יום שלישי, 14 במאי 2019

הצצה לתיק היומיומי שלי

היי מה שלומכם?
רציתי לתת לכם הצצה קטנה למוצרי חובה שאצלי בתיק.
תמיד תתפסו אותי עם ספר בתיק, ולאחרונה יצאו מספר רומנים שממש מעולים.
פלטת צלליות לכל מקרה שצריך להשתדרג בנראות, קצת צבע נוצץ והלוק כבר נראה אחרת..
בושם כי אני 24/7 אוהבת להריח טוב :) תמיד תתפסו אותי בריח בישום מסוים ובושם קטן בתיק תמיד נוח.
ולבסוף סוכריות רסקיו טעימות בטעם לימון, מפני שלפעמים שיש לחץ ועומס- כי מי מאיתנו לא חווה זאת?

                                     



חברת האיפור IL MAKIAGE השיקה לאחרונה את COLOR BOSS SQUAD - קולקציית פלטות  מסדרת GEMSTONE. הגוונים מדהימים, פגמנטים מטורפים, החזיק לי כל היום על העפעף (הנחתי קצת קונסילר ממתחת רק) וכל הזמן קיבלתי מחמאות, אפשר להניח רק צבע אחד או לשלב והכל ממש ב2 דקות ואין צורך להסתבך. הנחתי את הצלליות עם המברשת של איל מקיאג שהיא נוחה, תופסת את הצבע בקלות ואין כמו שדרוג קל ללא מאמץ ושהכי נוח לי לסחוב איתי בתיק, בגלל שהרבה פעמים אני מוצאת את עצמי מאופרת בקטנה או ללא איפור ואז יש פגישה מהרגע להרגע בעבודה או שקשורה לבלוג וצריכה מהר לשדרג את האיפור- וזוהי בדיוק הפלטה המתאימה ! 

                                  

הסדרה כוללת 7 פלטות הרמוניות המורכבות מ- 4 גוונים נבחרים של צלליות עשירות בפיגמנט, בעלות טקסטורה היברידית חדשנית אשר משלבת את כל היתרונות של מרקם פודרה, קרם ונוזל במוצר אחד.
כל פלטה מורכבת מארבעה גוונים נבחרים מקולקציית צלליות GEMSTONE וכן מגוונים חדשים שפותחו במיוחד ונאספו לכדי 7 פלטות הרמוניות. בכל פלטה ניתן למצוא מגוון גימורים שונים: מט, גליטרי ומטאלי בסקאלת גוונים הנעה מבהיר עד כהה לשימוש כבסיס, נקודות אור, מעברים והצללות.
תמהיל הגוונים הייחודי של כל פלטה מאפשר יצירת אינסוף מראות, החל ממראה טבעי, עדין ויומיומי ועד מראה דרמטי ונועז.
הפורמולה המהפכנית עשירה בפיגמנטים ובפנינים בריכוז גבוה במיוחד אשר מאפשרים קבלת גוון עז ועמוק, כיסוי מלא כבר מהמריחה הראשונה, ללא צורך בשכבת בסיס וכן ברק עוצמתי שלא ניתן להתעלם ממנו.
הצללית נותרת בוהקת ועשירה בפיגמנט לאורך זמן, לא דוהה, אינה יוצרת קמטוטים, קפלים או סדקים ובעלת עמידות גם במים וגם בזיעה.
המרקם הרך והקטיפתי מאפשר מריחה קלה ואחידה באמצעות מברשת או עם קצות האצבעות, באופן יבש או באופן רטוב להעצמת הפיגמנט ולהשגת תוצאה דרמטית עם אפקט של ברק מתכתי.
לכל הפלטות בסדרה אריזה קומפקטית יוקרתית, בעלת סגירה מגנטית וכן מראה מובנית לשימוש קל ונוח ולביצוע טאצ'אפים בכל מקום.
לא מכיל פארבנים – לא מכיל רכיבים מן חי. מחיר פלטה: 239 ₪



"רסקיו" מרחיבה את סדרת מוצרי השלווה והרוגע המבוססת על תמציות פרחי באך ומשיקה סוכריות רסקיו בטעם לימון. גם סוכריות שזה תמיד טוב, וגם שמרגיעות.
                               

"רסקיו" הטיפות הפופולאריות לשלווה ולרוגע יומיומי המבוססות על תמציות פרחי באך מוצעות מעכשיו גם כסוכריות גומי חמצמצות וטעימות באריזת פח עגולה ואטומה לנשיאה בתיק בטעם חדש, מרענן ולימוני.
תמציות שונות של שמשון לוטמי, זלזלת היערות, שזיף הדובדבן, נץ חלב מפושק ובושמת שעורבבו לתערובת אחת המיועדת לשיטת ד"ר באך להקל במצבים של לחץ יומיומי כגון: אירועים מרגשים, חוויות רגשיות, סיטואציות מטרידות, אי שקט, חוסר מנוחה וכד' המלווים את אורח חיינו ולהעניק לנו טיפת רוגע ושלווה.

הן מוצעות במרקם של סוכריות גומי ואת טעמן החמצמץ קובעות תמציות טבעיות של הדרים ולימון. הסוכריות מתקתקות, אך נטולות סוכר. את צבען יוצר פיגמנט טבעי של כורכומין. הן ארוזות באריזת פח אטומה השומרת על טריותן "הננעלת" ע"י לחיצה בצדדיו של המכסה ונפתחת ע"י לחיצה במרכזו. אריזתם הקטנה מאפשרת לשאת אותו בתיק האישי לשימוש בשהייה גם מחוץ לבית.

כל סוכריה מכילה 4 טיפות של 'רסקיו' ובעלת ערך קלורי של 3 קלוריות בלבד. מכיל: 50 גר', מחיר: 39.90 ₪


STORY השיקו קולקציית בישום בהתאמה אישית. מכורת בישום כמוני תמיד אוהבת כמה שיותר בשמים בניחוחות שונים, כל יום להחליף ולהרגיש בכיף עם ריח אחר.

                             

הבשמים החדשים של קולקציית STORY יוצרים את חווית הריח האינדיבידואלית העונה על הצורך של כל אחת מאתנו ליצור זהות עצמאית, מיוחדת, לא צפויה וכזאת שמשאירה חותם אישי השייך אך ורק לנו.
ארבעת הבשמים של Story יוצרים שילובים מעניינים בין ניחוחות הדרים, פירותיים, פרחוניים, רעננים ומתובלים, המתפתחים מרגע ההתזה הראשון והמרענן, ועד לבסיס המתקבע על העור בניחוח עמוק ועוצמתי.

"חותם אישי" היא מילת מפתח בתעשיית הבישום בשנים האחרונות. ענקי בישום כמו טום פורד, דיור, טוקה, ג'ו מלון ואחרים יצרו קולקציות של בשמים הפועלות בשיטת הריבוד (layering). סטורי מצטרפת למגמה עם קולקציה ראשונה של ארבעה בשמים שנרקחו במיוחד כדי ליצור שילובים מפתיעים ומיוחדים.

אז מה ה-STORY שלנו?
הקולקציה נוצרה בבית הבישום "רוברטה פריז" (Robretet Paris) שהיה שותף ביצירת בשמים אייקונים למותגים כמו אטלייר קולון, אנה סוי, קלואה, אסקדה, דיור, ג'יוונשי, לאו'קסיטן, הרמס ועוד.

האף של "רוברטה" רקח באמנות ארבעה בשמים היוצרים יחד מעטפת מושלמת של ניחוח אישי. כל בושם הוא עולם בפני עצמו. שילוב של שני בשמים יוצר עולם חדש ודרגת המשחק עולה בכל פעם שמנסים ומאתגרים את האף ויוצרים עוד עולם חדש בשילוב של שלושה או ארבעה. כל יצירת ניחוח מורכב חדש מתחברת באופן אינדיבידואלי לחוויות אישיות שצברנו במהלך השנים, לריחות שליוו אותנו בילדות, לאהבות ראשונות, לטיולים במקומות רחוקים, לניחוחות שמזכירים לנו רגעים קסומים.

החוויה הנוצרת בזמן שילוב הבשמים על הגוף היא חוויה עוצמתית המשפיעה על מצב הרוח.

STORY מאפשר לך להרגיש מיוחדת, שונה, מופנמת או מוחצנת. הבחירה שלך בניחוח שילווה אותך במהלך היום משדר ברגע הראשון של המפגש עם מי שבחרת להיות היום.... ותזכרי שיש לך גם את יום המחר עם ניחוח חדש ומפתיע.

STORY – פירמידת בשמים

YALNG YALNG& MUSK בושם ארומטי- תווים עליונים: הדרים, עץ מסטיק, זעפרן, לענה ריחנית.
תווי אמצע: ילנג ילנג, תבלינים, יסמין ואיריס. תווי בסיס: מאסק, עצים, וניל ואמבר.

WHITE FLOWER & VANILLA- בושם פרחוני- תווים עליונים: טנג'רין, סוכר, דומדמניות. תווי אמצע: פרחים לבנים, טוברוז, אפרסק. תווי בסיס: וניל, מאסק, סנדלווד.

BERGAMOT & AMBER- בושם מתובל. תווים עליונים: ברגמוט, גזר, סיגליות. תווי אמצע: פטצ'ולי, איריס.
תווי בסיס: אמבר, מאסק, עץ ארז.

CEDARWOOD & VIOLET- בושם ירוק- תווים עליונים: ירוק, מלון וברגמוט. תווי אמצע: סיגליות, ורד, פרחים שקופים, יסמין. תווי בסיס: עץ ארז, עץ גואיאק, טחב, סנדלווד.

מחיר לצרכן: 100₪ , לתכולת: 50 מ"ל


ולבסוף המלצה חמה על רומנים חדשים שיצאו, אני חובבת ספרים ותמיד יש איתי בתיק, אם זה לנסיעה, זמן שנתקעים בין סידורים וצריך לחכות, המתנה במקום כלשהו ועוד. אין כמו להעביר את הזמן בספר נעים. אני עדיין מיושנת ואוהבת לקרוא ספרים פיזית ולא בטלפון או בטאבלט :)
                                  
הספר : "לחיות את הרגע":
הסופרת לינדה מזרחי משיקה את ספרה השישי: "לחיות את הרגע".
לינדה מזרחי, הבעלים של הוצאת אדל-יהלומים וסופרת מצליחה בעצמה, מוציאה בימים אלה רומן חדש. "לחיות את הרגע" הוא רומן מתח אשר לוקח את הקורא למסע במעמקי עולם הפשע, חושף אותו לתככים, למזימות ולחיים נטולי פחד שיש להם רק מטרה אחת לחיות את הרגע ולנצל אותו עד תום.

לספר זה קדמו הספרים טרילוגיית גולד: תפסתי אותך, עכשיו תורי, לקחת סיכון, והספרים בין המילים ובטווח הסכנה. כל ספריה של לינדה מזרחי כיכבו ברשימות רבי המכר במקומות הראשונים וזכו להצלחה רבה בקרב הקוראים.

קצת על גיבורי הספר החדש:
קארין - אירוסין לגבר המושלם, לימודים לתואר בהוראה ומשפחה תומכת ואוהבת – החיים שלי מתוכננים עד לפרט האחרון, ואני על הדרך הבטוחה לקראת הגשמת הייעוד שלי. עד שיום אחד העתיד הבהיר שלי מתענן וברקים חוצים את השמיים כשעבריינים מאיימים על אבי ועל העסק המשפחתי שלנו. נחושה לעזור, אני נכנסת בעיניים פקוחות לרווחה היישר לגוב האריות.

רפי - אין לי אשליות, אני יודע שלא אמות מזקנה ולכן אני חי את הרגע. מנסים להרוג אותי, המשטרה יושבת לי על הזנב, והדבר האחרון שאני צריך הוא הסחת דעת בדמותה של נערה יפהפייה, מתוקה ותמימה כמו קארין, שבאה לחפש אצלי עבודה ובמקום להגיד לה להסתובב ולצאת מהמשרד שלי העסקתי אותה. היא לא מתאימה למקום הזה, היא מתכון בטוח לצרות ואם כל זה לא מספיק, היא גם מאורסת לגבר אחר.

מספר עמודים: 401, הוצאת יהלומים. מחיר: 98 ₪

הספר : "כפפית של משי":
רומן חדש מבית הוצאת אדל: "כפפות של משי". הרומן כיכב ברשימות רבי המכר בארצות הברית, ובימים אלה רואה אור בעברית בהוצאת אדל. "כפפות של משי" של הסופרת אם. אן. פורג'י הוא רומן עכשווי על אהבה, על הגשמה עצמית ועל המרדף הבלתי פוסק אחר הדברים שאתה באמת ובתמים מאמין בהם.

כל מה שרציתי בחיים היה להיות לוחמת, כמו אבא שלי. בעוד הבנות בבית הספר התאפרו ולבשו שמלות, אני לבשתי בגדי ספורט וחבורות כחולות. ביליתי את רוב זמני לבד, עד שקמדן סטיל עבר לגור בבית ממול.
אימא הכריחה אותי לקשור סרט בשערי והתייצבנו על סף דלתם עם עוגה ביד, כבר במפגש הראשון בינינו הכנסתי לקמדן אגרוף בפנים ומאז גילינו את אהבתנו המשותפת לאיגרוף.
היה לי את כל מה שאי פעם רציתי – הבן של השכנים, משפחה תומכת וקריירת איגרוף מבטיחה, עד שיום אחד איבדתי הכול.

היום, ארבע שנים לאחר מכן, נואשת לשינוי, אני חוזרת הביתה. לפעמים, כדי לחשב מסלול מחדש, צריך לשוב אל המקום שבו הכול התחיל, אבל מה נותר לי שם? אב מנוכר, אחות שבקושי זוכרת אותי וגבר ששונא אותי, ואי אפשר לומר שזה לא מגיע לי. אמרו לי שעליי להילחם בשביל הדברים שאני רוצה. מה שלא סיפרו לי זה, שכדי להגיע לפסגה יהיה עליי לשלם את המחיר הכבד מכל.

מספר עמודים: 332, הוצאת אדל, מחיר: 98 שקל

הספר: "רבות הדרכים"
סופרת רבי המכר שרון צוהר משיקה דואט חדש בהוצאת יהלומים. "רבות הדרכים" הוא הספר הראשון בדואט, וזהו ספרה העשירי של הסופרת שרון צוהר. מדובר ברומן סוחף ומרגש על אהבה שמצליחה לשרוד על אף כל הקשיים ולא באמת מתה לעולם. העלילה מביאה את סיפורה של לירז אבני שנמצאת על סף פריצת דרך בקריירה שלה כתסריטאית, במרחק נגיעה מהגשמת חלומה הגדול ביותר.

מפיק הוליוודי בעל שם עולמי מעוניין לקנות את זכויות ההפקה לספר שכתבה. הבעיה היא שגיתית, הסוכנת שלה, הציעה למכירה את הספר הלא נכון, את הספר היחיד שלירז נשבעה לעצמה שאף אחד לעולם לא יקרא. לירז נמצאת במלכוד. כל החלטה שתקבל עשויה לרומם אותה לגבהים או למוטט את העולם שבנתה לעצמה בקושי רב מתוך הריסות חייה. היא יודעת שאם ברצונה לנוע לעבר העתיד, אין לה ברירה אלא לשוב ולהתעסק בעבר.

לאחר כמה שנים בתעשיית הסרטים, כרמל דור הוא אחד הישראלים החזקים בהוליווד. יש לו כסף, הצלחה ואהבה חדשה, אך הוא מרגיש תקוע. עניינים מעברו נותרו פתוחים, מונעים ממנו להתמסר בלב שלם אל אלינור, שעתידה להיות אשתו. כשהחיים מזמנים לו מפגש מחודש וכפוי עם לירז אבני, כרמל יודע שהוא חייב לנצל את ההזדמנות לסגירת מעגל, על אף שלירז היא הבחורה האחרונה בעולם שהוא היה רוצה לפגוש שוב.

הספר השני בדואט "אם אלה החיים" הוא המשך ישיר לספר "רבות הדרכים". לירז אבני, גיבורת הדואט, היא נערה שמתמודדת לבדה עם חיים בלתי אפשריים ואהבה גדולה מהחיים, המבוססת על שקרים ועל העמדות פנים.
זה סיפור על ייאוש ועל עצב, ולצידו תקווה לעתיד משגשג. סיפור על אהבתה של נערה שאין לה הרבה, כלפי נער שיש לו הכול; נער שהיה מוכן לקטוף עבורה את הירח, לו רק הייתה מאפשרת לו.

זה סיפור על בחורה, שראתה הזדמנות להמציא את עצמה מחדש במקום שבו אף אחד לא מכיר אותה ולקחה אותה בשתי ידיים, ועל הבחור שסימל עבורה את כל הדברים שעליהם תמיד חלמה וידעה שלעולם לא תוכל להשיג.
"אם אלה החיים" הוא ספרה האחד עשר של שרון צוהר, ועל אף שהסיפור עוסק בהתרחשויות שקרו לפני אלה שמתוארות בספר "רבות הדרכים", הסופרת ממליצה לקרוא את "אם אלה החיים" רק לאחר שקראתם את הספר הראשון בדואט.
סופרת רבי המכר, שרון צוהר, כתבה בין היתר את כשהגלים מתחזקים, מלאכים מעל העיר, אדר והאמת שבפנים.

מספר עמודים: רבות הדרכים - 417 , אם אלה החיים - 312. הוצאת יהלומים. מחיר: 98 ש"ח

להשיג ברשתות הספרים ובאתר: https://bbooks.co.il/?ref=si

תהנו רותם 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה