יום שישי, 24 בינואר 2020

ורדינון מפתיעה עם קולקציית אורבן סאטן

היי כולם מה שלומכם?
הנה הגיעה לה שנת 2020 איזה כיף אני בטוחה שזו תהיה שנה מדהימה, מיוחדת ומלאת הפתעות! ובשביל לעבור הכל טוב ועם המון מצב רוח צריך לישון טוב ועם סדינים ופיג׳מות מפנקים במיוחד :)
לכן ורדינון פתחו  את שנת 2020 עם קולקציית אורבן סאטן בלעדית ומשגעת שהורסת את הבריאות, אני מאד אוהבת את ורדינון ואני כל פעם נדהמת מהקולקציות היפות והאיכות הגבוהה.



בקולקציה החדשה מככבים מצעי סאטן רכים עם מגוון משפטי השראה שובבים, כותונות לילה בעיצוב תואם, ולהשלמת הלוק האופנתי - שטיחונים ושמיכת מיקרופייבר שכל כך כיף להתכרבל בה.

הקולקציית מצעים ואקססוריז בשם אורבן סאטן - בעיצובים מקוריים מבית Tutto Arte, הסטודיו לעיצוב של נעמן גרופ. הקולקציה הייחודית בניחוח האורבני כוללת מגוון מצעי סאטן נעימים למגע הנושאים משפטי השראה שובבים, כותונות לילה בעיצוב זהה ובקרוב גם סלי כביסה להשלמת הלוק הצעיר והטרנדי, שטיחונים שמשתלבים נהדר גם בחדר שינה וגם באמבטיה, ושמיכת מיקרופייבר מלטפת להתכרבל בה בשעות בינג', שיכולה לשמש גם ככיסוי מיטה אופנתי.


עמית האחיינית שלי רצתה לקחת לי את הכותנת! ישר לבשה אותה והתלהבה, ואם אתם שואלים מהיכן גם הסדינים הספציפים האלה?! אז כמובן גם מורדינון שקניתי לפני מספר חודשים והתאהבתי :)




הקולקציה החדשה כבר זמינה בחנויות ורדינון ברחבי הארץ וגם באתר הרשמי של המותג https://www.vardinon.co.il/
לרגל ההשקה ייהנו לקוחות ורדינון ממחירים מיוחדים ואטרקטיביים: 299.9 ₪ בלבד עבור סט מצעי סאטן זוגי, 79.9 ₪ תמורת כותונת לילה בעיצוב בלעדי של ורדינון, 59.9 ₪ לשטיחון.

*בתוקף עד 2.2.20 או עד גמר המלאי *אין כפל מבצעים

מאחלת לנו שנה אזרחית מדהימה ומשגעת
אוהבת רותם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה