יום ראשון, 12 באפריל 2015

אז מה חדש? חודש אפריל


היי כולם!
מה נשמע??
לאור ההצלחה של הפוסט הקודם החלטתי לעשות עוד פוסט חביב על מוצרים חדשים שיצאו לאחרונה לשוק ויצא לי להתנסות בהם! :)

אתחיל בשינוי המשמעותי שזכיתי לו ביום האישה בחברת ׳אינדולה׳ , לקראת הטרנדים החדשים לאביב קיץ 2015.
לאחר שנים שאני עם אותה תספורת , מעצב השיער בר דבוש ממספרת ״ברדי״ עיצב לי את השיער מחדש ! למראה המתאים לטרנדים הנוכחיים וגם כמובן שיתאים למבנה הפנים העגלגל שלי.
בר זיהה את הלחץ שהייתי שרויה בו ( כן אני מאלה המקובעות והלחוצות בנושא שיער) ולכן היה לי קצת קשה בהתחלה , אבל כשהוא סיפר לי מה הוא הולך לעשות, מיד אהבתי את הרעיון ולבסוף כשבר סיים לספר אותי , שמחתי מאד מהתוצאה, בר ממש מוכשר , אין עליו!! אני ממליצה בחום ללכת אליו .
קישור לדף העסק של בר דבוש




אז מה דעתכם? אני ממש אהבתי את התספורת והלוק החדש שלי ! את האמת אני מקבלת מלא מלא מחמאות ושמחה מאד על השינוי .
בנוסף השיער לאחר טיפול עם מוצרי
innova יצא מבריק, נעים ורך. והריח וואו מדהים!
ולכן בשביל שמירה קבועה על האפקטים הללו קיבלתי מארז של מוצרי הטיפוח והעיצוב של סדרת מוצרי innova . נכון תמיד כשאנחנו יוצאות מהמספרה השיער נראה משגע, אבל לאחר חפיפה בבית הוא נראה כבר אחרת ופחות יפה ואפילו טיפה מאכזב? אז לאחר שימוש במארז זה, ההרגשה היא שכאלו הרגע יצאתי ממספרה והתחושה הזו לחלוטין שווה את זה!



** בפסח אינדולה יצאו עם מארזים אלה והם עלו כ200 שקלים, כעת (עד למבצע הבא )הם עולים בערך 300 שקלים
להשיג במספרות ברחבי הארץ ובאתרwww.gidoncosmetics.co.il

לאחר שדיברתי על שיער שזה תחום מאד חשוב אצלי, מפני שלדעתי שיער זה דבר שמאד בולט לעין אעבור לתחום נוסף שאני חושבת שהוא גם חשוב מאד! העיניים שלנו, למעשה כשאנחנו מדברות עם אנשים אז אנחנו מסתכלות בעיניים של מי שמולנו ... (וקצת הומור : אנחנו לא כמו הגברים שמסתכלים על משהו אחר ).. ולכן צריך להדגיש את העיניים שלנו.
לא כולנו נולדנו עם ריסים מרובים, ארוכים ושופעים ומי שכן אוהבת יש כיום פתרונות נהדרים של הדבקת ריסים מלאכותיים!! איל מקיאג׳ השיקה סדרת ריסים מלאכותיים חדשה בעלת מגוון הרב ביותר שקיים בישראל, כ40 סוגי ריסים! למעשה איל מקיאג׳ רוצים לתת מענה רחב למראות שונים לכל אחת מאתנו לפי טעמה האישי ולכן המגוון מציע ריסים הנותנים מראה עדין ועד ריסים הנותנים מראה דרמטי ועוצמתי. כל הריסים נעשו בעבודת יד ועשויים מ100% שיער טבעי.



הסדרה כוללת 4 קטגוריות מובילות : natural למראה טבעי, drama למראה עיניים דרמטיות, fashion למראה אופנתי המתאים להפקות אופנה ותחפושות, individuals למראה עדין ולא מורגש- ריסים בודדים. (מחיר ליחידת ריסים 50 שקלים, דבק duo 39 שקלים). 
מי שפחות מתחברת להדבקת ריסים יכולה לפתור זאת במסקרה איכותית!
למעשה זה המוצר בה׳ הידיעה שממש אהבתי ואני חורשת עליו לאחרונה!

-המסקרה של גיבנצ׳י PHENOMEN'EYES. אני שונאת שבמסקרות שהאפליקטור רחב וארוך מדי ובכך השליטה על המריחה של המסקרה על הריסים מאד קשה ואיכשהו תמיד העפעפיים מתלכלכים לי ולכן עם מוצר זה החיים פשוט קלים!
המברשת היא למעשה כדורית ובכך קל להגיע עד לשורש הריסים והמריחה קלה ונוחה. הנוסחא החדשה שלה מאד מוצלחת ואני חושבת שזה מוצר חובה לכל אחת מאתנו!!!
הטכנולוגיה החדשנית היא למעשה שילוב של 4 סוגי שעוות (שעוות קרם פארפין, שעוות קנדלילה, שעוות דבורים ושעוות קרנובה למרקם גמיש , עדין המייבש קלות את הריסים ולא כמו מסקרות רבות שהריסים הופכים לנוקשים ופוגעים בהם. בנוסף פולימר הנותן גמישות ועיצוב הריסים כעגולים וארוכים ונוסחא המכילה פיגמנטים טהורים המצופים בנגזרות של חומצות אמינו ובכך המסקרה נשארת עמידה מאד והצבע לא דוהה(אני יכולה להעיד על כך, מפני שבאחד הימים בטעות נרדמתי עם האיפור ושקמתי המסקרה לא זזה מילימטר) 



הנה גם הוכחה שהמסקרה מפרידה את הריסים ומעבה אותם בצורה מאד מאד יפה, מצרפת תמונה שלי מהערב חג



המסקרה מגיעה במספר גוונים: שחור, כחול וחום. מחיר ההשקה 162 ש״ח לתכולת 7 גרם. (מחיר מלא 215 שח )
** מחיר המבצע עד סוף חודש אפריל
להשיג ברשתות ניו פארם, סופר פארם, המשביר והחנויות מובחרות.


מוצר נוסף מבית גיבנצ׳י שאהבתי וגם אמא שלי מאד אהבה אותו ולכן החלטתי לתת לה אותו במתנה, כי לי יש הרבה בשמים הוא הבושם החדש Ange ou Demon Le Parfum:
ברגע שפתחתי אותו מריחים את הניחוח החזק והמיוחד, ניחוח שמלווה אותך לכל אורך היום.
אם את רוצה לצעוד ושכל המבטים מסביב יופנו אלייך - זה הבושם בשבילך, בושם דומיננטי ונשי !



זהו בושם מאד מיוחד המכיל מארז אחד עם שתי תמציות המעצימות האחת את השנייה.....
הראשונה, הבושם החושני Ange ou Demon Le Parfum בריח יסמין סמבאק עם פצ'ולי,וענבר
והשניה, התמצית האסורה, המכשפת והמעצימהAccord Illicite . התמצית מרוכזת מאוד, מכילה רכיבים יוקרתיים: תו עור מגרה, מושק לבן, פצ'ולי ווניל .
אפשר ללכת רק עם הבושם עצמו
 Ange ou Demon Le Parfum
ואם רוצים להעצים את הריח להוסיף
!Accord Illicite



מחיר הבושם Ange ou Demon Le Parfum – 40 מ"ל + תמצית ACCORD ILLICITE 4 מ"ל
(מארז - בושם - אונג 40 מ"ל +תמצית 4 מ"ל) מחיר השקה: 333 ₪ , (מחיר מלא: 555 ₪)
מחיר הבושם Ange ou Demon Le Parfum – 75 מ"ל + תמצית ACCORD ILLICITE 4 מ"ל
(מארז - בושם - אונג 75 מ"ל +תמצית 4 מ"ל) מחיר השקה: 474 ₪ (מחיר מלא: 790 ₪)
תוקף המבצע עד סוף אפריל**


ואם במתנות עסקינן , צריך גם לפנק את הגבר בחיינו...
הושק בושם חדש לגבר מבית טיטניום
INFINITY
הבושם כמו ערך המותג מציין בגוון זהב יוקרתי ומעניק לו ניחוח עוצמתי וגברי,
אינפיניטי הוא בושם ללא גבולות, המשלב בין החוזק של העץ לרעננות של תבלינים והדרים, בין החושך לאור.
הבושם נפתח ברעננות של אשכוליות בשילוב של תבלינים עוצמתיים, המעניקים לתו העליון אופי קפוא. שילוב
של צמחי בר, מעצימים את המסתוריות הגברית. לבסוף, שילוב של וטיבר ופאצ'ולי מספקים חתימה עוצמתית,
אלגנטית ובלתי נשכחת.
מכיל: הדרים, תבלינים, אשוח ריחני
צמח בר, ורד, עץ ארז. פאצ'ולי, וטיבר.
מחיר לצרכן: 189 ₪ , לתכולת: 100 מ"ל
 



נעבור לסדרה כייפית ומשמחת שהושקה באירוע נוצץ עם יעל בר זהר לקראת האביב של חברת laline הישראלית : סדרת smiley



הסמיילי המחייך שהוא הסמל לאופטימיות ושמחה תמיד מזכיר לי לחשוב על החצי הכוס המלאה ולמצוא טוב בכל דבר שקורה בחיים שלי ושל הסביבה היקרה לי.
הסדרה בניחוח coconut milk , הניחוח משגע ומטריף ! מאד אהבתי אותו , הוא לא חזק מדי אבל כן מורגש ונשאר לאורך היום.
הסדרה בעלת מגוון מוצרים מטיפוח ועד אקססוריז. מאד אהבתי את האריזה והשמחה שהיא גורמת כשמסתכלים על כל המוצרים !



קיבלתי להתנסות מספר מוצרים :
את הסבון מוס אשר מקציף ומנקה את העור בצורה מושלמת ומותיר את העור רך ובעל לחות. המוצר ללא פראבנים ומאד שמחתי על כך ! (מחיר 49.90 שח ל200 מ״ל)
קרם ידיים שגם מזין את העור והשאיר אותו נעים ומלטף , המועשר בשמני לבנדר וקמומיל ובמינרלים מים המלח. (מחיר 29.90 שח ל50 גרם)
והקרם רגליים המועשר בשמני מנטה וקמומיל , תמצית אלוורה ומינרלים מים המלח ( מחיר 29.90 שח ל50 גרם.
גם הקרם ידיים וגם הקרם רגליים נספגים במהירות ולא מותירים תחושת שמנוניות מעצבנת ואיך אפשר שלא לאהוב את המוצרים של ללין? :) 


אעבור לסדרה חדשה בשם
infinite shine שמאד הפתיעה אותי לטובה מבית opi . הוזמנתי למכון ״פרנצ׳י״ בשכונת צהלה בתל אביב להתפנק במריחת הלק מהסדרה החדשה. הלקים עמידים עד כ10 ימים ובתכלס כשopi מבטיחים הם אכן מקיימים ובגדול! הלק עמיד עד 10 ימים – מבריק כמו ג'ל, נמרח כמו לק.
סדרת infinite shine מציעה 30 צבעים בעלי עמידות והברקה ללא צורך בתיקונים עד כ10 ימים. הלק הוא לק רגיל שקל למריחה ויש לבצע 3 שלבים: שלב 1- מריחת שכבת פריימר אשר שומרת על הציפורן ומונעת הכתמה.
שלב 2- מריחת לק מהסדרה הזו בלבד.
שלב 3- שכבה עליונה הגלוס (טופ קוט) לשמירה על ברק ועמידות. 
לצורך הסרת הלק, אין צורך לשייף או להמיס, והוא יורד בקלות בעזרת מסיר לק.
הסדרה מוצעת במכוני היופי וגם אפשר לקנות את הלקים לשימוש ביתי כי אינם מצריכים מנורה uv. מחיר לק בודד בסביבות 100 שקלים




התוצאה פשוט חלום שמתגשם!!
אני בחרתי לק סגול מן הסתם (מי שעוד לא הבינה מהעיצוב הסגול של הבלוג, זה הצבע הכי אהוב עליי ) שם הגוון in pursuit of purple וכפי שאתן רואות הוא מעלף ! והלק השני שבחרתי מן אפור עכבר בשם : steel waters run deep שהוא ממש מיוחד ומתאים לימים חורפיים אלה..
הלק רק לאחר היום ה8 התחיל להראות סימני צ׳יפים ראשונים!! אני כל יום הסתכלתי על הציפורנים שלי ופשוט לא האמנתי!! אני רגילה שלק ממוצע בקושי שורד גם 3 ימים ...
מצרפת תמונה של הלק לאחר 7 ימים שלמים :



הטיפ שלי להפעם הוא טיפ ממש חשוב! אפילו אם את מקובעת ואוהבת להתאפר כל הזמן זהה, להסתפר קבוע עם אותה תספורת ואפילו להתלבש כל הזמן בסגנון מסוים. הפעם אני ממליצה לכן להעז ופעם אחת לעשות משהו שונה! מניסיון אישי זה פשוט משנה את ההרגשה ורק לחיוב !
אז התחילו להעז ולבצע שינוי!

אוהבת מלאאאא רותם

*המוצרים בפוסט זה התקבלו לסקירה ע״י החברות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה