יום חמישי, 14 במאי 2015

המוצרים שילוו אותי הקיץ

היי כולם, 
מה שלומכם? מקווה שהתחלתם להפנים שהקיץ הגיע וצריך לדעת איך לעבור את הקיץ בצורה הכי טובה ובשלום.
אני אישית מאד אוהבת את הקיץ (ים, כפכפים, בגדים קצרים, ארטיקים, חם וכיף), אבל אני יודעת שיש הרבה שיחלקו על דעתי.. וזה בסדר כל אחד ודעתו :)
החלטתי לשתף אתכם במוצרים שילוו אותי הקיץ ויגרמו לי להנאה מקסימאלית ומקווה שגם לכם !




אתחיל קודם כל עם קרם פנים מסדרת מוצרי clineral skinpro שהוא לחותי עם מקדם הגנה של SPF +50. לכל האנשים עם עור לבן -סיד כמו שלי, חובה להקפיד למרוח קרם לחות בקיץ וגם בחורף. קרם זה ספציפית מתאים לקיץ מפני שהוא עם ההגנה גבוהה שחשובה יותר מימי החורף. הקרם נספג במהירות ולא "יוצא" כשמזיעים בחוץ. מספיק 2 לחיצות לכל הפנים (מה שמאד אהבתי באריזה, אני אוהבת אריזות סטריליות ועם בקבוק לחיץ)
הקרם איננו מכיל פראבנים/בישום/ סטרואידים , אלא מכיל תמצית ים המלח ותמציות צמחים נוגדות דלקת ובכך מרגיע את העור ומתאים לכל סוגי העור, אבל בדגש לעור רגיש הנוטה לגירוי ואלרגיה, בגלל קושי וסבילות נמוכה למוצרי קוסמטיקה יום-יומיים אשר לרוב גורמים לרגישות או חומרי הבישום אשר נמצאים לנו במוצרים שהרבה מאתנו רגישים אליהם.
מחיר: 139.90 ש"ח ל50 מ"ל.
**קצת על החברה ועל הסדרה: מי שלא מכירה את המותג, הוא למעשה שילוב של שתי חברות : טבע וחברת AHAVA אשר יחד בשיתוף פעולה יצרו את סדרת מוצרים דרמו-קוסמטיים לעור רגיש ולעור שעבר טיפולים. הסדרה מכילה 3 מוצרים קרם לחות עם מקדם הגנה, קרם לחות מרגיע וג'ל ניקוי.
לאחרי שהקרם נספג טוב(עניין של מספר דקות בודדות), אני אוהבת בימי הקיץ למרוח על הפנים כיסוי קליל  BB-cream של סבוקלם. אני אישית לא זקוקה לכיסוי גבוה, עור הפנים שלי בסך הכל בסדר ולכן בימי הקיץ שמלאים בלחות ומבחינתי זה סבל להיות כל היום מחוץ לבית עם מייק אפ כבד, זהו פתרון נפלא ונעים! הBB מתאים לעור רגיל עד יבש וגם לעור בוגר מפני שאיננו מבליט קמטוטים. בנוסף מכיל 35  SPF ולכן אם שמתם מתחת קרם ללא הגנה, אז הכל בסדר וישנה כעת הגנה :) הכיסוי שלו פשוט מושלם ! כמה שהוא קליל אבל עדיין מכסה את כל מה שלא רוצים שיראו. לא מותיר שמנוניות על העור, אלא נספג בצורה יפה ועדינה.
אני אישית גוון natural 01 כי אני מאד בהירה, אבל ישנם 3 גוונים בסדרה.
מחיר: 161 ₪ ל38 גרם, אבל עכשיו יש מבצע ב99 ש"ח בקישור

אבל מי שלא יכולה להיות רק עם כיסוי קליל עקב כל מיני סימנים על העור או שהיא פשוט אוהבת כיסוי גבוה יכולה לבנות כיסוי במהירות עם המייק אפ מוס מאט של מייבלין! קודם כל בגלל שהמייק אפ הוא במרקם מוס ההרגשה על עור הפנים לא כבדה וגם מתאימה במיוחד לקיץ. אני לקחתי את גוון 08 והוא "יושב" עליי בול! לכן אם אתן בהירות כמוני עם תת גוון ורדרד הגוון יתאים לכן גם. המייק אפ מתקבע מאד מהר ומאד נעים על העור, לא מייבש אותו ובכלל לא הרגשתי שהנחתי מייק אפ מרוב שהוא כזה קליל.
מחיר: 150 ₪ ל18 מ"ל , אך כרגע יש  מבצע של 59.90 עד סוף החודש.

לאחר כיסוי קליל בקיץ אני גם אוהבת להתאפר בהתאם. אני לא אוהבת שכבות של איפור ולא מסוגלת גם, כי שמזיעים ההרגשה פשוט לא נעימה. לכן אני חושבת שהברונזר והסומק של מייבלין הוא גם פתרון נהדר לקיץ. הברונזר עם טיפה נצנצים שבקושי מורגשים והסומק ורדרד ועדין בשביל להחזיר את החיות לעור הפנים ושנראה שזופות וחטובות בפנים. 2 מוצרים באריזה אחת תמיד נוח לסחוב בתיק וחוסך כובד(אני מקווה שכל אישה עם תיק קטן של איפור וטיפוח בתיק  ואם לא עכשיו זה הזמן להכין אחד כזה , תרצו לראות את שלי מה הוא מכיל?)
מחיר: 115 ₪ ,אך כרגע יש מבצע של 29.90 עד סוף החודש
ביצעתי פה הדגמה עם המייקאפ , עם הסומק ועם הברונזר אשר ביצעתי איתו הצללות.
מצ"ב הדגמה עם המוצרים:
בקיץ אני אוהבת למרוח צבעים עזים ורודים או דווקא עדינים יותר, לכן החלטתי להמליץ לכם מכל סוג שפתון אחד.
-שפתון מאט של חברת סופט טאצ' בסדרת VIP Lipstick שלאחרונה יצא לי לנסות ומאד אהבתי את הגוון שלו וגם את הריח הפירותי העדין. הרוגש טעם מאד עדין ולכן זה לא הפריע לי (אתם זוכרים כן? אני וטעמים וריחות חזקים בשפתונים לא הולך יחד). מבחינת עמידות השפתון עמיד, אבל לא לחלוטין כי נשאר אומנם סטיין יפה שלו, אבל צריך מדי פעם לחדש. מאד אהבתי שהצבע מתאים לימים נועזים שאני רוצה לבלוט בסביבה( מספר גוון 355). השפתון לא דביק אבל כן צריך למרוח אותו ואז להמתין עד שיתייבש בשביל עמידות מקסימאלית. הרגשתי שהוא קצת ייבש לי את השפתיים אבל לצערי כל השפתונים העמידים כמעט עושים זאת לכן זה לא נורא.
מחיר: 39.90 ש"ח
(הוא עליי בתמונה שלמעלה)

 -עפרון שפתיים אורגני של חברת אנטונים -antonym טבעי במרקם משי עמיד במים. קודם כל בגלל שהוא בצורת עפרון אפשר להגיע לשימוש הכי נוח וציור מבחינת טקסטורה של השפתיים, אני בקלות יכולה לצייר וטיפה לשנות את השפתיים וגם מישהי שהיא לא מאפרת מקצועית תסתדר יופי. מבחינת עמידות המוצר מושלם! גם לאחר אכילה ושתייה השפתון פשוט לא זז מהשפתיים שלי. הצבע שעליי הוא naturelle
בתוך השפתון יש שמן חמנייה , חמאת שיאה ממקור אורגני וויטמינים נוגדי חמצון A,C  ובכך השפתיים לא מתייבשות ונשארות לחותיות.


כתבתי בעבר כבר פוסט "אנטונים" מקיף על אודות החברה ועל עוד מוצרים מומלצים
ועוד פוסט "לוק האיפור שלי לסילבסטר" עם העפרון עיניים השחור שלהם
מחיר: 90 ש"ח.

לאחר מכן להשלמת המראה הקייצי אני מבצעת שיזוף עצמי עם הקרם לשיזוף עצמי של sacara, בעיקר ברגליים הלבנות שלי, בגלל שאצלי הידיים הרבה יותר כהות מהרגלים בגלל החשיפה לשמש וזה נראה דיי משעשע. אני מבצעת שיזוף עצמי כי אני לא בעד מיטות שיזוף וכל הסיפורים המפחידים שיש בנושא הסרטן.
קודם כל אין לו ריח שפותחים את השפופרת וזה נהדר, כי רוב המשזפים שניסיתי היו מסריחים ממש...  
תהליך השימוש: למרוח באופן אחיד על אזורי הגוף הרצויים , לחזור על הפעולה 2/3 פעמים בשבוע. מתאים גם לפנים. מה שכן תמרחו עם כפפות שלא יקרה בטעות שהגוון ייתפס בכפות הידיים. בכלל תמיד עדיף לשים קצת חומר ומקסימום אחרי כמה שעות שרואים את התוצאות למרוח עוד. למרות שאני מעדיפה תמיד לחכות ליום למחרת , לראות סופית את התוצאה ולהחליט שלא יהיה מצב שיש יותר מדי כי אז אנחנו במצד בעייתי כי הצבע זה לא יורד כל כך מהר..
מחיר: 29.90 ל150 מ"ל


לאחר מכן אני מתיזה מהקרם הגנה השקוף של קרליין  סקינגארד עם spf30 במיוחד על הידיים , הרגליים ואזור החזה שלא ישרפו וייווצרו לי כוויות, מפני שאני נשרפת מאד מהר לצערי והעור שלי פשוט מתנמש (הנמשים שלי בקיץ מתרבים) ולכן אני מאד נזהרת. המוצר שקוף ולכן אני ממש אוהבת את זה , ללא פראבנים והיפואלרגני .
מחיר: 40 ₪  (כרגע המוצר עם 50% יותר בכמות לכן שווה לקנות)

ולבסוף סיום של התזת בודי מיסט קליל וקייצי, פרשי של ויקטוריה סיקרט, מסדרת פינק שזו פעם ראשונה שאני מנסה וממש אהבתי, ריח בול שמתאים לקיץ וגם נשאר הרבה, לא התנדף מהר. הריח לא פירותי ולא פרשי, ריח שקשה לי להסביר, אבל מה שכן זה ריח כמו של ממש בושם.
אני מאד אוהבת את הבודי מיסט של ויקטוריה, אם תרצו לקרוא עוד על המלצות שונות אתם מוזמנים
בפוסט ניחוחות באוויר    ובפוסט המוצרים הוורודים שלי
מחיר: 18 דולר, אבל לרוב יש מבצעים באתר של ויקטוריה סיקרט הרישמי וכדאי לעקוב.

ואי אפשר לוותר על מריחת לק ורד וקייצי מהמם שמשדרג את המראה. קרליין השיקו לקיץ קולקציית לקים ורודים זוהרים ונועזים. בסדרה יצאו 3 גוונים חדשים -
Bubble Gum - גוון מס' 397 - ורוד כמו מסטיק בזוקה
Mystic - גוון מס' 398 - ורוד עם נגיעות סגול
Orchid Bloom - גוון מס' 399 - סגול זוהר
מחיר לצרכן: 44.90 ₪, לתכולת: 15 מ"ל
(המתווספים לגוונים הקיימים בסדרה של גווני פסטל)
מצ"ב גוון 398

אז יאללה משהו אחרון שחסר, זה לנעול כפכפים/סנדלים ולצאת לבלות בשמש או בים
שתי הזוגות הנעליים המהממות האלה הם מהשקת הקולקציית קיץ 2015 של חברת grendene brazil יצרנית המותגים Ipanema, Grendene, ריידר וzaxy.
.  הוא מותג שמשיק יותר מ-100 דגמים בשנה Grendene Brazil
איפנמה תמיד אופנתיים ומחדשים, בהשארת אורך החיים של השכונה שעל שמה קרוי המותג , אומנם המותג מתאים את עצמו לנשות ברזיל המתהלכות בחוף הים, אבל כבר מספר שנים יודעים שהם מתאימים לכולם וכל מדינות העולם. למה שרק נשות ברזיל ייהנו? גם לנו מגיע !
Ipanema הוא מותג ידידותי לסביבה, כל המוצרים עשויים מ-100% חומרים ניתנים למיחזור ו-30% ממוחזריםלי אישית מאד חשובה הנוחות בכפכפים ובכלל בכל סוג נעל, אם נעל לא תהיה נוחה לי אין מצב שאלך איתה ובגלל זה לא תראו אותי כמעט עם עקבים. לכן בחרתי את הכפכף הזה שהומלץ בחנות וברגע שנעלתי את הכפכף ישר הרגשתי את ההבדל מאשר כפכפי ים אחרים. הנוחות בסוליית הנעל מאד גבוהה, וישנה גמישות בסוליה אשר נותנת את הרכות ובנוסף ישנו מעט יותר גובה בכפכף מאשר זוגות אחרים ואני מניחה שזה מה שגורם לנוחות המקסימלית שאני מרגישה שאני נועלת אותם. אני אימצתי לעצמי את הזוג בצבע האפור - כסוף (כן יש לי פטיש לאחרונה לצבע הזה ) ליום-יום, לאחר הצהריים, לים ולמקומות שלא מצריכים לבוש יותר מפואר וקלאסי (כמו בעבודה ובבילויים)
מצד שמאל הכפכפים של חברה Ipanema.
מחיר: 70 ש"ח

מותגGrendene   עם סנדלי וכפככפי קז'ואל לנשים המתאימים ליומיום, לעבודה ואפילו לערב- הסנדל שבתמונה מצד ימין שלי, הוא ללא ספק מתאים גם לבילוי בערב. קולקציית קיץ 2015 , מתאפיינת באופנה שמחה, צבעונית ומלאת חיים, עם שילובים אתניים לצד הטרנד האופנתי של צמות וחרוזים, אשר מעניקים לסנדלים טאץ' אמנותי. הקולקציה עם דגמים של חישוקים צבעוניים, אבני חן ותכשיטים עבור מראה אלגנטי יותר. גם הטרנד הקלאסי לא נותר מאחור, עם דגמים המשלבים הדפסים של בעלי חיים עם פריטים ייחודיים ממתכת יצוקה.
גם פה הנוחות חשובה, הלכתי עם הסנדלים ליום סידורים גדוש וארוך, לרוב אני נשברת באמצע וכפות הרגליים ממש מתחילות לכאוב לי, אבל עם הסנדלים האלה כל כך נהניתי והופתעתי בעצמי שלא כאב לי כלום.
מצד ימין הסנדלים של חברת גרנדה
מחיר: 180 ש"ח

*בנוסף Zaxy מותג , השיק קולקציית קיץ 2105 שמציעה סנדלים וכפכפים עם הדפסים רבים, מלבבות ועד פרחים, מביטויים ומשפטים פופולריים ועד הדפסים קלאסיים של בעלי חיים, ובנוסף הדפסים של סרטים ופרחים ענקיים. ומותג הכפכפים rider (בארץ רק לגברים ולילדים) לצעירים שאוהבים לחיות את החיים שלהם בעוצמה. קולקציית קיץ 2015 תוכננה ופותחה בהתאם לרוח של מכורים לחיים, מעזים, מנסים ונהנים: בקולקציה כפכפים בשלל צבעים, במגוון עיצובים וחומרים.


את כל מותגי הנעליים אפשר להשיג בחנות "הוק" ברחוב שנקין 9 בתל אביב.

אז מי מצטרף אליי? 

     הטיפ שלי לפוסט זה: שימרו על עצמכם בקיץ, אל תזניחו את העור ותעשו חיים ותהנו! אין על הקיץ

                           אם אתם עדיין לא עוקבים בדף הפייסבוק זה הזמן !
                            או בדף האינסטגרם 

                                                              אוהבת רותם


*גילוי נאות : חלק מהמוצרים התקבלו לסקירה וחלק נקנו בכספי.

3 תגובות:

  1. המייקאפ לא הבנתי לגביו זה גם עם מקדם הגנה ? והוא עם משהו שלא מייבש את העור ?

    השבמחק