יום שישי, 17 ביולי 2015

L'occitane (לאוקסיטן) - סדרת הוורבנה

היי היי מה נשמע?
אני מקווה שהשבוע עבר לכם נהדר כמו שהוא עבר לי ואם לא אז מקווה שלפחות מעכשיו תיהנו יותר.
היום רציתי לשתף אתכם בסדרה ריחנית במיוחד של חברת לאוקסיטן, אני אישית הכרתי אותם מלפני שלוש שנים בערך ומאז החל לו סיפור אהבה. המוצרים ברמה מאד גבוהה, החנויות תמיד מעוצבות ומציעות ספא והרבה טיפולים וכיף
ואפילו אפשר לבקש דוגמיות בשביל לנסות מוצרים ולראות אם אהבתם ואם הם מתאימים לכם לעור הפנים שזה נהדר כי ברוב החנויות להשיג דוגמיות זו בעיה. כמובן בין הקולקציות תוכלו למצוא מוצרים ופינוקים גם לנשים וגם לגברים.


הסדרה בשם וורבנה היא אהובה עליי במשך כל השנים האלה, מה שכן אני משתמשת בה רק בקיץ כי בחורף אני מרגישה שהניחוח הלימוני פחות מתחבר לי. בזמן השימוש במוצרי הסדרה, כל חדר האמבטיה מעלה ניחוח לימוני וכייפי ואין כמו חוויה בעלת ניחוח רענן ומשגע למקלחת מצוינת ומרעננת לאחר יום ארוך ועמוס שהיה, או בבוקר לקראת יום עמוס ולהתחיל אותו עם מקלחת כזו משפר את ההרגשה פלאים! מבטיחה. 
אם אתם פחות חובבי הריח הלימוני אז פחות תתחברו לסדרה זו, אבל בחנויות של חברת לאוקסיטן יש מלא סדרות וריחות שונים ולכן בטוח תמצאו ריח שאתם תאהבו .
הסדרה כוללות תמצית וורבנה באיכות משובחת מקורסיקה, שהיא מובחרת וטהורה במיוחד. הניחוח הלימוני מעורר את החושים ומפיח בהם מרץ, מסייע להפיג עייפות ומתחים. מרגישים בניחוח וגם בהרגשה לאחר השימוש שהחומרים מאד איכותיים ומופק באהבה ובהשקעה רבה. צמחי הוורבנה (לואיזה) צומחים על קרקע עשירה, בחלקת אדמה מוגנת בלב חווה אורגנית בפרובאנס. הצמחים מושקים ומטופחים מידי יום על ידי רמי מרז'ילה Rémy Margiela, מגדל צמחים ריחניים, המעניק לצמחי הוורבנה את המקום הטוב ביותר שלו – את האדמה שלו. את האלומות של הוורבנה הטריות, שנקטפו מייבשים בחדר מיוחד, בעודן מתייבשות באופן טבעי, הן משחררות ניחוחות הדרים- ירוקים וממלאות את האוויר בארומה לימונית נפלאה וזה למעשה הריח שאנו מריחים בכל פתיחת בקבוק ובכל שימוש במוצרים.
השמפו מאד עדין לשימוש יומיומי המנקה ביסודיות את השיער ואת הקרקפת מבלי לגרות אותה. השמפו מועשר בתמצית וורבנה אורגנית. לאחר השימוש בשמפו תרגישו את ההבדל , הוא מחזיר רכות, ברק וחיות לשיער. הריח הלימוני המרענן משאיר את ריחו הפרשי בשיער לאורך זמן. מתאים לכל סוגי השיער, לנשים ולגברים.
(מחיר- 151 שקלים)

המרכך וורבנה מאד דומה לשמפו, גם הוא עם נוסחת האולטרה המועשרת בתמצית וורבנה, שמן אתרי לימון המטהר ומים מרככים של פרחי לינדן. גם הוא משחזר חיוניות וברק לשיער. הניחוח של פירות ההדר, משאיר את השיער בניחוח קליל, ניחוח רענן ומבושם בנעימות לאורך שעות היום. מתאים לכל סוגי השיער.
(מחיר -151 שקלים)

תחליב גוף (קרם גוף) קצת יותר סמיך מקרמים שאנחנו לרוב מכירים, אבל הוא עדיין נספג בקלות וישר תוך כמה דקות מרגישים את ההבדל ובעיקר את האפקט של הרגעת העור. הקרם בנוסף יקל על תחושת ה"עור המתוח" או הגרד המופיעים פעמים רבות לאחר הרחצה/גילוח/או בכלל בקיץ העור מגורה יותר מאשר בחורף. 
בכלל כל מוצר שמכיל את תמצית וורבנה אורגנית אשר מסייעת להרגעת העור. בנוסף שמנים אתריים של תפוז, גרניום ועץ הלימון מעניקים לו ארומה קלילה, קייצית ופראשית.
(מחיר- 142 שקלים)


ג'ל רחצה וורבנה פריסון במהדורה מוגבלת -שיצאה ממש לאחרונה לעונת הקיץ, ג'ל רחצה מרענן המנקה בעדינות את הגוף ומכניס אותך לתחושת רעננות. העור נותר מבושם בעדינות עם ריח מיימי ולימוני. בדומה לכל מוצרי סדרת הוורבנה, הוא מכיל וורבנה אורגנית מרעננת ומרגיעה מפרובאנס ותמצית מי מעיין טבעי. 
בפרובאנס, עונת הקיץ פירושה תחילת הקציר של צמח הוורבנה (לואיזה). בדרכם למזקקה, מלקטים וורבנה מרעננת בנסיעות לצד נהרות ונחלים, שם הריח המרענן שלהם משתלב עם הרעננות של מים זורמים.
(מחיר 102 שקלים)


ג'ל לחות לעור הידיים גם בעל מרקם סמיך קצת יותר ממה שאנחנו רגילים בפועל אבל זה לא משפיע וגם הוא נספג בקלות ומותיר ריח משגע על כפות הידיים. הג׳ל בעל מרקם ייחודי ההופך ל"מאט" פודרתי. הוא קבוע אצלי בתיק. הג'ל מנטרל הזעה בכפות הידיים ומונע תחושת נפיחות, כמו כן יוצר שכווה מגנה על העור. 
מועשר בתמצית וורבנה אורגנית ואבקת טפיוקה המותאמות בכדי ליצור תחושת רעננות וקרירות בכפות הידיים. 
בעל ארומה ייחודית של תמציות הוורבנה, התפוז, הגרניום והלימון.  מתאים לשימוש יומיומי לגברים ונשים כאחד.
(מחיר- 49 שקלים)
תרסיס גוף זה מועשר בוורבנה אורגנית מהאי קורסיקה, שמן לימון מסיציליה ותמצית אשכולית מאיטליה. כל פעם שאני מניחה את הבושם עליי או את האמת כמעט את כל מוצרי הסדרה, אנשים אומרים שיש לי ריח של ארטיק לימון, זה קצת מצחיק אבל מצד שני אני מאד אוהבת את הריח ולכן לי זה לא מפריע, אבל רק זה אומר כמה הריח דומיננטי ולא נעלם תוך כמה דקות. הבושם מומלץ לשימוש לאחר הרחצה או בימים חמים לתחושת רעננות וקלילות. החומרים בו הם קלילים יותר מריכוז של או דה טואלט ולכן הוא מושלם כתרסיס גוף לתיק, הוא קייצי וורבנה לימון מעניק ניחוח עדין, מעודן וקל לשימוש. אני מתיזה אותו על כל הגוף בכל אזור אפשרי וככה הריח נשאר לאורך זמן.
(מחיר- 263 שקלים)

אז פה מסתיים לו פוסט שמוקדש ללאוקסיטן, אם תרצו לקרוא עוד על המוצרים שלהם, אשמח שתכתבו לי. יש לי המון מוצרים שלהם בבית שקניתי ואני משתמשת בהם.
והטיפ שלי לפוסט זה שלשים לב שיש ריחות של מוצרים שלא מתאימים לכל עונות השנה וצריך לדעת מתי להשתמש בכל ניחוח.

                                          אוהבת רותם



גילוי נאות: חלק מהמוצרים התקבלו לסקירה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה