יום ראשון, 4 באוגוסט 2019

חזרה לגן ולבית ספר 2019

שלום כולם!!!
ב1.9.19 חוזרים הילדים לגנים ולבתי ספר! אתם מוכנים!? האם אתם כבר קניתם הכל? מאמינה שלא כי יש כמעט עוד חודש , ואם אתם כמוני אז תמיד מחכה לכמה ימים לפני. אז קחו קפה ויאללה כנסו יחד איתי לפוסט על המלצות וחידושים בתחום :)

                                     

נתחיל עם מותג התיקים הנמכר בישראל, ליינים חדשים ומשודרגים של דגמים אופנתיים וצבעוניים, מעוצבים מבדים באיכות. תיקי Explore קלים ונוחים במיוחד וידועים בזכות עיצובים מודרניים, איכות וסטנדרטים גבוהים במיוחד. תיקים עמידים, איכותיים שתמיד צבעוניים ויפים וכיף מרד ללכת איתם לבית הספר ויש מגוון רחב גם לבנות וגם לבנים בכל מיני גילאים.
Explore 1 in 2- המוצר המוביל בשנים האחרונות, מאפשר פירוק והרכבה של שני החלקי התיק לפי צורך המשתמש ולפי עומס הציוד.הדגמים החדשים מעוצבים ברוח הטרנדים החמים של עולם האופנה, מתיקים בעיצוב של צבעים ניטרליים ועד לתיקים בעיצוב של גלישה וספורט, מגוון של סגנונות עיצוב בהתאם לאופנה העכשווית. בנוסף, אקספלור הרחיבו את גיוון התאים של התיקים,תא בצד או באלכסון, לאחסון של טלפון נייד או ארנק לנוחות בהכנסה לתיק והוצאה. כל התיקים בסדרה בעלי מערכת גב אורטופדי וכוללים שלושה תאים. הדגמים מעוצבים עם תא אחורי למחשב נייד.
התיקים מתאימים לבנים וגם לבנות, בכיתות ב' עד ה' .


                                                          

חידושים בעולם כלי הכתיבה והציוד שכל תלמיד צריך כי בתכלס איזו בת לא מחכה לכל שנה לקנות את כל הכיף הזה?! כל שנה זה הדבר היחיד שהיה משמח אותי בכל נושא חזרה לבית ספר ...

גם בעידן הטכנולוגי של היום כלי הכתיבה נחשבים למוצרהכרחי בסביבת הלימודים. לקראת פתיחת שנת הלימודיםהחדשה 2019, זה הזמן להתחיל להצטייד לקראת החזרהלבית הספר. מעכשיו אפשר למצוא עט מחיק, כותבים מוחקיםוכותבים שוב ככל שתרצו. מרקרים בצבעי פסטל, עפרונות צבעוניים, ועט פיילוט דק במיוחד.


עטי פיילוט
Pilot, יצרנית מכשירי הכתיבה, מאז ועד היום הפכה לחברתהעטים הגדולה ביותר ביפן ומותג כלי הכתיבה המוביל בעולם. לקראת שנת הלימודים החדשה ניתן למצוא מספר חידושים שהוציא החברה, בניהם: Pilot Frixion Marker - טושכתיבה ייחודי המאפשר מחיקה ללא צורך בנוזל מחיקה, מדגישים מוחקים וכותבים שוב ככל שתרצו. דיו ייחודי רגישלחום הנעלם עם פעולת החיכוך, בקצה העט ישנו גומיהמאפשר את המחיקה. בבסיס האחיזה ישנו ציפוי גומי לאחיזהנוחה ולכתיבה קלילה.

בנוסף הושקו עטי pilot (V3) חדשים בגרסה של 0.3, עט כתיבה עם גוף מתכת, עט בעל חוד דק במיוחד למי שאוהב לכתוב דק מאד. מחיר מומלץ לצרכן : 10-12 ₪

עט ג'ל לחצן B2P pilot - עט רולר עם לחצן. B2P- from Bottle to Pen, הבקבוק הכותב.


סדרת טושים מדגישים סטאבילו (STABILO) פסטל: סט טושי הדגשה סטבילו במגוון חדש של צבעי פסטל STABILO BOSS.

כל תלמיד שרוצה להדגיש את מה שחשוב לזכור וללמוד יעשה שימוש בלתי פוסט במרקר הפופולארי והאהוב על התלמידים. המדגיש האורגינלי, המנהיג הבלתי מעורער בשוק מזה 40 שנה. מדגיש ברוחב של 2 שורות, על בסיס מים, המתאים לכל סוגי הנייר. מחיר מומלץ : 3.5 ₪

סדרת טושים סטאבילו (STABILO) מטאלי : סט טושי סטבילו הצבעוניים עכשיו במגוון חדש של צבעי מטאל. כל תלמיד שרוצה לכתוב בצבע שונה ולהדגיש את מה שחשוב לזכור וללמוד, יעשה שימוש בסדרת העטים הצבעוניים של סטאבילו שמאד פופולארי והאהוב על התלמידים. השנה תצא סדרת עטים בצעבי מטאל : זהב, כסף, כחול, ירוק, כתום.
מחיר מומלץ: 6 ₪
מגוון רחב של מחברות, דפדפות, פנקסים יומנים וארגוניות, בלוקים לכתיבה, בסגנונות ועיצובים חדשים לשנת הלימודים הקרובה. תאומים לקולקציות התיקים.


ואיך אפשר לא לשלב עם התיק את אלכו-ג'ל + בובת מתלה לתיק בקבוק (30 מ"ל) של אלכו-ג'ל לניקוי יסודי, מהיר ויעיל ללא צורך במים וסבון.
אני אישית מכורה לאלכו ג'ל יש לי בכל התיקים בכל הצורות הצבעים והניחוחות! זהו פתרון נהדר לשמירה על ניקיון בכל מקום ובכל אופציה, גם למבוגרים וגם לילדים. האכו ג'ל מעולה לשמירה מרבית על היגיינת הידיים. עם בובת תליה שילדים אוהבים המיועדת לתליה על תיק, עגלה, חגורה או בכל מקום מתאים ונוח אחר לשימוש נוח מחוץ לבית, בטיול ובבילוי. מכיל 70% אלכוהול , Sensitive - מותאם לעור רגיש ,מתייבש במהירות ומותיר תחושה נעימה ורעננה בכפות הידיים. בניחוח תפוח. 
* למילוי חוזר של הבקבוקון ניתן להשתמש בקלות בבקבוק אלכו- ג'ל 500 מ"ל או בקבוק 100 מ"ל.
מחיר מומלץ לצרכן: 19.90 ₪.



בנוסף עוד חברה שאני מתה עלייה ומלווה את כולנו משאנחנו קטנים פלפוט, החברה המובילה והוותיקה בארץ בפיתוח ובשיווק מוצרי נייר ומתנות, משיקה השבוע את קולקציית המותגים החדשה לקיץ 2019.

כמו בכל שנה ישנם מגוון רחב של מוצרים ושל עשרות מותגים אהובים בשלל עיצובים וחידושים, לצד עיצובים מקוריים של אמני הבית, וכל זאת בנראות אופנתית כיאה לחברה המצליחה בתחום.

                                   

פלפוט ממשיכה להוביל עם העיצובים הטרנדיים ביותר והמותגים החזקים ביותר, תוך התחדשות במגוון המוצרים. בין המוצרים המובילים שבלטו השנה מגוון מוצרי חזרה לביה"ס, מתנות, להיטי האוספים של השנה, מוצרי נייר, מכשירי כתיבה, כרטיסי ברכה, יומנים ולוחות שנה, מוצרים המתאימים לחופשות בארץ ובחו"ל, מזכרות וספרים לתיירים.
בפלפוט יש מוצר לכל מצב, והכי כיף לבית ספר או לגן להתפנק במוצרים איכותיים, יפים וכייפים! 

                                           

כמו שאתם רואים כאן יש את התיק גן שהוא איכותי יפהפה, עשוי בד גמיש. בעל תא מרכזי גדול ותא קדמי קטן. בדמויות שקשה לסרב להן! יש שלל חיות וזה כזה מקסים וחמוד! בנוסף נועם קיבלה גם בקבוק ששומר על קור ועל המים לכל אורך היום של מיקי ומיני מאוס ההורסים ובקבוק בריא. 
מדבקות של אנה ואלזה כי תמיד צריך מדבקות :)


בנוסף לבנות הגדולות יותר שהולכות לבית ספר כמו עמית, יש  מוצרים של המותג העכשוויי LOL, אשר ממשיכים להתרחב לצד המותגים המוכרים. עמית מכורה מאד ללול, יש לה מלא בובות וכל מיני מוצרים של המותג, כל התיק רק לול וכל כך שמחה לקבל את המוצרים ורואים את החיוך שעל פנייה. 
חוברת מדבקות עם אוסף ענקי, מדבקות למחברות ולספרים וסט כלי כתיבה מהודר! 

                                                  

                                          


חזרה לבית ספר נעימה וקלה!
בהצלחה לכל התלמידים והקטנטנים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה