יום חמישי, 23 באפריל 2015

עצמאות ישראלית


היי לכולם!
מה שלומכם? רציתי היום לספר לכם על שלושה עסקים ישראלים שמייצרים מוצרים טבעיים ומעולים אשר נדהמתי לגלות כמה הם איכותיים ויותר מזה התגאיתי איזה נשים מוכשרות עומדות מאחורי הפיתוח והיזמות של העסקים.
יש לנו נשים מוכשרות ביותר בארץ שלנו!! ובתור היותי אישה ישראלית הגאווה היא עצומה. לחשוב שרק לפני מספר שנים , נשים היו במקום אחר לחלוטין, מקום נחות, ללא קריירה ועם השנים פרצנו דרך וגם כיום המשימה לא הושלמה לשוויון אבל אנחנו בדרך הנכונה :)
בנוסף החשיבות של קניית מוצרים תוצרת כחול לבן, הגאווה הישראלית במוצרים שלנו, בפיתוחים שלנו ובתרומה הענקית לכלכלה שלנו ובכל דרך אפשרית חשוב לתמוך בעסקים ישראלים מפני שאין לנו ארץ אחרת! 
ואכן אין יום יותר טוב מזה לספר על הגאווה הישראלית ביום העצמאות ה67 למדינת ישראל




אספר תחילה על חברת rozmarin בבעלותה של רוז המקסימה שמייצרת בקליניקה שלה מגוון מוצרי רוקחות והיגיינה משמנים וצמחי מרפא. המוצרים ללא כימיקלים וללא רכיבים מהחי שזהו נושא חשוב .
המוצרים עשירים בחומרים פעילים נוגדי חמצון וויטמינים אשר חודרים למחזור הדם ופועלים באופן ישיר על התאים שלנו. לכן השימוש בתכשירים אלה הוא לא רק טיפולי לעור אלא גם טיפול לנפש שלנו.
לכן מי מאתנו יתנגד ל2 פעולות במוצר אחד?!?! :)
רוז בעלת ידע רב ובוגרת לימודי נטורופתיה החליטה לאחר תקופה רבה שאיננה מצאה תמרוקים טבעיים, ללכת אחר עקרונותיה וליצור מוצרים בעצמה. המוצרים הראשונים שרקחה היו שמפו ודאודורנט ועם הזמן המגוון התרחב למוצרים כגון דוחה יתושים, משחות טיפוליות, קוסמטיקה ועוד.



אני משתמשת בסבון הפנים על בסיס מיצוי סלק אשר מתאים בעיקר לגירויים ואקזמות על שטח העור.
עור הפנים שלי מאד רגיש וסובל מגירויים מדי פעם ולכן סבון זה למעשה פותח איתי את הבוקר וסוגר איתי את הלילה כל יום ! מודה שלפעמים אני מתעצלת לפני השינה לבצע ניקוי פנים , אבל אני מודיעה לכם כבר מעכשיו שיש הבדל מהותי אם מנקים את הפנים רק בבוקר או אם מנקים גם בבוקר וגם בערב...
בבוקר אין לאף אחד מאתנו כמעט זמן ולכן המיכל של המוצר מאד נוח ומהיר לשימוש.הוא פרקטי ויפה. אני אוהבת גם את הבקבוק בגלל שהוא לחיץ ושתי לחיצות מספיקות ולכן החומר לא מתבזבז או נשפך. (לפני כן אני כמובן מנערת את הבקבוק בשביל לערבב טוב טוב את התערובת). לאחר מכן אני מבצעת שפשוף עדין לעור הפנים ולסיום שוטפת במים לא חמים ולא קרים, אלא בטמפרטורה נעימה כזו בין לבין.
השטיפה מאד קלה והחומר נשטף במהירות והסבון מותיר עור רך ונעים למגע! והכי חשוב עור חלק ללא פריחות וגירויים. כבר מיום למחרת בשימוש הסבון ראיתי הבדל בעור. העור היה פחות אדמומי, לא מגורה והרבה יותר נעים. אני ממליצה שבאזור הפנים שהעור כל כך רגיש כדאי להקפיד על סבון טבעי שלא יגרום לרגישויות ובמיוחד בתקופה זו שיש בה הרבה פריחות ואובך ותנאי מזג אוויר לא נעימים.



מחיר הסבון : 45 שח 
טווח מחירים של כלל המוצרים מ40-150 שח
את המוצרים אפשר לרכוש בירידים אשר רוז מבקרת או בהזמנה דרך דף הפייסבוק 


עוד מוצר שאהבתי והוא הפך להיות בשימוש קבוע אצלי שייך לחברת הבוטיק Lavendona , המתמחה בייצור קוסמטיקה מחומרים טבעיים בלבד , ללא חומרים מזיקים אשר לא בריאים לעור שלנו ועוד פלוס חשוב שהמוצרים לא נוסו על בעלי חיים.
ישנו תמהיל רחב למוצרים כגון: מוצרי טיפוח לפנים, מוצרים טיפוליים ועוד אשר מתאימים לאישה, לגבר ולילדים.
המוצרים מיוצרים בעבודת יד אשר מותאמים אישית ללקוח לאחר תשאול מסודר והבנה מעמיקה וייחודית למשל לפי סוג עור, בעיות עור, אהבה לריחות מסוימים, אלרגיות ועוד.
מורן בעלת העסק בעלת ניסיון רב בתחום, בוגרת לימודי נטורופתיה, ארומתרפיה, רוקחות טבעית ושיטת טיפול לעור הפנים והגוף וזה רק על קצה המזלג מהידע העצום שלה !



אני משתמשת בקרם ג׳ל הפילינג לניקוי עדין של עור הפנים עם גרגירי אפרסק , שמנים, ויטמין e ושלל תמציות אתריות.
קודם כל אדבר על האריזה האסתטית ויפה שכבר עשתה לי טוב על הלב לראות את המוצר עוד מבלי לפתוח אותו, כי אתם יודעים איך זה, גם חיצונית של מוצר חשובה ומושכת את העין ;)
לאחר מכן שפתחתי את האריזה הניחוח המיוחד שיצא אל חלל החדר פשוט מילא אותו במשהו מיוחד, ריח התפוז אצלי מאד מורגש כי אני אישית ביקשתי בגלל שאני מאד אוהבת תמצית הדרים( אבל כמובן כל אחד/ אחת יכול/ה לבקש לפי העדפה שלו/ שלה). 
הקרם פילינג עדין למגע על העור ולכן גם בזמן העיסוי על הפנים הגרגרים לא מורגשים כאגרסיביים ולכן מאד נעים לשימוש. אני ממליצה לקחת את הקרם לעסות את הפנים טוב טוב ולאחר מכן לשטוף את הפנים, אני חוזרת על פעולה זו במשך פעמיים שלוש בשבוע ועור הפנים נקי, נעים ופשוט מושלם! 
בנוסף המוצר עם חיי מדף של עד כשנתיים וזה פלוס מאד חשוב, למרות מוצרים טבעיים הם בעלי חיי מדף קצר אבל לא במקרה של מוצרי lavendona :)
כבר לאחר שימוש במוצר במשך מספר ימים בודדים ראיתי שינוי בעור הפנים, העור הפך להיות נקי יותר, זוהר יותר וללא פצעונים שלפעמים יוצאים להם כאשר עור הפנים לא כל כך נקי . הרבה החמיאו לי על נראות העור ויצאתי מהבית ללא מייקאפ וללא חשש :)
אני מחדדת שחשיבות ניקיון הפנים עם פילינג הוא מאד הכרחי בגלל שכל היום אנחנו בחוץ ויש לכלוך שמצטבר על עור הפנים, הזעה ואיפור שמלווה אותנו במשך היום ולכן בשביל לשמור על העור שלנו חובה להקפיד ! 



מחיר הקרם פילינג : גודל 30 מ"ל 85 ₪, גודל 60 מ"ל 140 ש"ח
טווח המחירים לכלל המוצרים 50-200 שח.
קישור לדף הפייסבוק


לאחר שדיברתי על טיפוח הפנים , חובה לעבור לטיפוח הגוף מכף רגל ועד ראש. כאן אני מדברת על הסבונים עם המתכון הסודי של סבתא ג'מילה מפקיעין. ג'מילה ישראלית ממוצא דרוזי אשר מגיל צעיר במשפחתה ייצרה סבונים מיוחדים בעלי סגולות ריפוי. הסבונים עשויים מ100% חומרים טבעיים, סבונים העשויים בעבודת יד , מכילים בתוכם שמן זית טהור וצמחי מרפא , אשר יכולים לתת מענה לרוב הבעיות בעור לגברים, נשים וילדים מאקזמה, אסתמה של העור, אקנה, פטריות וסבוריאה. ליתר דיוק כל סבון מכיל 6 סוגים של שמנים אתריים ו15 סוגים של צמחי מרפא- אין פלא שלכל סבון יש יכולות ריפוי, איפה נשמע שכל סבון מכיל כל כך הרבה רכיבים ועשוי בתשומת לב גדולה כזו?!
הסבונים מתאימים גם לכל הגוף, גם כמשחה לפני גילוח, גם כמסיכת פנים ועוד.
למרות שסבתא ג'מילה מוכרת בעיקר בגלל הסבונים , ישנו תמהיל רחב של מוצרים כגון : קרמים, שמני עיסוי, נרות ועוד.
מעסק קטן ומשפחתי כיום המוצרים נמכרים ביותר מ20 מדינות ברחבי העולם! ג'מילה היותה אישה , הסביבה לא קיבלה ברוח טובה את היזמות שלה ובכך שעבדה והקימה את העסק, אבל האי קבלה מהסביבה לא הרתיעה אותה וגרמה לה להמשיך לעשות את מה שהיא אוהבת ולהשקיע . ואכן תראו איך העסק צמח והגיע למקום שהרבה עסקים אחרים חולמים להגיע, הכל דרך נחישות , שאיפות למטרה והצלחה.
ביום העצמאות בשנת 2006 זכתה להשיא משואה על תפארת היזמות ופיתוח הגליל ואכן מראה לנו כמה תרומתה חשובה לנו למדינת ישראל וגם תרומתה כאישה.




אני לאחרונה השתמשתי בסבון בריח לבנדר המתאים לעור היבש והרגיש שלי. הסבונים קיימים בשלל ריחות כגון נענע, ורד, צמחי בר ורימונים בשביל שכל אחד מאתנו יוכל למצוא את הריח שהוא אוהב ומתחבר אליו.
קודם כל אדבר על האריזה , הסבון נמצא באריזת מתנה יפה שממש כיף לקבל. האריזה מושקעת ומיוחדת וברגע שפותחים אותה הריח שקופץ החוצה כל כך חזק ולקח אותי למקום אחר- הרגשתי שאני נמצאת בשדה פרחים באותו הרגע ופשוט גרם לי לחייך.
אני קראתי והבנתי באמת שהדרך הכי טובה להשתמש בסבון היא להרטיב את הסבון במים חמימים ובכך כל סגולות הסבון מתחילות להשפיע על עור רטוב ולסבון את כל הגוף, להותיר את הסבון מספר דקות שייספג טוב עד לשכבות הפנימיות של העור ולאחר מכן רק לשטוף ובכך העור יקבל את הטיפול המקסימלי והתוצאה הטובה ביותר.
לאחר כמה ימים בשימוש עם הסבון ישר רואים תוצאות, העור היבש הפך לעור מלא לחות, רכות ונעים. במיוחד לאחר 28 ימים רואים ומרגישים את התוצאה המושלמת, מפני שהעור שלנו כל 28 יום מתחדש ובגלל שהסבון מטפל מהשכבות העמוקות של העור , ישנה השפעה אדירה ותוצאה מצוינת.



מחיר ל115 גרם , 60 שח
קישור לדף הפייסבוק
קישור לדף הבית

לכן הטיפ היומי שלי הוא להשקיע ולתמוך בעסקים והיזמות הישראלית המיוחדת שלנו וכן לא אתבייש ואכתוב ואומר במיוחד בעסקים של הנשים המקסימות והמוכשרות שלנו.

אם לא עשיתן לייק לדף הפייסבוק שלי זה הזמן
ואשמח שתעקבו אחריי באינסטגרם

אוהבת רותם
*המוצרים התקבלו לסקירה מהחברות

3 תגובות:

  1. איזה יופי !!!! וכל הכבוד שסוף סוף סקירה של משהו ששומר גם על בעלי חיים ולא עולה כמו המשכנתא !
    תודה רותם!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. בשמחה!! דווקא הרבה פעמים היו לי מוצרים שכתבתי עליהם שהיו ללא ניסויים על בעלי חיים. אני אתחיל לתייג אותם ובכך יהיה קל לזהותם.

      מחק