יום ראשון, 3 בנובמבר 2019

סרט חדש- שנת החתונה שלי

היי כולם,
לפני מספר ימים עלתה קומדיה רומנטית חדשה של במאי הסרט "לא רק בלונדינית":
שם הסרט החדש- "שנת החתונה שלי" ("The Wedding Year")
אני בטוח אלך לקולנוע ואתם?



מארה בת ה-27, צלמת מוכשרת מלוס אנג'לס, פשוט לא בטוחה, שהיא "מהסוג שמתחתן". בן הזוג הרומנטי שלה, לעומתה, כבר מוכן לעשות את הצעד הגדול. על המורכבות הזוגית הזאת מופעל לחץ מכיוון לא צפוי: בתוך זמן קצר, מתחילות לנחות בתיבת הדואר שלהם לא פחות משבע הזמנות לחתונות החברים הכי טובים של שניהם.

השניים מתחילים לדלג יחד מאירוע לאירוע, מקבלת פנים אחת לאחרת, וחווים מפגשי חברים ומשפחות, שגורמים להם להרגיש, איך הטבעת מתהדקת סביבם.

הסרט "שנת החתונה שלי" הוא קומדיה רומנטית נוגעת ללב ומעוררת הזדהות, על הקונפליקטים שבינינו ובין עצמנו, לבין המוסכמות החברתיות, ומה שבתוך הלב.



שחקנים: שרה היילנד ("משפחה מודרנית", "האקדמיה לערפדים"), אנה קאמפ ("פיץ' פרפקט"), ג'נה דוואן ("המתמחה"), טיילר ג'יימס וויליאמס ("כולם שונאים את כריס")

במאי: רוברט לוקטיק ("לא רק בלונדינית", "קילרים", "חותנת בהפרעה")

תסריט: דונלד דייגו ("עקרת בית אמריקאית", "המדריך של קופר בארט לשרוד את החיים", "קומיוניטי")

טריילר: https://youtu.be/R9ZXb6lLKnw



"שנת החתונה שלי" ("The Wedding Year") ארה"ב 2019, סרטי חמישה כוכבים, 90 דקות, החל מ- 31.10 בבתי הקולנוע

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה