מתחום הספורט המעוצבת בהומור

· 1 קארד תלת מימד אימוג'י.

בנוסף בכל ערכה יהיו 2 הפתעות נוספות, מתוך 4 הפתעות המופיעות ברשימה המצורפת: כדור הפתעה "מניונים"/ "קקרים" - אסלת שירותים + 2 בובות מגעילות מתוקות לאיסוף/בובת "גלימיס" המאירה בחושך או בובת "צום צום" לאיסוף.





חברת "הנסיך הקטן" מרחיבה את פעילותה ומשיקה בימים אלה את מיטב הלהיטים העולמים

"פלא של פארק"- יחד עם השקת סרט הקולנוע. דמויות, ערכות משחק ודמיות פלאש של גיבורי הסרט. "פלא של פארק" סרט הרפתקאות קומי אמריקאי ספרדי, בהנפשה ממוחשבת של חברת פראמאונט וניקלודיאון. חברת "הנסיך הקטן" הביאה לארץ את הקסם של פארק הפלאות, הדמויות מהסרט בליין מוצרים יפיפה ומגוון. "פלא של פארק" מספר את סיפורה של ארץ הפלאות, פארק שעשועים שנוצר בדמיונה של June's ומתעורר לחיים. הפארק בסכנה June's וחבריה חייבים לעבוד יחד ולרקום תכנית להציל את הפארק.



גילאי 3+וונדר פארק, גלגל ענק אלקטרוני. לחצו על הכפתור הצהוב והגלגל יאיר באורות צבעוניים. סובבו את ההגה מאחור והגלגל יתחיל להסתובב. הערכה כולל 2 דמויות ייחודיות.

WRAPPLES חיות מחמד אינטראקטיביות שנכרכות סביב היד בקלות . חיית מחמד אינטראקטיבית שתהיה איתך בכל מקום . חבר פרוותי אלקטרוני. החבר שילווה אתכם לכל מקום. נכרך סביב היד בקלילות. WRAPPLES אוהב אינטראקציה כמו כולנו. לשמוח, לשיר, לשחק ולהסחף. משמיע מעל 50 קולות ותגובות. כשמתעורר לחיים על זרועתיכם עיניו הגדולות יאירו בצבעוניות בהתאם למצב הרוח שלו.
קרבו את WRAPPLES שלכם אחד לשני ותשמעו אותם משוחחים בינהם.
גילאי 5+ מחיר מומלץ לצרכן: 129.90 ₪



ארנק LOL עם הפתעה שתהפוך לצמיד אישי.  כל ארנק מכיל הפתעה בתוכו – קמע LOL במגוון דמויות מ- PVC מק סוואג עם הכובע האדום והצמות הבלונדיניות. דבורה המלכה עם שיער זהוב נוצץ. באני האון עם עגילי זהב וכובע הסוואה וורוד. ליל רולר עם שיער סגול. דיווה עונדת את הקשת הוורודה בשערה הלבן המקורזל בשוליים. ועוד.
 בארנק צמיד צבעוני לחבר את הדמות אליו ובכך ליצור צמיד קסם עם הLOL שלך
 לארנק תפס (clip on) המאפשר חיבור לתיק. 


ZOOMQUBE קוביה במהירות האור, מפתחת מוטוריקה ומהירות תגובה. אתגרו את עצמכם במשחק לבד או נגד חברים. משחק סוחף המאתגר את הזיכרון, מהירות התגובה וזריזות ידיים. 6 מצבי משחק שונים. בסוף כל משחק הקוביה תכריז על הניקוד של המשתתפים. הקוביה דוברת עברית. מחיר מומלץ לצרכן: 99.90 ₪



HERODRIVE מותג צעצועי הרכב לגיל הרך. הגיבורים האהובים של הילדים עם תכונות משחק חדשניות בשילוב אורות וצלילים, המעצימים את החוויה. גילאי 3+
מגוון רכבי free wheel יפיפיים עם אורות וצלילים. לכל רכב קולות ייחודיים משלו המתאימים לדמות.( בטמן, סופרמן, פלאש) מנגינה של גיבורי העל, רעשי מנוע וסירנות. מחיר מומלץ לצרכן: 79.90 ₪.



לקראת חג הפסח הקרוב ועונת הקיץ חברת אקספלור toys- מקבוצת חגים נחלים, יבואנית משחקי חשיבה ויצירה לילדים, מציגה את משחקי הקופסא והצעצועים המומלצים לראש השנה וחגי תשרי. משחקים שמשלבים גם הנאה וגם תורמים להתפתחות של הילדים, חוויה מהנה לכל המשפחה, מחוץ למסכים. החגים הקרובים זו הזדמנות מעולה לבלות זמן איכות עם הילדים, שבמשך רוב ימי השנה אנחנו עסוקים בשגרה.

מה העונה – מבית kidiz
מי הראשון שיזהה את עונת השנה. אתם מוזמנים ללמוד על עונות השנה ועליכם למצוא במהירות האפשרית את התמונה המתאימה לעונה שלה. המשחק מלמד את הילדים על עונות השנה , מפתח חשיבה יצירתית, מהירות תגובה, קשר בין עין ליד.
מתאים לגילאי : 3 +. מתאים ל 2-4 שחקנים. מחיר מומלץ לצרכן:89.90 ₪ .



לוז - LOZ
משחק בנייה והרכבה עם אין ספור דמויות ומודלים. החברה מייצרת דמויות ומבנים להרכבה מקוביות הרכבה קטנות. המודלים נבנים בתלת מימד ,ההרכבה היא לפי תוכנית בנייה כאשר הבנייה היא לפי שלבים. הבנייה מלמדת את הילדים לעבוד לפי שלבים,לקרוא תוכניות, מוטוריקה וסבלנות. והעיקר מוציאה את הילדים מהמסך!!!, בשלל הדמויות והמבנים ניתן למצוא : דמויות שלו גיבורי על ועד חיות, כולל מגוון גדול של מבנים מוכרים מהעולם, כמו הבית הלבן ועד ספינת המלחמה סנטה מריה.. החיבורים מאד איכותיים ובגב כל אריזה ניתן למצוא הסבר על המבנה, כך שלא רק בונים גם מקבלים מידע . המשחק מתאים לילדים מגיל 10 ומעלה. מחיר מומלץ לצרכן: החל מ- 39.90 ₪



Balibazoo – הבובות החדשות לתינוקות
גלו את העולם המופלא של בובות הקטיפה Balibazoo. בובות בעלי חיים, מלאות בצבע ומכילות נשכנים, תרמילים, רעשנים, פעמונים ועוד. צעצועים המתאימים לרכב, עגלה ותלייה, הקליפס המחובר מאפשר לתלות אותה על גגון עגלה, סל-קל, עריסה וכל מקום אחר. מתיחה של הבובות משמיעה נגינה, הבובות ניתנות לכיווץ וחוזרות חזרה לגודלן. הצעצוע מפתח את החושים של הפעוט ועוזר לו לפתח את יכולות התיאום של הראייה לידיים. מגוון של בובות מתוקות, בעלי פנים גדולות וחייכניות, ומלאי שמחה.  הבובות מתאימות לגילאי 0-2 מחיר מומלץ לצרכן: 39.00 ₪ - 99.00 ₪

צופן דה וינצ'י – משחק קופסה
משחק חשיבה שתהפכו בו להיות בלשים חוקרים, ותנסו לפצח מה הקוד.  כל אחד לוקח לעצמו 4 אבנים ומניחם בשורה, זהו הצופן הסודי האישי.  כל שחקן בתורו מרים אבן מן הקופה ומנסה לנחש מספר אחד מהצופן של אחד השחקנים (לפי בחירתו).
אם הניחוש שלו שגוי, עליו לגלות לכולם את האבן שכרגע לקח מהקופה, ולהניחה גלויה במקום המתאים בצופן שלו. אם ניחש נכון הוא רשאי לנחש אבן נוספת מאבני היריבים או להניח את האבן מוסתרת בין אבני הצופן שלו. שחקנים שהצופן שלהם פוצח יוצאים מן המשחק. המנצח הוא השחקן האחרון שהצופן שלו לא פוצח.
מגיל 8 עד נוער ומבוגרים. מחיר מומלץ לצרכן: 89.00 ₪



שיהיה חג פסח שמח וחופשה מהנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה