יום רביעי, 15 במאי 2019

מוצרי טיפוח חדשים!

היי כולם מה שלומכם?
לאחרונה יצאו מלא מוצרי טיפוח שונים שהייתי חייבת לרכז לכם בתוך פוסט אחד מורחב ולרשום לכם, שלא יהיה מצב שתפספסו חידושים וכאלה טובים! מגוון מוצרים של שלל חברות, אז קחו כוס קפה ויאללה תתחילו לקרוא :)

                       


קרליין השיקו שמן גוף Oil 360º Face & Body Treatment Oil המכיל שמנים לטיפול ביובש, קמטים וסימני מתיחה, מזין ומסייע בשיקום נזקים, נספג במהירות ומותיר תחושה קטיפתית ומתאים לכל סוגי העור. ללא פראבנים. למעשה שמן זה יכול להתאים לכל אחת  ליומיום או גם לנשים לאחר היריון. העור שלנו יבש בקיץ וגם בחורף ולכן כדאי להשתמש בו באופן יומיומי.

                                             

נוסחה ייחודית המכילה שמנים חיוניים מועשרים באומגה 3,6,9 ויטמינים ואנטי-אוקסידנטים. מעניקה לעורך הזנה, לחות ויכולת לסייע בשיקום נזקי גיל וסביבה. מתאימה להזנת עור הפנים, הרגעת מתח ומסייעת בהפחתת סימני מתיחה בעור.
פורמולת oil 360◦פותחה במרקם קליל במיוחד בשילוב אופטימלי של שמנים מזינים כמו חוחובה, זרעי ענבים, רוזמרין, קלנדולה והיפופאיה המעשירים את העור בויטמינים חיוניים הפועלים גם כנוגדי חמצון. שמנים מרגיעים כמו לבנדר ואקליפטוס המעניקים הזנה מידית ומרגיעים רגישויות ומתח.
מריחה יומית, מעניקה לעור תחושה נינוחה ורכה במידית. מסייעת בשיפור מראה הקמטוטים ובהפחתת היווצרות קמטים חדשים.

מרכיבים עיקריים:
שמן זרעי ענבים והיפופיאה- עשירים בוויטמינים וחומצות אומגה. מסיעים לריכוך של סימני צלקות ומתיחה. מסייע בשיפור ניזקי העור הנגרמים כתוצאה מתהליכי הזדקנות, חשיפה לשמש, קרינה וזיהום סביבתי.

שמן חוחובה, רוזמרין וקלנדולה – נספגים בקלות, עשירים בוויטמינים חיוניים וחומרי לחות המסייעים בהנעת תהליכי התחדשות בעור. מסיעים בעידון וריכוך קמטוטי יובש.

שמן לבנדר ואקליפטוס- מרגיעים מתח בעור, מסייעים במניעת אדמומיות ולשמירה על הלחות הטבעית בכל מזג אוויר.

הוראות שימוש:
למרוח מספר טיפות מהשמן על עור נקי, לעסות בתנועות עדינות על כל הפנים והצוואר, ו\או על אזורים בעיתיים בגוף עד לספיגה מלאה. מחיר: 59.90 ש"ח, לתכולת: 100 מ"ל
ניתן להשיג בכל רשתות הפארם ובאתר הסחר www.careline.co.il


מותג הקוסמטיקה "תפוח טכנולוגיות" השיק לאחרונה קרם עיניים אנטי אייג'ינג EYE TREATMENT
המטפל בקמטוטים, כהויו, ממצק ומעניק טיפול אנטי איג'ינג לאזור העיניים. מגיל 25 אני ממליצה כבר לדאוג לאזור העיניים, להתחיל לטפל לפני שמגיעים הקמטוטים, מנע זה חשוב יותר. מפני שאח"כ שהקמטים מגיעים יותר קשה לטפל בהם! הקרם בניחוח עדין ונעים, אני אישית מורחת אותו כל לילה לפני השינה ובתנועות עיסוי קלות באזור העיניים.


                                

הקרם מועשר בלחות להפחתת קמטוטים ולהפחתת כהויות סביב העיניים. הוא נספג במהירות, מעניק הזנה ומשפר את גמישות העור סביב העיניים.
המרקם קליל ונעים נספג במהירות ואינו מותיר תחושת כבדות ודביקות. בעל ניחוח עדין במיוחד. הקרם אינו מכיל פארבנים ומשמש גם כבסיס לאיפור.
נוכחותם של מינראליים מים המלח לצד חמאת שיאה המכילה חומצות שומן שמעודדות צמיחה והתחדשות של תאי העור, מרגיעה ומגנה על העור מפני קרני UVB כמו גם משפרת את מרקמו ותורמת לאלסטיות שלו.



רכיבים פעילים:
חומצה היאלורונית: מסייעת בשיפור השכבה החיצונית של העור. מפחיתה קמטוטים בשל היותה מרכיב המושך מים.
משמשת בסיס לחלבונים כגון: קולגן ואלסטין המעניקים לעור נפח וגמישות. תמצית קינואה : תמצית זו מסייעת לטשטוש הכהויות סביב העיניים.
דימיתיקון : פולימר מבוסס סיליקון-הידוע כממלא קווים עדינים בעור. קרוספולימר: מגן ועוזר לשמור על לחות ברקמה הדקה המצוייה סביב העיניים. טוקופרל אצטט : נגזרת ויטמין E - הידועה בתכונותיה נוגדות החמצון, כמו כן מסיית בהגנה מפני חומרים מזיקים ומרדיקלים חופשיים.

אופן השימוש : למרוח סביב העיניים ולהחדיר בטפיחות קלות. יש לחזור על הטיפול פעמיים ביום-בוקר וערב.
מכיל 30 מ"ל מחיר 165 ₪ להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות "תפוח טכנולוגיות" .
לבירור הקוסמטיקאית הקרובה 1700-70-74-78


מותג הרחצה "כיף" השיקו סדרת תחליבי רחצה בניחוחות מטריפים של גלידה שיהפכו כל מקלחת ל"מוי כיף"!
"כיף" משיקה סדרת תחליבי רחצה מפנקים ומועשרים בלחות, בניחוחות של גלידות אהובות, בניהן: קרם עוגיות, קרמל מלוח, מרשמלו, שוקולד תפוז ועוד. אין כמו מקלחת מרעננת, נעימה עם ניחוח משכר של גלידות! הסדרה הקודמת שגם יצאה לא מזמן כל כך אהובה עליי, וברגע שסדרה זו גם יצאה כבר לא ידעתי מה לבחור! ההמלצה שלי לכו לחנות תריחו ותחליטו, יכולה להגיד שאני הכי אהבתי את התחליב הכחול- עם הריח של העוגיות והוא גם ממלא את חדר האמבטיה בניחוח מדהים וגם העור יחד איתו מריח כמה שעות ככה וזה מואי כיף!

                                   

"כיף", המותג המוביל בישראל בתחום הרחצה, משיק סדרת תחליבי רחצה מועשרים בלחות בניחוחות מטריפים של גלידה: קרם עוגיות, שוקולד תפוז, קרמל מלוח, מרנג לימון, מרשמלו וסוכריות ג'לי - בפורמולה מועשרת בלחות המעניקה לעור תחושת רכות מלטפת, והופכת מקלחת לחוויה מרעננת עטופה בניחוחות מטריפים! הפורמולה החדשה מכילה רכיבים איכותיים התורמים לתחושת רכות מלטפת של העור ומחזירים את הכיף למקלחת.

סדרת תחליבי הרחצה של "כיף" מתאימה לכל סוגי העור, משאירה את עורך נקי, גמיש ורענן. הפורמולה החדשה מועשרת בחמאת שיאה, ויטמין E ואלוורה היוצאת חווית ניקוי מלטפת ותחושה של עור רגוע ורך המבושם בעדינות בניחוח הנשאר לאורך שעות ארוכות.

סדרת תחליבי הרחצה החדשה מצטרפת למגוון הרחב של "כיף", הכולל את תחליבי הרחצה MILK שהושקה לאחרונה בפורמולה משופרת, ההופכים את חוויית הרחצה למפנקת, קלילה ואנרגטית. בהמשך השנה צפויות הפתעות חדשות "מוי כיף".
מחיר: 12.90 ₪ ,לתכולת 700 מ"ל**


חברת הקוסמטיקה מאג'יריי  MAGIRAY השיקה את Extra Rich revitalizer  with lipo-amino acids, bio-peptides, NMF and plant germ extracts אקסטרא ריץ' קרם – קרם להזנה ולחות.

                                

חברת הקוסמטיקה MAGIRAY – מאג'יריי השיקה קרם עשיר במיוחד להזנה, לחות והחלקת עור יבש עד רגיל, רפוי ומבוגר. למעשה הקרם מאד חשוב לעור בוגר, אבל בתכלס אני בת 32 ושמתי אותו גם כי עור בוגר הוא לא רק לאישה מבוגרת, אלא כמו שכתבתי מקודם והמלצתי מגיל צעיר לעשות טיפולי מנע, גם פה ההמלצה זהה. להפך בגלל שהוא מלא הזנה ולחות הוא לעור צעיר גם יעשה פלאים ויגרום להזקנה של העור בתהליך איטי יותר.

אקסטרה ריץ' קרם, נלחם בסימני הזדקנות העור המוקדמים, משפר את גמישות העור ומועיל במיוחד לשמירה על לחות ועל יכולות ההגנה הטבעיות של העור. הקרם תורם להפחתת עומק הקמטים ולהאטת סימני ההזדקנות של כל סוגי העור.
שימוש באקסטרא ריץ' של מאג'יריי מועיל במיוחד לשמירה על לחות העור ולהזנה עמוקה. שילוב מושלם בין פפטידים פעילים תורמים בשימוש מתמיד להפחתת קמטי הבעה, מיגור סימני עייפות, והידוק של העור. כל אלה משוועים לעור מראה רענן וצעיר.

עוד חשוב לדעת:
· יכולת הקרם להגביר את רמת המיום של העור.
· פועל להזנה עמוקה התורם למרקם רך, חלק ונעים של עור הפנים.
· מרגיע גירויים כתוצאה מיובש.
· מזין ומשקם את רקמות העור.

רכיבים פעילים הקסהפפטיד 8, חומצות אמינו, טריפפטיד GHK-Сu, נַנוֹ–ליפיד רֵסְטוֹר®, חמאת שיאה, שמני נבט חיטה, סויה וזית, תמציות נבט חיטה, לוצרן וברוקולי, רטינול, חומצה היאלורונית, ויטמינים A, E ו5B
מכיל: 30 מ"ל, מחיר: 219 ₪ להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות המותג. לרשימת הקוסמטיקאיות www.magiray.info



מותג הלקים שיק CHIC מציע פלטת גוונים החותמת את החורף ומאגדת 6 גוונים בעלי גוון אפרפר.
מי שמכיר אותי יודע כמה אני אוהבת לקים וכמה שיותר :) הצבע פשוט מדהים, מתאים לכל ימות השנה, עם טיפה נצנצים או פרנץ שחור או זהב וואו איזה לוק מדהים- תרצו שאראה לכם דוגמא?

                                

מותג הלקים CHIC "שיק", מציע פלטת גוונים החותמת את העונה הקרה ומאגדת גוונים לימים מוארים יותר.
גוונים בדרגות כהות ביניים שהמוטיב העיקרי המופיע בהם הוא צבע אפרפר השומר על אותנטיות עם הלילות הקרירים והימים החמימים יותר, רגע לפני הסתלקותו של החורף.

ששת הגוונים מוצעים בפלטה הייחודית של "שיק": שני גוונים אפרפרים כהה, ובהיר, גוון ירקרק סלאדין מעושן, ורוד עתיק עם נגיעות של אפרפר, גוון של בז' חולי ובורגנדי עמוק ומרשים.
הלקים של "שיק" בעלי ברק עוצמתי לאורך זמן. כל גווני הפלטה ברמת שקיפות נמוכה ובעלי ריכוז פיגמנט גבוה.
"ככל שכמות הפיגמנט גבוהה יותר כך רמת השקיפות יורדת. גם הגוונים הבהירים של הפלטה קרי, ירקרק סלדין, ורוד עתיק ובז' חולי בעלי ריכוז פיגמנט גבוה ובעלי שקיפות מינימאלית ובשל כך התוצאה המתקבלת על הציפורן היא, שכבה בוהקת ומבריקה בכיסוי מוחלט של הציפורן הטבעית" אומר גל אלטמן המדריך המקצועי במותג.
מחיר: 19 ₪, מכיל: 17 מ"ל


קרם עיניים בטכנולוגיה חדשנית וסינרגטית  ILLUMINATINGEYE Eye cream °360 - קרם עיניים טיפולי בעל נוסחה ייחודית וחדשנית המעניקה פתרון מקיף בטכנולוגיה סינרגטית של °360 לכל סוגי העור באזור העין. 
כולנו תמיד הנשים בחיפוש מתמיד אחרי קסמים ואחרי מוצרים חשובים ועיניים זהו אזור שאצל נשים ישר רואים את הזקנה ורואים את הקמטים לכן חשוב חשוב לטפל מגיל צעיר! 

                                

ILLUMINATINGEYE בפיתוחם של ד"ר יואל קוניס- מדען בתחום הכימיה הקוסמטית מזה 35 שנים מפתח מוצרים חכמים ומתקדמים למיטב חברות הקוסמטיקה המקצועית בישראל ו-ד"ר צחי שלקוביץ- דרמטולוג, מומחה לרפואה אסטתית קוסמטית - הינו התכשיר הטיפולי היחיד לעיניים הכולל בתוכו 5 פתרונות לכלל התופעות הדרמטולוגיות סביב העיניים:
צמצום נפיחויות מתחת לעין
צמצום כהויות (עיגולים שחורים) מתחת לעין
מצמצם קמטים/ קמטוטים באזור הרקות ובזווית העין החיצונית
מטשטש את כפל העפעף הצונח
מבהיר את העור מסביב לעין ושומר על מרקם אחיד

הטכנולוגיה:
מיזוג סינרגטי בפורמולה של חומרים פעילים היוצרים אפקט. רב עוצמתי סביב העין. התכשיר מטפל בכל התופעות שעד כה טופלו באמצעות תכשירים יעודיים לכל אחת בנפרד.

ILLUMINATINGEYE פועל סינרגטית בו זמנית:
לטשטוש הקמטים בצדי העין
למיגור העיגולים השחורים וכהויות
לצמצום נפיחויות מתחת לעין
לטשטוש כפל צניחת העפעף העליון

צמצום נפיחויות ו"שקיות" מתחת לעין:
התכשיר ניחן בפורמולה המשלבת 4 מולקולות פעילות:
· הספרידין מתיל חלקון (Hesperidin methyl chalcone) - מוריד את חדירות הנימים בעור ומונע זליגת כדוריות דם אדומות מנימי הדם לחללים בעור.
· דיפפטיד וואלול טריפטופן - Dipeptide valyl-tryptophan VW)) - מגביר את הזרימה הלימפתית ברקמה.
· ליפופטיד pal-GQPR) ) Lipopeptide pal-GQPR- משפר מוצקות וגמישות ומצמצם תופעות דלקתיות.
· קפאין מקופסל בריכוז גבוה - משפר פעילות הניקוז ומיקרו זרימה ומפחית נפיחות.

בנוסף להליכי הזדקנות טבעיים, גם השפעות גנטיות, עייפות, יתר לחץ דם או נטילת תרופות מסוימות,
תורמים להיווצרות 'שקיות' מתחת לעיניים. ILLUMINATINGEYE יסייע במניעתן ובטיפולן.

צמצום כהויות /'עיגולים שחורים' מתחת לעין:
ILLUMINATINGEYE מפחית את העיגולים הכהים מתחת לעין על ידי שילוב של מספר
מולקולות פעילות תוך שיתוף של 2 מטריקינים: Pal-GHK ו - Pal-GQPR יחד עם N-hydroxysuccinimide (NHS) ופלבונואיד: קריזין - chrysin.

מטריקינים וחיקוי הפעילות הביולוגית
כשהעור נפגע, נפצע או עובר טראומה – משתחררים בעור מטריקינים. מטריקינים הם מקטעים קטנים – פפטידים, המורכבים מרצף של עד 50 חומצות אמינו. הם מתפקדים כשליחים המאותתים לתאי העור לעשות פעולות מסוגים שונים. מהיכן הם משתחררים? חלקם הם תוצאה ישירה של הפציעה והשבירה של העור – הם פיסות קטנות שהשתחררו מחלבוני העור - מהקולגן, מהאלסטין, הלמינין ועוד חלבוני עור שנפגעו מכאנית. וחלקם הם תוצאה של שבירה מכוונת של העור: עור שנפגע או נחשף לטראומה מייצר רמה גבוהה של אנזימי-קיצוץ הנקראים מטריקס מטלו-פרוטאינזות (MMP – matrix metallo proteinases). אנזימים אלה מקצצים את כל חומרי וחלבוני המטריקס, וכך נחשפים רצפים של פפטידים שיש להם פעילות של איתות. בעור שנפצע, למשל, נוצרים מטריקינים המאותתים לעור לבצע פעולות של החלמה: לשלוח תאים של מערכת החיסון בכדי למנוע זיהום, לפעול לקרישה מיידית של הדם, לייצר מיידית קולגן, לנייד את הקולגן החדש למקום הפציעה, ובקצרה – לדאוג להחלמה מהירה ויעילה של הפצע. כיום אנו מכירים מטריקינים רבים. ולאורך השנים הם נחקרו בהקשר של ריפוי פציעות ומגוון פקודות שהם נותנים לתאי העור – כל מטריקין והמרכיב בעור עליו הוא משפיע.

המטריקנים Pal-GHK ו - Pal-GQPR נועדו לחזק את המוצקות ולאזן את אזור העיניים.
קריזין ו- N-hydroxysuccinimide פועלים לסילוקם של פיגמנטים שמקורם בדם, האחראים
לעיגולים בצבע כהה ולדלקתיות מקומית. הכהות מתחת לעיניים נובעת כידוע מהצטברות של המוגלובין ומוצריו, פירוק הצבעוניות שלו – (בילירובין, ביליוורדין וברזל) בדרמיס ובאפידרמיס מתבצע באמצעות קריזין
אשר ממריץ את האנזים (UGT,A) שגורם לשחרור הבילירובין מהקשרים שלו בתאים ובאמצעות N-hydroxysuccinimide הממיס את הברזל לצורך סילוקו.

מצמצם קמטים/ קמטוטים אזור הרקות:
ILLUMINATINGEYE מכיל נגזרות של רזברטרול (resveratrol) ורזורצינול ( resorcinol) וכן חומצה היאלורונית קצרה (KD20) החודרת לעור טוב יותר. רכיבים אלו מסייעים לפעילות צמצום והעלמת הקמטים.
מקטין כפל עפעף עליון צונח:
ILLUMINATINGEYE מכיל שני חומרים פעילים: תמצית קליפת עץ אלביזיה יוליבריזיןAlbizia julibrissin) ) ו-דארוטוזיד (Darutoside). אלה, מטפלים במשולב לטשטוש כפל העפעף מעלה ויוצרים אפקט מורם של העפעף ואף מפחיתים את הקמטוטים לצד העיניים על ידי חיזוק מבנה העור ותגבור יכולת הכיווץ שלו.

התוצאה:
הבהרה של העיגולים הכהים
הפחתת הנפיחות בחלק התחתון על ידי חיזוק הרשת המיקרו וסקולרית
מחליק משמעותית קמטי צחוק ומצמצם את עומקם באזור הרקות
מבהיר את העור מסביב לעין- משלב מספר חומרים פעילים חדשניים להבהרת העור: נגזרת רזורצנול בתוספת רזברטרול, ניאצינאמיד וחומרים נוספים, לטיפול בפיגמנטציה ולשיפור מרקם העור
מטשטש את כפל העפעף במבנה "עפעף נפול"

מחיר: 530 ₪ , מכיל: 30 מ"ל - להשיג: אצל קוסמטיקאיות מובחרות. לבירור קוסמטיקאית קרובה לביתך 03-5227269


סוד הנעורים משיקים את המותג החדש WrinkX להצערת העור בטכנולוגיה חדשנית ומעניינת!

                                

חברת "סוד הנעורים" מצטרפת לטרנד טיפולי האנטיאייג'ינג ומשיקה את תכשיר ה-WrinkX.
סוד הנעורים הינה חברת קוסמטיקה טבעית המייצרת את מוצריה בישראל ומתמחה בפיתוח וייצור מוצרים דרמוקוסמטיים לעור מפירות וירקות טריים תוצרת הארץ, באמצעות ידע שהשתמר במשך אלפי שנים.

WrinkX מיועד לכל מי שחש ירידה בחיוניות עור הפנים שלו ומעוניין להשיב לעצמו את המראה הצעיר והבריא, ללא תחושות מביכות ומדכדכות של זקנה מוקדמת וחוסר בטחון במראה הכללי. באמצעות הפורמולה הייחודית להצערת העור, כרטיס הביקור המשמעותי ביותר, הפנים שלנו, זוכות למראה ואור מחודש ומשדרות לעולם את הפנימיות התוססת שלנו במקום מסר של עייפות ולאות, המשפיע על הדרך בה הסביבה תופסת אותנו.

המוצר מבוסס על פורמולה ייחודית להצערת העור ומיועד להחלקת והעלמת קמטים בעור הפנים. נשים וגברים בטווח הגילאים 30-60 ימצאו את המוצר אפקטיבי ויעיל במיוחד לשימור מראה פנים צעיר, חיוני ורענן, עם הופעתם של סימני ההזדקנות הראשונים. הרכיבים הפעילים המצויים בפורמולה חודרים אל עומק האפידרמיס ומצטיינים במילוי, מחיקה והחלקת העור באופן הדרגתי, עד לטשטוש הקמטוטים העדינים ביותר.

היתרון המשמעותי של המוצר הוא העובדה כי הוא מכיל רכיבים טבעיים המונעים גירויים ותופעות לוואי בלתי רצויות, מתאימים לכל סוגי העור ותורמים למראה עור קורן ומלא חיים. הקרם מיועד לשימוש יומיומי והתוצאות ניכרות באופן מיידי ובצורה משמעותית יותר תוך זמן קצר של שבועיים עד ארבעה שבועות, במהלכן אין מניעה לשימוש במוצרי קוסמטיקה נוספים.

הקרם מגיע באריזה יוקרתית המשתלבת באלגנטיות עם כל מגירת תמרוקים ובנוסף, ניתן לרכוש גרסת TO GO באריזה מוקטנת, המתאימה לנשיאה בתיק איפור, תיק יד ועוד.

סוד הנעורים מייצרת ומשווקת מגוון מוצרים לטיפוח ושיקום כל סוגי העור: שמן, יבש ומעורב, ומוצריה מעניקים פתרון על בסיס טבעי לבעיות עור שונות כגון: פסוריאזיס, אקנה, סבוריאה, פצעי סכרת ועוד. כל המוצרים מיוצרים תוך הקפדה על תקנים ורישוי בינלאומיים. בנוסף, החברה דוגלת באחריות סביבתית ומקפידה להשתמש בחומרים שאינם מזיקים לסביבה ולאסוף פסולת למיכל מחזור מתאימים.

טיפוח נעים ומהנה!
אוהבת רותם 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה